abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105579858
Nee hoor :D dit is namelijk ook nog niet zo erg (die foto van mij) vind ik dan.. terwijl ik heel erg pietje precies ben (al vervagen mijn standaarden momenteel, moe en zwanger :P viel zelfs mijn meneer op die vroeg of het niet zo kon blijven :'))

Maar er komen net foto's voorbij wat niet eens rommelig te noemen is :')
pi_105579885
eensch! :Y) (over die nette "troep" foto van Ymme zojuist)

[ Bericht 8% gewijzigd door -Caroline- op 14-12-2011 16:42:28 ]
pi_105580231
Cooki :D Op zulke momenten is het alleen maar heerlijk om de kinderen te zien spelen O+ Op verjaardagen e.d. is het hier ook een puinzooi hoor :D
pi_105580353
Ik had de foto ook niet hier neergezet specifiek om de zooi op zich, maar meer om het feit dat ze nog geen 15 minuten aan het spelen was.
Zooi maakt me helemaal niks uit. Ik geniet ervan dat ze zo aan het ontdekken is.
*poef* nu is het weg
pi_105580580
KaatjeJannie, ik had jouwes nog niet gezien :N , excuus voor evt verwarring, ik m post ff aangepast, ik bedoelde de "troep"foto van Ymme :D
pi_105581018
Ik heb heel toevallig net een soort van opruimfilmpje gemaakt :P Het had een dansfilmpje moeten worden, maar Dyon vond opruimen ineens belangrijker ;)

Ik heb trouwens echte spelletjeskinderen, ze zitten nu ook hier aan tafel spelletjes te doen. Is wat anders dan verschillend los speelgoed op de grond, je gaat geen 10 verschillende spellen niet opgeruimd door elkaar laten staan (vind ik dan ;)).

pi_105581257
meh.. dat was wel n heel abrupt einde vh filmpje :X

Dyon, held! liever opruimen dan dansen haha O+

Eens hoor, Meimel, over die spelletjes.. hoewel thomas zelfs die door elkaar kan gebruiken met een zelfbedacht spel }:|
pi_105581310
Oeps ja het eind was niet zo leuk, maar was snel weer over hoor ;)

Haha die Thomas is dus wel creatief!
pi_105583261
Denk nu niet allen dat ik zooi erg vind :D
Het zit niet in mijn 'aard' maar omdat het van Mart is die er plezier mee beleefd vind ik het prima hoor :) Ik ruim netjes 2 keer per dag op en voor de rest mag hij de kast en zijn bank leeg trekken hoor ;)
pi_105583277
Wat hebben jullie er een rotzooi van zeg! Hier is het natuurlijk heel de dag netjes. Amy stofzuigt zelf haar speelplek en pakt steeds 1 speeltje uit haar kastje om mee te spelen. Daarna stopt ze het weer terug om vervolgens een nieuw speeltje te pakken. Ze kruimelt ook niet met rijstewafels, maar eet ze netjes zittend op haar stoel op.

Zo zou het moeten zijn ;(

In werkelijkheid kan ik er hier niet tegen ruimen. Ik vind het op zich niet heel erg. Al merk ik wel dat als het netjes opgeruimd is, ik me veel rustiger voel. Daarbij werk ik veel thuis en ik kan me moeilijker concentreren als er overal troepjes liggen.
  woensdag 14 december 2011 @ 17:56:26 #136
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105583383
ymme, je hebt gewoon een heel net kind ;)

Sola, misschien moet Amy een tijdje logeren bij Mart? Dan kan hij haar leren om het netjes te houden :D
pi_105583711
quote:
2s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:56 schreef Asyniur het volgende:
ymme, je hebt gewoon een heel net kind ;)

Sola, misschien moet Amy een tijdje logeren bij Mart? Dan kan hij haar leren om het netjes te houden :D
Mart komt wel 'net' over zo hè, komt door zn mama die zo af en toe de auto'tjes weer in de bak mikt of de duplo bij elkaar raapt en terug in de doos gooit. Hij kan het niet 'uit de hand' laten lopen want dan komt mama in actie :D

Ja ik heb een heel net, lief, schattig, slim, de leukste van de hele aardbol kind.
Mijn ventje O+
pi_105583848
Asy, volgens mij mag jouw rommelkontje dan ook wel mee :P
pi_105585645
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 17:53 schreef Solagratia het volgende:
Wat hebben jullie er een rotzooi van zeg! Hier is het natuurlijk heel de dag netjes. Amy stofzuigt zelf haar speelplek en pakt steeds 1 speeltje uit haar kastje om mee te spelen. Daarna stopt ze het weer terug om vervolgens een nieuw speeltje te pakken. Ze kruimelt ook niet met rijstewafels, maar eet ze netjes zittend op haar stoel op.
_O-
je vergeet het drinken }:| : deze toch?
  woensdag 14 december 2011 @ 19:05:15 #140
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105585762
Mijn dreumes is gek op opruimen!! O+
Alles weer terug zetten waar t hoort..... "Oona zullen we opruimen?" geeft hier een mega glimlach en een daadwerkelijk goed opruimend kind :)
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
  woensdag 14 december 2011 @ 19:09:02 #141
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_105585931
Aha, ymme ruimt tussendoor op! En dan zeggen dat hij best rommel mag maken :D

Oke, onze kindertjes moeten bij Oona in de leer! O+

Ik heb een gillende keukenmeid jongen in bed ;)
pi_105586003
ik heb soms n opgeruimd kind *O*
  woensdag 14 december 2011 @ 19:19:44 #143
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_105586383
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:05 schreef Reilain het volgende:
Mijn dreumes is gek op opruimen!! O+
Alles weer terug zetten waar t hoort..... "Oona Aviva zullen we opruimen?" geeft hier een mega glimlach en een daadwerkelijk goed opruimend kind :)
:)
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_105586590
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:01 schreef Cooki het volgende:

[..]

_O-
je vergeet het drinken }:| : deze toch? [ afbeelding ]
Juist, met een pink omhoog!
pi_105586961
quote:
0s.gif Op woensdag 14 december 2011 19:24 schreef Solagratia het volgende:

[..]

Juist, met een pink omhoog!
Maar dan wel het kopje van de maand december toch? Anders raken we in de war! :D
pi_105586999
ja.. idd t juiste kopje per maand :Y .. mn moeder heeft t hele servies :X

zo.. opgelost:
pi_105587497
:Y Precies! Zien jullie haar al zitten op haar minigrotemensenstoel met haar kopje thee? Rijstewafeltje op het schoteltje. :D
pi_105588640
^O^ de jeugd van tegenwoordig valt best mee O+
ik zal mn moeder vragen om n foto van lucas met t december-setje te maken met kerst _O-
pi_105589057
Arme Sofie, ze heeft de billen weer helemaal stuk. De billen waren net een beetje geheeld. De vorige keer kwamen er 2 kiezen tegelijk door. Ze kijkt dan zo zielig met het verschonen.
Tanden poetsen mocht net ook al niet...
*poef* nu is het weg
  woensdag 14 december 2011 @ 20:32:33 #150
331753 Reilain
<3 danoontje
pi_105590621
Ohhh arme Sofie! Hopelijk is het snel weer over...

Dit is dus heeeeeel rommelig voor hier ;)
Trotse kop omdat ze alles zorgvuldig van de kast gemieterd had..
Daarna heeft ze het er wel weer allemaal opgelegd :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumbered
We'll share perfect moments
You and me
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')