quote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut!
http://www.cocktailz.nl/booze.php?boozeId=40#
zolang je maar geniet met mate is het heerlijk
Duitsers hebben anders de naam veel gedisciplineerder te zijn.. Wat ook negatief uit te leggen is, natuurlijk...quote:Op donderdag 15 december 2011 20:23 schreef sp3c het volgende:
ja dat willen we ook niet nee!
een stukje strand reserveren vir Nederlanders kan ook niet want ze hebben al zo'n hekel aan onze regeltjes ... althans dat vertelde iemand me onlangs!
In de zomer belde ik met een pension in Zandvoort. De eigenaresse sprak geen Nederlands, alleen Duits. Zij zal dus ook wel snel weer naar de Heimat terugkeren. Nederland is immers maar een vervelend land.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:19 schreef Tide het volgende:
Maar dan gaat Zandvoort failliet en dat willen we ook niet!Dan is het alleen nog maar zimmers frei....
ik ook niet maar dat is s'ochtends zo vervelend dus dat ga ik niemand aanradenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik geniet nooit met mate
ja als ze groene en bruine vlekken op hun jassen gaan schilderen moet je oppassenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:26 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Duitsers hebben anders de naam veel gedisciplineerder te zijn.. Wat ook negatief uit te leggen is, natuurlijk...
Hmmm onze duitse buren hebben ook hun eigen extra regeltjes op onze stranden... grenskuilen. Daar moeten we ook maar eens regels voor bedenkenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:23 schreef sp3c het volgende:
ja dat willen we ook niet nee!
een stukje strand reserveren vir Nederlanders kan ook niet want ze hebben al zo'n hekel aan onze regeltjes ... althans dat vertelde iemand me onlangs!
Dan zijn ze niet into FlowerPower en schilderen ze blaadjes op hun jassen om zich meer één te voelen met Moeder Aarde?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja als ze groene en bruine vlekken op hun jassen gaan schilderen moet je oppassen
Mja, dan wordt de Duitse jeugd weer in hun vrijheid beknot hequote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef Tide het volgende:
Hmmm onze duitse buren hebben ook hun eigen extra regeltjes op onze stranden... grenskuilen. Daar moeten we ook maar eens regels voor bedenken
Grenskuilbelasting?quote:Op donderdag 15 december 2011 20:28 schreef Tide het volgende:
[..]
Hmmm onze duitse buren hebben ook hun eigen extra regeltjes op onze stranden... grenskuilen. Daar moeten we ook maar eens regels voor bedenken
nee dan investeren ze in verbrandingsovensquote:Op donderdag 15 december 2011 20:30 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dan zijn ze niet into FlowerPower en schilderen ze blaadjes op hun jassen om zich meer één te voelen met Moeder Aarde?
Jaaaa dan komen we een helemaal uit de crisis!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Grenskuilbelasting?
De oplossing iedereen blij!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:34 schreef spijkerbroek het volgende:
Er moet gewoon een extra toeristenbelasting komen van 50 eurocent per overnachting door buitenlanders. Die belasting storten we dan op de rekening van Laura, en iedereen is blij!
De Nederlanders, want die hoeven niks te betalen;
De buitenlanders, want die vinden Laura fantastisch!
En Laura, want die langer gaan freewheelen.
Win-win-win-situatie!
Nee Disana het is onze oerhollandse handelsgeestquote:Op donderdag 15 december 2011 20:35 schreef Disana het volgende:
Typisch Nederlands weer om overal een slaatje uit te willen slaan. Gelukkig weten sommigen deze spruitjesmentaliteit te ontvluchten!
In het buitenland doen mensen alles belangeloos en op de achtergrond.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:37 schreef Tide het volgende:
[..]
Nee Disana het is onze oerhollandse handelsgeest
Net als Laura: varend de wereld rond en iedereen voor haar bootje spannen door manipulatie.quote:
Ja maar wij zijn bevoorrecht we zijn geen buitenlandquote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
In het buitenland doen mensen alles belangeloos en op de achtergrond.
Zelfs Zweefdram komt dan weer vakantie vieren in NL. Immers,hij helpt Laura de wereld rond! Anoniem en op de achtergrond ook nog. Vanuit zijn grenskuil.quote:
Hmm.. damn.. okee, niet iedereen blij..quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zelfs Zweefdram komt dan weer vakantie vieren in NL. Immers,hij helpt Laura de wereld rond!
wel strandgatentax betalenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zelfs Zweefdram komt dan weer vakantie vieren in NL. Immers,hij helpt Laura de wereld rond!
Ja wij hebben spruitjes en zij niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef Tide het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn bevoorrecht we zijn geen buitenland
PRECIES!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wij hebben spruitjes en zij niet.
Ze denken zelfs dat die uit Brussel komen! Hahaquote:Op donderdag 15 december 2011 20:49 schreef Tide het volgende:
PRECIES!Het geheim van de spruitjes kennen ze niet
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze denken zelfs dat die uit Brussel komen! Haha
Ignorance is bliss zullen we maar zeggen!
Maak ze niet wijzer die brusselse kolen lijken niet eens op onze spruitjesquote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze denken zelfs dat die uit Brussel komen! Haha
Ignorance is bliss zullen we maar zeggen!
En wij hebben strand waar zij, tegen betaling, gaten in mogen graven.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wij hebben spruitjes en zij niet.
Nee, die worden gesubsidieerd. mbv. De baten uit de strandgatenbelasting. 10% gaat naar Laura, om te voorkomen dat ze terugkomt.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef Tide het volgende:
Hmmm ik zat net te denken ook een spruitjesbelasting heffen?
Nee juist niet, want daarmee houden we 'bijzondere' mensen als Dekker en svetan buiten de grenzen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef Tide het volgende:
Hmmm ik zat net te denken ook een spruitjesbelasting heffen?
Geen probleem. Ik medesponsor de spruitjesbelasting voor Laura wel als ze op bezoek komt in Nederlandquote:Op donderdag 15 december 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee juist niet, want daarmee houden we 'bijzondere' mensen als Dekker en svetan buiten de grenzen.
Hij komt in NL dan met spruitjes strooien. Om anoniem te bljven draagt hij dan een nepbaard, een tafellaken en een kachelpijp op zijn hoofd.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:11 schreef sp3c het volgende:
en die van de rest van ons betalen ... anoniem obviously
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef sp3c het volgende:
owja ik mod dit hele spektakel
doe is ontopic zeg jullie lijken net kleine kinderen!
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef sp3c het volgende:
owja ik mod dit hele spektakel
![]()
Yep
doe is ontopic zeg jullie lijken net kleine kinderen!
Ik vind haar niet per sé een aandachtshoer. Wel een vreselijk verwend mormel.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef Phenixstyle het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Laura een ontzettend stomme 'aandachtshoer' vinden?
Ben blijk dat ze niet meer dagelijks in de krant staat, het stukje van Laura op zaterdag in het AD gooi ik daarom ook gelijk weg.
Mijn persoonlijke mening ook niet. Ik herken e.e.a. Het is vaak het onderwerp dat die toonzetting geeft. En dat maakt het juist zo interessant wat een ieder er van vindt.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef ietjefietje het volgende:
Ik vind het ook helemaal geen klagen, ze schrijft gewoon de feiten hoe die zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |