Net als Laura: varend de wereld rond en iedereen voor haar bootje spannen door manipulatie.quote:
Ja maar wij zijn bevoorrecht we zijn geen buitenlandquote:Op donderdag 15 december 2011 20:38 schreef Disana het volgende:
[..]
In het buitenland doen mensen alles belangeloos en op de achtergrond.
Zelfs Zweefdram komt dan weer vakantie vieren in NL. Immers,hij helpt Laura de wereld rond! Anoniem en op de achtergrond ook nog. Vanuit zijn grenskuil.quote:
Hmm.. damn.. okee, niet iedereen blij..quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Zelfs Zweefdram komt dan weer vakantie vieren in NL. Immers,hij helpt Laura de wereld rond!
wel strandgatentax betalenquote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Zelfs Zweefdram komt dan weer vakantie vieren in NL. Immers,hij helpt Laura de wereld rond!
Ja wij hebben spruitjes en zij niet.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:39 schreef Tide het volgende:
[..]
Ja maar wij zijn bevoorrecht we zijn geen buitenland
PRECIES!quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wij hebben spruitjes en zij niet.
Ze denken zelfs dat die uit Brussel komen! Hahaquote:Op donderdag 15 december 2011 20:49 schreef Tide het volgende:
PRECIES!Het geheim van de spruitjes kennen ze niet
quote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze denken zelfs dat die uit Brussel komen! Haha
Ignorance is bliss zullen we maar zeggen!
Maak ze niet wijzer die brusselse kolen lijken niet eens op onze spruitjesquote:Op donderdag 15 december 2011 20:50 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ze denken zelfs dat die uit Brussel komen! Haha
Ignorance is bliss zullen we maar zeggen!
En wij hebben strand waar zij, tegen betaling, gaten in mogen graven.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja wij hebben spruitjes en zij niet.
Nee, die worden gesubsidieerd. mbv. De baten uit de strandgatenbelasting. 10% gaat naar Laura, om te voorkomen dat ze terugkomt.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef Tide het volgende:
Hmmm ik zat net te denken ook een spruitjesbelasting heffen?
Nee juist niet, want daarmee houden we 'bijzondere' mensen als Dekker en svetan buiten de grenzen.quote:Op donderdag 15 december 2011 20:53 schreef Tide het volgende:
Hmmm ik zat net te denken ook een spruitjesbelasting heffen?
Geen probleem. Ik medesponsor de spruitjesbelasting voor Laura wel als ze op bezoek komt in Nederlandquote:Op donderdag 15 december 2011 20:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee juist niet, want daarmee houden we 'bijzondere' mensen als Dekker en svetan buiten de grenzen.
Hij komt in NL dan met spruitjes strooien. Om anoniem te bljven draagt hij dan een nepbaard, een tafellaken en een kachelpijp op zijn hoofd.quote:Op donderdag 15 december 2011 21:11 schreef sp3c het volgende:
en die van de rest van ons betalen ... anoniem obviously
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef sp3c het volgende:
owja ik mod dit hele spektakel
doe is ontopic zeg jullie lijken net kleine kinderen!
quote:Op donderdag 15 december 2011 21:19 schreef sp3c het volgende:
owja ik mod dit hele spektakel
![]()
Yep
doe is ontopic zeg jullie lijken net kleine kinderen!
Ik vind haar niet per sé een aandachtshoer. Wel een vreselijk verwend mormel.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:50 schreef Phenixstyle het volgende:
Zijn er hier ook mensen die Laura een ontzettend stomme 'aandachtshoer' vinden?
Ben blijk dat ze niet meer dagelijks in de krant staat, het stukje van Laura op zaterdag in het AD gooi ik daarom ook gelijk weg.
Mijn persoonlijke mening ook niet. Ik herken e.e.a. Het is vaak het onderwerp dat die toonzetting geeft. En dat maakt het juist zo interessant wat een ieder er van vindt.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:48 schreef ietjefietje het volgende:
Ik vind het ook helemaal geen klagen, ze schrijft gewoon de feiten hoe die zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |