abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105611715
:D Mart doet aan omkopen :D

Komt hij je een dikke knuffel en kus geven, om vervolgens naar de kast met koekjes/krentjes te lopen! :)
pi_105613156
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 12:21 schreef ymme het volgende:

Komt hij je een dikke knuffel en kus geven, om vervolgens naar de kast met koekjes/krentjes te lopen! :)
Dat is een redelijk bekend verschijnsel inderdaad :D
pi_105613610
Haha, al die puinzooi kamers... hier ook regelmatig. Ik maak me er maar niet meer druk om en heb besloten nog maar één keer per dag op te ruimen ;)

Sterkte aan iedereen met de baggernachten. Anne heeft goed geslapen vannacht, maar huilde wel om 5.45 én 6.15 één keer heel hard, waardoor mama wakker was... uiteindelijk wilde ze om 7.00 echt uit bed. Ik mis mijn slaapkopje ;( ;)
's Middags is het slapen echt heel wisselvallig. Gisteren sliep ze helemaal niet.. gelukkig had haar stemming er niet onder te lijden.

Verder loopt ze nu de hele kamer rond, aan tafels, stoelen, muren en vooral met haar rollatorsloopwagens. Maar zodra ze ook meer een nanoseconde los dreigt te staan, gaat ze meteen zitten. Eigenwijsje... :')
  donderdag 15 december 2011 @ 13:24:41 #179
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_105613782
quote:

Hier gepaard met luidkiels "koeke" roepend en naar de kast te wijzen :')
pi_105613875
Ik verdenk Anne ervan om een val/jezelf ergens pijn aan doen te misbruiken om Bumba te mogen kijken.
Ze valt, kijkt naar mij, begint te brullen, kruipt op schoot en roept, terwijl de tranen over haar wangen rollen, 'Bumba, Bumba, Bumba!'

:')
pi_105613990
quote:

Ik wou dat die van mij aan omkopen deed... die sleurt me gewoon mee richting de koekjes en rozijntjes. :+ KLeine commando is het!
pi_105616822
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ik wou dat die van mij aan omkopen deed... die sleurt me gewoon mee richting de koekjes en rozijntjes. :+ KLeine commando is het!
Hier nog zo een. En dan boos worden als ze geen koek krijgt voor het eten :X Rozijntjes blijft mevrouw trouwens niet meer :N op koekjes moet nu 'locolale' zitten en alle groente wordt vakkundig weggeschoven of uitgespuugd. OMG, we created a monster :'(

En als wanneer je 's nachts wakker wordt ("mammieeeeeeee, pappieeeeeee") dan ga je driftig vertellen over "Vivos" (Swieber de Vos uit Dora) die de maan gestolen heeft "oh neeeeeeeee". :') :')
pi_105617516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Ook dat gebeurt regelmatig hier.
Maar hé ik ga hier niet vertellen dat ook mijn ideaal kind een monster kan zijn :D
Laat staan dat ik nog wat ga zeggen over het aan tafel zitten en/of avond eten ritueel hier thuis. O-)
pi_105617763
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik verdenk Anne ervan om een val/jezelf ergens pijn aan doen te misbruiken om Bumba te mogen kijken.
Ze valt, kijkt naar mij, begint te brullen, kruipt op schoot en roept, terwijl de tranen over haar wangen rollen, 'Bumba, Bumba, Bumba!'

:o
pi_105617921
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef Fannetje het volgende:

:P

de slimmerd. misschien tijd om mijn aanpak te proberen? :@

BATS! *brul*

--> goed gevallen! oooh, laat eens kijken? heb je zeer gedaan! zal ik een kusje erop doen? zooooooo *smakkuskroel* klaar nu. en ik zet hem weg, klopje op de kont hophop! klaar nu *)

disclaimer. dit is uiteraard onder voorbehoud van dat het normale smakjes zijn. eventuele tand-door-lip valt er nog wel onder, maar dan hebben we al wat minder haast en veeg ik het bloed weg O-)
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_105618374
Alle omkopende en slimme kinderen, heerlijk!

Hier is het nieuw op je eten uit je moet te doen en dan zeggen "uipugen". Dat is inderdaad uitugen, maar je moet het opeten, werkt dan meestal niet meer.
Heb vandaag en gisteren wel heerlijk genoten van een kind in de plassen. De eerste keer was een beetje eng, maar toen hij het doorhad, nu duurt boodschappen doen nog langer.
pi_105619997
zucht.
megabackfire hier :')

we hebben hier boven een aankleedkussen op de grond. dus wat doet mijn schatje? die geeft mij een rotschop ( :( !) en.... vliegt zo met kussen en al een stuk naar achteren met zn koppie tegen de verwarmingsbuis & muur aan. brullen! :{ ging best hard ook :X

en wat hebben we er van geleerd? nou spelende vrouw: he-le-maal niks }:| nog geen 5 seconden nadattie getroost was deed hij het weer
pi_105620456
Oh wat naar Simmu. Maar wat deed hij weer? Schuiven met het aankleedkussen of jou schoppen? Was er een aanleiding?
pi_105620976
nou, hij is de laatste weken wel van de "ik doe stomme dingen en ga dan op mijn muil" hoor

mij schoppen is een grote "Nee :N " ik tolereer het niet. slaan ook niet trouwens. dan pak ik een offenderende handje of voetje en hou die vast in een houdgreep en zeg "Nee!" met boze blik. dan vraag ik of hij het nog eens doet en komt er doorgaans een wat sneue "neeh :'( " en laat ik los.

in de box op een auttotje gaan staan is al de hele week hip. dus hij gaat al de hele week om de haverklap onderuit in de box :X :D :P
pi_105621022
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef As1981 het volgende:
Oh wat naar Simmu. Maar wat deed hij weer? Schuiven met het aankleedkussen of jou schoppen? Was er een aanleiding?
ohzo bedoel je :@

nja, hij schopte niet nog een keer, maar zette zich wel schrap en wilde alweer afzetten!
pi_105624802
Ik kan de kapotte billen/slechte eten/rode wang en slechte nacht verklaren. Ik voelde net in meisjes mond, en er komen weer 2 kiezen door. 2 weken terug 2 bovenkiezen, nu 2 onder.

[ Bericht 0% gewijzigd door kaatjejannie op 15-12-2011 18:59:57 ]
*poef* nu is het weg
pi_105627665
Wat gaat ze snel KJ, wel sneu dat ze er zo'n last van heeft.

Ik herken je aanpak Simmu. Hier is Yaro erg aan het bijten. Niet zozeer uit boosheid, maar wel onwijs last van zijn mond en wil overal in bijten, inclusief personen. Wat doen dan eigenlijk hetzelfde. Het lijkt hier alleen weinig effect te hebben, want hij lijkt het een leuk spelletje te vinden.

Vanmorgen bleef hij de kat "plagen", die haalde uit (heel zacht), hij was wel even beduusd en liet hem daarna met rust. Dat had dus wel effect gelukkig.
pi_105627674
Oi Kaatjejannie :X
Het is ook een ellende die stomme tanden en kiezen }:|

Hier ook diarree en rode billen, had nog niet aan kiezen gedacht :@ Zal morgen eens checken. Ik mocht zijn tanden wel gewoon poetsen...
pi_105627994
Gister was tanden poetsen drama, ik heb het vandaag maar niet eens geprobeerd :@. Dan gaat ze al met drama het bed in. Ik moet zeggen dat ik daar vandaag geen puf voor had. De score is nu 7 tanden en 4 kiezen.

Sofie heeft ook een tijdje gebeten. Gewoon in mijn been als ze aan het spelen was. En dan zo lekker ondeugend kijken. Ik heb eigenlijk geen idee wanneer ze daarmee gestopt is.
*poef* nu is het weg
pi_105628172
Ik ga er ook vanuit dat het over gaat. Hij heeft ook heel even gebeten als hij boos was, dat vond ik toch minder fijn. Nu is het bijten niet fijn, maar de reden wel meer te begrijpen.

Snap wel dat je de strijd niet aan gaat hoor met Sofie, zeker als het voor een korte periode is.
pi_105628276
Ze gaan aardig gelijk op KJ! Ik voelde zojuist dat de 2 kiezen boven door zijn, en de 2 kiezen onder bijna, dat zijn mega bulten, dus ik heb even goed geduwd met dentinox.. bovenin heeft ze 4 tanden, 2 kiezen, en onderin 3 tanden, 1 een randje door (dus nr. 4) en 2 kiezen op knappen..

Volgens mij 'moeten' ze er rond de 20-24 maanden rond de 20 tanden en kiezen hebben :) dus hier hebben we een inhaalslag gehad...
pi_105628408
20, dan hebben wij er ook nog een aantal te gaan. Volgens mij heeft Yaro 8 tanden en 4 kiezen. Er staan er wel veel op knappen, maar het duurt bij hem een steeds een tijdje voor ze echt door zijn.
pi_105628549
quote:
0s.gif Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef Orea het volgende:
Ze gaan aardig gelijk op KJ! Ik voelde zojuist dat de 2 kiezen boven door zijn, en de 2 kiezen onder bijna, dat zijn mega bulten, dus ik heb even goed geduwd met dentinox.. bovenin heeft ze 4 tanden, 2 kiezen, en onderin 3 tanden, 1 een randje door (dus nr. 4) en 2 kiezen op knappen..

Volgens mij 'moeten' ze er rond de 20-24 maanden rond de 20 tanden en kiezen hebben :) dus hier hebben we een inhaalslag gehad...
Ik had ook de dentinox al klaar staan. Maar nadat ik de kiezen gevoeld had mochten we echt niet meer in haar mond zitten. N is het nog gelukt doordat ik dr aan het lachen maakte.

Deze heeft ze nu.
*poef* nu is het weg
pi_105628661
Ik heb echt geen idee hoeveel tanden Floris heeft. Alles komt zo'n beetje door atm

Trouwens, ik vind mijn kind knap. Hij zegt banaan. Mijn bananengekje :D
pi_105628771
Oh leuk zo'n grafiekje :D hier gelijk, alleen die 3 onderin, zitten hier net andersom.. Dus de linker die Sofie niet heeft, heeft muppet wel, maar die heeft de rechter van Sofie niet :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')