quote:Op zondag 11 december 2011 21:31 schreef Symphonic het volgende:
Alessandro door, damn, wat een miskleun
quote:
Ik vind het maar een gladjakkerquote:Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch vind ik Jan Kooijman wel altijd best welbespraakt.
Strikje erom en onder de kerstboom met die kerel.quote:Op zondag 11 december 2011 21:32 schreef Tha_Erik het volgende:
Toch vind ik Jan Kooijman wel altijd best welbespraakt.
Maar het mannetje neemt niks op en vaart zijn eigen koers, dan val je sowieso af.quote:
JAAAAAAAAquote:Op zondag 11 december 2011 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Strikje erom en onder de kerstboom met die kerel.
Was echt heel genant op een gegeven moment droop alle mascara van Hind d'r gezicht, ze leek wel een wasbeer.quote:Op zondag 11 december 2011 21:33 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Jeetje, nee.. dit snap ik niet.. zulke toptalenten.. en dan dit
quote:Op zondag 11 december 2011 21:33 schreef Cee het volgende:
[..]
Was echt heel genant op een gegeven moment droop alle mascara van Hind d'r gezicht, ze leek wel een wasbeer.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:33 schreef TheVulture het volgende:
Zag ik daar nou een soort van romantisch onderonsje tussen Colin en Marcel S?
Een van de meest briljante audities/liveoptredens ever in een talentenshowquote:
twitter:hjdeventer twitterde op zondag 11-12-2011 om 21:30:46Herhaling van de #gayparade nu op #RTL4! #Sundaynightfever reageer retweet
A-freakin'-men.quote:Op zondag 11 december 2011 21:34 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een van de meest briljante audities/liveoptredens ever in een talentenshow
quote:Op zondag 11 december 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
twitter:hjdeventer twitterde op zondag 11-12-2011 om 21:30:46Herhaling van de #gayparade nu op #RTL4! #Sundaynightfever reageer retweet
Ik soms een tikkie verwaand, maar als hij zijn klep maar houdtquote:
[..]
Was echt heel genant op een gegeven moment droop alle mascara van Hind d'r gezicht, ze leek wel een wasbeer.
[..]
Ik wist niet wat ik las.quote:Op zondag 11 december 2011 21:35 schreef Kinga het volgende:
Ruud die nu op twitter beweert 'leuk te bewegen'. Ik lach nog even door.
Echt raar dat ze nergens meer aan mee heeft gedaan. Volgens mij werkt ze nu als serveerster in Tilburg.quote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we Irma niet alvast naar voren schuiven voor het derde seizoen van The Voice? Die verdient gewoon nog een kans![]()
![]()
![]()
Ik maak een topic voor d'r aan en dan gaat ze dat wel zien als ze zichzelf googledquote:Op zondag 11 december 2011 21:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Echt raar dat ze nergens meer aan mee heeft gedaan. Volgens mij werkt ze nu als serveerster in Tilburg.
Ik ken Irma niet, maar was Raffaella vorig seizoen niet genoeg?quote:Op zondag 11 december 2011 21:40 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we Irma niet alvast naar voren schuiven voor het derde seizoen van The Voice? Die verdient gewoon nog een kans![]()
![]()
![]()
Irma is echt 39472034750937043204387474038593783-090280570480972380472380273248078024-42083 keer beter danquote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken Irma niet, maar was Raffaella vorig seizoen niet genoeg?Gaan we TAL mensen recyclen?
vervang Irma door iedereen en ik ben het met je eensquote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Irma is echt 39472034750937043204387474038593783-090280570480972380472380273248078024-42083 keer beter danRaf
fa
ella
Ik geloof je meteenquote:Op zondag 11 december 2011 21:44 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Irma is echt 39472034750937043204387474038593783-090280570480972380472380273248078024-42083 keer beter danRaf
fa
ella
Irma is de nog meer getalenteerde maar minder irritante versie van Raffaela. Eigenlijk kan je ze niet vergelijken.quote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ken Irma niet, maar was Raffaella vorig seizoen niet genoeg?Gaan we TAL mensen recyclen?
Ging ook niet over kwaliteit, enkel iemand uit Idols/Xfactor, maar dat had ik even duidelijker moeten vermeldenquote:Op zondag 11 december 2011 21:48 schreef Cee het volgende:
[..]
Irma is de nog meer getalenteerde maar minder irritante versie van Raffaela. Eigenlijk kan je ze niet vergelijken.
't Is al goed, kuuk'n. 't Is al goed.quote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ging ook niet over kwaliteit, enkel iemand uit Idols/Xfactor, maar dat had ik even duidelijker moeten vermelden
Ik twijfel nu ook een beetjequote:Op zondag 11 december 2011 21:43 schreef Symphonic het volgende:
Ik weet niet of ik dit nog een week aankan
het is eigenlijk gewoon een beetje genant en voor mijn gevoel een karikatuur van OZNquote:
Meisje.. ik ben BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSsquote:Op zondag 11 december 2011 21:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ging ook niet over kwaliteit, enkel iemand uit Idols/Xfactor, maar dat had ik even duidelijker moeten vermelden
Dan trek ik je aan bretelsquote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Meisje.. ik ben BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOSSSSSSs
die wordt nu gereanimeerdquote:Op zondag 11 december 2011 21:53 schreef Holy_Goat het volgende:
Weet iemand wat nijholt er van vindt eigenlijk
twitter:Paulturner1986 twitterde op zondag 11-12-2011 om 22:14:04Ik vind Sunday Night Fever heel spannend.. Ik hou van in the audience zijn.. Ik heb geen nervous. Hahahaha.. :-) :-) reageer retweet
wat een schatje is het tochquote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
twitter:Paulturner1986 twitterde op zondag 11-12-2011 om 22:14:04Ik vind Sunday Night Fever heel spannend.. Ik hou van in the audience zijn.. Ik heb geen nervous. Hahahaha.. :-) :-) reageer retweet
Hahaquote:Op zondag 11 december 2011 22:19 schreef Cee het volgende:
quote:
quote:
Die bovenste krijgt van mij de Arrogante kwal stem (nog BOVEN Alessandro) en die onderste de Sympathy votequote:
Ik vind hem ook niksquote:Op zondag 11 december 2011 21:31 schreef TheVulture het volgende:
In hemelsnaam: WAT ZIEN JULLIE TOCH IN ALLESSANDRO
Geef mij maar OZN van de AVRO..erg jammer dat dit zoektocht niet meer bij de avro te zien is.quote:Op zondag 11 december 2011 21:52 schreef Symphonic het volgende:
het is eigenlijk gewoon een beetje genant en voor mijn gevoel een karikatuur van OZN
Dat vind ik ook leuker. Het niveau bij SNF is idd om te huilen. En dat ze die alessandro er constant in houden, hij is de slechtste zanger. Je zult maar 70 euro betalen voor een kaartje en dan naar dat gejank van hem moeten luisterenquote:Op maandag 12 december 2011 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef mij maar OZN van de AVRO..erg jammer dat dit zoektocht niet meer bij de avro te zien is.
Ja dat is zeker zonde als je 70 euro moet betalen voor een kaartje en je moet naar Allessandro kijken als Tony. Ik wil OZNquote:Op maandag 12 december 2011 10:58 schreef loezzzje het volgende:
Dat vind ik ook leuker. Het niveau bij SNF is idd om te huilen. En dat ze die alessandro er constant in houden, hij is de slechtste zanger. Je zult maar 70 euro betalen voor een kaartje en dan naar dat gejank van hem moeten luisteren
quote:13
SUNDAY NIGHT FEVER LIVE
730.000
En toch kun je er van uit gaan dat 'ie uiteindelijk wel in SNF komt.. Hij was eerst aangenomen bij Miss Saigon, toen heeft Stage Entertainment als ik het goed heb hem na een week of wat repetities eruitgehaald. "Omdat 'ie wat anders ging doen".. en niet alleen om deze shows.. zijn genoeg mannen in de competitie, en dat was ook zo bij OZN, die nu in een show staan.quote:Op maandag 12 december 2011 11:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Die Mathijs is ook om te huilen. Ik snap niet waarom hij van die belangrijke understudyrollen krijgt.
Waarom was dat eigenlijk...quote:Op maandag 12 december 2011 10:37 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Geef mij maar OZN van de AVRO..erg jammer dat dit zoektocht niet meer bij de avro te zien is.
Ik snap niet dat het talent dan ineens zoveel minder is...quote:Op maandag 12 december 2011 13:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Wegens bezuinigen op de publieke omroep door de Politiek
Oh ik dacht dat het merendeel van de posts hier ging over dat er zo verschrikkelijk veel vals zingen...quote:Op maandag 12 december 2011 15:54 schreef Ang3l het volgende:
Er is ook niet minder talent, maar de insteek van een commerciele zender is niet talent en uiteindelijk een goede musical, maar wellicht veel meer de kijkcijfers en inkomsten van het programma zelf. Dus het wordt nu van talentenshow verplaatst naar entertainment show met "BEL NU!!!!!!!!!!!!!!" en bakvisjes die stemmen op de lekkerste.
Zoiets?
Ja precies. Stage houdt al de alternate stoel warm voor Mathijs. Er wordt toch overduidelijk gestuurd door de coaches wie erin moet worden gehouden. Echt alles is kut aan die opzet he?quote:Op maandag 12 december 2011 11:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
En toch kun je er van uit gaan dat 'ie uiteindelijk wel in SNF komt.. Hij was eerst aangenomen bij Miss Saigon, toen heeft Stage Entertainment als ik het goed heb hem na een week of wat repetities eruitgehaald. "Omdat 'ie wat anders ging doen".. en niet alleen om deze shows.. zijn genoeg mannen in de competitie, en dat was ook zo bij OZN, die nu in een show staan.
ik denk dat stage zich nog eens achter de oren gaat krabben en maar weer eens met frits moet gaan praten en bellen met willem en piaquote:
Kan je je nog herinneren wat er stond? Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:37 schreef Symphonic het volgende:
Danny de Munck heeft zijn tweet offline gehaald, maar dat was niet best...
Het was gister bij Boulevard. Volgens mij had hij iets gezegd van dat hij het slecht vond en ging zappen. Maar ik weet het niet zeker meer.quote:Op dinsdag 13 december 2011 07:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Kan je je nog herinneren wat er stond? Ben benieuwd.
Gelukkig ben ik niet de enigste die bij RTL dit auditie niks vind en bij de AVRO juist wel.quote:Op maandag 12 december 2011 17:22 schreef TheVulture het volgende:
Er is feitelijk geen verschil: hoofdrol gezocht voor een grote musical, met sms en bellen. Was bij de Avro ook zo. Alleen had ik bij de auditiedagen van de AVRO een beter gevoel dan die eendaagse excursie in een afgetrapte loods van RTL
Bronquote:Albert Verlinde noemt Sunday Night Fever ‘drama’
Geplaatst op Tue 13 Dec 2011 om 12:44
Albert Verlinde is erg teleurgesteld in de RTL 4-show Sunday Night Fever. Zowel de kijkcijfers als het niveau zijn laag, stelt de showkenner. “Het is een drama op de zondagavond. De kijkcijfers kelderen ongelooflijk. Het zit nu rond de 700.000 en dat is niet best“, zegt hij. In Sunday Night Fever wordt een hoofdrolspeler gezocht voor een musical van Joop van den Ende, een concurrent van Verlinde’s theaterbedrijf. “Er is heel veel reuring, omdat er flink vals gezongen wordt. Het was heel erg.”
Verlinde merkt dat er niet heel veel geld in de show is gestoken. “Wat niet goed is, is dat het in de studio van The Voice is. Ze hebben alleen het logo veranderd. Dat zie je toch.”
Hij denkt dat de studio bovendien te groot is. “Die zaal is zo groot. Dat moet je echt aankunnen qua geluid en qua dansen. Het is loodzwaar om de hele zaal te bespelen. Je moet het wel aankunnen als artiest. Je wordt niet geholpen door de omgeving waar je in zit.”
De RTL Boulevard-deskundige hoopt het beste voor de makers. “Laten we hopen dat cijfers zondag hoger zijn.“
Maar of t goede reclame is...quote:Op dinsdag 13 december 2011 14:59 schreef female81 het volgende:
Zou me niks verbazen als ze stiekem al een winnaar in gedachten hebben, iemand die al voor Joop Van Den Ende werkte maar nog onbekend is, die op deze manier in de kijker gespeeld wordt. En dat de rest eigenlijk voor spek en bonen mee doet.
Laten we wel wezen: Het is een wekenlange reclamespot voor die musical, en Joop zal vast een stukje zekerheid willen.
Ik zat dat een keer te kijken en snapte er echt geen reet van. Dat was toch een reality serie? Maar het leek wel alsof ze constant aan het acteren waren. Of was dat de bedoeling?quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar of t goede reclame is...
Doet me een beetje denken aan The Real Body languageOok zo'n wekenlange reclamespot die ZO slecht was dat niemand meer naar de film wilde.
Ik denk dat Joey gaat winnen (grappig dat de broer van John Travolta ook zo heet)quote:Op maandag 12 december 2011 22:45 schreef TheVulture het volgende:
Persoonlijk denk ik dat Deon de finale haalt en 'm wint eigenlijk
Heb idd een keer een paar minuten gezien , aflevering een of twee oid. Hadden lorenzo en die andere knakker zogezegd staande ruzie.(bitchfight). Jezus de nepheid straalde uit het beeld. Had die lorenzo pauper weer een of andere sloerie gehosseld zogezegd die helemaal onder de indruk van zijn dansskills was zogezegd.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:45 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Ik zat dat een keer te kijken en snapte er echt geen reet van. Dat was toch een reality serie? Maar het leek wel alsof ze constant aan het acteren waren. Of was dat de bedoeling?
Ja ik had ook echt zoiets van wat is dit voor neppe boel jongensquote:Op woensdag 14 december 2011 08:09 schreef Holy_Goat het volgende:
[..]
Heb idd een keer een paar minuten gezien , aflevering een of twee oid. Hadden lorenzo en die andere knakker zogezegd staande ruzie.(bitchfight). Jezus de nepheid straalde uit het beeld. Had die lorenzo pauper weer een of andere sloerie gehosseld zogezegd die helemaal onder de indruk van zijn dansskills was zogezegd.
Kansloos programma , tenenkrommend.
Geen idee wat het is, maar ik jompel meequote:
Dat is de jurk toch?quote:
Ja dat bedoel ikquote:
Ja dat welquote:
ik ookquote:Op zondag 18 december 2011 20:27 schreef Karina het volgende:
Oei daar gaat iets fout, ik dacht eerst dat het erbij hoorde.
Nance heeft het een beetje weten te temperenquote:Op zondag 18 december 2011 20:40 schreef loezzzje het volgende:
Ik heb ook een zachte G. Lijkt me echt moeilijk om daar van af te komen
Ik denk het ook ja.quote:Op zondag 18 december 2011 20:48 schreef Karina het volgende:
Volgens mij moet hij nu echt zijn stem forceren.
Ik ben er ook best klaar mee, maar ik heb de voorgaande delen ook niet gekeken... geen idee of ik dat leuker zou hebben gevonden, daar zapte ik ook altijd snelquote:Op zondag 18 december 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
Je merkt het al aan dit topic, stil in vergelijking met andere talentshows.
Ik heb sowieso niet zoveel met musicals, maar Saturday Night Fever leek me zo leuk, maar het valt vies tegen.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben er ook best klaar mee, maar ik heb de voorgaande delen ook niet gekeken... geen idee of ik dat leuker zou hebben gevonden, daar zapte ik ook altijd snel
Ja dat laatste denk ik.quote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Niet gezien. Maar misschien is ze de vriendin van 1 van de jongens?
Sportieve reactie wel van hemquote:
Zou best kunnen. Ze heeft iets met Deon.quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Zit Rachel (x-factor / starmaker ) in het publiek? Of een look-a-like?
Ze is de vriendin van Deon.quote:Op zondag 18 december 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
Zit Rachel (x-factor / starmaker ) in het publiek? Of een look-a-like?
Ah!quote:
Titanium? Is van Sia & David Guettaquote:Op zondag 18 december 2011 21:33 schreef Pisces29 het volgende:
Ik vraag me telkens af van wie dit nummer is?
Thanks!quote:Op zondag 18 december 2011 21:34 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Titanium? Is van Sia & David GuettaOriginele versie vind ik leuker.
Dat zou wel héél sneu zijn...quote:Op zondag 18 december 2011 21:38 schreef Kinga het volgende:
Nou, het was weer...apart vanavond. Joey ligt er zo goed als uit denk ik. Met een knieblessure moet je gewoon rust houden. Een vriendin van me heeft ook ooit eens de knie uit de kom gehad, dan krijg je meestal gewoon gips 6 weken... Ik kan me niet voorstellen dat ze Joey nu tot de finale niet meer laten dansen. Het kan gewoon niet.
Wat erg
Pisces bedoel je ''Op Zoek Naar /Evita /Joseph/ Mary Poppins/Zorro''. Eerlijk gezegd vond ik het leuker gaan die auditie's als bij RTL.quote:Op zondag 18 december 2011 21:25 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben er ook best klaar mee, maar ik heb de voorgaande delen ook niet gekeken... geen idee of ik dat leuker zou hebben gevonden, daar zapte ik ook altijd snel
ik heb dus zoals verwacht niets gemistquote:Op zondag 18 december 2011 21:03 schreef Karina het volgende:
Het houdt niet over... zowel qua dans als zang eigenlijk.
wellicht kan hij samen met Allessandro er een duo baan van maken, waarbij de een danst en de ander zingtquote:Op maandag 19 december 2011 08:45 schreef Karina het volgende:
Jammer voor Joey als hij niet meer mee kan doen: ze zullen hem niet alleen laten zingen denk ik
Goed idee, want toen Allessandro ging zingen gisteren had ik zoiets vanquote:Op maandag 19 december 2011 08:52 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wellicht kan hij samen met Allessandro er een duo baan van maken, waarbij de een danst en de ander zingt
Ja die bedoelde ikquote:Op maandag 19 december 2011 00:08 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Pisces bedoel je ''Op Zoek Naar /Evita /Joseph/ Mary Poppins/Zorro''. Eerlijk gezegd vond ik het leuker gaan die auditie's als bij RTL.
Nou als ik dit zo hoor is het niveau van de kandidaten precies even "goed"quote:Op maandag 19 december 2011 08:39 schreef Stroekie het volgende:
Toen het nog Op Zoek Naar heette kregen de kandidaten toch ook altijd 2 nummers zodat ze zich toch beter konden profileren dan nu ?
Ik vind dat het nu wel heel erg wordt afgeraffeld, en volgens mij is dit geen aanbeveling om straks extra mensen het theater in de krijgen als musical gaat lopen.
En waarom blijft Joost de Jong als vorige Tony zo buiten beeld? terwijl Carlo en Chantall wel nadrukkelijk genoemd worden als sterrren van de vorige show
Ja, van deonquote:Op zondag 18 december 2011 21:29 schreef Karina het volgende:
Niet gezien. Maar misschien is ze de vriendin van 1 van de jongens?
Leukquote:Op zondag 25 december 2011 19:28 schreef Ang3l het volgende:
Live vanuit de studio
Oordopjes vergeten voor de valse noten...
Prettige Kerst trouwens allemaalquote:Op zondag 25 december 2011 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
Ik kijk met een half oog! Opening was leuk met Chantal zingend (kerstliedjes) en de jongens
Fijne kerstquote:Op zondag 25 december 2011 20:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Prettige Kerst trouwens allemaal![]()
Ik zag een klein stukje Deon, ik vond het nou niet zo bijzonder, waarom Jan Kooijemans uit zijn dak ging, snap ik niet.
Omdat geen van allen kan zingen?quote:Op zondag 25 december 2011 20:59 schreef Disana het volgende:
Ik volg dit verder niet, maar waarom zegt niemand dat hij niet kan zingen?
Goeie vraag! Ben ook benieuwd hoe en wat...quote:Op zondag 25 december 2011 21:09 schreef Karina het volgende:
En Joey kan niet meedansen, ik vraag me af hoe dat dan moet met de jurering/puntentelling? Je kunt nu alleen zijn zang laten meetellen.
Daarom vroeg ik al of het druk was, ik was erg benieuwd of het half leeg zou zijn ofzoquote:Op zondag 25 december 2011 22:10 schreef Ang3l het volgende:
Wat me opviel: de rij voor de gastenlijst plekken was vele malen langer dan de betaalde kaartjes rijDaar was zelfs geen rij. Niemand wil voor die show betalen
(maar ti's ook kerst natuurlijk)
Jammer van Joeyquote:Op zondag 25 december 2011 22:06 schreef Ang3l het volgende:
Marcel kan idd voor geen meter dansen (was met de flashmob ook al zo) maar hij probeert zo hard en is super sympathiek (in tegenstelling tot Joey).
daarom stoppen ze er volgende week ook mee ?quote:Op maandag 26 december 2011 10:18 schreef Cee het volgende:
SUNDAY NIGHT FEVER LIVE 278.000
Dramatisch.
Volgens mij is het dan ook meteen de finalequote:Op maandag 26 december 2011 11:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
daarom stoppen ze er volgende week ook mee ?
quote:Joey uit Sunday Night Fever vindt aandacht raar
door Magali van Wieren
AMSTERDAM - Joey Ferre moet wennen aan de aandacht die hij krijgt sinds hij in de show Sunday Night Fever schittert: "Ik ben maar gewoon Joey".
"Overal willen fans met me op de foto. Het is heel raar. Ik ben pas 21 jaar oud en een half jaar geleden afgestudeerd. Maar ik ben heel blij dat ze iets waarderen wat ik zo leuk vind om te doen", laat de finalist weten aan De Telegraaf.
Zondagavond keken slechts 278.000 mensen naar de halve finale van Sunday Night Fever. So You Think You Can Dance-presentator Dennis Weening noemde de lage kijkcijfers op Twitter zelfs 'een nieuw dieptepunt'. Zelf is Joey niet bezig met de lage kijkcijfers en de kritieken: "Meningen zijn meningen. Ik trek me er vrij weinig van aan".
Waar Joey's gedachten op dit moment wél naartoe gaan is de finale: "De finale heb ik aan het begin van de show al heel groot in mijn agenda gezet. Het is mijn droomrol en het enige wat ik wil is in het theater staan en die rol spelen!", aldus het multitalent.
Op 1 januari is op RTL 4 de finale te zien waarin Joey het opneemt tegen de andere drie finalisten voor de rol van Tony Manero in de musical Saturday Night Fever.
Alles zat in principe vol. Maar ik denk wel 80% met gastenlijst plekkenquote:Op zondag 25 december 2011 22:39 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daarom vroeg ik al of het druk was, ik was erg benieuwd of het half leeg zou zijn ofzo
mag je volgende weer weer ?quote:Op maandag 26 december 2011 22:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alles zat in principe vol. Maar ik denk wel 80% met gastenlijst plekken
Joey bedoel je denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2011 18:41 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk dat Deon of Jody wint, ben wel benieuwd
Die van Allesandro en Matthijs zien er echt niet uitquote:Op zondag 1 januari 2012 11:44 schreef Pisces29 het volgende:
Op de Twitter van SNF zie je ook de fotoshoot van de laatste 4 Tony's-in-spe
http://twitter.com/#!/nightfever_RTL
Ben benieuwd of ze vanavond volledig als Tony optreden, moet toch haast wel?
Ohw. Het antwoord stond dus vlak boven mijn postquote:Op zondag 1 januari 2012 11:42 schreef Pisces29 het volgende:
Vanavond de finale, ik ga het met een half oog kijken, wil toch weten wie het wordt
Is dat niet een soort compilatieaflevering? Ik zag het staan op tvgids.nl.quote:Op zondag 1 januari 2012 17:33 schreef roos85 het volgende:
vanavond komt ook boer zoekt vrouw.. lastig lastig
De stand van zaken..quote:Op zondag 1 januari 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat niet een soort compilatieaflevering? Ik zag het staan op tvgids.nl.
Nee een terugblik hoe nu met de boeren en hun vrouwen gaat/ of ze alleen nog zijn/ of nog aan de vrouw.quote:Op zondag 1 januari 2012 18:59 schreef Karina het volgende:
Is dat niet een soort compilatieaflevering? Ik zag het staan op tvgids.nl.
quote:
Ja, ik weet het ook niet. Beetje vreemd was het.quote:
Shit vergeten te kijkenquote:Op zondag 1 januari 2012 20:10 schreef loezzzje het volgende:
Had iemand trouwens iets bij de Hamsterbingo?Ik had geen prijs
Dat lijkt me heel sterk, oh nee zegquote:
Je kunt ook op de ah website kijken, heb ik net ook gedaan want ik snapte er geen snars van op tvquote:
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
Doe maar Deon of Joey laten winnen graagdie andere 2 das echt niks.
Thanks! Daarom is het dan ook uitgelopen zeker..quote:Op zondag 1 januari 2012 20:12 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Je kunt ook op de ah website kijken, heb ik net ook gedaan want ik snapte er geen snars van op tv
Zit een bingo kaart bij het bonusboekje van de AH en daarmee kun je prijzen winnen. De uitslag was net op tv, daardoor is het denk ik uitgelopen ja.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:11 schreef Karina het volgende:
Wat is de hamsterbingo?
John Travolta pakken.
Eigenlijk wel jaquote:Op zondag 1 januari 2012 20:13 schreef Karina het volgende:
Af en toe lastig te zien wie, wie was, door dezelfde pakken en kapselsJoey ziet er echt uit als John Travolta, die moet winnen
Ik kreeg hem bij de kassa Zaterdag! Heb ook een nee-nee sticker.quote:Op zondag 1 januari 2012 20:15 schreef Karina het volgende:
Oh ik heb een nee-nee sticker, dus ik heb dat helemaal gemist, die bingoEn ik neem het boekje ook nooit mee uit de winkel.
Kun je ook doen als je allebei niet kunt zingen hoorquote:Op zondag 1 januari 2012 20:16 schreef Pisces29 het volgende:
Dat lijkt me wel vreselijk LEUK als je samen met je partner kunt zingenEcht
Samen op de bank jodelen
Ja hè?quote:Op zondag 1 januari 2012 16:21 schreef roos85 het volgende:
[..]
Die van Allesandro en Matthijs zien er echt niet uit
Net zoals mijn vriend en ik in de auto als we naar de radio luisteren. Ben benieuwd hoe het klinktquote:Op zondag 1 januari 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je ook doen als je allebei niet kunt zingen hoorZoals Matthijs
Ja dat is waar, maar ik kraai heeeeeeel erg valsquote:Op zondag 1 januari 2012 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Kun je ook doen als je allebei niet kunt zingen hoorZoals Matthijs
Ja in de auto kun je je geluid ook flink op maximum gooien en dan hoor je elkaar ook niet meer en dan is het leukquote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef loezzzje het volgende:
[..]
Net zoals mijn vriend en ik in de auto als we naar de radio luisteren. Ben benieuwd hoe het klinkt
Ik fluister altijd zingend mee, meezingen is wel erg leuk jaquote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Karina het volgende:
Ik kan ook helemaal niet zingen, maar ik vind het wel leuk om met alles mee te zingen.
Ik ook!quote:Op zondag 1 januari 2012 20:20 schreef Pisces29 het volgende:
Het is een beetje vreemd, maar ik gun het eigenlijk Carlo en Julie om te winnen, voor zover het eigenlijk er toe doet
quote:Op zondag 1 januari 2012 20:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja in de auto kun je je geluid ook flink op maximum gooien en dan hoor je elkaar ook niet meer en dan is het leuk
We want Joey?quote:
ziet er goed uit hequote:Op zondag 1 januari 2012 20:23 schreef Pisces29 het volgende:
God ik rammel bij het zien van die pasta
en een stom hoofdquote:Op zondag 1 januari 2012 20:23 schreef Karina het volgende:
Allessandro is te klein en zijn figuur klopt niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |