En de intelligentie van beiden.quote:
Tussen je oren is het vandaag een thema?quote:
Ik heb werkelijk geen flauw idee.quote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nou, dat is wachten op de vraag: Koos, waarom heet jij zo?
Mezelf.quote:Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Welke fokker zou jij willen adopteren?
Jij heet toch echt zo?quote:Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen flauw idee.
Flora & Fauna is erg gezellig, begrijp ik.quote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Liet EG zich maar door een andere SC adopteren.
Koos, iemand moet m'n biografie schrijven.quote:Op maandag 12 december 2011 17:34 schreef EchtGaaf het volgende:
Welke fokker zou jij willen adopteren?
Is dat een compliment of een verwijt?quote:
Ik zocht ook al een adoptietopic voor jou. Maar niemand wil jou hebben.quote:Op maandag 12 december 2011 17:33 schreef Boze_Appel het volgende:
Liet EG zich maar door een andere SC adopteren.
Nee, ik heet Diederik-Willem van Jozefszoon.quote:
Klopt. Daarom zit ik hier met de andere afgevallenen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik zocht ook al een adoptietopic voor jou. Maar niemand wil jou hebben.![]()
Oh, ik dacht Diederik-Willem van iPhonequote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, ik heet Diederik-Willem van Jozefszoon.
Jij ook al?quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dat kan een compliment zijn. Dat kan ook een verwijt zijn. Het ligt er gewoon aan.quote:Op maandag 12 december 2011 17:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een verwijt?
Ik vind mezelf namelijk oprecht de leukste uit deze SC.
Kan mezelf ook vaak goed vinden in mijn posts.
Van zijn baas. Als een kind zo blijquote:
Dan is de POL SC de volgende dag verlaten.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
Ik vind dat we een dag massaal moeten overstappen op de R&P-SC.
Klopt. Die namen hier boeien toch niet.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef De_Nuance het volgende:
Ik zie nu pas dat je niet GSborder heet
Kapot.quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef De_Nuance het volgende:
Haha is mijn fok kapot of heeft iedereen een hart als Pi?
Ik denk dat je irl een hele truttige naam hebt idd.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik woon in 't Gooi.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oh, ik dacht Diederik-Willem van iPhone
Hij heeft een typisch Nederlandse naam.quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik denk dat je irl een hele truttige naam hebt idd.
Frits Janssen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Mijn naam is Jezus.quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Tristan Engelbert van Bevervoorde.quote:
Omdat ze jou echt nergens anders willen is dit nu het afvoerputje.quote:Op maandag 12 december 2011 17:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Klopt. Daarom zit ik hier met de andere afgevallenen.
Nee hoezo?quote:Op maandag 12 december 2011 17:37 schreef De_Nuance het volgende:
Haha is mijn fok kapot of heeft iedereen een hart als Pi?
En hij kent mij.quote:
Dat dan weer wel.quote:Op maandag 12 december 2011 17:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Tristan Engelbert van Bevervoorde.
Nee, jij bent nog nooit in het Gooi geweest.
Het zag er wel lief uit, nu is het weer normaalquote:
Als een langharige hippie door de woestijn op slippers in een jurk.quote:Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat had je dat toch graag gewild.
Nee, niet echt.quote:Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Wat had je dat toch graag gewild.
Nee, Franz.quote:
Nee, er was er eentje uitgezet in een zwembad.quote:Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Was daar ook een Orka aangestrand?
Dan was je eindelijk echt joods, VS!quote:Op maandag 12 december 2011 17:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als een langharige hippie door de woestijn op slippers in een jurk.
Nee danku.
Doe dan Destinnie en Feed.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef De_Nuance het volgende:
Ik ga mijn 2 kinderen Destiny en Faith noemen.
Ajakkes.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef De_Nuance het volgende:
Ik wil mijn perfecte gezichtje niet ontsieren met bruine ogen en een haakneus.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan was je eindelijk echt joods, VS!
Ik zat aan Hel & Verdoemenis te denken.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef De_Nuance het volgende:
Dienstongeschikt he. Anders zat ik nu nog bij defensie.quote:Op maandag 12 december 2011 17:17 schreef Boze_Appel het volgende:
Wacht? Je bent dienstgeschikt, maar afgekeurd om te werken?
Ik aan Breitling en Bentley.quote:Op maandag 12 december 2011 17:41 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik zat en Hel & Verdoemenis te denken.
Oh, dan zat ik het verkeerd te lezen, vond het al zo maf.quote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Dienstongeschikt he. Anders zat ik nu nog bij defensie.
Gewoonquote:
Voorschrift jr.quote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
Als ik ooit een kind krijg noem ik hem naar mezelf.
Narcistische traditie in de familie.
Of noem hem Jermajesty.quote:Op maandag 12 december 2011 17:42 schreef Voorschrift het volgende:
Als ik ooit een kind krijg noem ik hem naar mezelf.
Narcistische traditie in de familie.
Ik dacht dat Vluchtdeur een vriendje van je was?quote:Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef robin007bond het volgende:
Bweh, wat heb ik een hekel aan Vluchtdeur gekregen. Overal klagen dat het rechtse kabinet alles verkloot, om vervolgens uit de discussie te gaan.
Zoiets, maar gezien de lijn van familie moet het dan Voorschrift jr. de 4e gaan heten.quote:
Dat was NLRubenquote:Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik dacht dat Vluchtdeur een vriendje van je was?
Verschrikkelijk. Dat is bijna nog erger dan hippe namen met foute spellingen.quote:Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zoiets, maar gezien de lijn van familie moet het dan Voorschrift jr. de 4e gaan heten.
Is ook. Ik heb ooit nog een vriendin gehad die zo heette.quote:
Je hebt gewoon een hekel aan traditie van stand.quote:Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Dat is bijna nog erger dan hippe namen met foute spellingen.
Jij bent gewoon links, over een paar jaar kom je er zelf ook achter.quote:Op maandag 12 december 2011 17:43 schreef robin007bond het volgende:
Bweh, wat heb ik een hekel aan Vluchtdeur gekregen. Overal klagen dat het rechtse kabinet alles verkloot, om vervolgens uit de discussie te gaan.
Uberhaupt. Mijn zoon krijgt gewoon een normale naam, wilt hij fancy gaan doen, dan studeert hij maar en dan krijgt hij titels. Maar om nu een hele 4 eeuwse stamboom te verwerken in zo’n kindje.quote:Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Verschrikkelijk. Dat is bijna nog erger dan hippe namen met foute spellingen.
Mwhaha, leuke bijnaam.quote:Op maandag 12 december 2011 17:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Is ook. Ik heb ooit nog een vriendin gehad die zo heette.
Noemde ik altijd soppie
Jr. lijkt me wel wat.quote:Op maandag 12 december 2011 17:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uberhaupt. Mijn zoon krijgt gewoon een normale naam, wilt hij fancy gaan doen, dan studeert hij maar en dan krijgt hij titels. Maar om nu een hele 4 eeuwse stamboom te verwerken in zo’n kindje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |