Té veul gezopen vannacht dusquote:Op zondag 11 december 2011 14:28 schreef Rave_NL het volgende:
Zelfreflectie is de beste therapie voor een brakke middag.
De voeding had nergens slechte reviews. In een review die jij vond stond wel dat ie meer in de 450 - 500 watt vermogen-range viel (wat nog steeds geen flikker boeit) en dat er wat kabeltjes te kort waren, maar in reviews die ik heb gelezen (kijk naar deze http://www.hardwareheaven(...)-psu-conclusion.html) wordt ie aangeraden.quote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef m.k het volgende:
[..]
Lees mijn stukje nog even een keer, er staat dat ik ook niet onder de indruk was vanb de rest, maar het ging in essentie om de voeding. Een voeding is namelijk niet iets waar je op moet bezuinigen. Terwijl je daar met veel andere onderdelen wel mee wegkomt.
Met voedingen moet je altijd op save spelen.
Hier een site van een van de beste voeding reviewers: http://www.jonnyguru.com/
Waarom moet ik het initiatief nemen om het via PM of DM te doen?quote:Op zondag 11 december 2011 14:37 schreef ErwinRommel het volgende:
Sammy, kap er eens mee, begint irritant te worden. Doe maar via PM of DM
Ik zeg: "gewoon doen". Die PC meuk van jullie.....quote:Op zondag 11 december 2011 14:38 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Waarom moet ik het initiatief nemen om het via PM of DM te doen?
m.k doet het toch ook gewoon hier?
quote:Op zondag 11 december 2011 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zeg: "gewoon doen". Die PC meuk van jullie.....
Tijd zal het leren.quote:Op zondag 11 december 2011 14:34 schreef ErwinRommel het volgende:
ff zonder gekheid Rave.
Weet jij al wat je gaat doen? Toch bijtekenen of afnokken?
Als we zo gaan beginnen kunnen we nog wel een paar boekje opendoen over andere zinloze discussies die in de SC zijn gehouden.quote:Op zondag 11 december 2011 14:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zeg: "gewoon doen". Die PC meuk van jullie.....
Mwah, die kut controller is nog het lastigste. Spel valt verder best te doen, wel opletten.quote:
Nou, ook meteen een antwoord op waarom custom built PC + muis en toboquote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mwah, die kut controller is nog het lastigste. Spel valt verder best te doen, wel opletten.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:45 schreef demspec het volgende:
Waarom zoveel tijd in een custom pc steken als je waarschijnlijk toch niet veel meer doet dan trollen en vet kijken.
quote:Op zondag 11 december 2011 14:46 schreef m.k het volgende:
[..]
Als we zo gaan beginnen kunnen we nog wel een paar boekje opendoen over andere zinloze discussies die in de SC zijn gehouden.
Prima, dan houd ik ook m'n bekquote:Op zondag 11 december 2011 14:47 schreef m.k het volgende:
[..]waar baseer jij dat in godsnaam op?
Maar ik stop maar met de discussie idd, want ik zie dat het nergens naar gaat leiden
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 14:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Prima, dan houd ik ook m'n bek.
quote:
jezelf quotenquote:
quote:
quote:
Tussen 18 en 24 december.quote:
bij de KCT bijvoorbeeld. Die namen met Falcon Autumn hun eigen koffiezetapparaten meequote:Op zondag 11 december 2011 12:18 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Hier en daar zijn nog perculators te bekennen.
hadden wij in de tankquote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
bij de KCT bijvoorbeeld. Die namen met Falcon Autumn hun eigen koffiezetapparaten mee
Ik heb deze:quote:Op zondag 11 december 2011 15:18 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
bij de KCT bijvoorbeeld. Die namen met Falcon Autumn hun eigen koffiezetapparaten mee
En dat neem je ook echt mee in het veldquote:Op zondag 11 december 2011 17:12 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Overal goede koffie
Waar ik werk is toch wel prikquote:Op zondag 11 december 2011 17:13 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En dat neem je ook echt mee in het veld
Dacht al, de infanterist neemt dat echt niet mee, of je moet gestoord zijnquote:
Ik ken wel lui die de ipv een setje alleen een moka express het veld mee in nemen, zo'n kleintje valt prima in je rugzak mee te nemen en je kan zo prima koffie maken boven iedere warmtebron.quote:Op zondag 11 december 2011 17:17 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dacht al, de infanterist neemt dat echt niet mee, of je moet gestoord zijn
Laat ik het zo zeggen, ik heb het toen nog nooit gezien. Was gewoon je kochertje of je Peak1 brandertje.quote:Op zondag 11 december 2011 17:24 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ik ken wel lui die de ipv een setje alleen een moka express het veld mee in nemen, zo'n kleintje valt prima in je rugzak mee te nemen en je kan zo prima koffie maken boven iedere warmtebron.
Niets gewoon die jeugd.quote:
Luxe shitquote:
Ach die persoon heeft hetzelfde als ik, koffie is gewoon mijn choke in de morgen.quote:Op zondag 11 december 2011 17:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen, ik heb het toen nog nooit gezien. Was gewoon je kochertje of je Peak1 brandertje.
Wel hadden we er een gestoorde bij zitten die naast zijn organieke uitrusting in zijn vulcan ruza ook nog eens de helf aan gewicht meenam aan matsoe matsoe
Je vergeet het belangrijkstequote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Luxe shit
Ik ken ze nog van die papieren sachets met drooggevroren koffie.
Echter, tesamen met de sachets melkpoeder, chocolade, suiker en koffie en de kaakies maakten we poeroet
Koffie in de ochtend is lekker. Toen, en nu!quote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ach die persoon heeft hetzelfde als ik, koffie is gewoon mijn choke in de morgen.
[..]
Je vergeet het belangrijkste
Drank in de koffie...?quote:Op zondag 11 december 2011 17:37 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ach die persoon heeft hetzelfde als ik, koffie is gewoon mijn choke in de morgen.
[..]
Je vergeet het belangrijkste
Begrijp me goed: het is hardstikke handig in het veld, maar komt totaal niet in de buurt in een goeie bak versgezette pleur.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Luxe shit
Echter, tesamen met de sachets melkpoeder, chocolade, suiker en koffie en de kaakies maakten we poeroet
Dat zal niemand tegensprekenquote:Op zondag 11 december 2011 17:44 schreef demspec het volgende:
[..]
Begrijp me goed: het is hardstikke handig in het veld, maar komt totaal niet in de buurt in een goeie bak versgezette pleur.
Kaakies door de poeroet heb ik nog nooit gehoord/gedaan.quote:Op zondag 11 december 2011 17:33 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Luxe shit
Kaakies erdoor zal dan wel typisch KL zijn. Dikke baggerzooi in je mok, en het smaakt best.quote:Op zondag 11 december 2011 17:52 schreef demspec het volgende:
[..]
Kaakies door de poeroet heb ik nog nooit gehoord/gedaan.
Sowieso, de nederlandse rantsoendoosjes met 0,0 variatie. Tegenwoordig met een of andere smerige groentepasta ipv de 3 verschillende soorten paté (die uiteindelijk allemaal hetzelfde smaken)
http://www.mreinfo.com/in(...)r-combat-ration.htmlquote:Op zondag 11 december 2011 17:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kaakies erdoor zal dan wel typisch KL zijn. Dikke baggerzooi in je mok, en het smaakt best.
Rantsoenen van tegenwoordig ken ik niet, geloof ook dat ik ze niet wil kennen.
Haaaaaaai Captain McFuzzyboots!quote:
quote:
quote:
quote:
sdkfz 231quote:Op zondag 11 december 2011 20:06 schreef revolutionarymen het volgende:
Kan iemand mij vertellen welk voertuig dit is? op 11:45
Mag ook maar het liefste ook in de poeroetquote:
Ah de 24-uurs rantsoenen, zo'n ding is een vullend ontbijt hier, meer nietquote:Op zondag 11 december 2011 18:00 schreef demspec het volgende:
[..]
http://www.mreinfo.com/in(...)r-combat-ration.html
Die paté is dus vervangen door die groentepasta en chili-bean paté.
edit: en de warme maaltijd zit in plastic zakken ipv blik.
Wtfquote:Op zondag 11 december 2011 21:02 schreef Nibb-it het volgende:
Normale agent heeft geen vuurwapen nodig
Volgens mijn bronnen: Voldoen niet aan de eisen die politie nederland er aan stelt. Ze hadden ook een slimme deal kunnen maken als def+pol samen de glocks hadden gekocht... Maja ieder ministerie wilt speciaal zijnquote:Op zondag 11 december 2011 21:16 schreef samthegreat5 het volgende:
Ze moeten gewoon aan de Glock, net zoals onze oosterburen.
Glock kan/wil geen verschillende maten leveren waardoor de Glock voor de politie niet voldoet (kleine grip versie voor vrouwen is essentieel aangezien ze hem anders niet goed kunnen bedienen).quote:Op zondag 11 december 2011 21:24 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen: Voldoen niet aan de eisen die politie nederland er aan stelt. Ze hadden ook een slimme deal kunnen maken als def+pol samen de glocks hadden gekocht... Maja ieder ministerie wilt speciaal zijn
Kleinere grip voor vrouwen essentieel? Damn medelijden met de dames bij de KMar!quote:Op zondag 11 december 2011 21:54 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Glock kan/wil geen verschillende maten leveren waardoor de Glock voor de politie niet voldoet (kleine grip versie voor vrouwen is essentieel aangezien ze hem anders niet goed kunnen bedienen).
Ook moet er een veiligheidspal op komen, die er normaliter ook niet op zit. En zou de trekkerveiligheid er af moeten.
Veel haken en ogen dus, maar imo een heel erg lekker wapen.
Truste cobraquote:Op zondag 11 december 2011 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
5 miljard extra bezuinigen![]()
Iemand van jullie die de behoefte heeft om antwoord te geven. Ik niet, want ik ga maffen. Nadat ik klaar ben met lachen.
Slaap lekker!quote:Op zondag 11 december 2011 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
5 miljard extra bezuinigen![]()
Iemand van jullie die de behoefte heeft om antwoord te geven. Ik niet, want ik ga maffen. Nadat ik klaar ben met lachen.
Qua maat kan ik het wel begrijpen, zeker qua bediening van de sledepal met de duim maar ook qua ligging in de hand. Veiligheid, dat ding is ongelofelijk veilig maar een extra veiligheids pal zal de politie zijn redenen voor hebben. Waarom de trekkerveiligheid eraf moet staat mij niet meer bij.quote:Op zondag 11 december 2011 22:01 schreef Esses het volgende:
[..]
Kleinere grip voor vrouwen essentieel? Damn medelijden met de dames bij de KMar!
Veiligheidspal? Waarvoor, kan er mee gooien en smijten zonder dat hij af gaat. Lekker er af latenTrekkerveiligheid juist erop houden. Klaar :p
Nja, de KMar gebruikt de Glock gewoon naast de Politie. Ik begrijp die veiligheid niet helemaal voor de feitelijke momenten. Ook de koppel (van Ghost) gaat er enkel op voor uit. De sledepal... Ach, wanneer gebruik je die nou effectief? Nooit.quote:Op zondag 11 december 2011 22:31 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Qua maat kan ik het wel begrijpen, zeker qua bediening van de sledepal met de duim maar ook qua ligging in de hand. Veiligheid, dat ding is ongelofelijk veilig maar een extra veiligheids pal zal de politie zijn redenen voor hebben. Waarom de trekkerveiligheid eraf moet staat mij niet meer bij.
Dat de Glock veilig is staat als een paal boven water.
maar zoals ik al zei, imo een top wapen!
Kmar holster is idd ideaal, zelf ook aangeschaft (soort gelijk op ik dacht- UKtactical). Veiligheid zijn eisen van de politie, waarom tsja. Sledepal is het enige wat ik weet bij mensen met kleine handen, of er meer bedieningsproblemen zijn zou ik niet weten. Aan de andere kant zou de Kmar hem dan naar alle waarschijnlijkheid ook niet gebruiken.quote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef Esses het volgende:
[..]
Nja, de KMar gebruikt de Glock gewoon naast de Politie. Ik begrijp die veiligheid niet helemaal voor de feitelijke momenten. Ook de koppel (van Ghost) gaat er enkel op voor uit. De sledepal... Ach, wanneer gebruik je die nou effectief? Nooit.
Daarbij heb je op straat over het algemeen niet eens een tweede houder, omdat die uit bezuinigingsoogpunt niet verstrekt worden. Minder patronen aanschaffen. Minder patronen bij je die over datum raken. Minder vervanging. Leuke bezuiniging.quote:Op zondag 11 december 2011 22:49 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Kmar holster is idd ideaal, zelf ook aangeschaft (soort gelijk op ik dacht- UKtactical). Veiligheid zijn eisen van de politie, waarom tsja. Sledepal is het enige wat ik weet bij mensen met kleine handen, of er meer bedieningsproblemen zijn zou ik niet weten. Aan de andere kant zou de Kmar hem dan naar alle waarschijnlijkheid ook niet gebruiken.
Sledepal, politie trekt niet vaak en vuurt dan zelden een houder af dus zal hem zelden nodig hebben.
Dat wist ik niet, tsja lekker veilig niet eens kunnen herladen indien nodig. Politie zal niet snel meer dan 1 houder, of een paar patronen nodig hebben. Toch zeker in de wijken, delen van het land, waar de andere agenten ergens niet zo snel bij kunnen zijn zou 1 extra houder mij geen overbodige luxe lijken.quote:Op zondag 11 december 2011 22:50 schreef Esses het volgende:
[..]
Daarbij heb je op straat over het algemeen niet eens een tweede houder, omdat die uit bezuinigingsoogpunt niet verstrekt worden. Minder patronen aanschaffen. Minder patronen bij je die over datum raken. Minder vervanging. Leuke bezuiniging.
Niet alleen trefzekerheid op afstanden. Maar het gaat ook om de stress en druk, en de kans dat je dan raakt. Aanhoudingsvuur (voornamelijk gericht op benen) is pittig als je onder druk bezig bent.quote:Op zondag 11 december 2011 22:53 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, tsja lekker veilig niet eens kunnen herladen indien nodig. Politie zal niet snel meer dan 1 houder, of een paar patronen nodig hebben. Toch zeker in de wijken, delen van het land, waar de andere agenten ergens niet zo snel bij kunnen zijn zou 1 extra houder mij geen overbodige luxe lijken.
Al heeft misschien slechts 1 agent het nodig per 5 jaar.
(zeker met de trefzekerheid van agenten op iets grotere afstand)
Ja zeker, en zaken op een wat grotere afstand met alleen een pistool is altijd leuk pittig. Daarom als je moet schieten om te raken, heb je met slechts 1 houder niet eens altijd de tijd om te onderdrukken.quote:Op zondag 11 december 2011 22:55 schreef Esses het volgende:
[..]
Niet alleen trefzekerheid op afstanden. Maar het gaat ook om de stress en druk, en de kans dat je dan raakt. Aanhoudingsvuur (voornamelijk gericht op benen) is pittig als je onder druk bezig bent.
Dit is een andere, deze heeft een klemmetje bovenop. Het heupholster van het KMar heeft een drukknop welke het wapen vrij geeft. Door de manier van pakken ontgrendel je je wapen.quote:Op zondag 11 december 2011 22:59 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Ja zeker, en zaken op een wat grotere afstand met alleen een pistool is altijd leuk pittig. Daarom als je moet schieten om te raken, heb je met slechts 1 houder niet eens altijd de tijd om te onderdrukken.
http://www.uktactical.com(...)ACTICAL_LEG_RIG.html
Ja kon de preciese niet meer zo snel vinden, heb hem zelf zonder dat beugeltje. Dat zou een te grote beperking zijn, sterker nog niet eens werkzaam zijn.quote:Op zondag 11 december 2011 23:00 schreef Esses het volgende:
[..]
Dit is een andere, deze heeft een klemmetje bovenop. Het heupholster van het KMar heeft een drukknop welke het wapen vrij geeft. Door de manier van pakken ontgrendel je je wapen.
Als je een burgerholster hebt heeft hij idd wel weer wat van deze weg :p
Jij hebt dus tussen het wapen en je lijf een pal die je wapen vrij geeft?quote:Op zondag 11 december 2011 23:04 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Ja kon de preciese niet meer zo snel vinden, heb hem zelf zonder dat beugeltje. Dat zou een te grote beperking zijn, sterker nog niet eens werkzaam zijn.
Ja idd, net als de Kmar (en ghost) holster.quote:Op zondag 11 december 2011 23:05 schreef Esses het volgende:
[..]
Jij hebt dus tussen het wapen en je lijf een pal die je wapen vrij geeft?
KMar gebruikt het ghost holsterquote:Op zondag 11 december 2011 23:08 schreef John_Gotti2 het volgende:
[..]
Ja idd, net als de Kmar (en ghost) holster.
Hoezo nooit?quote:Op zondag 11 december 2011 22:41 schreef Esses het volgende:
[..]
De sledepal... Ach, wanneer gebruik je die nou effectief? Nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |