My point exactly.quote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik kan aantonen dat de aarde vierkant is. Maar ik heb geen zin om het te bewijzen.
Eigenlijk geeft Svetan hiermee toe dat hij helemaal niks heeft opgezocht.
Het is toch al heel lang duidelijk dat svetan een fantast is? Onze eigen Georgquote:Op donderdag 15 december 2011 16:53 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik kan aantonen dat de aarde vierkant is. Maar ik heb geen zin om het te bewijzen.
Eigenlijk geeft Svetan hiermee toe dat hij helemaal niks heeft opgezocht.
De duitsers komen maar wat graag naar Nederland voor de Noordzee. Zij weten ons landje wel te waarderen...quote:Op donderdag 15 december 2011 16:44 schreef Motorboot het volgende:
[..]
Maar in Duitsland noemen ze een meer dan toch ook See?![]()
![]()
Gewoon verkeerd begrepen daar.....
Inderdaad, in tegenstelling tot pa en dochter Dekker.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:11 schreef Tide het volgende:
[..]
De duitsers komen maar wat graag naar Nederland voor de Noordzee. Zij weten ons landje wel te waarderen...
Een nieuwe variant op: ik beweer iets en ga zelf maar de bewijzen zoeken.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef svetan het volgende:
Ach linkjes of informatie geven hier krijg je alleen maar problemen en urenlange discussies hier...... ik herrinner me even aan zulke zaken dat ik bv ontdekt had dat de nederlandse vlag of de Jongert reclame verdwenen waren en zo nog een paar zaken meer uit ZA.
Ik blijf nu weer gewoon op mijn informatie zitten tot iemand anders het ook ontdekt heeft.
Ik kom anders genoeg duitse zeilers tegen op het water!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:14 schreef svetan het volgende:
@Tide
Niet lang meer........ tenminste de zeilers hier willen niet meer. Teveel regel gezeur en vooral de jeugd voelt zich gediscrimineerd en beknot in hun vrijheid.
vaag ... je hebt je informatie al gegeven, je wil alleen niet melden waar je het vandaan hebt!quote:Op donderdag 15 december 2011 17:03 schreef svetan het volgende:
Ik blijf nu weer gewoon op mijn informatie zitten tot iemand anders het ook ontdekt heeft.
Dat dus.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:19 schreef sp3c het volgende:
vaag ... je hebt je informatie al gegeven, je wil alleen niet melden waar je het vandaan hebt!
Bij ons in Zeeland (waar ik zeil, niet woon) komen ze inderdaad ook erg graag, al sinds jaar en dag. Doorgaans heb je daar ook wel goede contacten mee moet ik zeggenquote:Op donderdag 15 december 2011 17:11 schreef Tide het volgende:
[..]
De duitsers komen maar wat graag naar Nederland voor de Noordzee. Zij weten ons landje wel te waarderen...
quote:Op donderdag 15 december 2011 17:34 schreef Motorboot het volgende:
[..]
Bij ons in Zeeland (waar ik zeil, niet woon) komen ze inderdaad ook erg graag, al sinds jaar en dag. Doorgaans heb je daar ook wel goede contacten mee moet ik zeggen
Binnenkort zie je dus geen Duitser meer aan de Nederlandse kust. Nederland is nl. helemaal niet leuk. Svetan zegt het en hij kan het weten.quote:Op donderdag 15 december 2011 17:14 schreef svetan het volgende:
@Tide
Niet lang meer........ tenminste de zeilers hier willen niet meer. Teveel regel gezeur en vooral de jeugd voelt zich gediscrimineerd en beknot in hun vrijheid.
Alleen waar hij die absolute kennis precies vandaan heeft, gaat hij niet zeggen, want dat wil-ie niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Binnenkort zie je dus geen Duitser meer aan de Nederlandse kust. Nederland is nl. helemaal niet leuk. Svetan zegt het en hij kan het weten.
Ik vraag me ook af hoe het komt dat NL eerst nog wel leuk genoeg was voor de Duitsers en binnenkort plotseling niet meer. Wat is er veranderd?quote:Op donderdag 15 december 2011 18:40 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Alleen waar hij die absolute kennis precies vandaan heeft, gaat hij niet zeggen, want dat wil-ie niet.
Hè hè.quote:Op donderdag 15 december 2011 18:46 schreef spijkerbroek het volgende:
Euhmmm.. ik wil wel even duidelijk maken dat ik Frederiek uit het gastenboek niet ben..
hallo laura, ik lees je weblog iedere dag, heb een snelkoppeling gemaakt op mijn bureaublad, zodat ik niet telkens je naam hoef in te tikken. soms moet ik denken aan mijn engelse les van vroeger. wij moesten het gedicht lezen van Samuel Taylor Coleridge: The rime of the ancient mariner, oftewel De ballade van de oude zeeman. Daarvan herinner ik mij de volgende regels: "Water, water, everywhere, And all the boards did shrink; Water, water, everywhere, Nor any drop to drink." "Water, water, overal, en alle planken krimpen Water, water, overal, en toch geen drop te drinken".
Zie ook de TT.
PS: drop drinken?
Svetan heeft ze op zitten stokenquote:Op donderdag 15 december 2011 18:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af hoe het komt dat NL eerst nog wel leuk genoeg was voor de Duitsers en binnenkort plotseling niet meer. Wat is er veranderd?
Vast al die negatieve berichten over Duitsland die groots in de Nederlandse pers verschijnen. En daar tegenover geen enkel positief bericht. Steeds maar weer worden er negatieve dingen gezocht. Dat moeten ze van de Nederlandse overheid!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:47 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Ik vraag me ook af hoe het komt dat NL eerst nog wel leuk genoeg was voor de Duitsers en binnenkort plotseling niet meer. Wat is er veranderd?
ik zit er al jaren op te wachten!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:33 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
[..]
Binnenkort zie je dus geen Duitser meer aan de Nederlandse kust. Nederland is nl. helemaal niet leuk. Svetan zegt het en hij kan het weten.
In dit geval zou ik het niet "kapot" noemen...een goeie wasbeurt en het doet z'n werk weerquote:Op donderdag 15 december 2011 16:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat is logisch.. Zout maakt alles kapot.
Oh niks aan het handje dus..quote:Op donderdag 15 december 2011 19:38 schreef morg78 het volgende:
[..]
In dit geval zou ik het niet "kapot" noemen...een goeie wasbeurt en het doet z'n werk weer.
absoluut!quote:
Maar dan gaat Zandvoort failliet en dat willen we ook niet!quote:Op donderdag 15 december 2011 18:54 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zit er al jaren op te wachten!
het is niet leuk als je 15 minuten moet fietsen naar het strand en het zit vol met Duitsers in schuttersputten
Ik geniet nooit met matequote:Op donderdag 15 december 2011 20:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
absoluut!
http://www.cocktailz.nl/booze.php?boozeId=40#
zolang je maar geniet met mate is het heerlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |