Kaatjejannie had wel interesse, nog meer mensen?quote:Op donderdag 5 januari 2012 17:38 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik heb wel een Manduca die nog een keer een rondje mag doen wat mij betreft
Ik ben niet zo thuis in de namen, geen idee wat 't isquote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:22 schreef mrien het volgende:
Bedoel in het lijstje
[..]
Kaatjejannie had wel interesse, nog meer mensen?
Ik vond van niet.quote:Op vrijdag 6 januari 2012 10:46 schreef Vleugels het volgende:
Bedankt keshet
Mrien, Ik wil die Manduca nog wel een keer proberen
Is die handig voor groot en stevig?
Ja die wil ik ook wel proberen!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 09:22 schreef mrien het volgende:
Bedoel in het lijstje
[..]
Kaatjejannie had wel interesse, nog meer mensen?
Ik ben 182 bij 90 kiloquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:36 schreef mrien het volgende:
@vleugels, wat bedoel je met handig voor groot en stevig?
Ja, ik ben weer bij mn positievenquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:57 schreef wickie het volgende:
Oh als het wel gaat dan kan ik ook wel eerder voor de manduca, mijn mup groeit goed is over een paar daagjes 4 maanden en is erg sterk met haar nekje enzo.
En Vlindur, ben je weer gewoon Vlindur?
Nee sorry! Veel te veel in gebruik!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:52 schreef Vlindur het volgende:
En is er al iemand die zn Wompat op reis wil doen?
Op zich kan die binnenkort wel vertrekken, zal hem ff wassen van de week, Jelle heeft er wat harde plekken in gekauwdquote:Op vrijdag 6 januari 2012 15:41 schreef MeNicole2 het volgende:
Mrien vanaf wanneer doe je die op reis? Zou ik dan eventueel de week van 16 jan kunnen? Haha, dan is namelijk mijn lief ook thuis en gaan we vaker weg om hem te gebruiken!!
Ik wil hem niet voor mijn peuter maar voor mijn baby. Hij is bijna 4 maand en best sterk in zijn nek. Dus gaat helemaal goed komen!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef WupWup het volgende:
Als je een drager voor peuter wilt, kun je boba en manduca wel overslaan. Het zit wel, maar past niet echtEen wompat is groter.
De mijne is 4 maand, tegen die tijd, dus die kan dan zonder de babyinsert?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:36 schreef Webkim het volgende:
Als je goed weet aan te spannen mag de Manduca vanaf het begin hoor.
Wel is er soms rond een maand of 3 een beetje een tussen wal en schip periode, waarin de baby te groot is voor de insert, maar nog niet groot genoeg voor zonder.
Was tegen vlindurquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik wil hem niet voor mijn peuter maar voor mijn baby. Hij is bijna 4 maand en best sterk in zijn nek. Dus gaat helemaal goed komen!!
Geen voorkeuren hier en een PM met adres komt eraanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef wickie het volgende:
Ik wil graag aansluiten voor de manduca reis, graag op het eind, dan is die kleine er wel oud genoeg voor.
Ben stiekem ook best benieuwd hoe die wompats dragen, als die ooit op reis gaat wil ik heel graag!
Voor de Paisley reis, iemand nog voorkeur voor plek, en data? Iedereen een week? Innepin als eerste? Vanaf maandag op reis? Zo ja, mag ik dan jullie adressen pretty please?
zou best kunnen, Jelle zat er toen ook zonder inquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
De mijne is 4 maand, tegen die tijd, dus die kan dan zonder de babyinsert?
Oh, ik zie hem nu pas. Rienk wil niet gedragen worden. Alles gaat over Jeltequote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:08 schreef wickie het volgende:
Er komt even wat tussen met het op reis sturen, kleine mup klinkt als een zaagmachine en weigert daardoor weer te drinken.
Innepin vindt jij het goed als ik hem volgende week aan Wup meegeef en dat jij dan als 2e bent?
Prima, hopelijk heb ik hem dan niet tegelijk met de doek van Keshet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:38 schreef mrien het volgende:
Owja lijstje
Als ik hem maandag naar jou opstuur menicole, heb je hem dinsdag als het goed is.
Mancua op reis deel 2
MeNicole2
Kaatjejannie
Vlindur
Data's volgen dan nog
Aan het einde van de reis misschien wel. Je kunt dan altijd nog aansluitenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:01 schreef bitterend het volgende:
Ik denk dat mijn ukkie te klein is voor de manduca of niet? ze is nu 7 weken
Ja natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 09:37 schreef mignonne het volgende:
oh Mrien mag ik meedoen met de manduca?
Wat denken jullie, kan dat voor mn kleine? momenteel 7.9 en 68 cm. Das okay toch? Kun je dr mee rugdragen? En kan mn grote dr ook in of is ze te groot? (87 cm bij 12.4)
Ik heb nu een beco en een boba geprobeerd, en voorlopig ligt mn voorkeur sterk bij de boba, maar ik wil heel graag ook nog een manduca proberen omdat ik de banden van de boba een beetje vond snijden onder mn oksel langs.
ok, en waar geef je zelf nu de voorkeur aan dan? (behalve een doekquote:Op zondag 15 januari 2012 17:51 schreef WupWup het volgende:
Ik vind Emma te groot worden voor de boba met 85cm en twaalf kilo.
Ok is prima!! Hoelang mag ik hem houden?quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:38 schreef mrien het volgende:
Owja lijstje
Als ik hem maandag naar jou opstuur menicole, heb je hem dinsdag als het goed is.
Mancua op reis deel 2
MeNicole2
Kaatjejannie
Vlindur
Data's volgen dan nog
Ik draag zelden nogquote:Op zondag 15 januari 2012 18:11 schreef mignonne het volgende:
[..]
ok, en waar geef je zelf nu de voorkeur aan dan? (behalve een doek)
Ik zet je er vanavond ff tussenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:43 schreef laiveneertiekje het volgende:
Ik heb ook nog wel interesse om bij de manduca aan te sluiten....
Ok is helemaal prima. Ben benieuwd!!quote:Op maandag 16 januari 2012 14:42 schreef mrien het volgende:
[..]
Ik zet je er vanavond ff tussen
MeNicole, hij is vanmorgen op het postkantoor afgeleverd
Je mag hem een week houden, op maandag weer doorsturen.
Ja op het moment dat je dit schreef ongeveer.quote:
En als je de klip een stuk losser doet, helpt dat ook niet dat je er dan wel bij kan?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:10 schreef MeNicole2 het volgende:
Hij is nu 4 maand. Als ik de rits dicht heb dan wiebelt Matthias. Bovenstuk is dan te groot.
Maar we zijn er in ieder geval wel achter dat deze het niet is voor ons. Ben dus blij dat ik hem kon proberen. Ik krijg de klip op de achterkant niet alleen dicht en het is wel de bedoeling dat ik hem alleen kan gebruiken. En ik vind dat er teveel "druk" op de schouderbanden staat. Dus we gaan even kijken of er iets anders is wat voor ons beter is!!
Oh sorry helemaal mijn fout. Ik had alleen het allereerste lijstje gezien en hem dus naar Kj gestuurd omdat die onder mij stond. Hij is wel lang onderweg geweestquote:Op donderdag 26 januari 2012 17:29 schreef mrien het volgende:
Ik had dus ook niet verwacht dat hij naar kj ging..
Ik zal later vanavond het schema even aanpassen.
Mignonne wanneer wil jij nu ivm operatie?
Net met kj afgesproken dat hij 6 feb weer doorgaat
primaquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:39 schreef mrien het volgende:
Reisdatum van de Manduca
Datum is doorstuurdatum
MeNicole2 23 januari
Kaatjejannie 6 februari
Laiveneertiekje 13 februari
Mignonne 20 februari
Vlindur 27 februari
Bitterend (?)
Zo goed voor iedereen?
Laiveneertiekje stuur jij je adres (als het zo uitkomt) naar kaatjejannie?
quote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:46 schreef WupWup het volgende:
Wickie, ik heb Emma nog niet kunnen verleiden
Yupquote:Op vrijdag 27 januari 2012 10:51 schreef mignonne het volgende:
[..]
prima
reisdatum die achter je naam staat is dan de doorstuurdatum?
Is goed, ik zal haar even pm'enquote:Op vrijdag 27 januari 2012 09:39 schreef mrien het volgende:
Reisdatum van de Manduca
Datum is doorstuurdatum
MeNicole2 23 januari
Kaatjejannie 6 februari
Laiveneertiekje 13 februari
Mignonne 20 februari
Vlindur 27 februari
Bitterend (?)
Zo goed voor iedereen?
Laiveneertiekje stuur jij je adres (als het zo uitkomt) naar kaatjejannie?
Ohhh leuk!quote:Op vrijdag 3 februari 2012 21:03 schreef WupWup het volgende:
Innepin, de mooie doek van wickie is naar je onderweg.
wickie, dank je wel voor het lenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |