Dat is een redelijk bekend verschijnsel inderdaadquote:Op donderdag 15 december 2011 12:21 schreef ymme het volgende:
Mart doet aan omkopen
Komt hij je een dikke knuffel en kus geven, om vervolgens naar de kast met koekjes/krentjes te lopen!
Hier gepaard met luidkiels "koeke" roepend en naar de kast te wijzenquote:Op donderdag 15 december 2011 12:21 schreef ymme het volgende:
Mart doet aan omkopen
Komt hij je een dikke knuffel en kus geven, om vervolgens naar de kast met koekjes/krentjes te lopen!
Ik wou dat die van mij aan omkopen deed... die sleurt me gewoon mee richting de koekjes en rozijntjes.quote:Op donderdag 15 december 2011 12:21 schreef ymme het volgende:
Mart doet aan omkopen
Hier nog zo een. En dan boos worden als ze geen koek krijgt voor het etenquote:Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik wou dat die van mij aan omkopen deed... die sleurt me gewoon mee richting de koekjes en rozijntjes.KLeine commando is het!
Ook dat gebeurt regelmatig hier.quote:Op donderdag 15 december 2011 13:31 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Ik wou dat die van mij aan omkopen deed... die sleurt me gewoon mee richting de koekjes en rozijntjes.KLeine commando is het!
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik verdenk Anne ervan om een val/jezelf ergens pijn aan doen te misbruiken om Bumba te mogen kijken.
Ze valt, kijkt naar mij, begint te brullen, kruipt op schoot en roept, terwijl de tranen over haar wangen rollen, 'Bumba, Bumba, Bumba!'
quote:Op donderdag 15 december 2011 13:27 schreef Fannetje het volgende:
Ik verdenk Anne ervan om een val/jezelf ergens pijn aan doen te misbruiken om Bumba te mogen kijken.
Ze valt, kijkt naar mij, begint te brullen, kruipt op schoot en roept, terwijl de tranen over haar wangen rollen, 'Bumba, Bumba, Bumba!'
ohzo bedoel jequote:Op donderdag 15 december 2011 16:47 schreef As1981 het volgende:
Oh wat naar Simmu. Maar wat deed hij weer? Schuiven met het aankleedkussen of jou schoppen? Was er een aanleiding?
Ik had ook de dentinox al klaar staan. Maar nadat ik de kiezen gevoeld had mochten we echt niet meer in haar mond zitten. N is het nog gelukt doordat ik dr aan het lachen maakte.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:00 schreef Orea het volgende:
Ze gaan aardig gelijk op KJ! Ik voelde zojuist dat de 2 kiezen boven door zijn, en de 2 kiezen onder bijna, dat zijn mega bulten, dus ik heb even goed geduwd met dentinox.. bovenin heeft ze 4 tanden, 2 kiezen, en onderin 3 tanden, 1 een randje door (dus nr. 4) en 2 kiezen op knappen..
Volgens mij 'moeten' ze er rond de 20-24 maanden rond de 20 tanden en kiezen hebbendus hier hebben we een inhaalslag gehad...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |