Dat is toch ook geen BMW maar een Triumph?quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou m niet hebben herkend als een BMW
Maar da's vast omdat je niet naar haar luistert.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Best een gave bak trouwens, die Ford Mustang van de Knight Rider. Superluxe met zo'n pratende computer, kan zelf rijden en ook nog denken.
Kon me BMW dat maar... Daar zit alleen een pratende vrouw in die denkt de route te weten van A naar B. Nou, ze zit er wel eens naast, net als een echte vrouw.![]()
[ afbeelding ]
Oei. Ik zit hier nu met een vuurrode kopquote:Op zondag 11 december 2011 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen BMW maar een Triumph?
quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. Ik zit hier nu met een vuurrode kop
Dus wellicht even de accu eraf en dan reset ie zich?quote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
TROUWENS nu ik erover nadenk... het kon bij mij de accu niet zijn want ik kon de sleutel wel draaien er lichten deden het gewoon. Misschien was het dan toch de brandstoftoevoer die gestopt werd tijdelijk. Ik kon daarna gewoon rijden namelijk, volgens mij wordt de accu uitgeschakeld doordat de + kabel losschiet, maar ik heb daar niks weer teruggezet.
E39 is wel een nieuwere generatie he tov de e36, die had zelfs canbus als ik me niet vergis.quote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik weet het dus ook niet zeker, maar de E39 had het al wel dus het is mogelijk toch
bron? volgens mij verzin je het ter plekke...quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
En dat alleen wanneer je de toerenbegrenzer overschreden hebt. Te vroeg terug geschakeld bijv. Of toerenbegrenzer net telaat geactiveer om een of ander gek reden..
Toerenbegrenzer werkt afaik gewoon electronisch en schakelt weer uit wanneer het toerental buiten het rode deel komt.quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
En dat alleen wanneer je de toerenbegrenzer overschreden hebt. Te vroeg terug geschakeld bijv. Of toerenbegrenzer net telaat geactiveer om een of ander gek reden..
bron? Instructie boekje escort mk5. Ik heb dat ding minstens 4-5x uitgelezenquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
bron? volgens mij verzin je het ter plekke...
oh ik dacht dat je de E36 bedoelde...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bron? Instructie boekje escort mk5. Ik heb dat ding minstens 4-5x uitgelezenik meen het
hello its me: Turq. Alles wat ik zeg over de e36 is een feit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je de E36 bedoelde...
Grap van de dagquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hello its me: Turq. Alles wat ik zeg over de e36 is een feit.
maar dat stukje ging idd niet over de e36 maar over de frod.
Het ging wel om de E36?quote:
Vraagprijs ligt idd zo rond de 2500. Dan weet ik voorlopig even voldoende. Thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Catch22- het volgende:
ligt heel erg aan de staat en kilometers... Ze gaan in goede staat tussen de 2500 (redelijk goed) en 10k (erg goed) weg.
Nee helaas niet. Is het in dat geval dan echt een no go?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:08 schreef Catch22- het volgende:
Kan je hem droog stallen?
Anders zeker niet doen.
Hahah het wordt dan ook een kawasaki motor van rond de 1500. Voorlopig zal dat mn budget blijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
De overstap van BMW naar motor eindigt vaak in een bosje bloemen langs de weg
Nou geloof me, als je net als ik elke dag met het ov moet voor een stukje van Haarlem naar Amsterdam waar welgeteld 15 km tussen zit en met de auto er binnen een kwartier kunt komen dan denk je er wel anders over.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik neem het uit principe niet. Je gaat veeeeel sneller, je bent veeeel kwetsbaarder en mensen zien je veeeel minder goed. Vroeg of laat gaat het fout en dan ben je fucked. Als je rustig rijdt en goed oplet komt het allemaal wel goed maar ik weet van mezelf dat ik dat niet kan met zoveel vermogen onder m'n reet.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
De overstap van BMW naar motor eindigt vaak in een bosje bloemen langs de weg
Ja halfweg is een hel, ik rijd ook vaak a'dam - haarlem maar dan staat de file altijd aan de andere kant. Volgens mij is de trein wel snel hoor, tenzij je dan in zuid moet zijn ofzo dan moet je nog een heel stuk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Nou geloof me, als je net als ik elke dag met het ov moet voor een stukje van Haarlem naar Amsterdam waar welgeteld 15 km tussen zit en met de auto er binnen een kwartier kunt komen dan denk je er wel anders over.
Trein is ook wel snel maar ik woon in schalkwijk. Dat is dus 20 minuten van haarlem stationquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja halfweg is een hel, ik rijd ook vaak a'dam - haarlem maar dan staat de file altijd aan de andere kant. Volgens mij is de trein wel snel hoor, tenzij je dan in zuid moet zijn ofzo dan moet je nog een heel stuk.
Reizen is hoe dan ook verrot, beter andere werktijden regelen en in een dikke warme auto aankomen
Jep. Je loopt weer alles te verstieren!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Anne het volgende:
Sorry, Mikkie reageerde volgens mij op hetgeen wat ik heb verwijderd![]()
.
So true. Daarom neem ik 'm ook niet op dit moment. Geheid ben ik binnen een paar maanden m'n rijbewijs kwijt. Nog even los van het gevaar, want dat is ook behoorlijk op 't moment dat ik wat laat ben en het gas open trek.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik neem het uit principe niet. Je gaat veeeeel sneller, je bent veeeel kwetsbaarder en mensen zien je veeeel minder goed. Vroeg of laat gaat het fout en dan ben je fucked. Als je rustig rijdt en goed oplet komt het allemaal wel goed maar ik weet van mezelf dat ik dat niet kan met zoveel vermogen onder m'n reet.
ik heb mijn A. heb ook een motor staan.... maar heb sinds mijn motorongeluk een aantal jaar terug geen motor meer geredenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Bowny het volgende:
Ik had m'n theorieboeken voor de motor al binnen, maar ben toen toch maar afgehaakt. Hoewel ik het heel graag wil.....ik weet dat ik soms de verleiding gewoon niet kan weerstaan. Dat gaat 100 keer goed, tot die ene en laatste keer.
Van wie is dit? Ben jij dat..?quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:43 schreef Hyperdude het volgende:
Cool![]()
Video niet gevonden , maar de link doet het wel
Ik leef nogquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
De overstap van BMW naar motor eindigt vaak in een bosje bloemen langs de weg
Dat stukje vanaf 1:10 - een enorme ongerept stuk sneeuwvlakte en dan de motorrijder die in de verte aan komt, en dan die ondergaande zon. Da's een gaaf gezicht.quote:Op vrijdag 16 december 2011 16:43 schreef Hyperdude het volgende:
Cool![]()
Video niet gevonden , maar de link doet het wel
Dat is ook gaaf.quote:Op vrijdag 16 december 2011 20:32 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat stukje vanaf 1:10 - een enorme ongerept stuk sneeuwvlakte en dan de motorrijder die in de verte aan komt, en dan die ondergaande zon. Da's een gaaf gezicht.
Mooie luxe wagen. Had er een keertje in geredenquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:02 schreef YoshiBignose het volgende:
M'n E21 die ik had ingeruild een tijdje geleden voor de E23 is ook nog in goede handen. Hij is al bijna helemaal opgeknapt, alleen de motorkap moet nog opnieuw gespoten, daar liet het lak los.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft een leuk wagentje
Ja maar als ik iedere week 1 of 2 keer zou lessen dan zou ik mn rijbewijs ergens rond februari/maart hebben. Net wanneer het mooi weer wordtquote:Op vrijdag 16 december 2011 22:59 schreef gebrokenglas het volgende:
Je hebt het weer niet mee. Koud en regen....
Dat doet pijn! Voor die E36? Is ie dat waard...?quote:
Vraag ik me ook af..quote:
Leuk, was het niet berekoud?quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:31 schreef Gokhan03 het volgende:
Net terug van proefles motor. Vette shit jonge. Ik reed achterop bij instructeur naar de industrieterrein Waarderpolder in Haarlem. Daar legde hij het een en ander uit zoals remmen enzo. Toen mocht ik rijden. Een kwartiertje gereden en leren optrekken en remmen.
Aah weer dat gevoel die ik had met de scooter terug
Volgend week zaterdag weer:)
Edit:
En nee ik heb nog steeds het recht om hier te posten. Mijn bmw ben ik echt niet zat
Over een verkorte E36 vlgns. mij.quote:
quote:Op woensdag 30 november 2011 19:57 schreef D. het volgende:
Stel, je hebt een E36 coupe, en door een klein foutje is ie aan de voorkant 10 cm korter geworden.
Is dat waarschijnlijk een total loss, of is dat niet per se het geval?
Was wel koud maar viel mee. In een motorpak merk je er weinig van.quote:
Gaat je service lampje niet toevallig vandaag branden omdat vandaag je koplamp kaduuk gaat?quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:11 schreef gebrokenglas het volgende:
Hai FOK!kers,
2 vragen. (BMW E90 320d)
[1]
Vandaag ging een van mijn Xenon lampen kapot.
Is zoiets goed zelf te doen, een lamp bij de Brezan halen en een beetje sleutelen? Of is het toch verstandiger om hier de dealer bij te halen? En wat mag zo'n grapje kosten?
[2]
Ook ben ik sinds vandaag toe aan een 'SERVICE' beurt. In het schermpje verschijnt nu in het rood het symbool van een auto op een brug.
Iemand enig idee wat dat wel mag inhouden?
De olie hoeft pas over 12k ververst te worden, remmerij is in orde, pollenfilter hoeft pas over een jaar....
Ik gooi ze van de week wel achterin en rij naar de garage.quote:Op zondag 18 december 2011 11:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja soms zitten ze heel erg vast. Keihard rammen en schoppen helpt
Heb het eens bij een auto gezien die zat ZO erg vast, toen met een gigantische hamer en ijzeren staaf lopen slaan (de auto stond op een brug) en toen kwam er beetje bij beetje beweging in. Toch ruim 30 min. bezig geweest om 1 wiel eraf te krijgen
Bij mij zaten de voorste ook goed vast. Met wat schoppen en schelden kwamen ze losquote:Op zondag 18 december 2011 11:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja soms zitten ze heel erg vast. Keihard rammen en schoppen helpt
Heb het eens bij een auto gezien die zat ZO erg vast, toen met een gigantische hamer en ijzeren staaf lopen slaan (de auto stond op een brug) en toen kwam er beetje bij beetje beweging in. Toch ruim 30 min. bezig geweest om 1 wiel eraf te krijgen
Hoi,quote:Op zondag 18 december 2011 08:30 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
Gaat je service lampje niet toevallig vandaag branden omdat vandaag je koplamp kaduuk gaat?![]()
1. Kan je zelf doen. Of je er makkelijk bij kan, weet ik niet. Ook heb je bij xenon kans op een electrische schok. Je moet ff weten hoe je dat moet voorkomen. (Ik weet het niet)
2. Staat in je boekje.
Hoezo kan Xenon niet kapot..?quote:Op zondag 18 december 2011 22:01 schreef Hyperdude het volgende:
Dacht al; xenon kan niet kapot.![]()
Zeker lease?
omdat er volgens mij geen draadje inzit maar gas ontlading is. kan wel kapot maar niet zo snel.quote:
iig. Xenonlampen gaan ook kapot, maar hebben een langere levensduur dan halogeen itself.quote:Op zondag 18 december 2011 22:52 schreef Matty___ het volgende:
[..]
omdat er volgens mij geen draadje inzit maar gas ontlading is. kan wel kapot maar niet zo snel.
Even terug op dit. Hoe kan ik mn achterruitverwarming repareren? Slechts 3 lijntjes doen het niet. De rest van de raam werkt wel.quote:Op zaterdag 17 december 2011 16:18 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Even ontopic:
Mijn achterruitverwarming heeft bij 3 lijntjes een verbrand puntje. Die puntjes zijn precies op dezelfde lijn. Dus 3 horizontale lijnen en 3 kleine zwarte puntjes op 1 verticale lijn.
Nou heb ik bij de brezan een potje contactlijm gekocht. Is zo n goedje waar 3 gram zilver in zit en kostte me ook 30 euro.
Hoe kan ik dat goed erom smeren? Moet ik daarvoor nog iets toen of kan ik het gewoon erop smeren? De lijm zit in een potje wat 3 keer zo kleiner is dan een tipex potje maar wel met een kwast. Ik had er heel klein beetje op gesmeerd maar het werkte niet.
Tevens is er niets met de zekering want een beslagen ruit gaat overal weg behalve op die 3 lijnen
Nieuwe achterruit, of je er geen zorgen om maken..quote:Op maandag 19 december 2011 10:24 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Even terug op dit. Hoe kan ik mn achterruitverwarming repareren? Slechts 3 lijntjes doen het niet. De rest van de raam werkt wel.
Naah ik ga m niet vervangen. Is het niet waard aangezien ik dan toch weer tegen de 100 euro geld kwijt ben met de kans dat die ook stuk is. Dit moet te fixen zijn.quote:Op maandag 19 december 2011 11:51 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Nieuwe achterruit, of je er geen zorgen om maken..
Ik weet het niet, nooit meegemaakt..
x
Ja E36 allesweter, geen E36,5..quote:Op maandag 19 december 2011 12:02 schreef YoshiBignose het volgende:
Jij was toch de E36 allesweter? Wat een flutadvies geef je dan
Wat ben je nou voor een nep bmw loverquote:Op maandag 19 december 2011 12:15 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ja E36 allesweter, geen E36,5..
Ik ga geen streepjes repareren van een achterruit, ik vervang gelijk mijn achterruit, incl. montage heb ik het voor 50 a 60 euro laten doen.. Tja..? Dan blindeer ik het gelijk..
Ik ben geen Nep BMW Lover, ik heb alleen haat aan de Compact..quote:Op maandag 19 december 2011 12:41 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Wat ben je nou voor een nep bmw loverIk moet die shit gewoon repareren. Ik weet gewoon zeker dat ik alleen het glas tegen de 100 euro aan zit op de sloop. Dr zitten echt mofo's hier die voor dat spul zoveel vragen.
Ik heb al 30 euro uitgegeven voor een potje van 3 gram zilver en dat gaat ook hoe dan ook gesmeerd worden op mn raam
Dus geef me een oplossing met behoud van huidige raam
Kijk tape! daar heb ik iets aan. Ga ik van de week proberen.quote:Op maandag 19 december 2011 19:47 schreef Hyperdude het volgende:
Goed schoonmaken, twee stukken isolatietape en daartussen je zilververf smeren.
Als je geluk hebt werkt het.
Ik heb ooit wel eens zo'n ding aan de praat gekregen met dat soort lak (van Bison geloof ik toen) Maar het is ook wel eens niet gelukt.
Same.quote:
Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.quote:Op zaterdag 17 december 2011 15:44 schreef micky64 het volgende:
iemand interesse in mijn E46?
Ik heb hem te koop reden, ik rij er te weinig mee en wil daarom een kleinere auto terugkopen, geintresseerd? Mail me even of reageer op mijn advertentie op autoscout
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=ckebgwhzehh3
gr. Michael
ps prijs is onderhandelbaar!
Ik zit ook te kijken naar motoren. Zo n Yamaha R1 zou ik wel willen hebbenquote:Op maandag 19 december 2011 20:43 schreef Maharbal het volgende:
[..]
Same.
Terwijl de eerste motor waar ik op reed nadat ik m'n A had gehaald een 1000cc 130pk KTM, en de tweede een 1200cc 152pk KTM was.
[ afbeelding ] was heerlijk![]()
Het is gevaarlijker, maar je gaat automatisch (nog) voorzichtiger rijden. En nee, ik heb me niet braaf aan de snelheidslimieten gehouden, maar je moet af en toe wel kijken waar je het doet. Ja, de verleiding is erg groot en je zit zo op rijbewijs-kwijt-snelheden (100+ in z'n 1 en tegen de tijd dat je in z'n 3 zit doe je al het dubbele), je moet jezelf dus iets kunnen inhouden. Maar er is weinig dat zo'n vrij gevoel geeft als motorrijden.
[..]
Met alle respect, maar je moet blij zijn als je de helft van je vraagprijs gaat krijgen. Hell, voor dat geld mag je m'n 325ci meteen overnemen.
Daarover gesproken, het ziet er naar uit dat ik m'n E46 toch zal moeten verkopen. Indien mensen hier mensen kennen die op zoek zijn, dan heb ik de advertentie wel op verzoek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |