Even Google raadplegen, MLIG.quote:Op zondag 11 december 2011 17:52 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
waar moet je kaartjes kopen. krijgt el metador nu allemaal dingen via pm//dm enzo?
Newb wil nietquote:
Ik heb ook niets tegen mannen hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:48 schreef dawg het volgende:
[..]
misschien wil strawberry wel. of lanterfanteraar.
Ik ken dit topic denk ik wel iets beter dan jij hoor. En attention whore ben ik sowieso jaquote:Op zondag 11 december 2011 17:49 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Haha, dit posten in dit topic vraagt om een attention whore
Lurkers zeggen niet altijd iets...quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb wil niet
[..]
Ik heb ook niets tegen mannen hoor.
[..]
Ik ken dit topic denk ik wel iets beter dan jij hoor. En attention whore ben ik sowieso ja
Hahaha, zo erg is het volgens mij ook niet hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Wil best wingman zijn voor de wat mindere versiergoden, maar mlig op sleeptouw nemen is niet mijn beeld van een leuke avond.
Sta jij lekker te spacen, zit ie opeens te krassen op de plee.
Ik geloof je op je woordquote:
Da's waar. Lurk je al langer dan 5 maanden? Best knap dan om maar zo weinig te posten.quote:Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Lurkers zeggen niet altijd iets...
Baaaawquote:
Mwah, laat hem gewoon veel zuipen en hij vermaakt zich wel hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef El_Matador het volgende:
Wil best wingman zijn voor de wat mindere versiergoden, maar mlig op sleeptouw nemen is niet mijn beeld van een leuke avond.
Sta jij lekker te spacen, zit ie opeens te krassen op de plee.
Discipline.quote:Op zondag 11 december 2011 17:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Da's waar. Lurk je al langer dan 5 maanden? Best knap dan om maar zo weinig te posten.
quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn ex wilde glee altijd zien. wat een verschrikkelijke vrouwenserie is dat zeg.
heb je niks aan als newbie niet wil.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Newb wil niet
[..]
Ik heb ook niets tegen mannen hoor.
[..]
Ik ken dit topic denk ik wel iets beter dan jij hoor. En attention whore ben ik sowieso ja
Ik had een leuk weekend, maar ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij wel bent geweestquote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Baaaaw![]()
Er waren weinig leuke outfits vandaag op de fair. Helaas. En meer knappe mannen dan vrouwen. Opvallend.
Top, maar het feest is 1 januari zelf dus? Ik weet niet of mijn oude lijf dat gaat trekken al heb ik er wel veul zin in.quote:Op zondag 11 december 2011 17:54 schreef Hou-m-Nat het volgende:
MLIG: http://www.awakenings.nl/tickets/
kaartjes!
quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, laat hem gewoon veel zuipen en hij vermaakt zich wel hoor.
Begint 16:00... schouder er onder oude tijger!quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Top, maar het feest is 1 januari zelf dus? Ik weet niet of mijn oude lijf dat gaat trekken al heb ik er wel veul zin in.
Ik vind het heel leuk maar bij is gewoon alles fout maar op zo'n leuke manier .Soms heb je van die dingen die zo fout zijn dat het leuk is, Glee is daar een vanquote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef dawg het volgende:
[..]
mijn ex wilde glee altijd zien. wat een verschrikkelijke vrouwenserie is dat zeg.
Echt, de manier waarop je het brengt!quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee serieus. Vermaak jij je niet als je veel zuipt dan?
New kids is daar ook 1 vanquote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk maar bij is gewoon alles fout maar op zo'n leuke manier .Soms heb je van die dingen die zo fout zijn dat het leuk is, Glee is daar een van
Ik heb alle mede geproefd.quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik had een leuk weekend, maar ben stiekem wel een beetje jaloers dat jij wel bent geweest
En dan in mijn afterglow het gejammer van een nuchter wordende droeftoeter aanhoren?quote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, laat hem gewoon veel zuipen en hij vermaakt zich wel hoor.
Postte ik iets raars? Dan heb ik het tegenwoordig niet eens meer door als ik dat doe, blijkt maar weer.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Echt, de manier waarop je het brengt!
Gewoon doenquote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Jongens eens een vraag he? En dames ook natuurlijk.
Ik heb dus een zelfvertrouwen issue en daar wil ik iets aan doen. Is het raar om op je 27e nog te beginnen aan 't een of 't ander vechtsport zoals judo ofzo? Of iets anders met hetzelfde doel voor ogen? Ervaringen of tips?
jij bent een vrouw.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind het heel leuk maar bij is gewoon alles fout maar op zo'n leuke manier .Soms heb je van die dingen die zo fout zijn dat het leuk is, Glee is daar een van
Doen! Sporten en ik denk specifiek vechtsporten zijn hier uitermate geschikt!quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Ik heb dus een zelfvertrouwen issue en daar wil ik iets aan doen. Is het raar om op je 27e nog te beginnen aan 't een of 't ander vechtsport zoals judo ofzo? Of iets anders met hetzelfde doel voor ogen? Ervaringen of tips?
Geen ervaring mee, maar raar lijkt het me zeker niet. Wat als je nou gewoon geïnteresseerd bent in vechtsporten? Daar ben je nooit te oud voor.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |