I agreequote:
quote:
Huuu hij heeft zo'n verlepte kopquote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef miieejj het volgende:
[ afbeelding ]
hij doet ook overal aan mee he..
ik mis vooral de kwaliteitquote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik mis Pia en Willem absoluut NIET!
Maar ik mis wel het format van OZN én Erwin van Lambaart!
Erwin mis ik dan weer helemaal nietquote:Op zondag 11 december 2011 20:50 schreef Crohnjurist het volgende:
Ik mis Pia en Willem absoluut NIET!
Maar ik mis wel het format van OZN én Erwin van Lambaart!
ik vond 'm bij op zoek naar.. niet echt goed..quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik vind Matthijs een beetje een kapsoneslijer.
Zeg pompelepee, dat roep ik al de hele tijd hier.quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Pisces29 het volgende:
Joey zit nu ook in Zorro, zegt de site van RTL.
Ja klopt inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Mathijs is een Kenickie.
edit: ik bedoel JOEY.
Sorry jufquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Zeg pompelepee, dat roep ik al de hele tijd hier.
Bij Joey is dat het geluid natuurlijkquote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
Faal met het geluid of met zijn stem kan ook.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
ik heb zorro gezien.. en ik zat zowat vooraan, maar ik heb 'm niet gezienquote:Op zondag 11 december 2011 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of het geluid wegviel of dat hij stopte met zingen.quote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef Crohnjurist het volgende:
Vergat hij nou zijn tekst? Slecht hoor van de toekomstige winnaar!
geluid was wegquote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zat te twijfelen of het geluid wegviel of dat hij stopte met zingen.
Ik ga even m'n Zorro boekje erbij pakken.quote:Op zondag 11 december 2011 20:52 schreef miieejj het volgende:
[..]
[..]
ik heb zorro gezien.. en ik zat zowat vooraan, maar ik heb 'm niet gezien
quote:Op zondag 11 december 2011 20:53 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik ga even m'n Zorro boekje erbij pakken.
uhuhquote:Op zondag 11 december 2011 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Mathijs had in OZN nog een soort leuke charmante uitstraling maar komt nu over als een gearriveerde vedette... Joey is leuker om naar te kijken
Beste duo tot nu toe... maar nog niet geheel overtuigend
quote:Op zondag 11 december 2011 20:54 schreef TheVulture het volgende:
Mathijs had in OZN nog een soort leuke charmante uitstraling maar komt nu over als een gearriveerde vedette... Joey is leuker om naar te kijken
Beste duo tot nu toe... maar nog niet geheel overtuigend
da's weinig..quote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Wtf drie weken voorbereidingstijd?! Dit programma is slechte reclame voor de musical
.
quote:Op zondag 11 december 2011 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Kan Paul van VOH niet auditie doen? Oh wacht..
quote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zag ik hem nou net in het publiek?
joaquote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Bij Wicked begonnen ze ook zo'n 5 weken van tevoren.quote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Wtf drie weken voorbereidingstijd?! Dit programma is slechte reclame voor de musical
.
Even goed opletten danquote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja, maar alle hoofdrollen daarin zijn al gevestigde musicalartiestenquote:Op zondag 11 december 2011 20:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Bij Wicked begonnen ze ook zo'n 5 weken van tevoren.
try-out ??quote:Op zondag 11 december 2011 20:57 schreef Pisces29 het volgende:
2 Feb is de eerste om te boeken op de site
quote:Op zondag 11 december 2011 20:58 schreef TheVulture het volgende:
Ah het is tijd voor de Colombiaanse Mr. Potatoehead
Pas de tweede liveshowquote:Op zondag 11 december 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
Dit is toch niet de finale nhoop ik?
Potatoheadquote:
Oh, dan weet ik het alquote:
Niet vreemd hoor, vind ik ook.quote:Op zondag 11 december 2011 21:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik ga iets vreemds zeggen denk ik:
Paul de Leeuw zingt dit beter
quote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Die linker is zo ontiegelijk homo, dat ik het bij Tony echt niet vind kunnen
Fame netquote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef miieejj het volgende:
zingen ze ook welleens een musical liedje ?? heb ik nog niet voorbij horen komen ??
op zoek naar.. is leukerquote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef Kinga het volgende:
Gelukkig kan ik wel lachen om deze topics.Helaas is het programma zo om te huilen.
dat lag ook deels aan een falende stagiaire...quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat was geen liedje, dat was een mislukte poging tot....
quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond de serie zo leukwaarschijnlijk voor de meeste hier voor hun tijd.
ja en de 1ste film fame is ook leuk.. maar gewoon 't liedje fame vind ik geen ruk aan..quote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik vond de serie zo leukwaarschijnlijk voor de meeste hier voor hun tijd.
Ja vind ik ookquote:
Jammer dat Gordon er niet ook bij zit. Al heeft hij natuurlijk niets met musicals te maken.quote:Op zondag 11 december 2011 21:03 schreef TheVulture het volgende:
Carlo B. is wel het meest eerlijke jurylid sinds tijden trouwens
Ja, als je daar een uur naar kijkt dan heb je één optreden gezien en 58 minuten saaie filmpjes.quote:Op zondag 11 december 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
The Voice of Holland kan hier nog wat van leren.
Dat ja. Heerlijk toch, lekker snel klaar.quote:Op zondag 11 december 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 21:04 schreef Cee het volgende:
[..]
Hysterisch. Kan het niet anders omschrijven.quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef miieejj het volgende:
paul turner was die trouwens gaaf afgelopen vrijdag?.. had 't niet gezien....
Die was tof! De leukste van de avond.quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef miieejj het volgende:
Ik had vorige week gemist, denk dat ik de rest ook maar ga missen. Wanneer is de laatste aflevering, misschien dat ik dan nog ga kijken.quote:Op zondag 11 december 2011 21:05 schreef Symphonic het volgende:
[..]
blij dat de foltering snel voorbij is
Ik heb zijn optreden ook teruggekeken, jaaa hijs zooo leukquote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef miieejj het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hysterisch. Kan het niet anders omschrijven.
Briljant. In de slechtste en beste zin van het woord.quote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef miieejj het volgende:
Jaquote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef miieejj het volgende:
kan hij de winnaar worden van the voice ?quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef Cee het volgende:
[..]
Briljant. In de slechtste en beste zin van het woord.
Ik ga met je mee, en verder behoud ik mij van commentaarquote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hysterisch. Kan het niet anders omschrijven.
quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
Ik heb zijn optreden ook teruggekeken, jaaa hijs zooo leuk
kan je gewoon via de site van TVOH doen
Neequote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
kan hij de winnaar worden van the voice ?
Denk niet dat ie gaat winnen, maar is wel een smaakmaker voor het programma.quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
absoluut, gewoon de finale halen en dan een rol in een musicalquote:Op zondag 11 december 2011 21:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Denk niet dat ie gaat winnen, maar is wel een smaakmaker voor het programma.
Die was hier de beste zanger geweest... spijtig genoegquote:Op zondag 11 december 2011 21:06 schreef miieejj het volgende:
by farquote:Op zondag 11 december 2011 21:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die was hier de beste zanger geweest... spijtig genoeg
We will rock you.quote:Op zondag 11 december 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Hij zat toch al met charly luske in een musical?
geen ideequote:Op zondag 11 december 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Ja, We Will Rock Youquote:Op zondag 11 december 2011 21:09 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ja dat was het!quote:
heb ik gezien, maar geen paul turner gezien.. wel charlie van ver afquote:
hij is een rasperformerquote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef miieejj het volgende:
gezien.. hij kan 't wel.. helemaal niet slecht.. apart dat is het zeker..
Heb 'm in Londen gezien met school een aantal jaar geleden. Dolle boelquote:Op zondag 11 december 2011 21:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
daar wilde ik heen, was hij net gestopt
Waarschijnlijk met een VIVA bij de edele delen.quote:Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel benieuwd naar de reportage in de VIVA deze week, naakt, Charly en Paul
Nooit van z'n leven.quote:Op zondag 11 december 2011 21:07 schreef miieejj het volgende:
[..]
Een balkje?quote:Op zondag 11 december 2011 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Waarschijnlijk met een VIVA bij de edele delen.
Daar gaat ie zo weg.quote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik zie 'm nou achter z'n piano staan..
en sharon ?quote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Guy was ook al bijna als winnaar bestempeld, nou ehhhhhhhhhhhh viel dat even tegen vrijdag, gewoon middenmootje
Ik snap je nu pasquote:
Deed het wel goed, moeilijk nummer ook van Aguilera, maar ben nog geen fan verder.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 21:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik snap je nu pas![]()
Gewoon een blaadje Viva, ik dacht te moeilijk
Ik vermoed een grote hand die grabbelt
bij mij is hij weg uit mijn favorieten lijstjequote:Op zondag 11 december 2011 21:13 schreef Pisces29 het volgende:
Guy was ook al bijna als winnaar bestempeld, nou ehhhhhhhhhhhh viel dat even tegen vrijdag, gewoon middenmootje
Ja, maar ik dacht dat je VIVA als verkapt woord voor iets anders gebruikte, goeiemorgen piscesquote:
niels?quote:Op zondag 11 december 2011 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, die. Zelf is Niels mijn favoriet maar die vliegt er binnen no time uit.
Nielsquote:Op zondag 11 december 2011 21:15 schreef Cee het volgende:
[..]
Yep, die. Zelf is Niels mijn favoriet maar die vliegt er binnen no time uit.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Mathijs is 27, jemig, had hem 37 gegeven
Ik dacht ook dat hij veel ouder was, maar 27 is OOK te oud voor Tony.quote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef Pisces29 het volgende:
Mathijs is 27, jemig, had hem 37 gegeven
Alles roept nu J-O-E-Yquote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat hij veel ouder was, maar 27 is OOK te oud voor Tony.
Ja, met die ouwe tang!quote:Op zondag 11 december 2011 21:17 schreef TheVulture het volgende:
Doet die Mathijs het nog steeds met Rosalie?
quote:Op zondag 11 december 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, maar niet in deze uitvoering
quote:Op zondag 11 december 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Jemig, viel iemand anders de bulge bij Alessandro ook zo op?
IEWWWWWWWWWWWWWquote:Op zondag 11 december 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Colin... als mijn persoonlijke hoofdrol
Ja maar die doet me nou werkelijk waar helemaal niks... al zou ie er naakt hebben gestaanquote:Op zondag 11 december 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ook als ie z'n belachelijke hoofddoekje en petje weer op doetquote:Op zondag 11 december 2011 21:18 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil Colin... als mijn persoonlijke hoofdrol
de wat????quote:Op zondag 11 december 2011 21:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja na de eerste tonen was ik ook snel klaarquote:Op zondag 11 december 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ja, maar niet in deze uitvoering
Hijzelf boeit me ook niet, maar het sprong zo in het oog.quote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja maar die doet me nou werkelijk waar helemaal niks... al zou ie er naakt hebben gestaan
ja.. vaagheid..quote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja maar Nederland wil daar niet altijd aan toegeven.
mag van mij wel winnenquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja.. vaagheid..
maar ze doet 't echt goed.. helemaal niet vals ofzo..
Z'n piemel kwam nogal naar voren toen ie zo op die stoelen stondquote:
Ik vind hem ook totaal niet lekker, maar het viel inderdaad behoorlijk opquote:Op zondag 11 december 2011 21:19 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hijzelf boeit me ook niet, maar het sprong zo in het oog.
Hebben we daar pics van?quote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hahaha, dan passen ze wel bij elkaar, ook een ouwe kop terwijl ze toch echt 26 jaar is.
gemistquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Z'n piemel kwam nogal naar voren toen ie zo op die stoelen stond.
Paul zit in het publiekquote:Op zondag 11 december 2011 21:20 schreef PatriQue89 het volgende:
Waarom word hier meer over de voice gepraat dan snf
Nope, een zangeres die niet zonder adlibs kan zingen is voor mijn bij voorbaat alquote:
ja dat heeft ze toch gezegd dat ze dat altijd doet ofzoiets..quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope, een zangeres die niet zonder adlibs kan zingen is voor mijn bij voorbaat al
Ik haat dat serieus
Is dat ook niet omdat dat haar genre is? Van die jodel-r&b meuk? Of scheelt dat niet als het wat anders wordt?quote:Op zondag 11 december 2011 21:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope, een zangeres die niet zonder adlibs kan zingen is voor mijn bij voorbaat al
Ik haat dat serieus
quote:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 11-12-2011 om 21:22:51Ik kan Kim-Lian niet meer serieus nemen zo! Carlo heeft absoluut gelijk! Niveau is zwaar beneden peil.. #sundaynightfever reageer retweet
Uiteindelijk blijft ze een omhooggevallen belspelmeisjequote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef TheVulture het volgende:
Jezus Kim-Lian... daar gaat al je geloofwaardigheid zo door het putje heen...
Carlo
als ze een ballad kan zingen zoner een adlib mag e van mij winnenquote:Op zondag 11 december 2011 21:22 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja dat heeft ze toch gezegd dat ze dat altijd doet ofzoiets..
Rinusquote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
twitter:TeamRinus twitterde op zondag 11-12-2011 om 21:22:51Ik kan Kim-Lian niet meer serieus nemen zo! Carlo heeft absoluut gelijk! Niveau is zwaar beneden peil.. #sundaynightfever reageer retweet
en terechtquote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef Cee het volgende:
Met Mathijs heeft ie Fame gedaan dacht ik.quote:
Ik zit drukker in dit topic dan op het schermquote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Met Mathijs heeft ie Fame gedaan dacht ik.
Nou ze kan echt wel zingen... maar dit is gewoon genantquote:Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef Pisces29 het volgende:
Kim-Lian heb ik nooit sterk in musicals gevonden, maar ja... het kindje van Albert hè? Vaste prik in elke musical waar het maar een beetje past
Heel goed. Marieke was beter (en groter).quote:Op zondag 11 december 2011 21:25 schreef miieejj het volgende:
hoe was die duet met marieke en marco ?
Rinus is een van de choreografen van SYTYCD/The Ultimate Dance Battle en gewoon een overall baas.quote:
ja idd heul goed!!quote:Op zondag 11 december 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Heel goed. Marieke was beter (en groter).
Dat dusquote:Op zondag 11 december 2011 21:26 schreef Cee het volgende:
[..]
Rinus is een van de choreografen van SYTYCD/The Ultimate Dance Battle en gewoon een overall baas.
Rinus is een balletchoreograaf, bekend bij het grote publiek door The Ultimate Dance Battle, en verder heeft ie altijd wel kloppende meningen bij talentenshows op Twitter.quote:
The Voice word straks herhaald.. veel plezier!quote:Op zondag 11 december 2011 21:25 schreef miieejj het volgende:
o jaquote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
The Voice word straks herhaald.. veel plezier!
Tommy lijkt op een chihuahua.quote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef Kinga het volgende:
Ik kan Tommie ook niet meer serieus nemenZit zich te ergeren op twitter dat Alessandro zijn shirt open heeft. Bij OZN had ie om de haverklap zijn shirt open!
Ja joehoe, daar heb je een VOH topic voor, ga je nu echt 20 vragen stellen?quote:Op zondag 11 december 2011 21:25 schreef miieejj het volgende:
:dquote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef Kinga het volgende:
Ik kan Tommie ook niet meer serieus nemenZit zich te ergeren op twitter dat Alessandro zijn shirt open heeft. Bij OZN had ie om de haverklap zijn shirt open!
hahahaquote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef Kinga het volgende:
Maar Tommie =quote:Op zondag 11 december 2011 21:27 schreef Kinga het volgende:
neuhquote:Op zondag 11 december 2011 21:28 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja joehoe, daar heb je een VOH topic voor, ga je nu echt 20 vragen stellen?
That's Carloquote:Op zondag 11 december 2011 21:28 schreef Cee het volgende:
Wat overdrijft Carlo zeg. Alsof hij zijn eigen typetje in de TV Kantine speelt.
Inderdaadquote:Op zondag 11 december 2011 21:29 schreef Tha_Erik het volgende:
Colin heeft geen briefje. Het is ook geen awardshow he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |