Even Google raadplegen, MLIG.quote:Op zondag 11 december 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar moet je kaartjes kopen. krijgt el metador nu allemaal dingen via pm//dm enzo?
Newb wil nietquote:
Ik heb ook niets tegen mannen hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien wil strawberry wel. of lanterfanteraar.
Ik ken dit topic denk ik wel iets beter dan jij hoor. En attention whore ben ik sowieso jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Haha, dit posten in dit topic vraagt om een attention whore
Lurkers zeggen niet altijd iets...quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb wil niet
[..]
Ik heb ook niets tegen mannen hoor.
[..]
Ik ken dit topic denk ik wel iets beter dan jij hoor. En attention whore ben ik sowieso ja
Hahaha, zo erg is het volgens mij ook niet hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Wil best wingman zijn voor de wat mindere versiergoden, maar mlig op sleeptouw nemen is niet mijn beeld van een leuke avond.
Sta jij lekker te spacen, zit ie opeens te krassen op de plee.
Ik geloof je op je woordquote:
Da's waar. Lurk je al langer dan 5 maanden? Best knap dan om maar zo weinig te posten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Lurkers zeggen niet altijd iets...
Baaaawquote:
Mwah, laat hem gewoon veel zuipen en hij vermaakt zich wel hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Wil best wingman zijn voor de wat mindere versiergoden, maar mlig op sleeptouw nemen is niet mijn beeld van een leuke avond.
Discipline.quote:Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar. Lurk je al langer dan 5 maanden? Best knap dan om maar zo weinig te posten.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn ex wilde glee altijd zien. wat een verschrikkelijke vrouwenserie is dat zeg.
heb je niks aan als newbie niet wil.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb wil niet
[..]
Ik heb ook niets tegen mannen hoor.
[..]
Ik ken dit topic denk ik wel iets beter dan jij hoor. En attention whore ben ik sowieso ja
Ik had een leuk weekend, maar ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij wel bent geweestquote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baaaaw![]()
Er waren weinig leuke outfits vandaag op de fair. Helaas. En meer knappe mannen dan vrouwen. Opvallend.
Top, maar het feest is 1 januari zelf dus? Ik weet niet of mijn oude lijf dat gaat trekken al heb ik er wel veul zin in.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:
MLIG: http://www.awakenings.nl/tickets/
kaartjes!
quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, laat hem gewoon veel zuipen en hij vermaakt zich wel hoor.
Begint 16:00... schouder er onder oude tijger!quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top, maar het feest is 1 januari zelf dus? Ik weet niet of mijn oude lijf dat gaat trekken al heb ik er wel veul zin in.
Ik vind het heel leuk maar bij is gewoon alles fout maar op zo'n leuke manier .Soms heb je van die dingen die zo fout zijn dat het leuk is, Glee is daar een vanquote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn ex wilde glee altijd zien. wat een verschrikkelijke vrouwenserie is dat zeg.
Echt, de manier waarop je het brengt!quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee serieus. Vermaak jij je niet als je veel zuipt dan?
New kids is daar ook 1 vanquote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk maar bij is gewoon alles fout maar op zo'n leuke manier .Soms heb je van die dingen die zo fout zijn dat het leuk is, Glee is daar een van
Ik heb alle mede geproefd.quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een leuk weekend, maar ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij wel bent geweest
En dan in mijn afterglow het gejammer van een nuchter wordende droeftoeter aanhoren?quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, laat hem gewoon veel zuipen en hij vermaakt zich wel hoor.
Postte ik iets raars? Dan heb ik het tegenwoordig niet eens meer door als ik dat doe, blijkt maar weer.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, de manier waarop je het brengt!
Gewoon doenquote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Jongens eens een vraag he? En dames ook natuurlijk.
Ik heb dus een zelfvertrouwen issue en daar wil ik iets aan doen. Is het raar om op je 27e nog te beginnen aan 't een of 't ander vechtsport zoals judo ofzo? Of iets anders met hetzelfde doel voor ogen? Ervaringen of tips?
jij bent een vrouw.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk maar bij is gewoon alles fout maar op zo'n leuke manier .Soms heb je van die dingen die zo fout zijn dat het leuk is, Glee is daar een van
Doen! Sporten en ik denk specifiek vechtsporten zijn hier uitermate geschikt!quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb dus een zelfvertrouwen issue en daar wil ik iets aan doen. Is het raar om op je 27e nog te beginnen aan 't een of 't ander vechtsport zoals judo ofzo? Of iets anders met hetzelfde doel voor ogen? Ervaringen of tips?
Geen ervaring mee, maar raar lijkt het me zeker niet. Wat als je nou gewoon geïnteresseerd bent in vechtsporten? Daar ben je nooit te oud voor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Zal die maat uit 020 es vragen. Alleen uitgaan doe ik al genoeg.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Begint 16:00... schouder er onder oude tijger!
Ik snap je wel ja.quote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dan in mijn afterglow het gejammer van een nuchter wordende droeftoeter aanhoren?
Ik ben niet masochistisch aangelegd.
Ik heb gister van Belasting en fles mede gehad nog voor mijn verjaardagquote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alle mede geproefd.![]()
Ik heb de dropmede gekocht. En er was een knap dun meisje met een blote buik.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb alle mede geproefd.![]()
Ik heb de dropmede gekocht. En er was een knap dun meisje met een blote buik.
wat doet men dan op zon avond.?quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:
MLIG: http://www.awakenings.nl/tickets/
kaartjes!
het was maar een "Stel nou" post.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Hoe heet de band nu dan?quote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gister van Belasting en fles mede gehad nog voor mijn verjaardag
Nee is niet raar.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Maar je hebt geen dingen waar je van weet dit is zo fout maar ook juist zo leuk ?quote:
Volgend jaar naar Castlefest gaan danquote:
Lol hebben, probeer het eensquote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
wat doet men dan op zon avond.?
je hebt het over wingman enzo, maar volgens de pics staat iedereen 1 kant op te kijken.
Wie is Belasting?quote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb gister van Belasting en fles mede gehad nog voor mijn verjaardag
Hihi.quote:
Gaat een mooie worden, wel veel vage lui vanwege 0slaap, maar des te leuker!quote:Op zondag 11 december 2011 17:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zal die maat uit 020 es vragen. Alleen uitgaan doe ik al genoeg.
Of de EFF in aprilquote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Volgend jaar naar Castlefest gaan dan
nee, is niet raar. maar ik zie niet zo hoe dat zou helpen bij het versieren van vrouwen? alhoewel misschien dat het wel een positief effect heeft op je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
haha nog geen naamquote:
Je bent nooit te oud om iets leren.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Fokkerquote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is Belasting?
[..]
Hihi.Jij bent bij newb geweest. Ik zou zo met je ruilen.
Of Omniaquote:
jawel, new kids bijv.quote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt geen dingen waar je van weet dit is zo fout maar ook juist zo leuk ?
X is dan ook iets moois!quote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker natuurlijk, al drink ik eigenlijk nauwelijks. Maar soms laat ik mijn voornemens varen
ik vind judo dan ook helemaal niks.quote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moest op school naar judo voor zelfvertrouwen maar was een beetje de grote onzin die ik ooit heb meegemaakt, ik moest als spriet ook altijd tegen een of andere dik mokkel waar ik steeds ook van verloor.
Ja, nu ben ik op de hoogte. Wat voor drinken?quote:
Ik misschien in januari in Dordrechtquote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga in februari naar ze toe in Hedon Zwolle.
Soort van wijn gemaakt met honing.quote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik op de hoogte. Wat voor drinken?
Onverwerkte jeugdtrauma's? Je mag me DM'en hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moest op school naar judo voor zelfvertrouwen maar was een beetje de grote onzin die ik ooit heb meegemaakt, ik moest als spriet ook altijd tegen een of andere dik mokkel waar ik steeds ook van verloor.
Klopt jaquote:
Het doel is dan ook niet om daarmee vrouwen te hosselen, het doel is om wat aan m'n zelfvertrouwen issue te doenquote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, is niet raar. maar ik zie niet zo hoe dat zou helpen bij het versieren van vrouwen? alhoewel misschien dat het wel een positief effect heeft op je zelfvertrouwen.
waarom ga je niet eens met een meisje naar de stad? laat je een nieuwe look aanmeten? ander kapsel, kleding, bril, etc kan ook veel doen voor je uitstraling.
Volgens mij hebben ze wel een goed programma op die tour, laat even horen als je geweest bentquote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik misschien in januari in Dordrecht
Katersquote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt ja
Maar drank moet ik eigenlijk niet doen, ik kan er niet tegen en losser word ik er in elk geval niet van.
Dat zal ik doenquote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel een goed programma op die tour, laat even horen als je geweest bent
Een shopping wingwoman is wel een goed idee!quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het doel is dan ook niet om daarmee vrouwen te hosselen, het doel is om wat aan m'n zelfvertrouwen issue te doenIk wil beter in m'n vel zitten, voor mezelf. En dan gaat de rest vanzelf ook gemakkelijker, daar ben ik wel van overtuigd
M'n kapsel laat ik altijd aan de kapster over, waardoor ik meestal met iets anders thuis kom dan de vorige keer. Bril heb ik pas geleden vervangen, de foto in m'n fobo is al een jaar of 3 oud. Voor de kleding heb ik mijn persoonlijke shopping wingwoman, maak je daar maar niet druk om
Klinkt zoet, nooit van gehoord. Waar krijg je dat?quote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soort van wijn gemaakt met honing.
Op tijd stoppen dan heb je dat nietquote:
En veel water drinkenquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op tijd stoppen dan heb je dat niet
Alles wat goed is voor je zelfvertrouwen helpt hierbij... gewoon doen!quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het doel is dan ook niet om daarmee vrouwen te hosselen, het doel is om wat aan m'n zelfvertrouwen issue te doenIk wil beter in m'n vel zitten, voor mezelf. En dan gaat de rest vanzelf ook gemakkelijker, daar ben ik wel van overtuigd
M'n kapsel laat ik altijd aan de kapster over, waardoor ik meestal met iets anders thuis kom dan de vorige keer. Bril heb ik pas geleden vervangen, de foto in m'n fobo is al een jaar of 3 oud. Voor de kleding heb ik mijn persoonlijke shopping wingwoman, maak je daar maar niet druk om
zoals jeff met tafelvoetbalquote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef formerjellybean het volgende:
En dat natuurlijkquote:
Nooit last van.quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had ook een behoorlijke van X paar weken geleden
Ik faal dus zo hard dat ik na 4 glazen bier niet meer redelijk kan functionerenquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op tijd stoppen dan heb je dat niet
Dat is de volgende stap. Rustig aan hequote:
Tuesday dip ken ik van X, gelukkig geen katers...quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had ook een behoorlijke van X paar weken geleden
want dan...?quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik faal dus zo hard dat ik na 4 glazen bier niet meer redelijk kan functioneren
Is ook zoet. Je kunt het bij sommige winkels kopen (in Leiden bijvoorbeeld bij de Tolkien winkel, de Bierwinkel en bij Tuckerbox). En anders op internet. Google meadandmore.quote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Klinkt zoet, nooit van gehoord. Waar krijg je dat?
Ze is al meer dan 10 jaar mijn beste vriendin en wat betreft het shoppen is ze geniaalquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een shopping wingwoman is wel een goed idee!
Oefenen met drinken danquote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik faal dus zo hard dat ik na 4 glazen bier niet meer redelijk kan functioneren
Ik neem de week na LL standaard vrij....quote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit last van.
Ok, op Lowlands 2009 na, maar 3 avonden achter elkaar X is dan ook geen aanrader.
ik bedoelde meer te zeggen dat wanneer het met je uitstraling goed zit, mensen positiever op je reageren en dat is goed voor je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb op Tijns printer gekotst en na die tijd was ik nog twee of drie dagen kotsmisselijkquote:Op zondag 11 december 2011 18:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nooit last van.
Ok, op Lowlands 2009 na, maar 3 avonden achter elkaar X is dan ook geen aanrader.
in belgie ook wel denk ik.quote:Op zondag 11 december 2011 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is ook zoet. Je kunt het bij sommige winkels kopen (in Leiden bijvoorbeeld bij de Tolkien winkel, de Bierwinkel en bij Tuckerbox). En anders op internet. Google meadandmore.
quote:Op zondag 11 december 2011 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb op Tijns printer gekotst en na die tijd was ik nog twee of drie dagen kotsmisselijk
Op lege maag ging het prima, denk dat ik dat de volgende keer maar weer gewoon moet doen.
No offence voor Newbs kookskills trouwens.
Telt het als je 's ochtends naast iemand wakker werd in een koeienstal en je het je dan pas weer herinnerde dat je daar was gaan liggen?quote:Op zondag 11 december 2011 18:07 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
want dan...?
ik wil verhalen horen!
Meestal lost kotsen het ook wel op is mijn ervaring!quote:Op zondag 11 december 2011 18:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]![]()
ik moest ook kotsen maar daarna had ik nergens last
wie wat waar ben je bij tijn geweest dan?quote:Op zondag 11 december 2011 18:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb op Tijns printer gekotst en na die tijd was ik nog twee of drie dagen kotsmisselijk
Op lege maag ging het prima, denk dat ik dat de volgende keer maar weer gewoon moet doen.
No offence voor Newbs kookskills trouwens.
Kon ik dat maar.quote:Op zondag 11 december 2011 18:08 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Ik neem de week na LL standaard vrij....
Dat zou prettig zijn geweest maar het mocht niet zo zijnquote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Meestal lost kotsen het ook wel op is mijn ervaring!
Bij alcohol ookquote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Meestal lost kotsen het ook wel op is mijn ervaring!
Hier begint het meequote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Alleen uitstraling en zelfvertrouwen zitten in hetzelfde kringetje, als het met de een niet goed zit, dan vanzelf met de ander ook niet. Mijn zelfvertrouwen is op een aantal punten een serieus probleem, en dat straal ik dus vast ook uit. Ik denk dat je snapt waar ik heen wilquote:Op zondag 11 december 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoelde meer te zeggen dat wanneer het met je uitstraling goed zit, mensen positiever op je reageren en dat is goed voor je zelfvertrouwen.
daarnaast is sport altijd goed natuurlijk. zou het zelf ook weer eens moeten gaan doen eigenlijk.maar key is jezelf leuk vinden, lekker in je vel zitten, jezelf accepteren zoals je bent, etc. hoe je dat moet doen zijn denk ik geen universele tips voor. maar dat ben ik.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=formerjellybean&spy=1quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef formerjellybean het volgende:
waar was spytool ook al weer ??
Hij was jarig en dat moest gevierd worden?quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
wie wat waar ben je bij tijn geweest dan?
quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
Ik moest dinsdag lesgeven. Maandagmiddag werken. Met mijn nog volgeX'de hoofd (2 uur slaap) in 2,5 uur naar mijn werk gescheurd, onderweg van mijn laatste geld Red Bull gekocht. Zat als een zombie achter mijn bureau en de volgende dag lesgeven was de meest dramatische dag ooit. En mijn studenten wisten dat ik naar LL was....
Daarna 3 dagen doodziek geweest (40 graden koorts) en zaterdag "stond" ik weer op Mysteryland. Met een halfje.
Leven! Herkenbaar...quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
Ik moest dinsdag lesgeven. Maandagmiddag werken. Met mijn nog volgeX'de hoofd (2 uur slaap) in 2,5 uur naar mijn werk gescheurd, onderweg van mijn laatste geld Red Bull gekocht. Zat als een zombie achter mijn bureau en de volgende dag lesgeven was de meest dramatische dag ooit. En mijn studenten wisten dat ik naar LL was....
Daarna 3 dagen doodziek geweest (40 graden koorts) en zaterdag "stond" ik weer op Mysteryland. Met een halfje.
En van Belasting heb ik dus een fles mede gehadquote:Op zondag 11 december 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was jarig en dat moest gevierd worden?
Dan is het wel bijster slecht gevallen zeg. Jammer, drugzzz are ok mmmmkaayquote:Op zondag 11 december 2011 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn geweest maar het mocht niet zo zijn
Deze man, fuckin' diehard. Ergste wat ik een keer heb gedaan is de nacht doorjassen en doorgaan in een illegaal ochtendfeestje bij een indrustrieterrein.quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
ok danquote:Op zondag 11 december 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was jarig en dat moest gevierd worden?
zijn er geen dingen die je leuk vind om te doen , kleding waar je zelf bij lekker voelt , juist daardoor heb je juist dat je meer dingen doet die je leuk vind steeds lekkerder in je velt gaat zittenquote:Op zondag 11 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Alleen uitstraling en zelfvertrouwen zitten in hetzelfde kringetje, als het met de een niet goed zit, dan vanzelf met de ander ook niet. Mijn zelfvertrouwen is op een aantal punten een serieus probleem, en dat straal ik dus vast ook uit. Ik denk dat je snapt waar ik heen wil
Kots happensquote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ok dan. Wel een beetje jammer van zijn printer
jawel.quote:Op zondag 11 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Alleen uitstraling en zelfvertrouwen zitten in hetzelfde kringetje, als het met de een niet goed zit, dan vanzelf met de ander ook niet. Mijn zelfvertrouwen is op een aantal punten een serieus probleem, en dat straal ik dus vast ook uit. Ik denk dat je snapt waar ik heen wil
Als jij dat mensen kunt leren, word je rijk meisje, rijk.quote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zijn er geen dingen die je leuk vind om te doen , kleding waar je zelf bij lekker voelt , juist daardoor heb je juist dat je meer dingen doet die je leuk vind steeds lekkerder in je velt gaat zitten
Illegale feestjes zijnquote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man, fuckin' diehard. Ergste wat ik een keer heb gedaan is de nacht doorjassen en doorgaan in een illegaal ochtendfeestje bij een indrustrieterrein.
*traan wegpinkt*quote:Op zondag 11 december 2011 18:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Illegale feestjes zijn
Ons eigen feestje was echt W.O.W.
nee, geen world of fucking warcraft.
Spacen midden in het bos tussen 35 bunkers onder de sterren, met vossen en reeen om je heen en je eigen muziek met groene lasersen een knuffelmeisje in je armen, al je goeie vrienden om je heen. Onovertroffen.
Ach, het was hartstikke leuk verder, het smaakte niet eens vies toen ik moest kotsenquote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dan is het wel bijster slecht gevallen zeg. Jammer, drugzzz are ok mmmmkaay
Heheh ergste dag ooit was toch wel het stuntfeest op de middelbare school. Om 12 uur 's middags al strondlazarus zijn en met een meisje en de halve school mee naar mijn huis (ouders op vakantie) die avond als een echte baas stappen en pilsen en die avond mee met een meisje naar haar huis. Woont ze op het kamp, echt daar heel easy een pilsje gedaan en me naar de stad laten brengen. 6 uur 's ochtends strondlam wilde ik naar huis en kwam ik een vriend van me tegen die een joint aan het roken was, daar nog even mee geblowd. Half acht in mijn bed en 9 uur moest ik de hele dag als bijbaan de biefstukken flippen bij de la place. Godallemachtig wat heb ik me slecht gevoeld. Een soldaat op dday noemde dat de langste dag, nou dit was zeker vergelijkbaar.quote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man, fuckin' diehard. Ergste wat ik een keer heb gedaan is de nacht doorjassen en doorgaan in een illegaal ochtendfeestje bij een indrustrieterrein.
X of M is iets moois. Alcohol doet mijns inziens veel meer kwaad...quote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het was hartstikke leuk verder, het smaakte niet eens vies toen ik moest kotsen
Het was vast niet de laatste keer.
Als je de volgende keer maar niet over de printer kotstquote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het was hartstikke leuk verder, het smaakte niet eens vies toen ik moest kotsen
Het was vast niet de laatste keer.
huh je kent mij toch ??quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Opeens ken ik bijna niemand meer die hier post, wat is er gebeurd
mij ken je toch wel?quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Jaquote:
Ik ben er nog hoorquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Mij niet. Voormalig lurkerquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Jij hebt ook bij La Place gewerkt?quote:
Je hebt het ruimte-tijdcontinuüm verstoord.quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben er nog (voor even)quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Meer hier posten.quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Natuurlijk zijn die er, alleen ik doe nog niet genoeg. Zoals vandaag ook, ik heb serieus alleen maar de hele dag achter m'n computer gehangen. Zonde eigenlijk, maar bij gebrek aan wat anders te doen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zijn er geen dingen die je leuk vind om te doen , kleding waar je zelf bij lekker voelt , juist daardoor heb je juist dat je meer dingen doet die je leuk vind steeds lekkerder in je velt gaat zitten
Jazeker. Workin' on it enzoquote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel.
veel doen. met mensen praten, die je niet kent. vrijblijvend, zowel met mannen als met vrouwen. en als je niet weet wat je moet zeggen, onthou dat mensen graag over zichzelf praten, vooral als iets een passie van ze is (en dat is ook leuk om te zien als iemand heel passioneel over iets kan vertellen). dus interesse tonen is een goed begin, durf te vragen.
denk dat jij ook wel begrijpt waar ik heen wil.
Wij hebben nog niet geneukt, klopt.quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Stel je dan gewoon weer even voorquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Haha ja jij ook? Nooit ontbijten maar gewoon lekker de wok leegvreten op een lege maag of een harde pizza bakken.quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt ook bij La Place gewerkt?
Mooi verhaal.
echt hequote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben er nog hoor.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef El_Matador het volgende:
Wel de meest geniale aandachtspost in tijden, Moon. Dat moet ik je nageven.
8 jaar bakker. Af en toe invallen bij de rest. Mooie tijden man. En gratis (nee, beter; Betaald!) sporten. Zou het graag weer es een dagje doen, gewoon om te kijken hoe het was, 7,5 jaar geleden.quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Haha ja jij ook? Nooit ontbijten maar gewoon lekker de wok leegvreten op een lege maag of een harde pizza bakken.
Van die nepschaamte van vrouwen, dat is het mooiste. Zich sexy kleden en verbaasd zijn dat ze aanspraak krijgen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]het viel gewoon op, ik dacht wie is dat en wie is dat en wie is dat en wie is dat en wie is daahaaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |