abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105591106
Och arme Sofie, kapotte billen is zo rot... vlug herstel gewenst Kaatje :Y

Reilain, dat doet Lucas ook met zn knuffels: alles op de grond ;)

huize Steen:
<knip , genoeg gezien, lijkt me zo>

geen kind te bekennen overigens... :?

[ Bericht 21% gewijzigd door -Caroline- op 15-12-2011 17:55:36 (fotos huishouden jan steen weer weggeknipt) ]
pi_105591999
Je weet zeker dat hij het was en niet jij? :D
  woensdag 14 december 2011 @ 21:15:05 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105592878
quote:
1s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:19 schreef DaviniaHR het volgende:

[..]

:)
Herstel: Aviva vindt het leuk om op te ruimen. Want als het opgeruimd is, kan je met 1 beweging de hele zooi weer omgooien! *O* dolle pret :')
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
  woensdag 14 december 2011 @ 21:17:53 #154
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105593015
Och arme Sofie :{

Verdorie, kind slaapt nog niet... Dat wordt morgen weer gezellig. Gelukig is hij bij opa en oma ...
pi_105593026
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 20:56 schreef Rixtje het volgende:
Je weet zeker dat hij het was en niet jij? :D
*)
oh en btw ik heb 3 hij's he }:|
zal ik mijn troepjes ns ergens posten? nee lama.. :')

[ Bericht 7% gewijzigd door -Caroline- op 14-12-2011 21:19:13 (3 hijs) ]
pi_105605961
Avond 2 dat de dame een flesje melk kreeg vlak voor naar bed gaan en ochtend 2 dat ze nu pas wakker wordt :?

Al die tijd toch trek/honger waardoor ze om 5 uur / half 6 klaar wakker was en om half 8 vaak weer instorte??
pi_105606108
Sofie had vannacht denk ik last van dr kiezen en de luieruitslag. Arm meiske, ze was ontroostbaar. Na een boel knuffels, een paracetamol en een schone luiers is ze toch weer gaan slapen. (helaas lukte mij dat niet, en mijn wekker ging wet vroeg, want vroege dienst)
*poef* nu is het weg
pi_105606140
Ow, arme Sofie, dat is zo ontzettend zielig! Hier is het ongeveer een gemiddelde van hier :P

Orea, geniet ervan *O* relaxed toch?

Maar 's avonds is het wel binnen no-time netjes en en vrijwel alle speelgoed kan ook achter gesloten deurtjes en dat vind ik wel fijn :)

Florian is sinds eergisteren weer begonnen met gillen en krijsen en k hoop zó dat het tijdelijk is -O- Er is 1 verschil met eerst, ipv zo ver mogelijk bij mij weg te gaan liggen/staan/zitten muppen, zit hij nu ongeveer de helft van de dag op een heup of op schoot :')
Yay, gillen in je oor. :X

Maar vanmorgen werd hij zowaar pas wakker op uit-bed-tijd en heeft dus de nacht eens niet in ons bed afgemaakt ;)(hij werd al een week of 2 wakker tussen 5 en 6 en ging dan bij ons lekker verder slapen, ook niet erg, maar dit was ook wel even weer relaxed :) )
pi_105607021
Orea, dat kan heeel goed hoor! Ging bij Rienk ook zo. :Y Die heeft nog heel lang een beker warme melk gehad voor het slapen gaan. Doen we soms nu nog wel :Y

Lekker he, dat je dan uit kunt slapen ;)

Elyas, van harte!
Rienk gaat overmorgen ook verhuizen naar de peuters :Y O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_105607102
ha! een jarige :)

gefeilicteerd elyas *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105607111
Sofie krijgt voor het slapen gaan nog 70 tot 90 cc warme melk. Als ze een dag heel slecht gegeten heeft wat meer. Even een rustmomentje inbouwen voor het slapen gaan.
*poef* nu is het weg
  donderdag 15 december 2011 @ 09:22:04 #162
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105607167
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 07:24 schreef Orea het volgende:
Avond 2 dat de dame een flesje melk kreeg vlak voor naar bed gaan en ochtend 2 dat ze nu pas wakker wordt :?

Al die tijd toch trek/honger waardoor ze om 5 uur / half 6 klaar wakker was en om half 8 vaak weer instorte??
Ik vind het heel logisch eigenlijk, ze is een forse dame dus ze heeft het "gewoon" nodig. Nathan krijgt ook nog drinken voor het slapen gaan.
Laatstgenoemde meldde zich vanochtend pas om 6.30 voor de eerste keer *O*

Arme Sofie -O-

Elyas gefeliciteerd *O*

Free, misschien nog steeds buikgriep?
pi_105607341
Elyas gefeliciteerd!

Balen Freecell, een mannetje dat niet zo lekker in zijn vel zit. En oudste ook al niet toch?

Hier iemand die heel veel slaap nodig had :o Ze lag er gister al om 17:15 in (na veel tijd rekken) omdat ze helemaal op was. Ze had geen slaapjes gedaan overdag, wilde ze niet ofzo. Om 8:45 vanochtend haalde ik haar blij uit bed. Ze is wel nog ergens 2 keer wakker geweest maar ging dan weer slapen. Woow zo lang heeft ze nog nooit geslapen. Ik ben helemaal uitgerust ;)

Orea, Amy krijgt nog altijd een flesje voor het slapen gaan. Deels ritueel en deels opvangen van calorieën/voedingsstoffen die ze mist doordat ze geen brood e.d. eet. Ze krijgt daarom ook dreumesmelk. Als je merkt dat ze daardoor langer slaapt, gewoon doen!
pi_105607379
Lekker Pessie.

Arme Sofie, hoe is het nu?

Geen idee waarom hij dat doer Freecell?

Lekker Orea, het zou best kunnen. Yaro wil de laatste tijd ook drinken 's nachts. Ik vind het niet vreemd, ik doe dat zelf ook.

Elyas gefeliciteerd!
pi_105607652
Nou, ze eet overdag eigenlijk wel meer dan prima, dus ik had er niet persé aan gedacht. Maar ze zag 2 dagen geleden haar fles en werd helemaal wild, dus ik dacht: jij wilt een flesje? Dan krijg je die! Helemaal blij!! En gisteren moest ik haar om 7:45 echt wakker maken.. Gisterenavond dus maar weer gedaan (tussen avondeten en naar bed zit hier niet zoveel tijd, we eten rond 6 uur, daarna even badderen en pyjama aan en dan gaat ze meestal om 7 uur naar bed, dus de fles krijgt ze iets voor 7 uur) en vanmorgen werd ze tegen half 8 wakker :)

Nathan dus ook lekker 'uitgeslapen' en Florian tot uit-bed-tijd in zijn eigen bed geslapen :Y wel apart van dat gillen :X auw... en arme Sofie ;( hopelijk heelt de boel weer snel!

De schimmelcreme werkt hier goed! Het is al stukken minder!
  donderdag 15 december 2011 @ 09:49:47 #166
259886 pessie
pi_105607688
Fijn dat de schimmelcreme werkt orea!
Krijgt ze trouwens een toetje na het eten?
pi_105607792
Ja maar dat is niet veel :) varieert van een danoontje, of een klein bakje gewone yoghurt of een stukje fruit (vraagt ze vaak zelf om :D heel schattig) of een beetje kwark.. dus ze krijgt het wel, maar veel is het niet....
  donderdag 15 december 2011 @ 09:54:19 #168
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_105607800
Elyas gefeliciteerd *O*
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_105607860
Elyas, van harte gefeliciteerd! En Tan en de rest van jullie gezin natuurlijk ook *O*

*steekt kop nog even in het zand, mijn kleine wordt heul geen 2 volgende week! :')
pi_105607906
Elyas van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag! Tan en familie feli met jullie peuter
pi_105607988
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 09:33 schreef As1981 het volgende:
Lekker Pessie.

Arme Sofie, hoe is het nu?

Geen idee waarom hij dat doer Freecell?

Lekker Orea, het zou best kunnen. Yaro wil de laatste tijd ook drinken 's nachts. Ik vind het niet vreemd, ik doe dat zelf ook.

Elyas gefeliciteerd!
Volgens mijn man werd ze vrolijk wakker. Ik ben aan het werk. Mocht al om 7 uur beginnen. Echt dikke respect voor iedereen die dit vaker heeft. Ik ben gewoon gesloopt. Hopelijk gaat ze vanmiddag na de opvang nog even slapen, dan kan ik ook..
*poef* nu is het weg
  donderdag 15 december 2011 @ 10:32:24 #172
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105608676
Elyas, van harte gefeliciteerd knul! *O*

Ooh Vlindur! Jouw kereltje ook al bijna 2 :o
En lijnloos, jouw meisje ook al!

Och arm Sofietje :{

Orea, dat zou wel fijn zijn zeg, as ze nu doorslaapt door een flesje melk! :Y

Freecell, balen dat je mini het weer op een gillen heeft gezet. En gillen in je oor is niet tof :N

*O* voor een goed slapende Nathan en Amy!

Hier een rampzalige nacht achter de rug. Eerst de halve avond met Harry in bed gelegen. Maar die ging dus niet slapen. Hij is tot 21 uur wakker geweest.
Toen werd hij wakker om middernacht, weer hetzelfde liedje. Uiteindelijk heb ik hem half slapend om 3:30u in zijn eigen bed teruggelegd en ben er even bij gaan liggen tot ik zeker wist dat hij sliep. Daarna kon ik natuurlijk niet slapen. Ondertussen heeft manlief ook nog de halve nacht op de badkamer doorgebracht al spugend.
Om 6:45u meldde Harry zich alweer. Dus ik heb welgeteld 4 uurtjes slaap gehad en zit nu met een stervende zwaan thuis. (Harry is naar opa en oma).
Ik hoop dat ik geen moord bega vandaag :X
pi_105609956
Oeh Asy, berg je messen en kussens op :X
Zieke mannen zijn heel zielig en heel héél vervelend :+

Orea: goed uitgevonden dan :D Gewoon bij wijze van toetje :Y

Sola: de oudste zit voornamelijk zichzelf in de weg, die wordt veel te vroeg wakker en dan boos x4 :P Wat F-je heeft weet ik eigenlijk net echt momenteel. Even afwachten.
  donderdag 15 december 2011 @ 11:53:47 #174
259886 pessie
pi_105611028
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 11:20 schreef freecell het volgende:
Oeh Asy, berg je messen en kussens op :X
Zieke mannen zijn heel zielig en heel héél vervelend :+
+1 :')

quote:
Orea: goed uitgevonden dan :D Gewoon bij wijze van toetje :Y
Nathan krijgt standaard een flinke bak vla na het eten, werkt kennelijk wel
quote:
Sola: de oudste zit voornamelijk zichzelf in de weg, die wordt veel te vroeg wakker en dan boos x4 :P
-O-
pi_105611286
Oh Asy, maar ze slaapt prima door hoor :D Al tijden! Alleen is ze vaak/altijd tussen 5 en half 6 zoiets wakker... ;) en ik denk dus dat ze zo vroeg wakker is omdat ze trek/honger heeft... en dat ze nu door die extra fles wat langer slaapt 's morgens... ;)
pi_105611715
:D Mart doet aan omkopen :D

Komt hij je een dikke knuffel en kus geven, om vervolgens naar de kast met koekjes/krentjes te lopen! :)
pi_105613156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:21 schreef ymme het volgende:

Komt hij je een dikke knuffel en kus geven, om vervolgens naar de kast met koekjes/krentjes te lopen! :)
Dat is een redelijk bekend verschijnsel inderdaad :D
pi_105613610
Haha, al die puinzooi kamers... hier ook regelmatig. Ik maak me er maar niet meer druk om en heb besloten nog maar één keer per dag op te ruimen ;)

Sterkte aan iedereen met de baggernachten. Anne heeft goed geslapen vannacht, maar huilde wel om 5.45 én 6.15 één keer heel hard, waardoor mama wakker was... uiteindelijk wilde ze om 7.00 echt uit bed. Ik mis mijn slaapkopje ;( ;)
's Middags is het slapen echt heel wisselvallig. Gisteren sliep ze helemaal niet.. gelukkig had haar stemming er niet onder te lijden.

Verder loopt ze nu de hele kamer rond, aan tafels, stoelen, muren en vooral met haar rollatorsloopwagens. Maar zodra ze ook meer een nanoseconde los dreigt te staan, gaat ze meteen zitten. Eigenwijsje... :')
  donderdag 15 december 2011 @ 13:24:41 #179
259886 pessie
pi_105613782
quote:

Hier gepaard met luidkiels "koeke" roepend en naar de kast te wijzen :')
pi_105613875
Ik verdenk Anne ervan om een val/jezelf ergens pijn aan doen te misbruiken om Bumba te mogen kijken.
Ze valt, kijkt naar mij, begint te brullen, kruipt op schoot en roept, terwijl de tranen over haar wangen rollen, 'Bumba, Bumba, Bumba!'

:')
pi_105613990
quote:

Ik wou dat die van mij aan omkopen deed... die sleurt me gewoon mee richting de koekjes en rozijntjes. :+ KLeine commando is het!
pi_105616822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik wou dat die van mij aan omkopen deed... die sleurt me gewoon mee richting de koekjes en rozijntjes. :+ KLeine commando is het!
Hier nog zo een. En dan boos worden als ze geen koek krijgt voor het eten :X Rozijntjes blijft mevrouw trouwens niet meer :N op koekjes moet nu 'locolale' zitten en alle groente wordt vakkundig weggeschoven of uitgespuugd. OMG, we created a monster :'(

En als wanneer je 's nachts wakker wordt ("mammieeeeeeee, pappieeeeeee") dan ga je driftig vertellen over "Vivos" (Swieber de Vos uit Dora) die de maan gestolen heeft "oh neeeeeeeee". :') :')
pi_105617516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ook dat gebeurt regelmatig hier.
Maar hé ik ga hier niet vertellen dat ook mijn ideaal kind een monster kan zijn :D
Laat staan dat ik nog wat ga zeggen over het aan tafel zitten en/of avond eten ritueel hier thuis. O-)
pi_105617763
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik verdenk Anne ervan om een val/jezelf ergens pijn aan doen te misbruiken om Bumba te mogen kijken.
Ze valt, kijkt naar mij, begint te brullen, kruipt op schoot en roept, terwijl de tranen over haar wangen rollen, 'Bumba, Bumba, Bumba!'

:o
pi_105617921
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef Fannetje het volgende:

:P

de slimmerd. misschien tijd om mijn aanpak te proberen? :@

BATS! *brul*

--> goed gevallen! oooh, laat eens kijken? heb je zeer gedaan! zal ik een kusje erop doen? zooooooo *smakkuskroel* klaar nu. en ik zet hem weg, klopje op de kont hophop! klaar nu *)

disclaimer. dit is uiteraard onder voorbehoud van dat het normale smakjes zijn. eventuele tand-door-lip valt er nog wel onder, maar dan hebben we al wat minder haast en veeg ik het bloed weg O-)
pi_105618374
Alle omkopende en slimme kinderen, heerlijk!

Hier is het nieuw op je eten uit je moet te doen en dan zeggen "uipugen". Dat is inderdaad uitugen, maar je moet het opeten, werkt dan meestal niet meer.
Heb vandaag en gisteren wel heerlijk genoten van een kind in de plassen. De eerste keer was een beetje eng, maar toen hij het doorhad, nu duurt boodschappen doen nog langer.
pi_105619997
zucht.
megabackfire hier :')

we hebben hier boven een aankleedkussen op de grond. dus wat doet mijn schatje? die geeft mij een rotschop ( :( !) en.... vliegt zo met kussen en al een stuk naar achteren met zn koppie tegen de verwarmingsbuis & muur aan. brullen! :{ ging best hard ook :X

en wat hebben we er van geleerd? nou spelende vrouw: he-le-maal niks }:| nog geen 5 seconden nadattie getroost was deed hij het weer
pi_105620456
Oh wat naar Simmu. Maar wat deed hij weer? Schuiven met het aankleedkussen of jou schoppen? Was er een aanleiding?
pi_105620976
nou, hij is de laatste weken wel van de "ik doe stomme dingen en ga dan op mijn muil" hoor

mij schoppen is een grote "Nee :N " ik tolereer het niet. slaan ook niet trouwens. dan pak ik een offenderende handje of voetje en hou die vast in een houdgreep en zeg "Nee!" met boze blik. dan vraag ik of hij het nog eens doet en komt er doorgaans een wat sneue "neeh :'( " en laat ik los.

in de box op een auttotje gaan staan is al de hele week hip. dus hij gaat al de hele week om de haverklap onderuit in de box :X :D :P
pi_105621022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef As1981 het volgende:
Oh wat naar Simmu. Maar wat deed hij weer? Schuiven met het aankleedkussen of jou schoppen? Was er een aanleiding?
ohzo bedoel je :@

nja, hij schopte niet nog een keer, maar zette zich wel schrap en wilde alweer afzetten!
pi_105624802
Ik kan de kapotte billen/slechte eten/rode wang en slechte nacht verklaren. Ik voelde net in meisjes mond, en er komen weer 2 kiezen door. 2 weken terug 2 bovenkiezen, nu 2 onder.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 15-12-2011 18:59:57 ]
*poef* nu is het weg
pi_105627665
Wat gaat ze snel KJ, wel sneu dat ze er zo'n last van heeft.

Ik herken je aanpak Simmu. Hier is Yaro erg aan het bijten. Niet zozeer uit boosheid, maar wel onwijs last van zijn mond en wil overal in bijten, inclusief personen. Wat doen dan eigenlijk hetzelfde. Het lijkt hier alleen weinig effect te hebben, want hij lijkt het een leuk spelletje te vinden.

Vanmorgen bleef hij de kat "plagen", die haalde uit (heel zacht), hij was wel even beduusd en liet hem daarna met rust. Dat had dus wel effect gelukkig.
pi_105627674
Oi Kaatjejannie :X
Het is ook een ellende die stomme tanden en kiezen }:|

Hier ook diarree en rode billen, had nog niet aan kiezen gedacht :@ Zal morgen eens checken. Ik mocht zijn tanden wel gewoon poetsen...
pi_105627994
Gister was tanden poetsen drama, ik heb het vandaag maar niet eens geprobeerd :@. Dan gaat ze al met drama het bed in. Ik moet zeggen dat ik daar vandaag geen puf voor had. De score is nu 7 tanden en 4 kiezen.

Sofie heeft ook een tijdje gebeten. Gewoon in mijn been als ze aan het spelen was. En dan zo lekker ondeugend kijken. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ze daarmee gestopt is.
*poef* nu is het weg
pi_105628172
Ik ga er ook vanuit dat het over gaat. Hij heeft ook heel even gebeten als hij boos was, dat vond ik toch minder fijn. Nu is het bijten niet fijn, maar de reden wel meer te begrijpen.

Snap wel dat je de strijd niet aan gaat hoor met Sofie, zeker als het voor een korte periode is.
pi_105628276
Ze gaan aardig gelijk op KJ! Ik voelde zojuist dat de 2 kiezen boven door zijn, en de 2 kiezen onder bijna, dat zijn mega bulten, dus ik heb even goed geduwd met dentinox.. bovenin heeft ze 4 tanden, 2 kiezen, en onderin 3 tanden, 1 een randje door (dus nr. 4) en 2 kiezen op knappen..

Volgens mij 'moeten' ze er rond de 20-24 maanden rond de 20 tanden en kiezen hebben :) dus hier hebben we een inhaalslag gehad...
pi_105628408
20, dan hebben wij er ook nog een aantal te gaan. Volgens mij heeft Yaro 8 tanden en 4 kiezen. Er staan er wel veel op knappen, maar het duurt bij hem een steeds een tijdje voor ze echt door zijn.
pi_105628549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef Orea het volgende:
Ze gaan aardig gelijk op KJ! Ik voelde zojuist dat de 2 kiezen boven door zijn, en de 2 kiezen onder bijna, dat zijn mega bulten, dus ik heb even goed geduwd met dentinox.. bovenin heeft ze 4 tanden, 2 kiezen, en onderin 3 tanden, 1 een randje door (dus nr. 4) en 2 kiezen op knappen..

Volgens mij 'moeten' ze er rond de 20-24 maanden rond de 20 tanden en kiezen hebben :) dus hier hebben we een inhaalslag gehad...
Ik had ook de dentinox al klaar staan. Maar nadat ik de kiezen gevoeld had mochten we echt niet meer in haar mond zitten. N is het nog gelukt doordat ik dr aan het lachen maakte.

Deze heeft ze nu.
*poef* nu is het weg
pi_105628661
Ik heb echt geen idee hoeveel tanden Floris heeft. Alles komt zo'n beetje door atm

Trouwens, ik vind mijn kind knap. Hij zegt banaan. Mijn bananengekje :D
pi_105628771
Oh leuk zo'n grafiekje :D hier gelijk, alleen die 3 onderin, zitten hier net andersom.. Dus de linker die Sofie niet heeft, heeft muppet wel, maar die heeft de rechter van Sofie niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')