abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105572485
Over een zooitje gesproken. Ik heb zojuist van de bende hier ook maar eens een foto gemaakt.
Als Mart dadelijk (hij zit nog zo leuk en lief te spelen) op bed ligt zal ik de foto eens neerzetten.

En ik heb zelf zn hekel aan rommel. Ben hele dagen aan het opruimen :D Maar van mijn kind kan ik het hebben, vind al dat speelgoed iets 'gezellig' hebben. Net of ik daarmee wil zeggen "kijk mensen, hier woont een hee lief kind"!
pi_105572941
KJ :D

Hier begon het vanmorgen ook een zooitje te worden. Ik ben dan misschien wel heel erg, maar van mij moet hij eerst iets opruimen als hij iets anders wil gaan doen. Naja niet bij alles, maar er hoeven hier geen paar spelletjes uitgepakt te liggen. Dyon pakt soms achter elkaar iets uit de gangskast waar alles spellen liggen, maar na 5 minuten komt daar bijv. ook ministeck bij, 1 minuut later weer klei erbij. Ik leer hm dus wel om dan eerst weer iets op te ruimen, meestal helpt hij wel mee.
pi_105573133
hier werd het ook een zooi, dus ben ik maar naar de buren vertrokken :+
nu is het daar een zooi :P inclusief overal chocoladekinderhandafdrukjes o|O

we hebben wel 2 pakken koekjes voor de peuterspeelzaal verkocht O-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105573330
Amy is beter in het huishouden dan ik :D we zaten in de hal op de grond en toen zei ik 'mama gaat zo maar eens stofzuigen' (als in straks, als ik zin heb). Dus Amy staat op en trekt mij mee naar de stofzuiger :D wist niet eens dat ze snapte wat ik bedoelde :o Dus toen hebben we samen gestofzuigd en gedweild.

Neee, Simmu handafdrukjes van chocola, hoe krijgen ze dat voor elkaar? :o :D

KJ, wat een bende! Niet dat het hier veel netter is hoor :P
pi_105573671
scholiertjes :)

tsja. we zijn bij hunnie op bezoek en ze vragen zelf hoopvol "mogen ze die?". heej, wie ben ik dan om te zeuren :P denk maar niet dat ze dat thuis krijgen je weetz :{w _O_ :D
pi_105574342
Even onder een spoiler:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 14 december 2011 @ 14:29:44 #107
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105575288
ymme, als dát al troep is, dan ga ik hier geen foto maken. :D
Hier ligt echt 10x meer speelgoed over de vloer en dan heeft mijn man nog een boel opgeruimd omdat hij anders niet eens aan tafel kon zitten (zoonlief had de door papa gebouwde Duplo garage tot op de steen afgebroken).
pi_105575456
en sola; die mensen hebben een glazen salontafel :o

mijn tweetal + scholiertjes + glazen salontafel :Y })
ik heb heerlijk koffie gedronken en ook 2 koekjes op *)
pi_105575591
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef Asyniur het volgende:
Hier ligt echt 10x meer speelgoed over de vloer en dan heeft mijn man nog een boel opgeruimd omdat hij anders niet eens aan tafel kon zitten (zoonlief had de door papa gebouwde Duplo garage tot op de steen afgebroken).
Doe is een foto dan :)
pi_105575682
Zoiets als bij Ymme is meestal ook een 'stop nu eerst opruimen voordat je iets nieuws pakt'. ;) Ik kan zelf gewoon echt niet tegen troep :P Ben wel benieuwd naar een foto Asy :D

Glazen salontafel: die hadden wij ook, maar toen Kyllian ging staan hebben we die gelijk weggedaan...werd gek van al die handjes continu schoonmaken :P
  woensdag 14 december 2011 @ 15:16:34 #111
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105577090
ymme, welke troep?

Hier worden ook alle registers kasten opgetrokken om zo veel mogelijk tegelijk overal te stallen en er dan vervolgens niet mee te spelen. :( nou ja, ze leert het wel, opruimen, maar nu nog niet hoor.
pi_105577178
:D Ik vind het echt een bende. Alleen is de salon tafel dit keer niet bedenkt met boeken, auto's etc.

Maar goed mijn nesteldrang is dan ook nooit over gegaan ;)
pi_105577356
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 14:29 schreef Asyniur het volgende:
+1.... Hier is het standaard meer zooi dan op jouw foto's :@
pi_105577375
Ik vind het ook echt reuze meevallen. Maar we hebben allemaal onze eigen referentiekader. Ik kan er wel echt van genieten als het weer opgeruimd is, alhoewel ik het niet erg vind als Yaro op is. Hier probeer ik hem soms wel te laten helpen met opruimen, maar de ervaring is dat het veel sneller gaat als hij op bed ligt.
pi_105577565
Ik vind rotzooi vreselijk, maar sinds de muppet er is kan ik ermee leven. Ze scheumt de hele dag de trofast bakken af O+ is de hele dag druk, op een bepaald moment worden de bakken omgegooid :P hilariteit alom!

Zodra ze haar slaapje gaat doen ruimen we samen op (zij gooit 3 blokken in de bak, kijkt heel trots en dan breng ik haar naar bed en zelf ruim ik de rest op ;) vind het belangrijk dat ze al 'leert' dat ze mee moet helpen met opruimen, maar wel op niveau en leeftijd)en na haar slaapje gooit ze alles weer overhoop! Ik ben er inmiddels aan gewend, want ik zie hoeveel lol zij heeft.

's Avonds ruimen M. en ik het samen op, maar gelukkig is het niet veel werk ;) alles in de bakken gooien en klaar!
  woensdag 14 december 2011 @ 15:31:15 #116
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_105577655
oh als dat een bende is... dan wil je hier nooit komen denk ik.

Ik ben nou eenmaal geen poets, nesteldrang heb ik nooit gehad, en ik vind het prima als Noortje lekker aan het rondbazuinen is met van alles en nog wat. Daarbij werk ik 36 uur, vent 34 en we hebben geen schoonmaakster dus ik doe door de week over het algemeen het hoognodige en in het weekend wat meer. Als Noortje d'r kamer, het toilet en badkamer maar goed schoon zijn, dan ben ik tevreden.
pi_105577718
Het lijkt altijd erger dan het is he ;)

Leeftijd maakt natuurlijk ook wel uit he, Dyon is over een paar dagen twee en hij weet nu wel wat opruimen is. Hij helpt niet altijd mee, maar ik benoem het wel....al helpt hij op zijn manier maar mee. 's Avonds doe ik de rest, maar dat is meestal niet zoveel meer.
pi_105578202
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:31 schreef becky27 het volgende:
oh als dat een bende is... dan wil je hier nooit komen denk ik.

Ik ben nou eenmaal geen poets, nesteldrang heb ik nooit gehad, en ik vind het prima als Noortje lekker aan het rondbazuinen is met van alles en nog wat. Daarbij werk ik 36 uur, vent 34 en we hebben geen schoonmaakster dus ik doe door de week over het algemeen het hoognodige en in het weekend wat meer. Als Noortje d'r kamer, het toilet en badkamer maar goed schoon zijn, dan ben ik tevreden.
Helemaal onze (mijn) situatie... ik ben ook een geboren sloddervos, ik vind rommel nou eenmaal niet zo snel een troep... Mijn man wel, dus die initieert zo af en toe een opruimsessie. Ik kook elk dag, dat vind ik meer mijn ding :+

Minke helpt wel met opruimen, ze vind het fantastisch om alles weer terug in de bakken te smijten. De permanente nesteldrang van mijn moeder heeft een generatie overgeslagen geloof ik... :@
  woensdag 14 december 2011 @ 15:48:57 #119
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105578275
Ik zal zo even een foto maken...
Normaal zou ik ook wat meer energie stoppen in het opruimen, maar dat gaat nu eenmaal niet dus ik laat het maar zo. Harry ruimt wel mee op als ik het vraag, maar meestal ruimen wij het zelf op aan het einde van de dag...
Ow en ik ben ook geen poetswonder. Ik heb nu een poetsvrouw (noodgedwongen). Dat scheelt wel een hoop.

Daar waar de vloer nu leeg is, heeft mijn man echt 5 minuten geleden de Duplo weggeruimd omdat zoonlief anders niet kon fietsen door de kamer...

Idem geldt voor hier: vloerkleed is in het midden leeg omdat mijn man zojuist wat boeken in de kast heeft gezet...

En er ligt ook nog speelgoed voor de bank ;)

[ Bericht 54% gewijzigd door Asyniur op 14-12-2011 15:56:49 ]
pi_105578740
Ik heb net even opgeruimd, Sofie ligt in bed. Die kan nog echt niet helpen opruimen. Verwacht ik op dit moment ook echt niet van haar. Is ze nog iets te jong voor.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb haar gister mijn oude pop gegeven. Een dikke hit. Ik denk dat ik een simpele pop voor haar ga kopen. Onze sloopkogel trok van deze pop al bijna de ogen stuk.

Ze is vanmorgen met me mee geweest naar mijn werk. Ik moest mijn kerstpakket ophalen, en ik had geen zin om haar daarvoor naar de opvang te brengen. Ze begon daar rustig op mijn schoot, maar toen ze eenmaal loskwam was ze niet te houden. Ze heeft geflirt met mijn unithoofd, gebedeld bij mijn collega's die koekjes aan het eten waren, en werd boos toen ik het bakje japanse mix weghaalde (stond op de salontafel). O+
Vorig jaar was ze ook mee, en het is zo'n verschil.... zoveel gebeurt in dat jaar.
*poef* nu is het weg
  woensdag 14 december 2011 @ 16:12:29 #121
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105579229
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 15:23 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

+1.... Hier is het standaard meer zooi dan op jouw foto's :@
+1.

Ik ben redelijk netjes en schoon vind ik zelf, maar met 2 mannen in huis werkt dat wat minder goed... Ach ja, Nathan heeft lol en 's avonds ruimen we weer op. Tijdens het middagslaapje blijft het gewoon liggen, voor anderhalf uur alles opruimen vind ikzelf niet zo nuttig.
pi_105579392
Heey.. troep/opruimen.. hallo! :W

Lucas leert op t kdv opruimen, kan ie echt heel goed, nog beter is ie in bakken omkiepen .

@Meimeltje, hoe was t voor jou dan bij onze meet? ben ik echt benieuwd naar, want dat vond ik zelfs een zooitje, met als excuus dat er 19 kinderen aan t spelen waren ..

Het niveautje troep van Ymme kan ik niet serieus nemen... helaas.
Dat van Asy *; weer wel _O-

Ja.. ik ken de theorie van meer geconcentreerd spelen als ze met 1 ding tegelijk bezig zijn etc... en eerst iets opruimen voor je aan iets anders begint...maar er is ook een quote over creativiteit.. zal m ns opzoeken..en dan zullen we maar zeggen dat ik 3 hele creatieve kinderen in huis heb *O*

En nog ff serieus: wat ik t leukste vind is als kinderen dingen met elkaar combineren, dus vb lego / playmo / bilibo *) / blokken etc... :Y t combineren van ministeck/klei/gordijnen/plasmaschermpjes wordt hier niet aangemoedigd.
pi_105579476
Hier is t standaard niet opgeruimd. Zit niet echt in me. Ik kan dan ook slecht tegen hele strak opgeruimde huizen :')

Floris kan wel een beetje opruimen. Laatst had ie al zn megablocks op de grond gegooid, en ik wilde stofzuigen. Dus ik ze in de zak doen, hij alles eruit halen. Tot k zei: ga je helpen opruimen. Toen gooide hij alles.in de zak :D dat was wel handig ;)
pi_105579539
Jongens, deze foto's vallen echt nog mee hoor :D

Dit is een goede dag :P en maar 1 deel van de kamer! Er staat nog een mega trofast kast aan de andere kant richting keuken, met ook nog 6 bakken die ze altijd leegkiepert :')

Mijn scheumert! Uren kan ze zich zo vermaken O+ heerlijk!
pi_105579792
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 16:19 schreef Orea het volgende:
Jongens, deze foto's vallen echt nog mee hoor :D
:D orea... daag je ons nu uit tot een troepjesfoto-battle? :*

ik hou van die troep van kinderen :Y ff voor als mn vriend meeleest: kinderen onder de 12 jah }:|

ik heb Lucas nu wel zover dat ie de bakken omkiept op n kleed, dat kiept weer net iets makkelijker truuk in de bak

o.. en een swiffer/bezem is ook ideaal om t weer terug naar de speelhoek te moven..
pi_105579858
Nee hoor :D dit is namelijk ook nog niet zo erg (die foto van mij) vind ik dan.. terwijl ik heel erg pietje precies ben (al vervagen mijn standaarden momenteel, moe en zwanger :P viel zelfs mijn meneer op die vroeg of het niet zo kon blijven :'))

Maar er komen net foto's voorbij wat niet eens rommelig te noemen is :')
pi_105579885
eensch! :Y) (over die nette "troep" foto van Ymme zojuist)

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 14-12-2011 16:42:28 ]
pi_105580231
Cooki :D Op zulke momenten is het alleen maar heerlijk om de kinderen te zien spelen O+ Op verjaardagen e.d. is het hier ook een puinzooi hoor :D
pi_105580353
Ik had de foto ook niet hier neergezet specifiek om de zooi op zich, maar meer om het feit dat ze nog geen 15 minuten aan het spelen was.
Zooi maakt me helemaal niks uit. Ik geniet ervan dat ze zo aan het ontdekken is.
*poef* nu is het weg
pi_105580580
KaatjeJannie, ik had jouwes nog niet gezien :N , excuus voor evt verwarring, ik m post ff aangepast, ik bedoelde de "troep"foto van Ymme :D
pi_105581018
Ik heb heel toevallig net een soort van opruimfilmpje gemaakt :P Het had een dansfilmpje moeten worden, maar Dyon vond opruimen ineens belangrijker ;)

Ik heb trouwens echte spelletjeskinderen, ze zitten nu ook hier aan tafel spelletjes te doen. Is wat anders dan verschillend los speelgoed op de grond, je gaat geen 10 verschillende spellen niet opgeruimd door elkaar laten staan (vind ik dan ;)).

pi_105581257
meh.. dat was wel n heel abrupt einde vh filmpje :X

Dyon, held! liever opruimen dan dansen haha O+

Eens hoor, Meimel, over die spelletjes.. hoewel thomas zelfs die door elkaar kan gebruiken met een zelfbedacht spel }:|
pi_105581310
Oeps ja het eind was niet zo leuk, maar was snel weer over hoor ;)

Haha die Thomas is dus wel creatief!
pi_105583261
Denk nu niet allen dat ik zooi erg vind :D
Het zit niet in mijn 'aard' maar omdat het van Mart is die er plezier mee beleefd vind ik het prima hoor :) Ik ruim netjes 2 keer per dag op en voor de rest mag hij de kast en zijn bank leeg trekken hoor ;)
pi_105583277
Wat hebben jullie er een rotzooi van zeg! Hier is het natuurlijk heel de dag netjes. Amy stofzuigt zelf haar speelplek en pakt steeds 1 speeltje uit haar kastje om mee te spelen. Daarna stopt ze het weer terug om vervolgens een nieuw speeltje te pakken. Ze kruimelt ook niet met rijstewafels, maar eet ze netjes zittend op haar stoel op.

Zo zou het moeten zijn ;(

In werkelijkheid kan ik er hier niet tegen ruimen. Ik vind het op zich niet heel erg. Al merk ik wel dat als het netjes opgeruimd is, ik me veel rustiger voel. Daarbij werk ik veel thuis en ik kan me moeilijker concentreren als er overal troepjes liggen.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:56:26 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105583383
ymme, je hebt gewoon een heel net kind ;)

Sola, misschien moet Amy een tijdje logeren bij Mart? Dan kan hij haar leren om het netjes te houden :D
pi_105583711
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef Asyniur het volgende:
ymme, je hebt gewoon een heel net kind ;)

Sola, misschien moet Amy een tijdje logeren bij Mart? Dan kan hij haar leren om het netjes te houden :D
Mart komt wel 'net' over zo hè, komt door zn mama die zo af en toe de auto'tjes weer in de bak mikt of de duplo bij elkaar raapt en terug in de doos gooit. Hij kan het niet 'uit de hand' laten lopen want dan komt mama in actie :D

Ja ik heb een heel net, lief, schattig, slim, de leukste van de hele aardbol kind.
Mijn ventje O+
pi_105583848
Asy, volgens mij mag jouw rommelkontje dan ook wel mee :P
pi_105585645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:53 schreef Solagratia het volgende:
Wat hebben jullie er een rotzooi van zeg! Hier is het natuurlijk heel de dag netjes. Amy stofzuigt zelf haar speelplek en pakt steeds 1 speeltje uit haar kastje om mee te spelen. Daarna stopt ze het weer terug om vervolgens een nieuw speeltje te pakken. Ze kruimelt ook niet met rijstewafels, maar eet ze netjes zittend op haar stoel op.
_O-
je vergeet het drinken }:| : deze toch?
  woensdag 14 december 2011 @ 19:05:15 #140
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105585762
Mijn dreumes is gek op opruimen!! O+
Alles weer terug zetten waar t hoort..... "Oona zullen we opruimen?" geeft hier een mega glimlach en een daadwerkelijk goed opruimend kind :)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  woensdag 14 december 2011 @ 19:09:02 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105585931
Aha, ymme ruimt tussendoor op! En dan zeggen dat hij best rommel mag maken :D

Oke, onze kindertjes moeten bij Oona in de leer! O+

Ik heb een gillende keukenmeid jongen in bed ;)
pi_105586003
ik heb soms n opgeruimd kind *O*
  woensdag 14 december 2011 @ 19:19:44 #143
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105586383
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef Reilain het volgende:
Mijn dreumes is gek op opruimen!! O+
Alles weer terug zetten waar t hoort..... "Oona Aviva zullen we opruimen?" geeft hier een mega glimlach en een daadwerkelijk goed opruimend kind :)
:)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_105586590
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Cooki het volgende:

[..]

_O-
je vergeet het drinken }:| : deze toch? [ afbeelding ]
Juist, met een pink omhoog!
pi_105586961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Juist, met een pink omhoog!
Maar dan wel het kopje van de maand december toch? Anders raken we in de war! :D
pi_105586999
ja.. idd t juiste kopje per maand :Y .. mn moeder heeft t hele servies :X

zo.. opgelost:
pi_105587497
:Y Precies! Zien jullie haar al zitten op haar minigrotemensenstoel met haar kopje thee? Rijstewafeltje op het schoteltje. :D
pi_105588640
^O^ de jeugd van tegenwoordig valt best mee O+
ik zal mn moeder vragen om n foto van lucas met t december-setje te maken met kerst _O-
pi_105589057
Arme Sofie, ze heeft de billen weer helemaal stuk. De billen waren net een beetje geheeld. De vorige keer kwamen er 2 kiezen tegelijk door. Ze kijkt dan zo zielig met het verschonen.
Tanden poetsen mocht net ook al niet...
*poef* nu is het weg
  woensdag 14 december 2011 @ 20:32:33 #150
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105590621
Ohhh arme Sofie! Hopelijk is het snel weer over...

Dit is dus heeeeeel rommelig voor hier ;)
Trotse kop omdat ze alles zorgvuldig van de kast gemieterd had..
Daarna heeft ze het er wel weer allemaal opgelegd :D
SPOILER
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
pi_105591106
Och arme Sofie, kapotte billen is zo rot... vlug herstel gewenst Kaatje :Y

Reilain, dat doet Lucas ook met zn knuffels: alles op de grond ;)

huize Steen:
<knip , genoeg gezien, lijkt me zo>

geen kind te bekennen overigens... :?

[ Bericht 21% gewijzigd door -Caroline- op 15-12-2011 17:55:36 (fotos huishouden jan steen weer weggeknipt) ]
pi_105591999
Je weet zeker dat hij het was en niet jij? :D
  woensdag 14 december 2011 @ 21:15:05 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105592878
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

:)
Herstel: Aviva vindt het leuk om op te ruimen. Want als het opgeruimd is, kan je met 1 beweging de hele zooi weer omgooien! *O* dolle pret :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 december 2011 @ 21:17:53 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105593015
Och arme Sofie :{

Verdorie, kind slaapt nog niet... Dat wordt morgen weer gezellig. Gelukig is hij bij opa en oma ...
pi_105593026
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Rixtje het volgende:
Je weet zeker dat hij het was en niet jij? :D
*)
oh en btw ik heb 3 hij's he }:|
zal ik mijn troepjes ns ergens posten? nee lama.. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 14-12-2011 21:19:13 (3 hijs) ]
pi_105605961
Avond 2 dat de dame een flesje melk kreeg vlak voor naar bed gaan en ochtend 2 dat ze nu pas wakker wordt :?

Al die tijd toch trek/honger waardoor ze om 5 uur / half 6 klaar wakker was en om half 8 vaak weer instorte??
pi_105606108
Sofie had vannacht denk ik last van dr kiezen en de luieruitslag. Arm meiske, ze was ontroostbaar. Na een boel knuffels, een paracetamol en een schone luiers is ze toch weer gaan slapen. (helaas lukte mij dat niet, en mijn wekker ging wet vroeg, want vroege dienst)
*poef* nu is het weg
pi_105606140
Ow, arme Sofie, dat is zo ontzettend zielig! Hier is het ongeveer een gemiddelde van hier :P

Orea, geniet ervan *O* relaxed toch?

Maar 's avonds is het wel binnen no-time netjes en en vrijwel alle speelgoed kan ook achter gesloten deurtjes en dat vind ik wel fijn :)

Florian is sinds eergisteren weer begonnen met gillen en krijsen en k hoop zó dat het tijdelijk is -O- Er is 1 verschil met eerst, ipv zo ver mogelijk bij mij weg te gaan liggen/staan/zitten muppen, zit hij nu ongeveer de helft van de dag op een heup of op schoot :')
Yay, gillen in je oor. :X

Maar vanmorgen werd hij zowaar pas wakker op uit-bed-tijd en heeft dus de nacht eens niet in ons bed afgemaakt ;)(hij werd al een week of 2 wakker tussen 5 en 6 en ging dan bij ons lekker verder slapen, ook niet erg, maar dit was ook wel even weer relaxed :) )
pi_105607021
Orea, dat kan heeel goed hoor! Ging bij Rienk ook zo. :Y Die heeft nog heel lang een beker warme melk gehad voor het slapen gaan. Doen we soms nu nog wel :Y

Lekker he, dat je dan uit kunt slapen ;)

Elyas, van harte!
Rienk gaat overmorgen ook verhuizen naar de peuters :Y O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105607102
ha! een jarige :)

gefeilicteerd elyas *O*
pi_105607111
Sofie krijgt voor het slapen gaan nog 70 tot 90 cc warme melk. Als ze een dag heel slecht gegeten heeft wat meer. Even een rustmomentje inbouwen voor het slapen gaan.
*poef* nu is het weg
  donderdag 15 december 2011 @ 09:22:04 #162
259886 pessie
pi_105607167
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 07:24 schreef Orea het volgende:
Avond 2 dat de dame een flesje melk kreeg vlak voor naar bed gaan en ochtend 2 dat ze nu pas wakker wordt :?

Al die tijd toch trek/honger waardoor ze om 5 uur / half 6 klaar wakker was en om half 8 vaak weer instorte??
Ik vind het heel logisch eigenlijk, ze is een forse dame dus ze heeft het "gewoon" nodig. Nathan krijgt ook nog drinken voor het slapen gaan.
Laatstgenoemde meldde zich vanochtend pas om 6.30 voor de eerste keer *O*

Arme Sofie -O-

Elyas gefeliciteerd *O*

Free, misschien nog steeds buikgriep?
pi_105607341
Elyas gefeliciteerd!

Balen Freecell, een mannetje dat niet zo lekker in zijn vel zit. En oudste ook al niet toch?

Hier iemand die heel veel slaap nodig had :o Ze lag er gister al om 17:15 in (na veel tijd rekken) omdat ze helemaal op was. Ze had geen slaapjes gedaan overdag, wilde ze niet ofzo. Om 8:45 vanochtend haalde ik haar blij uit bed. Ze is wel nog ergens 2 keer wakker geweest maar ging dan weer slapen. Woow zo lang heeft ze nog nooit geslapen. Ik ben helemaal uitgerust ;)

Orea, Amy krijgt nog altijd een flesje voor het slapen gaan. Deels ritueel en deels opvangen van calorieën/voedingsstoffen die ze mist doordat ze geen brood e.d. eet. Ze krijgt daarom ook dreumesmelk. Als je merkt dat ze daardoor langer slaapt, gewoon doen!
pi_105607379
Lekker Pessie.

Arme Sofie, hoe is het nu?

Geen idee waarom hij dat doer Freecell?

Lekker Orea, het zou best kunnen. Yaro wil de laatste tijd ook drinken 's nachts. Ik vind het niet vreemd, ik doe dat zelf ook.

Elyas gefeliciteerd!
pi_105607652
Nou, ze eet overdag eigenlijk wel meer dan prima, dus ik had er niet persé aan gedacht. Maar ze zag 2 dagen geleden haar fles en werd helemaal wild, dus ik dacht: jij wilt een flesje? Dan krijg je die! Helemaal blij!! En gisteren moest ik haar om 7:45 echt wakker maken.. Gisterenavond dus maar weer gedaan (tussen avondeten en naar bed zit hier niet zoveel tijd, we eten rond 6 uur, daarna even badderen en pyjama aan en dan gaat ze meestal om 7 uur naar bed, dus de fles krijgt ze iets voor 7 uur) en vanmorgen werd ze tegen half 8 wakker :)

Nathan dus ook lekker 'uitgeslapen' en Florian tot uit-bed-tijd in zijn eigen bed geslapen :Y wel apart van dat gillen :X auw... en arme Sofie ;( hopelijk heelt de boel weer snel!

De schimmelcreme werkt hier goed! Het is al stukken minder!
  donderdag 15 december 2011 @ 09:49:47 #166
259886 pessie
pi_105607688
Fijn dat de schimmelcreme werkt orea!
Krijgt ze trouwens een toetje na het eten?
pi_105607792
Ja maar dat is niet veel :) varieert van een danoontje, of een klein bakje gewone yoghurt of een stukje fruit (vraagt ze vaak zelf om :D heel schattig) of een beetje kwark.. dus ze krijgt het wel, maar veel is het niet....
  donderdag 15 december 2011 @ 09:54:19 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105607800
Elyas gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105607860
Elyas, van harte gefeliciteerd! En Tan en de rest van jullie gezin natuurlijk ook *O*

*steekt kop nog even in het zand, mijn kleine wordt heul geen 2 volgende week! :')
pi_105607906
Elyas van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Tan en familie feli met jullie peuter
pi_105607988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:33 schreef As1981 het volgende:
Lekker Pessie.

Arme Sofie, hoe is het nu?

Geen idee waarom hij dat doer Freecell?

Lekker Orea, het zou best kunnen. Yaro wil de laatste tijd ook drinken 's nachts. Ik vind het niet vreemd, ik doe dat zelf ook.

Elyas gefeliciteerd!
Volgens mijn man werd ze vrolijk wakker. Ik ben aan het werk. Mocht al om 7 uur beginnen. Echt dikke respect voor iedereen die dit vaker heeft. Ik ben gewoon gesloopt. Hopelijk gaat ze vanmiddag na de opvang nog even slapen, dan kan ik ook..
*poef* nu is het weg
  donderdag 15 december 2011 @ 10:32:24 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105608676
Elyas, van harte gefeliciteerd knul! *O*

Ooh Vlindur! Jouw kereltje ook al bijna 2 :o
En lijnloos, jouw meisje ook al!

Och arm Sofietje :{

Orea, dat zou wel fijn zijn zeg, as ze nu doorslaapt door een flesje melk! :Y

Freecell, balen dat je mini het weer op een gillen heeft gezet. En gillen in je oor is niet tof :N

*O* voor een goed slapende Nathan en Amy!

Hier een rampzalige nacht achter de rug. Eerst de halve avond met Harry in bed gelegen. Maar die ging dus niet slapen. Hij is tot 21 uur wakker geweest.
Toen werd hij wakker om middernacht, weer hetzelfde liedje. Uiteindelijk heb ik hem half slapend om 3:30u in zijn eigen bed teruggelegd en ben er even bij gaan liggen tot ik zeker wist dat hij sliep. Daarna kon ik natuurlijk niet slapen. Ondertussen heeft manlief ook nog de halve nacht op de badkamer doorgebracht al spugend.
Om 6:45u meldde Harry zich alweer. Dus ik heb welgeteld 4 uurtjes slaap gehad en zit nu met een stervende zwaan thuis. (Harry is naar opa en oma).
Ik hoop dat ik geen moord bega vandaag :X
pi_105609956
Oeh Asy, berg je messen en kussens op :X
Zieke mannen zijn heel zielig en heel héél vervelend :+

Orea: goed uitgevonden dan :D Gewoon bij wijze van toetje :Y

Sola: de oudste zit voornamelijk zichzelf in de weg, die wordt veel te vroeg wakker en dan boos x4 :P Wat F-je heeft weet ik eigenlijk net echt momenteel. Even afwachten.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:53:47 #174
259886 pessie
pi_105611028
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef freecell het volgende:
Oeh Asy, berg je messen en kussens op :X
Zieke mannen zijn heel zielig en heel héél vervelend :+
+1 :')

quote:
Orea: goed uitgevonden dan :D Gewoon bij wijze van toetje :Y
Nathan krijgt standaard een flinke bak vla na het eten, werkt kennelijk wel
quote:
Sola: de oudste zit voornamelijk zichzelf in de weg, die wordt veel te vroeg wakker en dan boos x4 :P
-O-
pi_105611286
Oh Asy, maar ze slaapt prima door hoor :D Al tijden! Alleen is ze vaak/altijd tussen 5 en half 6 zoiets wakker... ;) en ik denk dus dat ze zo vroeg wakker is omdat ze trek/honger heeft... en dat ze nu door die extra fles wat langer slaapt 's morgens... ;)
pi_105611715
:D Mart doet aan omkopen :D

Komt hij je een dikke knuffel en kus geven, om vervolgens naar de kast met koekjes/krentjes te lopen! :)
pi_105613156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:21 schreef ymme het volgende:

Komt hij je een dikke knuffel en kus geven, om vervolgens naar de kast met koekjes/krentjes te lopen! :)
Dat is een redelijk bekend verschijnsel inderdaad :D
pi_105613610
Haha, al die puinzooi kamers... hier ook regelmatig. Ik maak me er maar niet meer druk om en heb besloten nog maar één keer per dag op te ruimen ;)

Sterkte aan iedereen met de baggernachten. Anne heeft goed geslapen vannacht, maar huilde wel om 5.45 én 6.15 één keer heel hard, waardoor mama wakker was... uiteindelijk wilde ze om 7.00 echt uit bed. Ik mis mijn slaapkopje ;( ;)
's Middags is het slapen echt heel wisselvallig. Gisteren sliep ze helemaal niet.. gelukkig had haar stemming er niet onder te lijden.

Verder loopt ze nu de hele kamer rond, aan tafels, stoelen, muren en vooral met haar rollatorsloopwagens. Maar zodra ze ook meer een nanoseconde los dreigt te staan, gaat ze meteen zitten. Eigenwijsje... :')
  donderdag 15 december 2011 @ 13:24:41 #179
259886 pessie
pi_105613782
quote:

Hier gepaard met luidkiels "koeke" roepend en naar de kast te wijzen :')
pi_105613875
Ik verdenk Anne ervan om een val/jezelf ergens pijn aan doen te misbruiken om Bumba te mogen kijken.
Ze valt, kijkt naar mij, begint te brullen, kruipt op schoot en roept, terwijl de tranen over haar wangen rollen, 'Bumba, Bumba, Bumba!'

:')
pi_105613990
quote:

Ik wou dat die van mij aan omkopen deed... die sleurt me gewoon mee richting de koekjes en rozijntjes. :+ KLeine commando is het!
pi_105616822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik wou dat die van mij aan omkopen deed... die sleurt me gewoon mee richting de koekjes en rozijntjes. :+ KLeine commando is het!
Hier nog zo een. En dan boos worden als ze geen koek krijgt voor het eten :X Rozijntjes blijft mevrouw trouwens niet meer :N op koekjes moet nu 'locolale' zitten en alle groente wordt vakkundig weggeschoven of uitgespuugd. OMG, we created a monster :'(

En als wanneer je 's nachts wakker wordt ("mammieeeeeeee, pappieeeeeee") dan ga je driftig vertellen over "Vivos" (Swieber de Vos uit Dora) die de maan gestolen heeft "oh neeeeeeeee". :') :')
pi_105617516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ook dat gebeurt regelmatig hier.
Maar hé ik ga hier niet vertellen dat ook mijn ideaal kind een monster kan zijn :D
Laat staan dat ik nog wat ga zeggen over het aan tafel zitten en/of avond eten ritueel hier thuis. O-)
pi_105617763
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik verdenk Anne ervan om een val/jezelf ergens pijn aan doen te misbruiken om Bumba te mogen kijken.
Ze valt, kijkt naar mij, begint te brullen, kruipt op schoot en roept, terwijl de tranen over haar wangen rollen, 'Bumba, Bumba, Bumba!'

:o
pi_105617921
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef Fannetje het volgende:

:P

de slimmerd. misschien tijd om mijn aanpak te proberen? :@

BATS! *brul*

--> goed gevallen! oooh, laat eens kijken? heb je zeer gedaan! zal ik een kusje erop doen? zooooooo *smakkuskroel* klaar nu. en ik zet hem weg, klopje op de kont hophop! klaar nu *)

disclaimer. dit is uiteraard onder voorbehoud van dat het normale smakjes zijn. eventuele tand-door-lip valt er nog wel onder, maar dan hebben we al wat minder haast en veeg ik het bloed weg O-)
pi_105618374
Alle omkopende en slimme kinderen, heerlijk!

Hier is het nieuw op je eten uit je moet te doen en dan zeggen "uipugen". Dat is inderdaad uitugen, maar je moet het opeten, werkt dan meestal niet meer.
Heb vandaag en gisteren wel heerlijk genoten van een kind in de plassen. De eerste keer was een beetje eng, maar toen hij het doorhad, nu duurt boodschappen doen nog langer.
pi_105619997
zucht.
megabackfire hier :')

we hebben hier boven een aankleedkussen op de grond. dus wat doet mijn schatje? die geeft mij een rotschop ( :( !) en.... vliegt zo met kussen en al een stuk naar achteren met zn koppie tegen de verwarmingsbuis & muur aan. brullen! :{ ging best hard ook :X

en wat hebben we er van geleerd? nou spelende vrouw: he-le-maal niks }:| nog geen 5 seconden nadattie getroost was deed hij het weer
pi_105620456
Oh wat naar Simmu. Maar wat deed hij weer? Schuiven met het aankleedkussen of jou schoppen? Was er een aanleiding?
pi_105620976
nou, hij is de laatste weken wel van de "ik doe stomme dingen en ga dan op mijn muil" hoor

mij schoppen is een grote "Nee :N " ik tolereer het niet. slaan ook niet trouwens. dan pak ik een offenderende handje of voetje en hou die vast in een houdgreep en zeg "Nee!" met boze blik. dan vraag ik of hij het nog eens doet en komt er doorgaans een wat sneue "neeh :'( " en laat ik los.

in de box op een auttotje gaan staan is al de hele week hip. dus hij gaat al de hele week om de haverklap onderuit in de box :X :D :P
pi_105621022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef As1981 het volgende:
Oh wat naar Simmu. Maar wat deed hij weer? Schuiven met het aankleedkussen of jou schoppen? Was er een aanleiding?
ohzo bedoel je :@

nja, hij schopte niet nog een keer, maar zette zich wel schrap en wilde alweer afzetten!
pi_105624802
Ik kan de kapotte billen/slechte eten/rode wang en slechte nacht verklaren. Ik voelde net in meisjes mond, en er komen weer 2 kiezen door. 2 weken terug 2 bovenkiezen, nu 2 onder.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 15-12-2011 18:59:57 ]
*poef* nu is het weg
pi_105627665
Wat gaat ze snel KJ, wel sneu dat ze er zo'n last van heeft.

Ik herken je aanpak Simmu. Hier is Yaro erg aan het bijten. Niet zozeer uit boosheid, maar wel onwijs last van zijn mond en wil overal in bijten, inclusief personen. Wat doen dan eigenlijk hetzelfde. Het lijkt hier alleen weinig effect te hebben, want hij lijkt het een leuk spelletje te vinden.

Vanmorgen bleef hij de kat "plagen", die haalde uit (heel zacht), hij was wel even beduusd en liet hem daarna met rust. Dat had dus wel effect gelukkig.
pi_105627674
Oi Kaatjejannie :X
Het is ook een ellende die stomme tanden en kiezen }:|

Hier ook diarree en rode billen, had nog niet aan kiezen gedacht :@ Zal morgen eens checken. Ik mocht zijn tanden wel gewoon poetsen...
pi_105627994
Gister was tanden poetsen drama, ik heb het vandaag maar niet eens geprobeerd :@. Dan gaat ze al met drama het bed in. Ik moet zeggen dat ik daar vandaag geen puf voor had. De score is nu 7 tanden en 4 kiezen.

Sofie heeft ook een tijdje gebeten. Gewoon in mijn been als ze aan het spelen was. En dan zo lekker ondeugend kijken. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ze daarmee gestopt is.
*poef* nu is het weg
pi_105628172
Ik ga er ook vanuit dat het over gaat. Hij heeft ook heel even gebeten als hij boos was, dat vond ik toch minder fijn. Nu is het bijten niet fijn, maar de reden wel meer te begrijpen.

Snap wel dat je de strijd niet aan gaat hoor met Sofie, zeker als het voor een korte periode is.
pi_105628276
Ze gaan aardig gelijk op KJ! Ik voelde zojuist dat de 2 kiezen boven door zijn, en de 2 kiezen onder bijna, dat zijn mega bulten, dus ik heb even goed geduwd met dentinox.. bovenin heeft ze 4 tanden, 2 kiezen, en onderin 3 tanden, 1 een randje door (dus nr. 4) en 2 kiezen op knappen..

Volgens mij 'moeten' ze er rond de 20-24 maanden rond de 20 tanden en kiezen hebben :) dus hier hebben we een inhaalslag gehad...
pi_105628408
20, dan hebben wij er ook nog een aantal te gaan. Volgens mij heeft Yaro 8 tanden en 4 kiezen. Er staan er wel veel op knappen, maar het duurt bij hem een steeds een tijdje voor ze echt door zijn.
pi_105628549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef Orea het volgende:
Ze gaan aardig gelijk op KJ! Ik voelde zojuist dat de 2 kiezen boven door zijn, en de 2 kiezen onder bijna, dat zijn mega bulten, dus ik heb even goed geduwd met dentinox.. bovenin heeft ze 4 tanden, 2 kiezen, en onderin 3 tanden, 1 een randje door (dus nr. 4) en 2 kiezen op knappen..

Volgens mij 'moeten' ze er rond de 20-24 maanden rond de 20 tanden en kiezen hebben :) dus hier hebben we een inhaalslag gehad...
Ik had ook de dentinox al klaar staan. Maar nadat ik de kiezen gevoeld had mochten we echt niet meer in haar mond zitten. N is het nog gelukt doordat ik dr aan het lachen maakte.

Deze heeft ze nu.
*poef* nu is het weg
pi_105628661
Ik heb echt geen idee hoeveel tanden Floris heeft. Alles komt zo'n beetje door atm

Trouwens, ik vind mijn kind knap. Hij zegt banaan. Mijn bananengekje :D
pi_105628771
Oh leuk zo'n grafiekje :D hier gelijk, alleen die 3 onderin, zitten hier net andersom.. Dus de linker die Sofie niet heeft, heeft muppet wel, maar die heeft de rechter van Sofie niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')