abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_105460612

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
pi_105460621
Gaat erg hard zeg
pi_105460626
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

waar moet je kaartjes kopen. krijgt el metador nu allemaal dingen via pm//dm enzo?
Even Google raadplegen, MLIG.
pi_105460638
quote:
99s.gif Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

He loka. Trio doen?
Newb wil niet :)
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef dawg het volgende:

[..]

misschien wil strawberry wel. of lanterfanteraar. :s)
Ik heb ook niets tegen mannen hoor.
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Haha, dit posten in dit topic vraagt om een attention whore
Ik ken dit topic denk ik wel iets beter dan jij hoor. En attention whore ben ik sowieso ja :)
pi_105460656
Wil best wingman zijn voor de wat mindere versiergoden, maar mlig op sleeptouw nemen is niet mijn beeld van een leuke avond. _O-

Sta jij lekker te spacen, zit ie opeens te krassen op de plee. :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_105460663
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

[..]

[..]

Ik ken dit topic denk ik wel iets beter dan jij hoor. En attention whore ben ik sowieso ja :)
Lurkers zeggen niet altijd iets...
pi_105460666
Glee kerstcd is leuk :+
pi_105460672
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Wil best wingman zijn voor de wat mindere versiergoden, maar mlig op sleeptouw nemen is niet mijn beeld van een leuke avond. _O-

Hahaha, zo erg is het volgens mij ook niet hoor.
  zondag 11 december 2011 @ 17:55:42 #10
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_105460677
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef formerjellybean het volgende:
Het is nog helemaal geen kerst
pi_105460679
quote:
Ik geloof je op je woord :D ik ga het zelf niet checken
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_105460681
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef Hou-m-Nat het volgende:

[..]

Lurkers zeggen niet altijd iets...
Da's waar. Lurk je al langer dan 5 maanden? Best knap dan om maar zo weinig te posten.
pi_105460690
quote:
mijn ex wilde glee altijd zien. wat een verschrikkelijke vrouwenserie is dat zeg. :P
  zondag 11 december 2011 @ 17:56:17 #14
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105460699
quote:

[..]

Baaaaw ;(

Er waren weinig leuke outfits vandaag op de fair. Helaas. En meer knappe mannen dan vrouwen. Opvallend.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105460703
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:

Mwah, laat hem gewoon veel zuipen en hij vermaakt zich wel hoor.
pi_105460704
quote:

[..]

Zonde, kan je hem niet overtuigen dan?
Rustig aan.
pi_105460708
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Da's waar. Lurk je al langer dan 5 maanden? Best knap dan om maar zo weinig te posten.
Discipline.
pi_105460714
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef dawg het volgende:

[..]

mijn ex wilde glee altijd zien. wat een verschrikkelijke vrouwenserie is dat zeg. :P
pi_105460715
quote:

[..]

[..]

[..]

heb je niks aan als newbie niet wil. ~:)
pi_105460720
quote:
99s.gif Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Baaaaw ;(

Er waren weinig leuke outfits vandaag op de fair. Helaas. En meer knappe mannen dan vrouwen. Opvallend.
Ik had een leuk weekend, maar ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij wel bent geweest ;(
pi_105460722
quote:
Top, maar het feest is 1 januari zelf dus? Ik weet niet of mijn oude lijf dat gaat trekken al heb ik er wel veul zin in. :9
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_105460727
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

_O-
pi_105460730
quote:

[..]

heb je niks aan als newbie niet wil. ~:)
Ooit wil hij wel.
pi_105460735
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Top, maar het feest is 1 januari zelf dus? Ik weet niet of mijn oude lijf dat gaat trekken al heb ik er wel veul zin in. :9
Begint 16:00... schouder er onder oude tijger!
pi_105460738
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

_O-
Nee serieus. Vermaak jij je niet als je veel zuipt dan?
pi_105460747
quote:

[..]

Ik vind het heel leuk maar bij is gewoon alles fout maar op zo'n leuke manier .Soms heb je van die dingen die zo fout zijn dat het leuk is, Glee is daar een van *O*
pi_105460748
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Lokasenna het volgende:

[..]

Nee serieus. Vermaak jij je niet als je veel zuipt dan?
Echt, de manier waarop je het brengt! :D
pi_105460751
Jongens eens een vraag he? En dames ook natuurlijk.

Ik heb dus een zelfvertrouwen issue en daar wil ik iets aan doen. Is het raar om op je 27e nog te beginnen aan 't een of 't ander vechtsport zoals judo ofzo? Of iets anders met hetzelfde doel voor ogen? Ervaringen of tips?
[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
pi_105460764
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik vind het heel leuk maar bij is gewoon alles fout maar op zo'n leuke manier .Soms heb je van die dingen die zo fout zijn dat het leuk is, Glee is daar een van *O*
New kids is daar ook 1 van :P
  zondag 11 december 2011 @ 17:58:24 #30
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_105460769
quote:

[..]

Ik had een leuk weekend, maar ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij wel bent geweest ;(
Ik heb alle mede geproefd. :9~
Ik heb de dropmede gekocht. En er was een knap dun meisje met een blote buik. O+
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_105460771
quote:

[..]

En dan in mijn afterglow het gejammer van een nuchter wordende droeftoeter aanhoren?

Ik ben niet masochistisch aangelegd.

pi_105460779
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Echt, de manier waarop je het brengt! :D
Postte ik iets raars? Dan heb ik het tegenwoordig niet eens meer door als ik dat doe, blijkt maar weer.
pi_105460780
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:

Ik heb dus een zelfvertrouwen issue en daar wil ik iets aan doen. Is het raar om op je 27e nog te beginnen aan 't een of 't ander vechtsport zoals judo ofzo? Of iets anders met hetzelfde doel voor ogen? Ervaringen of tips?
Gewoon doen ^O^
pi_105460784
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

jij bent een vrouw. :P
pi_105460790
quote:

Doen! Sporten en ik denk specifiek vechtsporten zijn hier uitermate geschikt!
pi_105460791
quote:

Geen ervaring mee, maar raar lijkt het me zeker niet. Wat als je nou gewoon geïnteresseerd bent in vechtsporten? Daar ben je nooit te oud voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')