I agreequote:
quote:
Huuu hij heeft zo'n verlepte kopquote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
hij doet ook overal aan mee he..
ik mis vooral de kwaliteitquote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik mis Pia en Willem absoluut NIET!
Maar ik mis wel het format van OZN én Erwin van Lambaart!
Erwin mis ik dan weer helemaal nietquote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik mis Pia en Willem absoluut NIET!
Maar ik mis wel het format van OZN én Erwin van Lambaart!
ik vond 'm bij op zoek naar.. niet echt goed..quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind Matthijs een beetje een kapsoneslijer.
Zeg pompelepee, dat roep ik al de hele tijd hier.quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Joey zit nu ook in Zorro, zegt de site van RTL.
Ja klopt inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Mathijs is een Kenickie.
edit: ik bedoel JOEY.
Sorry jufquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg pompelepee, dat roep ik al de hele tijd hier.
Bij Joey is dat het geluid natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Faal met het geluid of met zijn stem kan ook.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
ik heb zorro gezien.. en ik zat zowat vooraan, maar ik heb 'm niet gezienquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of het geluid wegviel of dat hij stopte met zingen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef Crohnjurist het volgende:
Vergat hij nou zijn tekst? Slecht hoor van de toekomstige winnaar!
geluid was wegquote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of het geluid wegviel of dat hij stopte met zingen.
Ik ga even m'n Zorro boekje erbij pakken.quote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
[..]
ik heb zorro gezien.. en ik zat zowat vooraan, maar ik heb 'm niet gezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |