hier bestellen?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
M'n nieuwe LennyLamb jas is binnen! Fijn istie! Mrien, vindt jij het gat bij het rugdragen ook wat groot?
Andere vraag: ik heb een nichtje in Canada, die niet goed weet waar te zoeken bij hen naar dragers/doeken en aanverwanten.. Iemand hier een idee?
Nou eh..op de rug heb ik hem nog niet echt gebruiktquote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
M'n nieuwe LennyLamb jas is binnen! Fijn istie! Mrien, vindt jij het gat bij het rugdragen ook wat groot?
Andere vraag: ik heb een nichtje in Canada, die niet goed weet waar te zoeken bij hen naar dragers/doeken en aanverwanten.. Iemand hier een idee?
ik ga het gewoon proberen dan (weer) en als hij stribbelt houdt papa 'm maar even tegen me aan (laatste keer gooide hij zich met zo'n kracht achterover dat hij bijna uit m'n armen viel!)quote:
hoe zwaar is Jelle nu? ik wil nl ook gaan oefenen met rug, maar ik heb er geen geschikte jas voor, dus wil eigenlijk wachten tot de lente / zomer eer ik daar mee begin. En geert begint toch wel zwaar te worden vind ik (bijna 9,5 kilo)quote:Op zaterdag 14 januari 2012 22:17 schreef mrien het volgende:
[..]
Nou eh..op de rug heb ik hem nog niet echt gebruiktkrijg hem niet zo goed over Jelle heen en meestal draag ik hem buiten nog op mn buik. Zit nu zo'n beetje op omslagpunt dat hij toch wel wat zwaar begint te worden
Www.birdiesroom.com is een Canadese webshop, je kan er evt ook ophalen mocht het toevallig in haar buurt zijn, maar weet niet of er ook een echte winkel is. Eigenaresse schijnt heel vriendelijk te zijn dus wellicht kan ze er ook wel dingen proberen.quote:Op zaterdag 14 januari 2012 21:48 schreef Morretje het volgende:
dat zou wel een mooie winst zijn, ja!quote:Op dinsdag 17 januari 2012 10:45 schreef Gerberaatje het volgende:
¤ 130,-! En ja bizar hè! Marktwaarde enzo.. ik zou het er nooit voor betalen, maar ze gaan ervoor weg.. dus ik zou gek zijn als ik het niet doe!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |