abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105486923
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef Cara het volgende:
Ugh wat kan ik me ergeren aan supporters die zitten te zeiken over de aankoop Vormer.
Hier op dit forum soms, maar ook in het stadion en net op mijn werk; het zou maar een dravertje zijn, niet goed genoeg voor Feyenoord etc..

De beste man is -

Speler van het jaar 2009/2010
23 jaar
Wil niets lever dan voor Feyenoord spelen
een harde werker
Heeft overzicht
Heeft een uitstekende pass
Transfervrij

Ik bedoel, wat wil je nou nog meer? Moet Xavi himself op een wit paard voor een hongerloontje tegen VVV komen ballen?
Mensen hebben nog steeds niet door hoe blij we hiermee moeten zijn..
Eens, het is een Buijs qua liefde voor Feijenoord, met als verschil dat deze speler wél wat kan met een bal aan de voet :Y

Edit: maar zijn hoofd :') Dat blijft het kapsel wat we allemaal hadden toen we 6-jaar oud waren. Ik weet niet, ik kom er niet overheen _O-

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 12-12-2011 11:26:30 ]
pi_105486971
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 01:31 schreef inZanity het volgende:
Volgens mij heeft Van Geel het ook toen ie wel geld uit mocht geven het prima gedaan hoor. Volgens mij is er alleen veel (onterechte) kritiek op hem geweest.
nou hij is bij zijn vorige clubs niet meer welkom.....

Al doet hij het bij Feyenoord uitstekend.
pi_105487000
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:23 schreef Cara het volgende:
Ugh wat kan ik me ergeren aan supporters die zitten te zeiken over de aankoop Vormer.
Hier op dit forum soms, maar ook in het stadion en net op mijn werk; het zou maar een dravertje zijn, niet goed genoeg voor Feyenoord etc..

De beste man is -

Speler van het jaar 2009/2010
23 jaar
Wil niets lever dan voor Feyenoord spelen
Een harde werker
Heeft overzicht
Heeft een uitstekende pass
Transfervrij

Ik bedoel, wat wil je nou nog meer? Moet Xavi himself op een wit paard voor een hongerloontje tegen VVV komen ballen?
Mensen hebben nog steeds niet door hoe blij we hiermee moeten zijn..
ja prima speler, type Bosvelt. Kan jaren op het middenveld spelen !
pi_105487115
Willem is verrassend positief over Verbeek in zijn column.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  maandag 12 december 2011 @ 11:32:26 #155
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105487147
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 11:31 schreef Stokstaart het volgende:
Willem is verrassend positief over Verbeek in zijn column.
Ja daar kan hij nu natuurlijk niet meer omheen, staat bovenaan met niet de beste ploeg van NL
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 11:33:17 #156
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105487171
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:

[..]

Ik vind dat hij dan toch nog krediet verdiend omdat hij pas 20 is.

Schaken maakt exact dezelfde fouten maar zou al een doorgewinterde prof moeten zijn. Bovendien is het rendement van Cabral met minder speeltijd nog hoger ook.
Hij krijgt z'n kansen ook regelmatig om te laten zien wat hij kan. Hij heeft krediet. En als hij invalt gaan er altijd wat mensen dat mooie rijmpje zingen over de bal die naar Cabral moet. ;)

Bij Cabral lijkt het er alleen op dat het overzicht er gewoon niet in zit. Hij kan namelijk niet "multitasken": als hij aan het draven is dan kan hij alleen maar dáár mee bezig zijn. Het vermogen om tijdens een aktie zijn blikveld groter te houden dan de 5 meter voor hem, die is er niet. Als dát lampie nou eens bij 'm aan zou gaan, dan wordt het een hele grote. Maar ik vrees eigenlijk dat het er niet in zit dat hij méér wordt dan een straatvoetballer met soms een heerlijke aktie.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_105487173
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:32 schreef Tarado het volgende:

[..]

Ja daar kan hij nu natuurlijk niet meer omheen, staat bovenaan met niet de beste ploeg van NL
Hij zou er ook gewoon niets over kunnen zeggen. Deze baas kiest er gewoon voor om een paar veren in Verbeeks' reet te steken.
pi_105487341
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Hij krijgt z'n kansen ook regelmatig om te laten zien wat hij kan. Hij heeft krediet. En als hij invalt gaan er altijd wat mensen dat mooie rijmpje zingen over de bal die naar Cabral moet. ;)

Bij Cabral lijkt het er alleen op dat het overzicht er gewoon niet in zit. Hij kan namelijk niet "multitasken": als hij aan het draven is dan kan hij ok alleen maar dáár mee bezig zijn. Het vermogen om tijdens een aktie zijn blikveld groter te houden dan de 5 meter voor hem, die is er niet. Als dát lampie nou eens bij 'm aan zou gaan, dan wordt het een hele grote. Maar ik vrees eigenlijk dat het er niet in zit dat hij méér wordt dan een straatvoetballer met soms een heerlijke aktie.
Dat inzicht leer je niet meer op deze leeftijd ben ik bang. Hetzelfde als bijvoorbeeld Wijnaldum. Óf deze jongens hebben het vanaf het begin (extreem goed voorbeeld: Clasie), of het komt helemaal niet.

Sommige spelers zijn als een paard:

(Groen is wat ze zien)
Die zien echt ALLES om zich heen, inclusief alles wat links- en rechtsachter zich gebeurt.

Sommige spelers zijn als een hond:

Die zien alleen wat recht voor hun smoel gebeurt, en als ze kijken naar de bal is dat niet veel _O-

Conclusie: Clasie is een paard, Remy is een hond.

_O-
pi_105487384
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:33 schreef Gert het volgende:

[..]

Bij Cabral lijkt het er alleen op dat het overzicht er gewoon niet in zit. Hij kan namelijk niet "multitasken": als hij aan het draven is dan kan hij alleen maar dáár mee bezig zijn. Het vermogen om tijdens een aktie zijn blikveld groter te houden dan de 5 meter voor hem, die is er niet. Als dát lampie nou eens bij 'm aan zou gaan, dan wordt het een hele grote. Maar ik vrees eigenlijk dat het er niet in zit dat hij méér wordt dan een straatvoetballer met soms een heerlijke aktie.
Daar heeft Feyenoord patent op hé, blinde dravers.
Cissé, Cabral, Schaken, Wijnaldum, Slory, Chun-so Lee, Kolkka, Huysegems, Vincken..
Om er maar even een paar uit het hoofd op te noemen. Castelen was eigenlijk de laatste fatsoenlijke die we hebben gehad.
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_105487479
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:40 schreef Cara het volgende:

[..]

Daar heeft Feyenoord patent op hé, blinde dravers.
Cissé, Cabral, Schaken, Wijnaldum, Slory, Chun-so Lee, Kolkka, Huysegems, Vincken..
Om er maar even een paar uit het hoofd op te noemen. Castelen was eigenlijk de laatste fatsoenlijke die we hebben gehad.
:D _O- Castelen, wat een paardemogool was dat. Die ging nou echt NOOIT rechtsbuiten-om, trok ALTIJD naar 't centrum toe.

Die verdedigers bleven gewoon staan waar ze stonden met een peukie in de bek. "Oh hoi, jij hier?", beentje strekken en de bal was weer voor de tegenpartij _O-

Echt, Castelen is de reden dat onze aanval niet 100% geweldig was in de tijd Kalou, Kuijt en Castelen (Ku Klux Clan :') )
  maandag 12 december 2011 @ 11:45:37 #161
131800 Tarado
capô de fusca
pi_105487553
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Dat inzicht leer je niet meer op deze leeftijd ben ik bang. Hetzelfde als bijvoorbeeld Wijnaldum. Óf deze jongens hebben het vanaf het begin (extreem goed voorbeeld: Clasie), of het komt helemaal niet.

[ afbeelding ]
(Groen is wat ze zien)
Die zien echt ALLES om zich heen, inclusief alles wat links- en rechtsachter zich gebeurt.

[ afbeelding ]
Die zien alleen wat recht voor hun smoel gebeurt, en als ze kijken naar de bal is dat niet veel _O-

_O-
Wel een grappige vergelijking maar het gaat er uiteindelijk om wat een speler doet als hij het ziet en de snelheid hiervan
pi_105487652
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:43 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

:D _O- Castelen, wat een paardemogool was dat. Die ging nou echt NOOIT rechtsbuiten-om, trok ALTIJD naar 't centrum toe.

Die verdedigers bleven gewoon staan waar ze stonden met een peukie in de bek. "Oh hoi, jij hier?", beentje strekken en de bal was weer voor de tegenpartij _O-

Echt, Castelen is de reden dat onze aanval niet 100% geweldig was in de tijd Kalou, Kuijt en Castelen (Ku Klux Clan :') )
Castelen had altijd een hoop assists en doelpunten hoor, veel snelheid en ook doelgericht.
Hij was niet geweldig nee, maar hij was gewoon een Schaken die fatsoenlijke voorzetten kon geven en zijn kansen wel afmaakte.
Jammer alleen van zijn blessures.

Castelen ^O^
pi_105487705
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 09:13 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

Maar als Guidetti dan vervolgens vrij staat gaat hij helemaal op in zijn solo-actie en lijkt het alsof de dubbele dekking uitdollen belangrijker is dan het uiteindelijke rendement.
Hij kijkt dan ook helemaal niet of er überhaupt mensen vrij staan.
Sinds dat hij zijn eerste veldgoal gemaakt heeft gaat hij vaker voor eigen succes terwijl hij voorheen wel liet zien over een uitstekend overzicht te beschikken en goede assists te geven.

quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:26 schreef macca728 het volgende:

nou hij is bij zijn vorige clubs niet meer welkom.....

Al doet hij het bij Feyenoord uitstekend.
Bij Roda JC is hij goed weggegaan.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105487717
Vergis je niet hoor: ik ben helemaal blij met Cabral, die gozer heeft tot nu toe in 3 invalbeurten 3 keer gescoord. Gewoon elke keer in de 50e minuut erin gooien en hij schiet er 1 in :D

Mijn favorieten bij Feijenoord die echt van ons zijn:

1) Clasie <3 Omdat deze jongen een ékte ékte is. Deze laat zich niet gek maken door buitenlandse interesse
2) Vrij <3 Omdat hij, net als Clasie, ook een stukje clubhart heeft. Kleine blaam op zijn rantsoen is wel de 'vorig jaar werd mij geen contract aangeboden terwijl andere jongens wel een contract aangeboden kregen'. Was jammer, gaf een beetje van zijn 'aard' weer.

3) LEERDAM <3 Ik zie niet zozeer een clubhart terug in deze jongen maar WAT EEN KONING. Deze kerel liet alle PSV'ers in zien hoe matig die Strootman eigenlijk wel niet is, is letterlijk geen een keer onze held met de gouden AK-47 voorbij gekomen _O_

4) Ahmadi, al ben ik bang dat hij dus niet gaat bijtekenen en gratiesh de deur uitloopt. :{
pi_105487739
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:48 schreef Cara het volgende:

[..]

Castelen had altijd een hoop assists en doelpunten hoor, veel snelheid en ook doelgericht.
Hij was niet geweldig nee, maar hij was gewoon een Schaken die fatsoenlijke voorzetten kon geven en zijn kansen wel afmaakte.
Jammer alleen van zijn blessures.

Castelen ^O^
Tja kijk het is een veel betere speler dan Schaken, dat staat buiten kijf. Hij viel gewoon een beetje in het niet bij K2... een beetje érg.
pi_105487811
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:49 schreef eight het volgende:

[..]

Sinds dat hij zijn eerste veldgoal gemaakt heeft gaat hij vaker voor eigen succes terwijl hij voorheen wel liet zien over een uitstekend overzicht te beschikken en goede assists te geven.
Komt enigszins door Koeman die heeft gezegd dat hij meer voor de individuele actie moet gaan. Had Koeman beter niet kunnen doen, want Guidetti rendeerde juist briljant in de eerste wedstrijden door zichzelf weg te cijferen.

De 1-0 tegen Utrecht was prachtig hoor, maar hij kon 'm beter langpassen op Schaken (die stond rechts net achter de 16).
Die 4 verdedigers hadden zo het balletje kunnen pakken van Guidetti, het was een iets te gewaagde actie als je ziet dat er meer mogelijkheden waren.

quote:
Bij Roda JC is hij goed weggegaan.
Dat wilde ik ook zeggen, en Ajax... Tja, wie gaat daar nou wel goed weg :').

Hoe hij Willem 2 naaide is wel echt bizar _O- Haal CL met het elftal, koop daarna de hele teringzooi uit en neem ze mee naar AZ. :')
pi_105487841
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:50 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Tja kijk het is een veel betere speler dan Schaken, dat staat buiten kijf. Hij viel gewoon een beetje in het niet bij K2... een beetje érg.
Nou uit mijn hoofd heeft hij per seizoen gewoon rond de 12 keer gescoord ofzo en dat waren allemaal belangrijke doelpunten. Verder leverde hij superveel ballen perfect aan K2 af. Ze vulden elkaar ook perfect aan. Dubbele dekking op Kuijt, 2 op Kalou en dan had je Castelen met zijn snelheid er doorheen.

Wat een topaanval hadden we ook. O+
pi_105487924
Die Van Gelder probeert op twitter zijn gelijk te halen omtrent Vormer.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105488098
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:49 schreef eight het volgende:

[..]

[..]

Stokstaart heeft het over Cabral.

En Guidetti zette tegen PSV nog 2 keer iemand voor de keeper.

[ Bericht 5% gewijzigd door Paul-89 op 12-12-2011 12:12:18 ]
pi_105488142

[ Bericht 100% gewijzigd door Paul-89 op 12-12-2011 12:11:59 ]
pi_105488209
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:04 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Tegen PSV zette Guidetti nog 2/3 x iemand voor de keeper. :')
Kijk de persconferentie na die wedstrijd schat.
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 12:09:52 #172
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105488286
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 11:38 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
(Groen is wat ze zien)

[ afbeelding ]

_O-
:+ Clasie heeft ook meer overzicht nodig dan dan Cabral, maar van een béétje meer feeling met zijn omgeving zou Cabral zo enorm veel beter worden. En zo veel meer geld waard straks.
Misschien is er ook deels wel op te trainen.. sommige dingen kun je ook (iets beter) gaan zien door ze heel veel te oefenen.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_105488311
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:06 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Kijk de persconferentie na die wedstrijd schat.
Verkeerde quote, was nog als reactie op eight. ;)
pi_105488406
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:03 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

Stokstaart heeft het over Cabral.
ik zie het idd. :|W
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_105488437
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 11:57 schreef Muto het volgende:
Die Van Gelder probeert op twitter zijn gelijk te halen omtrent Vormer.
Link?
pi_105488457
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
pi_105488458
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 12:16 schreef Helpmefok het volgende:

[..]

Link?
jack_afc1895 twitterde op maandag 12-12-2011 om 11:44:59 Meldde het weken geleden al. Ruud Vormer 3 jaar naar Feyenoord. Onbegrijpelijk dat ik destijds niet geloofd werd door sommige Feyenoordfans reageer retweet
pi_105488490
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:17 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

jack_afc1895 twitterde op maandag 12-12-2011 om 11:44:59 Meldde het weken geleden al. Ruud Vormer 3 jaar naar Feyenoord. Onbegrijpelijk dat ik destijds niet geloofd werd door sommige Feyenoordfans reageer retweet
:') Wat 'n (k)neus.
  maandag 12 december 2011 @ 12:19:16 #179
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105488509
Assaidi was ook altijd zo'n blind dravertje. Dat soort gasten moet je gewoon vertrouwen geven en bijscholen, dan betaalt zich dat later wel uit. Cabral heeft een uitstekend schot, een goede diversiteit in zijn passeerbeweging en een lekkere voorzet. Nu nog een paar jaartjes finetunen en je hebt een geweldige linksbuiten in huis uit eigen jeugd. Wat wil je nog meer?

Snap dat gekanker op hem nooit zo, helemaal als je ziet dat rasmongool Schaken dan vaak buiten schot blijft.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105488545
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:19 schreef Caland het volgende:
Assaidi was ook altijd zo'n blind dravertje. Dat soort gasten moet je gewoon vertrouwen geven en bijscholen, dan betaalt zich dat later wel uit. Cabral heeft een uitstekend schot, een goede diversiteit in zijn passeerbeweging en een lekkere voorzet. Nu nog een paar jaartjes finetunen en je hebt een geweldige linksbuiten in huis uit eigen jeugd. Wat wil je nog meer?

Snap dat gekanker op hem nooit zo, helemaal als je ziet dat rasmongool Schaken dan vaak buiten schot blijft.
Jamaar Schaken werkt zo hard
pi_105488595
quote:

Dit dus.
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 12:31:34 #182
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105488848
quote:

Het gekanker op Cabral komt voort uit hoop. Er zit nog rek in. Maar dan moet hij dat wel zelf beseffen en daarin gecoacht worden.
Daarom snap ik jouw constante getier op Schaken ook niet zo. Die zit aan zijn plafond, en je mag vinden dat hij niet in de basis hoort natuurlijk. Maar hij doet zijn stinkende best, is door zijn snelheid wel een handenbindertje én verdedigt mee, en hij kent zijn beperkingen. Er valt hem weinig kwalijk te nemen.En volgend seizoen zullen de rollen langzaam maar zeker wat meer omdraaien: Schaken vaker op de bank, Cabral vaker in de basis.
  maandag 12 december 2011 @ 12:34:24 #183
357651 Anthony9219
I am the Pope of Dope
pi_105488910
quote:

Cabral een goede voorzet? Ik heb die jongen nog nooit een goeie voorzet zien geven, corners zijn ook altijd drama.
FR1908
pi_105488962
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:31 schreef Gert het volgende:

[..]

Het gekanker op Cabral komt voort uit hoop. Er zit nog rek in. Maar dan moet hij dat wel zelf beseffen en daarin gecoacht worden.
Daarom snap ik jouw constante getier op Schaken ook niet zo. Die zit aan zijn plafond, en je mag vinden dat hij niet in de basis hoort natuurlijk. Maar hij doet zijn stinkende best, is door zijn snelheid wel een handenbindertje én verdedigt mee, en hij kent zijn beperkingen. Er valt hem weinig kwalijk te nemen.En volgend seizoen zullen de rollen langzaam maar zeker wat meer omdraaien: Schaken vaker op de bank, Cabral vaker in de basis.
Exact.
Cabral is echt zo'n ventje wat naast zijn schoenen gaat lopen als er geen kritiek is.
Thuis tegen Roda stond hij tegen ongeveer de meest dramatische backs in de eredivisie, kon vrijuit spelen en bakte er de 3 wedstrijden die volgden he-le-maal niets meer van.
Zijn voorzetten zijn echt om te huilen trouwens . Dan zelfs liever Schaken met al zijn mankementen op rechts.

Aan de andere kant is hij pas 20, dus who cares. Maar spelinzicht heb je of heb je niet. En hij heeft dat vooralsnog niet. Of het komt er niet uit omdat Cabral alleen met Cabral bezig is. Laten we dat laatste dan maar hopen.
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
  Moderator maandag 12 december 2011 @ 12:36:39 #185
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_105488989
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:34 schreef Anthony9219 het volgende:

[..]

Cabral een goede voorzet? Ik heb die jongen nog nooit een goeie voorzet zien geven, corners zijn ook altijd drama.
Het zijn toevalsballen. Hij probeert een bal voor de goal te krijgen en is al blij als dat lukt. Laat staan dat er verder nog een gedachte achter zit.
Maar ook daar is met training veel vooruitgang te boeken.
  maandag 12 december 2011 @ 12:38:25 #186
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105489028
Zijn voorzetten met links zijn gewoon prima te noemen hoor, heeft hij regelmatig laten zien zowel bij Feyenoord als Jong Oranje. Heel soms laat hij zelfs zien wat met rechts te kunnen, kan me nog een assist op Leerdam herinneren.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105489101
Het is opzich wel jammer dat we geen backs hebben met een lekkere voorzet, of een goede rush langs de zijlijn, aangezien onze buitenspelers steeds naar binnen trekken. Nelom heeft denk ik de potentie wel, maargoed die is nog maar net begonnen, kan je niet te veel van verwachten opeens.
pi_105489165
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef Caland het volgende:
Zijn voorzetten met links zijn gewoon prima te noemen hoor, heeft hij regelmatig laten zien zowel bij Feyenoord als Jong Oranje. Heel soms laat hij zelfs zien wat met rechts te kunnen, kan me nog een assist op Leerdam herinneren.
9/10 acties van hem mislukken gewoon hoor.
Gevolg is direct gevaar door snelle omschakeling van de tegenstander, zag je gisteren ook.

Gelukkig hebben we Karim en Clasie die (omdat ze wel het inzicht hebben) tijdig kunnen anticiperen, anders ben je nog verder van huis.
Groetjes, Ezio.
pi_105489239
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:38 schreef Caland het volgende:
Tuurlijk. Alleen zijn er geen koppers. Bakkal kan het een beetje, Leerdam kan het een beetje. Voor de rest is het allemaal vrij nutteloos. Als er een Bas Dost voor liep dan gingen die voorzetten van Cabral er gewoon in. Gisteren had Cabral ook twee voorzetten die gewoon goed de zestien inkwamen, maar waar de spelers weinig meedoen/meekunnen.
  maandag 12 december 2011 @ 12:45:48 #190
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105489249
quote:
10s.gif Op maandag 12 december 2011 12:43 schreef Stokstaart het volgende:

[..]

9/10 acties van hem mislukken gewoon hoor.
Gevolg is direct gevaar door snelle omschakeling van de tegenstander, zag je gisteren ook.

Gelukkig hebben we Karim en Clasie die (omdat ze wel het inzicht hebben) tijdig kunnen anticiperen, anders ben je nog verder van huis.
Volgens mij kwamen beide goals van Utrecht gisteren over hun rechterflank. Wie stond er toen ook alweer linksbuiten?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105489271
Als van de drie voorzetten die hij geeft er twee in worden gekopt, is het een goede speler.
pi_105489293
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 12:45 schreef Caland het volgende:

[..]

Volgens mij kwamen beide goals van Utrecht gisteren over hun rechterflank. Wie stond er toen ook alweer linksbuiten?
De eerste kwam voort uit een overtreding van Schaken op zo'n Utrechter.
pi_105489497
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:47 schreef Muto het volgende:

[..]

Dat dus :D
Caland met z'n Cabral fetisj.

Je zou bijna vergeten dat hij vorig jaar ook al 23 wedstrijden gespeeld heeft :')
Groetjes, Ezio.
  maandag 12 december 2011 @ 13:01:34 #194
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105489621
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 12:47 schreef Muto het volgende:

[..]

Precies. En die tweede uit een voorzet van Bovenberg. Op dat moment de tegenstander van...
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105489663
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Caland het volgende:

[..]

Precies. En die tweede uit een voorzet van Bovenberg. Op dat moment de tegenstander van...
Nelom :D
pi_105489682
quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 13:01 schreef Caland het volgende:

[..]

:')
Groetjes, Ezio.
pi_105489739
Je ziet hem ook constant naar binnen trekken omdat hij zijn linkerbeen zoekt. Als je met hem wilt starten dan op links en niet rechts.
Groetjes, Ezio.
  maandag 12 december 2011 @ 13:07:11 #198
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_105489769
Bovenberg is rechtsback.

Enfin, ik snap sowieso niet zo goed waarom men opeens meeverdedigen als primaire taak van een buitenspeler is gaan beschouwen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_105489795
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 13:07 schreef Caland het volgende:
Bovenberg is rechtsback.

Enfin, ik snap sowieso niet zo goed waarom men opeens meeverdedigen als primaire taak van een buitenspeler is gaan beschouwen.
Sinds van Bommel ooit een keer zijn mannetje liet lopen moet iedereen meeverdedigen.
pi_105489927
Goossens in het Ad elftal van de week.
* Verwijderd *
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')