Kaatjejannie had wel interesse, nog meer mensen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:38 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb wel een Manduca die nog een keer een rondje mag doen wat mij betreft
Ik ben niet zo thuis in de namen, geen idee wat 't isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:22 schreef mrien het volgende:
Bedoel in het lijstje
[..]
Kaatjejannie had wel interesse, nog meer mensen?
Ik vond van niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef Vleugels het volgende:
Bedankt keshet
Mrien, Ik wil die Manduca nog wel een keer proberen
Is die handig voor groot en stevig?
Ja die wil ik ook wel proberen!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:22 schreef mrien het volgende:
Bedoel in het lijstje
[..]
Kaatjejannie had wel interesse, nog meer mensen?
Ik ben 182 bij 90 kiloquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef mrien het volgende:
@vleugels, wat bedoel je met handig voor groot en stevig?
Ja, ik ben weer bij mn positievenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:57 schreef wickie het volgende:
Oh als het wel gaat dan kan ik ook wel eerder voor de manduca, mijn mup groeit goed is over een paar daagjes 4 maanden en is erg sterk met haar nekje enzo.
En Vlindur, ben je weer gewoon Vlindur?
Nee sorry! Veel te veel in gebruik!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:52 schreef Vlindur het volgende:
En is er al iemand die zn Wompat op reis wil doen?
Op zich kan die binnenkort wel vertrekken, zal hem ff wassen van de week, Jelle heeft er wat harde plekken in gekauwdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Mrien vanaf wanneer doe je die op reis? Zou ik dan eventueel de week van 16 jan kunnen? Haha, dan is namelijk mijn lief ook thuis en gaan we vaker weg om hem te gebruiken!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |