nee, is niet raar. maar ik zie niet zo hoe dat zou helpen bij het versieren van vrouwen? alhoewel misschien dat het wel een positief effect heeft op je zelfvertrouwen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Jongens eens een vraag he? En dames ook natuurlijk.
Ik heb dus een zelfvertrouwen issue en daar wil ik iets aan doen. Is het raar om op je 27e nog te beginnen aan 't een of 't ander vechtsport zoals judo ofzo? Of iets anders met hetzelfde doel voor ogen? Ervaringen of tips?
haha nog geen naamquote:
Je bent nooit te oud om iets leren.quote:Op zondag 11 december 2011 17:57 schreef Bartholomeus het volgende:
Jongens eens een vraag he? En dames ook natuurlijk.
Ik heb dus een zelfvertrouwen issue en daar wil ik iets aan doen. Is het raar om op je 27e nog te beginnen aan 't een of 't ander vechtsport zoals judo ofzo? Of iets anders met hetzelfde doel voor ogen? Ervaringen of tips?
Fokkerquote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wie is Belasting?
[..]
Hihi.Jij bent bij newb geweest. Ik zou zo met je ruilen.
Of Omniaquote:
jawel, new kids bijv.quote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
[..]
Maar je hebt geen dingen waar je van weet dit is zo fout maar ook juist zo leuk ?
X is dan ook iets moois!quote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Lekker natuurlijk, al drink ik eigenlijk nauwelijks. Maar soms laat ik mijn voornemens varen
ik vind judo dan ook helemaal niks.quote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moest op school naar judo voor zelfvertrouwen maar was een beetje de grote onzin die ik ooit heb meegemaakt, ik moest als spriet ook altijd tegen een of andere dik mokkel waar ik steeds ook van verloor.
Ja, nu ben ik op de hoogte. Wat voor drinken?quote:
Ik misschien in januari in Dordrechtquote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga in februari naar ze toe in Hedon Zwolle.
Soort van wijn gemaakt met honing.quote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, nu ben ik op de hoogte. Wat voor drinken?
Onverwerkte jeugdtrauma's? Je mag me DM'en hoor.quote:Op zondag 11 december 2011 18:01 schreef formerjellybean het volgende:
Ik moest op school naar judo voor zelfvertrouwen maar was een beetje de grote onzin die ik ooit heb meegemaakt, ik moest als spriet ook altijd tegen een of andere dik mokkel waar ik steeds ook van verloor.
Klopt jaquote:
Het doel is dan ook niet om daarmee vrouwen te hosselen, het doel is om wat aan m'n zelfvertrouwen issue te doenquote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef dawg het volgende:
[..]
nee, is niet raar. maar ik zie niet zo hoe dat zou helpen bij het versieren van vrouwen? alhoewel misschien dat het wel een positief effect heeft op je zelfvertrouwen.
waarom ga je niet eens met een meisje naar de stad? laat je een nieuwe look aanmeten? ander kapsel, kleding, bril, etc kan ook veel doen voor je uitstraling.
Volgens mij hebben ze wel een goed programma op die tour, laat even horen als je geweest bentquote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik misschien in januari in Dordrecht
Katersquote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Klopt ja
Maar drank moet ik eigenlijk niet doen, ik kan er niet tegen en losser word ik er in elk geval niet van.
Dat zal ik doenquote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze wel een goed programma op die tour, laat even horen als je geweest bent
Een shopping wingwoman is wel een goed idee!quote:Op zondag 11 december 2011 18:04 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Het doel is dan ook niet om daarmee vrouwen te hosselen, het doel is om wat aan m'n zelfvertrouwen issue te doenIk wil beter in m'n vel zitten, voor mezelf. En dan gaat de rest vanzelf ook gemakkelijker, daar ben ik wel van overtuigd
M'n kapsel laat ik altijd aan de kapster over, waardoor ik meestal met iets anders thuis kom dan de vorige keer. Bril heb ik pas geleden vervangen, de foto in m'n fobo is al een jaar of 3 oud. Voor de kleding heb ik mijn persoonlijke shopping wingwoman, maak je daar maar niet druk om
Klinkt zoet, nooit van gehoord. Waar krijg je dat?quote:Op zondag 11 december 2011 18:03 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Soort van wijn gemaakt met honing.
Op tijd stoppen dan heb je dat nietquote:
En veel water drinkenquote:Op zondag 11 december 2011 18:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op tijd stoppen dan heb je dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |