Mijn naam is Jezus.quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je irl een hele truttige naam hebt idd.
Tristan Engelbert van Bevervoorde.quote:
Omdat ze jou echt nergens anders willen is dit nu het afvoerputje.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit ik hier met de andere afgevallenen.
Nee hoezo?quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef De_Nuance het volgende:
Haha is mijn fok kapot of heeft iedereen een hart als Pi?
En hij kent mij.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 12 december 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tristan Engelbert van Bevervoorde.
Nee, jij bent nog nooit in het Gooi geweest.
Het zag er wel lief uit, nu is het weer normaalquote:
Als een langharige hippie door de woestijn op slippers in een jurk.quote:Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat had je dat toch graag gewild.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat had je dat toch graag gewild.
Nee, Franz.quote:
Nee, er was er eentje uitgezet in een zwembad.quote:Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was daar ook een Orka aangestrand?
Dan was je eindelijk echt joods, VS!quote:Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als een langharige hippie door de woestijn op slippers in een jurk.
Nee danku.
Doe dan Destinnie en Feed.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ga mijn 2 kinderen Destiny en Faith noemen.
Ajakkes.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wil mijn perfecte gezichtje niet ontsieren met bruine ogen en een haakneus.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan was je eindelijk echt joods, VS!
Ik zat aan Hel & Verdoemenis te denken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef De_Nuance het volgende:
Dienstongeschikt he. Anders zat ik nu nog bij defensie.quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Wacht? Je bent dienstgeschikt, maar afgekeurd om te werken?
Ik aan Breitling en Bentley.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zat en Hel & Verdoemenis te denken.
Oh, dan zat ik het verkeerd te lezen, vond het al zo maf.quote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Dienstongeschikt he. Anders zat ik nu nog bij defensie.
Gewoonquote:
Voorschrift jr.quote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
Als ik ooit een kind krijg noem ik hem naar mezelf.
Narcistische traditie in de familie.
Of noem hem Jermajesty.quote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
Als ik ooit een kind krijg noem ik hem naar mezelf.
Narcistische traditie in de familie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |