Die van jou is ook rond de 7 weken? (sorry hoor ik weet het niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:25 schreef Poezebeest het volgende:
Mijn mini heeft ook de benen buiten boord, moet wel altijd even goed kijken dat zijn knieën hoger zitten dan zijn billen.
Voor erbij willen we graag een draagzak, ook omdat mijn lief helemaal niet uit de voeten kan met de doek. Onlangs de manduca uitgeprobeerd maar die vond ik helemaal niks, kleine man is nog zo klein dat hij helemaal verstopt zat en je niet echt kom checken hoe het met hem was. Binnenkort de bondolino uitproberen, ben benieuwd of die beter bevalt.
9 weken, maar nog heel miniquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die van jou is ook rond de 7 weken? (sorry hoor ik weet het niet meer)
Een draagzak zou ik ook wel willen, maar ik heb nog geen idee welke
Klopt niet helemaal. Het gaat vooral om de hoek die de knietjes (en heupjes) maken, niet om de spreiding. Dus spreiding mag, en je kunt het 't best gewoon natuurlijk laten gaan, niet forceren en overdrijven.quote:
Ik ben vooral weg van de tot super klein aanpasbare Storchenwiege Carrier als optie voor mensen die vanaf dag 1 zonder knopen willen dragen. Bondolino kan vanaf maat 62.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef Pvoesss het volgende:
De manduca heeft wel een baby insirt en is aan te passen naar kleiner.
De bondolino vond ik zelf echt heerlijk met een baby,
En de storchenwiege carrier is macka dacht ik helemaal weg van
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En over Bondolino gesproken, dit is hilaaaarisch http://www.waaromnogantwo(...)babydrager-bondolino
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik ben vooral weg van de tot super klein aanpasbare Storchenwiege Carrier als optie voor mensen die vanaf dag 1 zonder knopen willen dragen. Bondolino kan vanaf maat 62.
Baby inserts in een grotere drager (zoals bij Manduca) vind ik minder, liever iets dat je makkelijker om de baby heen aan kunt spannen zoals doek of dedicated drager.
En over Bondolino gesproken, dit is hilaaaarisch http://www.waaromnogantwo(...)babydrager-bondolino
hier bestellen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
M'n nieuwe LennyLamb jas is binnen! Fijn istie! Mrien, vindt jij het gat bij het rugdragen ook wat groot?
Andere vraag: ik heb een nichtje in Canada, die niet goed weet waar te zoeken bij hen naar dragers/doeken en aanverwanten.. Iemand hier een idee?
Nou eh..op de rug heb ik hem nog niet echt gebruiktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
M'n nieuwe LennyLamb jas is binnen! Fijn istie! Mrien, vindt jij het gat bij het rugdragen ook wat groot?
Andere vraag: ik heb een nichtje in Canada, die niet goed weet waar te zoeken bij hen naar dragers/doeken en aanverwanten.. Iemand hier een idee?
ik ga het gewoon proberen dan (weer) en als hij stribbelt houdt papa 'm maar even tegen me aan (laatste keer gooide hij zich met zo'n kracht achterover dat hij bijna uit m'n armen viel!)quote:
hoe zwaar is Jelle nu? ik wil nl ook gaan oefenen met rug, maar ik heb er geen geschikte jas voor, dus wil eigenlijk wachten tot de lente / zomer eer ik daar mee begin. En geert begint toch wel zwaar te worden vind ik (bijna 9,5 kilo)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Nou eh..op de rug heb ik hem nog niet echt gebruiktkrijg hem niet zo goed over Jelle heen en meestal draag ik hem buiten nog op mn buik. Zit nu zo'n beetje op omslagpunt dat hij toch wel wat zwaar begint te worden
Www.birdiesroom.com is een Canadese webshop, je kan er evt ook ophalen mocht het toevallig in haar buurt zijn, maar weet niet of er ook een echte winkel is. Eigenaresse schijnt heel vriendelijk te zijn dus wellicht kan ze er ook wel dingen proberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
dat zou wel een mooie winst zijn, ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef Gerberaatje het volgende:
¤ 130,-! En ja bizar hè! Marktwaarde enzo.. ik zou het er nooit voor betalen, maar ze gaan ervoor weg.. dus ik zou gek zijn als ik het niet doe!
hoe kan je doorgaan met dragen als ze niet wil?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik heb hem ook nog ik had hem verkocht voor 480 maar persoon kreeg het bedrag niet bij elkaar.
Maar ik vind hem zooo heerlijk dragen dat die nu echt niet meer weg gaat
Deze doek blijft voor als er een 3e komt over 15 jaar ofzo![]()
X hedeft ook van die stakingen gehad.. ik ben gewoon stug door gaan dragen.
Eigenlijk was dragen voor haar altijd goed als er een duidelijke reden voor was.
Hoe oud was ze toen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 11:19 schreef Pvoesss het volgende:
Ik legde gewoon uit waarom in die situatie een draagdoek de enige optie was.
Ik kon dan ook echt niet anders. Dan was het een zucht en ok mama!
Maar dan lijkt ze me niet in draagstaking. Alleen als de mogelijkheid er is, kiest ze liever voor de wandelwagen.quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:36 schreef DaviniaHR het volgende:
Ik heb een vraagje. Aviva is in draagstaking, wil nu het liefst in de wandelwagen vervoerd worden. Kan ik iets doen om haar weer warm te maken voor de doek?
Als ik Eli naar school breng, zit ze wel met liefde in de doek. (Dan heb ik tenminste mijn handen vrij voor Eli, en dat vindt ze prima. Ze zegt dan ook dat het fijn is in de doek. Het is dus een betje dubbel.)
Gerberaatje, ¤400 voor een doek??? Hoeveel heb je er zelf voor betaald, als ik zo vrij mag zijn?
dat was de Toddler die jij hebt omgehadquote:Op dinsdag 17 januari 2012 15:02 schreef mefke79 het volgende:
Gerberaatje, heb ik die grote toen bij Webkim omgehad? Of was dat de net iets kleinere? Ik ben nu toch mijn verlanglijstje aan het maken, zet ik em er gewoon op...
je hebt geen kinderwagen?quote:Op dinsdag 17 januari 2012 14:08 schreef WupWup het volgende:
Hier is de optie kinderwagen zelfs niet bestaand...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |