Die van jou is ook rond de 7 weken? (sorry hoor ik weet het niet meerquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:25 schreef Poezebeest het volgende:
Mijn mini heeft ook de benen buiten boord, moet wel altijd even goed kijken dat zijn knieën hoger zitten dan zijn billen.
Voor erbij willen we graag een draagzak, ook omdat mijn lief helemaal niet uit de voeten kan met de doek. Onlangs de manduca uitgeprobeerd maar die vond ik helemaal niks, kleine man is nog zo klein dat hij helemaal verstopt zat en je niet echt kom checken hoe het met hem was. Binnenkort de bondolino uitproberen, ben benieuwd of die beter bevalt.
9 weken, maar nog heel miniquote:Op donderdag 12 januari 2012 19:31 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Die van jou is ook rond de 7 weken? (sorry hoor ik weet het niet meer)
Een draagzak zou ik ook wel willen, maar ik heb nog geen idee welke
Klopt niet helemaal. Het gaat vooral om de hoek die de knietjes (en heupjes) maken, niet om de spreiding. Dus spreiding mag, en je kunt het 't best gewoon natuurlijk laten gaan, niet forceren en overdrijven.quote:
Ik ben vooral weg van de tot super klein aanpasbare Storchenwiege Carrier als optie voor mensen die vanaf dag 1 zonder knopen willen dragen. Bondolino kan vanaf maat 62.quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:34 schreef Pvoesss het volgende:
De manduca heeft wel een baby insirt en is aan te passen naar kleiner.
De bondolino vond ik zelf echt heerlijk met een baby,
En de storchenwiege carrier is macka dacht ik helemaal weg van
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
En over Bondolino gesproken, dit is hilaaaarisch http://www.waaromnogantwo(...)babydrager-bondolino
quote:Op donderdag 12 januari 2012 19:56 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Ik ben vooral weg van de tot super klein aanpasbare Storchenwiege Carrier als optie voor mensen die vanaf dag 1 zonder knopen willen dragen. Bondolino kan vanaf maat 62.
Baby inserts in een grotere drager (zoals bij Manduca) vind ik minder, liever iets dat je makkelijker om de baby heen aan kunt spannen zoals doek of dedicated drager.
En over Bondolino gesproken, dit is hilaaaarisch http://www.waaromnogantwo(...)babydrager-bondolino
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |