Dat is toch ook geen BMW maar een Triumph?quote:Op zondag 11 december 2011 16:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Zou m niet hebben herkend als een BMW
Maar da's vast omdat je niet naar haar luistert.quote:Op zaterdag 10 december 2011 10:03 schreef gebrokenglas het volgende:
Best een gave bak trouwens, die Ford Mustang van de Knight Rider. Superluxe met zo'n pratende computer, kan zelf rijden en ook nog denken.
Kon me BMW dat maar... Daar zit alleen een pratende vrouw in die denkt de route te weten van A naar B. Nou, ze zit er wel eens naast, net als een echte vrouw.
[ afbeelding ]
Oei. Ik zit hier nu met een vuurrode kopquote:Op zondag 11 december 2011 18:23 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Dat is toch ook geen BMW maar een Triumph?
Je ziet toch dat ie geen nieren heeft..!!quote:Op zondag 11 december 2011 19:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Oei. Ik zit hier nu met een vuurrode kop
Dus wellicht even de accu eraf en dan reset ie zich?quote:Op zondag 11 december 2011 21:01 schreef YoshiBignose het volgende:
TROUWENS nu ik erover nadenk... het kon bij mij de accu niet zijn want ik kon de sleutel wel draaien er lichten deden het gewoon. Misschien was het dan toch de brandstoftoevoer die gestopt werd tijdelijk. Ik kon daarna gewoon rijden namelijk, volgens mij wordt de accu uitgeschakeld doordat de + kabel losschiet, maar ik heb daar niks weer teruggezet.
E39 is wel een nieuwere generatie he tov de e36, die had zelfs canbus als ik me niet vergis.quote:Op zondag 11 december 2011 21:23 schreef YoshiBignose het volgende:
Ja ik weet het dus ook niet zeker, maar de E39 had het al wel dus het is mogelijk toch
bron? volgens mij verzin je het ter plekke...quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
En dat alleen wanneer je de toerenbegrenzer overschreden hebt. Te vroeg terug geschakeld bijv. Of toerenbegrenzer net telaat geactiveer om een of ander gek reden..
Toerenbegrenzer werkt afaik gewoon electronisch en schakelt weer uit wanneer het toerental buiten het rode deel komt.quote:Op maandag 12 december 2011 22:16 schreef Turquaz52 het volgende:
En dat alleen wanneer je de toerenbegrenzer overschreden hebt. Te vroeg terug geschakeld bijv. Of toerenbegrenzer net telaat geactiveer om een of ander gek reden..
bron? Instructie boekje escort mk5. Ik heb dat ding minstens 4-5x uitgelezen ik meen hetquote:Op dinsdag 13 december 2011 08:42 schreef rival het volgende:
[..]
bron? volgens mij verzin je het ter plekke...
oh ik dacht dat je de E36 bedoelde...quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:39 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
bron? Instructie boekje escort mk5. Ik heb dat ding minstens 4-5x uitgelezen ik meen het
hello its me: Turq. Alles wat ik zeg over de e36 is een feit.quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:50 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je de E36 bedoelde...
Grap van de dagquote:Op dinsdag 13 december 2011 12:44 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
hello its me: Turq. Alles wat ik zeg over de e36 is een feit.
maar dat stukje ging idd niet over de e36 maar over de frod.
Het ging wel om de E36?quote:
Vraagprijs ligt idd zo rond de 2500. Dan weet ik voorlopig even voldoende. Thanks.quote:Op woensdag 14 december 2011 13:34 schreef Catch22- het volgende:
ligt heel erg aan de staat en kilometers... Ze gaan in goede staat tussen de 2500 (redelijk goed) en 10k (erg goed) weg.
Nee helaas niet. Is het in dat geval dan echt een no go?quote:Op woensdag 14 december 2011 14:08 schreef Catch22- het volgende:
Kan je hem droog stallen?
Anders zeker niet doen.
Hahah het wordt dan ook een kawasaki motor van rond de 1500. Voorlopig zal dat mn budget blijvenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
De overstap van BMW naar motor eindigt vaak in een bosje bloemen langs de weg
Nou geloof me, als je net als ik elke dag met het ov moet voor een stukje van Haarlem naar Amsterdam waar welgeteld 15 km tussen zit en met de auto er binnen een kwartier kunt komen dan denk je er wel anders over.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik neem het uit principe niet. Je gaat veeeeel sneller, je bent veeeel kwetsbaarder en mensen zien je veeeel minder goed. Vroeg of laat gaat het fout en dan ben je fucked. Als je rustig rijdt en goed oplet komt het allemaal wel goed maar ik weet van mezelf dat ik dat niet kan met zoveel vermogen onder m'n reet.
Valt wel mee.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:06 schreef YoshiBignose het volgende:
De overstap van BMW naar motor eindigt vaak in een bosje bloemen langs de weg
Ja halfweg is een hel, ik rijd ook vaak a'dam - haarlem maar dan staat de file altijd aan de andere kant. Volgens mij is de trein wel snel hoor, tenzij je dan in zuid moet zijn ofzo dan moet je nog een heel stuk.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:16 schreef Gokhan03 het volgende:
[..]
Nou geloof me, als je net als ik elke dag met het ov moet voor een stukje van Haarlem naar Amsterdam waar welgeteld 15 km tussen zit en met de auto er binnen een kwartier kunt komen dan denk je er wel anders over.
Trein is ook wel snel maar ik woon in schalkwijk. Dat is dus 20 minuten van haarlem stationquote:Op woensdag 14 december 2011 20:20 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ja halfweg is een hel, ik rijd ook vaak a'dam - haarlem maar dan staat de file altijd aan de andere kant. Volgens mij is de trein wel snel hoor, tenzij je dan in zuid moet zijn ofzo dan moet je nog een heel stuk.
Reizen is hoe dan ook verrot, beter andere werktijden regelen en in een dikke warme auto aankomen
Jep. Je loopt weer alles te verstieren!quote:Op woensdag 14 december 2011 20:00 schreef Anne het volgende:
Sorry, Mikkie reageerde volgens mij op hetgeen wat ik heb verwijderd .
So true. Daarom neem ik 'm ook niet op dit moment. Geheid ben ik binnen een paar maanden m'n rijbewijs kwijt. Nog even los van het gevaar, want dat is ook behoorlijk op 't moment dat ik wat laat ben en het gas open trek.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:11 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik neem het uit principe niet. Je gaat veeeeel sneller, je bent veeeel kwetsbaarder en mensen zien je veeeel minder goed. Vroeg of laat gaat het fout en dan ben je fucked. Als je rustig rijdt en goed oplet komt het allemaal wel goed maar ik weet van mezelf dat ik dat niet kan met zoveel vermogen onder m'n reet.
ik heb mijn A. heb ook een motor staan.... maar heb sinds mijn motorongeluk een aantal jaar terug geen motor meer geredenquote:Op woensdag 14 december 2011 20:38 schreef Bowny het volgende:
Ik had m'n theorieboeken voor de motor al binnen, maar ben toen toch maar afgehaakt. Hoewel ik het heel graag wil.....ik weet dat ik soms de verleiding gewoon niet kan weerstaan. Dat gaat 100 keer goed, tot die ene en laatste keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |