Ik wil hem niet voor mijn peuter maar voor mijn baby. Hij is bijna 4 maand en best sterk in zijn nek. Dus gaat helemaal goed komen!!quote:Op vrijdag 6 januari 2012 16:51 schreef WupWup het volgende:
Als je een drager voor peuter wilt, kun je boba en manduca wel overslaan. Het zit wel, maar past niet echtEen wompat is groter.
De mijne is 4 maand, tegen die tijd, dus die kan dan zonder de babyinsert?quote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:36 schreef Webkim het volgende:
Als je goed weet aan te spannen mag de Manduca vanaf het begin hoor.
Wel is er soms rond een maand of 3 een beetje een tussen wal en schip periode, waarin de baby te groot is voor de insert, maar nog niet groot genoeg voor zonder.
Was tegen vlindurquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:18 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Ik wil hem niet voor mijn peuter maar voor mijn baby. Hij is bijna 4 maand en best sterk in zijn nek. Dus gaat helemaal goed komen!!
Geen voorkeuren hier en een PM met adres komt eraanquote:Op vrijdag 6 januari 2012 17:38 schreef wickie het volgende:
Ik wil graag aansluiten voor de manduca reis, graag op het eind, dan is die kleine er wel oud genoeg voor.
Ben stiekem ook best benieuwd hoe die wompats dragen, als die ooit op reis gaat wil ik heel graag!
Voor de Paisley reis, iemand nog voorkeur voor plek, en data? Iedereen een week? Innepin als eerste? Vanaf maandag op reis? Zo ja, mag ik dan jullie adressen pretty please?
zou best kunnen, Jelle zat er toen ook zonder inquote:Op zaterdag 7 januari 2012 05:20 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
De mijne is 4 maand, tegen die tijd, dus die kan dan zonder de babyinsert?
Oh, ik zie hem nu pas. Rienk wil niet gedragen worden. Alles gaat over Jeltequote:
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 10 januari 2012 00:08 schreef wickie het volgende:
Er komt even wat tussen met het op reis sturen, kleine mup klinkt als een zaagmachine en weigert daardoor weer te drinken.
Innepin vindt jij het goed als ik hem volgende week aan Wup meegeef en dat jij dan als 2e bent?
Prima, hopelijk heb ik hem dan niet tegelijk met de doek van Keshet.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 22:38 schreef mrien het volgende:
Owja lijstje
Als ik hem maandag naar jou opstuur menicole, heb je hem dinsdag als het goed is.
Mancua op reis deel 2
MeNicole2
Kaatjejannie
Vlindur
Data's volgen dan nog
Aan het einde van de reis misschien wel. Je kunt dan altijd nog aansluitenquote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:01 schreef bitterend het volgende:
Ik denk dat mijn ukkie te klein is voor de manduca of niet? ze is nu 7 weken
Ja natuurlijkquote:Op zondag 15 januari 2012 09:37 schreef mignonne het volgende:
oh Mrien mag ik meedoen met de manduca?
Wat denken jullie, kan dat voor mn kleine? momenteel 7.9 en 68 cm. Das okay toch? Kun je dr mee rugdragen? En kan mn grote dr ook in of is ze te groot? (87 cm bij 12.4)
Ik heb nu een beco en een boba geprobeerd, en voorlopig ligt mn voorkeur sterk bij de boba, maar ik wil heel graag ook nog een manduca proberen omdat ik de banden van de boba een beetje vond snijden onder mn oksel langs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |