Bij alcohol ookquote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Meestal lost kotsen het ook wel op is mijn ervaring!
Hier begint het meequote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het doel is dan ook niet om daarmee vrouwen te hosselen, het doel is om wat aan m'n zelfvertrouwen issue te doenIk wil beter in m'n vel zitten, voor mezelf. En dan gaat de rest vanzelf ook gemakkelijker, daar ben ik wel van overtuigd
M'n kapsel laat ik altijd aan de kapster over, waardoor ik meestal met iets anders thuis kom dan de vorige keer. Bril heb ik pas geleden vervangen, de foto in m'n fobo is al een jaar of 3 oud. Voor de kleding heb ik mijn persoonlijke shopping wingwoman, maak je daar maar niet druk om
Nou, dat dus. Alleen uitstraling en zelfvertrouwen zitten in hetzelfde kringetje, als het met de een niet goed zit, dan vanzelf met de ander ook niet. Mijn zelfvertrouwen is op een aantal punten een serieus probleem, en dat straal ik dus vast ook uit. Ik denk dat je snapt waar ik heen wilquote:Op zondag 11 december 2011 18:08 schreef dawg het volgende:
[..]
ik bedoelde meer te zeggen dat wanneer het met je uitstraling goed zit, mensen positiever op je reageren en dat is goed voor je zelfvertrouwen.
daarnaast is sport altijd goed natuurlijk. zou het zelf ook weer eens moeten gaan doen eigenlijk.maar key is jezelf leuk vinden, lekker in je vel zitten, jezelf accepteren zoals je bent, etc. hoe je dat moet doen zijn denk ik geen universele tips voor. maar dat ben ik.
http://www.fok.nl/gm/spytool.php?van=&over=formerjellybean&spy=1quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef formerjellybean het volgende:
waar was spytool ook al weer ??
Hij was jarig en dat moest gevierd worden?quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
wie wat waar ben je bij tijn geweest dan?
quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
Ik moest dinsdag lesgeven. Maandagmiddag werken. Met mijn nog volgeX'de hoofd (2 uur slaap) in 2,5 uur naar mijn werk gescheurd, onderweg van mijn laatste geld Red Bull gekocht. Zat als een zombie achter mijn bureau en de volgende dag lesgeven was de meest dramatische dag ooit. En mijn studenten wisten dat ik naar LL was....
Daarna 3 dagen doodziek geweest (40 graden koorts) en zaterdag "stond" ik weer op Mysteryland. Met een halfje.
Leven! Herkenbaar...quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
Ik moest dinsdag lesgeven. Maandagmiddag werken. Met mijn nog volgeX'de hoofd (2 uur slaap) in 2,5 uur naar mijn werk gescheurd, onderweg van mijn laatste geld Red Bull gekocht. Zat als een zombie achter mijn bureau en de volgende dag lesgeven was de meest dramatische dag ooit. En mijn studenten wisten dat ik naar LL was....
Daarna 3 dagen doodziek geweest (40 graden koorts) en zaterdag "stond" ik weer op Mysteryland. Met een halfje.
En van Belasting heb ik dus een fles mede gehadquote:Op zondag 11 december 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was jarig en dat moest gevierd worden?
Dan is het wel bijster slecht gevallen zeg. Jammer, drugzzz are ok mmmmkaayquote:Op zondag 11 december 2011 18:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat zou prettig zijn geweest maar het mocht niet zo zijn
Deze man, fuckin' diehard. Ergste wat ik een keer heb gedaan is de nacht doorjassen en doorgaan in een illegaal ochtendfeestje bij een indrustrieterrein.quote:Op zondag 11 december 2011 18:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kon ik dat maar.
ok danquote:Op zondag 11 december 2011 18:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij was jarig en dat moest gevierd worden?
zijn er geen dingen die je leuk vind om te doen , kleding waar je zelf bij lekker voelt , juist daardoor heb je juist dat je meer dingen doet die je leuk vind steeds lekkerder in je velt gaat zittenquote:Op zondag 11 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Alleen uitstraling en zelfvertrouwen zitten in hetzelfde kringetje, als het met de een niet goed zit, dan vanzelf met de ander ook niet. Mijn zelfvertrouwen is op een aantal punten een serieus probleem, en dat straal ik dus vast ook uit. Ik denk dat je snapt waar ik heen wil
Kots happensquote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
ok dan. Wel een beetje jammer van zijn printer
jawel.quote:Op zondag 11 december 2011 18:11 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Nou, dat dus. Alleen uitstraling en zelfvertrouwen zitten in hetzelfde kringetje, als het met de een niet goed zit, dan vanzelf met de ander ook niet. Mijn zelfvertrouwen is op een aantal punten een serieus probleem, en dat straal ik dus vast ook uit. Ik denk dat je snapt waar ik heen wil
Als jij dat mensen kunt leren, word je rijk meisje, rijk.quote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zijn er geen dingen die je leuk vind om te doen , kleding waar je zelf bij lekker voelt , juist daardoor heb je juist dat je meer dingen doet die je leuk vind steeds lekkerder in je velt gaat zitten
Illegale feestjes zijnquote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man, fuckin' diehard. Ergste wat ik een keer heb gedaan is de nacht doorjassen en doorgaan in een illegaal ochtendfeestje bij een indrustrieterrein.
*traan wegpinkt*quote:Op zondag 11 december 2011 18:16 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Illegale feestjes zijn
Ons eigen feestje was echt W.O.W.
nee, geen world of fucking warcraft.
Spacen midden in het bos tussen 35 bunkers onder de sterren, met vossen en reeen om je heen en je eigen muziek met groene lasersen een knuffelmeisje in je armen, al je goeie vrienden om je heen. Onovertroffen.
Ach, het was hartstikke leuk verder, het smaakte niet eens vies toen ik moest kotsenquote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef Hou-m-Nat het volgende:
[..]
Dan is het wel bijster slecht gevallen zeg. Jammer, drugzzz are ok mmmmkaay
Heheh ergste dag ooit was toch wel het stuntfeest op de middelbare school. Om 12 uur 's middags al strondlazarus zijn en met een meisje en de halve school mee naar mijn huis (ouders op vakantie) die avond als een echte baas stappen en pilsen en die avond mee met een meisje naar haar huis. Woont ze op het kamp, echt daar heel easy een pilsje gedaan en me naar de stad laten brengen. 6 uur 's ochtends strondlam wilde ik naar huis en kwam ik een vriend van me tegen die een joint aan het roken was, daar nog even mee geblowd. Half acht in mijn bed en 9 uur moest ik de hele dag als bijbaan de biefstukken flippen bij de la place. Godallemachtig wat heb ik me slecht gevoeld. Een soldaat op dday noemde dat de langste dag, nou dit was zeker vergelijkbaar.quote:Op zondag 11 december 2011 18:13 schreef Sinji het volgende:
[..]
Deze man, fuckin' diehard. Ergste wat ik een keer heb gedaan is de nacht doorjassen en doorgaan in een illegaal ochtendfeestje bij een indrustrieterrein.
X of M is iets moois. Alcohol doet mijns inziens veel meer kwaad...quote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het was hartstikke leuk verder, het smaakte niet eens vies toen ik moest kotsen
Het was vast niet de laatste keer.
Als je de volgende keer maar niet over de printer kotstquote:Op zondag 11 december 2011 18:17 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het was hartstikke leuk verder, het smaakte niet eens vies toen ik moest kotsen
Het was vast niet de laatste keer.
huh je kent mij toch ??quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Opeens ken ik bijna niemand meer die hier post, wat is er gebeurd
mij ken je toch wel?quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Jaquote:
Ik ben er nog hoorquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Mij niet. Voormalig lurkerquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Jij hebt ook bij La Place gewerkt?quote:
Je hebt het ruimte-tijdcontinuüm verstoord.quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben er nog (voor even)quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Meer hier posten.quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Natuurlijk zijn die er, alleen ik doe nog niet genoeg. Zoals vandaag ook, ik heb serieus alleen maar de hele dag achter m'n computer gehangen. Zonde eigenlijk, maar bij gebrek aan wat anders te doen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
zijn er geen dingen die je leuk vind om te doen , kleding waar je zelf bij lekker voelt , juist daardoor heb je juist dat je meer dingen doet die je leuk vind steeds lekkerder in je velt gaat zitten
Jazeker. Workin' on it enzoquote:Op zondag 11 december 2011 18:14 schreef dawg het volgende:
[..]
jawel.
veel doen. met mensen praten, die je niet kent. vrijblijvend, zowel met mannen als met vrouwen. en als je niet weet wat je moet zeggen, onthou dat mensen graag over zichzelf praten, vooral als iets een passie van ze is (en dat is ook leuk om te zien als iemand heel passioneel over iets kan vertellen). dus interesse tonen is een goed begin, durf te vragen.
denk dat jij ook wel begrijpt waar ik heen wil.
Wij hebben nog niet geneukt, klopt.quote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Stel je dan gewoon weer even voorquote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Haha ja jij ook? Nooit ontbijten maar gewoon lekker de wok leegvreten op een lege maag of een harde pizza bakken.quote:Op zondag 11 december 2011 18:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij hebt ook bij La Place gewerkt?
Mooi verhaal.
echt hequote:Op zondag 11 december 2011 18:18 schreef Moonwalk het volgende:
Ik ben er nog hoor.quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef El_Matador het volgende:
Wel de meest geniale aandachtspost in tijden, Moon. Dat moet ik je nageven.
8 jaar bakker. Af en toe invallen bij de rest. Mooie tijden man. En gratis (nee, beter; Betaald!) sporten. Zou het graag weer es een dagje doen, gewoon om te kijken hoe het was, 7,5 jaar geleden.quote:Op zondag 11 december 2011 18:20 schreef b4kl4p het volgende:
[..]
Haha ja jij ook? Nooit ontbijten maar gewoon lekker de wok leegvreten op een lege maag of een harde pizza bakken.
Van die nepschaamte van vrouwen, dat is het mooiste. Zich sexy kleden en verbaasd zijn dat ze aanspraak krijgen.quote:Op zondag 11 december 2011 18:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]het viel gewoon op, ik dacht wie is dat en wie is dat en wie is dat en wie is dat en wie is daahaaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |