Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

rofl, heeft ze de LAPOquote:Op zondag 11 december 2011 01:01 schreef douche-eendje het volgende:
Bijna naar bed, retteketetteketet!
Trusten eendjequote:
Trusten OAquote:
en hoe noem je het einde van de dag?quote:Op zondag 11 december 2011 01:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
rofl, heeft ze de LAPO
truste Eendje![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 01:06 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
en hoe noem je het einde van de dag?
Je slapo
i agreequote:Op zondag 11 december 2011 01:49 schreef Athalon1951 het volgende:
Slapen om deze tijd is voor mietjes
bij mij ook nietquote:
door martin geloof ikquote:Op zondag 11 december 2011 02:40 schreef Muck het volgende:
[..]
bij mij ook niet
Issie weer buiten de reeks geopend?
Douche eendje toch? of niet?quote:
nee eerder al ergensquote:Op zondag 11 december 2011 02:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Douche eendje toch? of niet?
iddquote:
quote:(i) Top 20 in de KoffieSC-reeks op 10-12-2011 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 202 eer-ik
02. 099 Inkomen
03. 092 OA
04. 072 rechtsedirecte
05. 065 Ladylike
06. 065 LovelyLady
07. 052 Dr_Flash
08. 051 goldfinger1963
09. 051 douche-eendje
10. 048 Yuki
11. 044 Koen66
12. 040 DaMart
13. 034 Solique
14. 031 suikertaartje
15. 028 RockNijntje
16. 025 MPG
17. 023 D.
18. 022 wel.o.k
19. 022 sararaats
20. 019 Bos81
Reeks-statistieken!
Ik mag dan wel tetten hebben, maar ik weet wel hoe je een topic moet openen. Eer-ik wist dat niet als oldnewbiequote:Op zondag 11 december 2011 02:48 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Douche eendje toch? of niet?
veel plezierquote:Op zondag 11 december 2011 09:35 schreef Koen66 het volgende:
Naar Slagharen vandaag
Ik zwaai naar Zwolle straks
Da's mijn katerontbijtquote:Op zondag 11 december 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Ik wist gisteren dat ik iets vergeten was... en nu weet ik het. Brood.
En er is niets open hier vandaag![]()
Dan maar ontbijten met een banaan en koffie![]()
Best lekkerquote:
kut gehucht daarquote:Op zondag 11 december 2011 10:08 schreef OA het volgende:
Ik wist gisteren dat ik iets vergeten was... en nu weet ik het. Brood.
En er is niets open hier vandaag![]()
Dan maar ontbijten met een banaan en koffie![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 10:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
kut gehucht daar
ik heb wel afbak broodjes hier voor je
quote:Top 10 Posters
1 MPG - 79842
2 goldfinger1963 - 58850
3 suikertaartje - 56779
4 DaMart - 50652
5 Dr_Flash - 46623
6 Pheno - 46304
7 Trevland - 44874
8 RockNijntje - 41415
9 wel.o.k - 40251
10 OA - 36380
wij hebben altijd een flinke voorraadquote:Op zondag 11 december 2011 10:11 schreef OA het volgende:
[..]dat ik daar zelf niet aan heb gedacht! Die moeten we nog wel hebben
Voor de lunch dan![]()
van de KSC??quote:Op zondag 11 december 2011 10:14 schreef OA het volgende:
ff 2 weken doorgepost en ik sta weer in de top 10
[..]
Oei, dan moet ik nog evenquote:Op zondag 11 december 2011 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
Ja, alleen KSCquote:
quote:
nadeel is wel dat ik nu toch echt moet mijn huis moet schoonmaken van mezelfquote:
Ha, ja, dat zei ik ook vanochtend. Ik wacht gewoon net zo lang met het verzinnen van een excuus tot het te laat is om nog schoon te makenquote:Op zondag 11 december 2011 10:30 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
nadeel is wel dat ik nu toch echt moet mijn huis moet schoonmaken van mezelf
gisteren was ik ook om 6 uur wakker, ik had toen niet terug moeten gaanquote:Op zondag 11 december 2011 10:35 schreef LovelyLady het volgende:
het was hier 06:15
eerst Cars 2 gekeken en nu ben ik met Koen lego bouwen
ik moet mijn boom nog afmaken en ik wil al weken de kamer veranderen maar zit nog met 2 banken die opgehaald moeten wordenquote:Op zondag 11 december 2011 10:34 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ha, ja, dat zei ik ook vanochtend. Ik wacht gewoon net zo lang met het verzinnen van een excuus tot het te laat is om nog schoon te maken.
ik ben blij dat ik niet smiddags getukt heb ook al was ik erg moequote:Op zondag 11 december 2011 10:39 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
gisteren was ik ook om 6 uur wakker, ik had toen niet terug moeten gaan
hele dag met knallende koppijnen dan tegen de avond knap je op en zit je tot na 3 uur in r49
jup eigenlijk al heel de nacht hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Potver, ik heb mijn 50.000e KSC-post gemistquote:Op zondag 11 december 2011 10:14 schreef OA het volgende:
[..]
quote:Op zondag 11 december 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Lego
tijdloosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik speel zelfs nog met Lego en ben 32
Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
quote:Op zondag 11 december 2011 10:52 schreef LovelyLady het volgende:
Lego
ConcentratieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
als de mijne af is maak ik ook een fotoquote:
Toch wel een boom?quote:Op zondag 11 december 2011 10:56 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als de mijne af is maak ik ook een foto
ik heb flikkerlichies erin hangen
Ach, als hummel er lekker mee kan spelenquote:Op zondag 11 december 2011 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
En nu ga ik de lego treinbaan naar beneden halen
wat een legofeest
De grote is er ookquote:Op zondag 11 december 2011 11:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ach, als hummel er lekker mee kan spelen
hijs toch best wel tof he?quote:
Lief!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Hummelsquote:Op zondag 11 december 2011 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De grote is er ook
[..]
hijs toch best wel tof he?
en groot
hij is best fors jaquote:Op zondag 11 december 2011 11:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hijs toch best wel tof he?
en groot
quote:Op zondag 11 december 2011 11:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Lief!
Ik doe niet aan een boom dit jaarlola is ook liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
WAAR STAAT DE FOTO ??quote:
ik ook!!quote:
allebei..quote:
Jeuzesquote:Op zondag 11 december 2011 11:14 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[KSC #4610] Koffie en bier bij de kapper
de boom van mart
die van mij is nog niet af
Daar is ook niks mis meequote:
En dan hangen nog niet eens alle ballen erin!quote:
dez is ook zo druk :quote:
en ik vond net dat je bij ons moest komen kerstbrunchenquote:Op zondag 11 december 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis meejij mag er van genieten, toch?
Als mensen het mij maar niet op gaan dringen, want dan word ik giftig![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 11:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar is ook niks mis meejij mag er van genieten, toch?
Als mensen het mij maar niet op gaan dringen, want dan word ik giftig![]()
Vind ik meevallen, want er zitten niet tig kleuren inquote:Op zondag 11 december 2011 11:22 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
dez is ook zo druk :
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 11:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
en ik vond net dat je bij ons moest komen kerstbrunchen
Heul lief van julliequote:Op zondag 11 december 2011 11:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
en ik wilde je nog wel vragen of je hier op de kerstparty wilde komen
het was een grapje hoorquote:Op zondag 11 december 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Heul lief van jullie![]()
![]()
maar het kerstweekend zelf zit ik al in een hotel met m'n ouders. Dus dan kan ik sowieso niet
in een hotel?? met kerstquote:Op zondag 11 december 2011 11:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Heul lief van jullie![]()
![]()
maar het kerstweekend zelf zit ik al in een hotel met m'n ouders. Dus dan kan ik sowieso niet
das jammer..quote:
Ohquote:
doen jullie dat altijd???quote:
das toch fijn!!quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, ik heb al zoveel van dit soort voorstellen gehad dat ik het grapje niet herkende
wat een schattige mini!quote:
ik heb 1 keer een meet gegeven en dat bracht zoveel stomme dingen met zich mee dat het wel niet wel niet wel doorgingquote:Op zondag 11 december 2011 11:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das jammer..
ik had wel zin in een kerstbrunch
En zelf in elkaar geknutseld door OAdinquote:
Nee, eerste keer.quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doen jullie dat altijd???
ik vind een hotel altijd zo onpersoonlijk
Het zou ideaal zijn voor mijn vader. Die loopt in november al te stressen wat welke kerstdag gegeten moet worden, hoe laat iedereen er is, etc....quote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, eerste keer.
Niet mijn idee, maar het voordeel ervan is dat m'n moeder ook een keer op haar kont blijft zitten met kerst en HOPELIJK een keer te genieten is met de feestdagen
Op zich wel, maar het benadrukt voor mij iets te veel het gevoel wat ik toch al heb.quote:
vorig jaar toch?quote:Op zondag 11 december 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb 1 keer een meet gegeven en dat bracht zoveel stomme dingen met zich mee dat het wel niet wel niet wel doorging
ik heb daar geen zin in
hier zou je het derde wiel zijnquote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het benadrukt voor mij iets te veel het gevoel wat ik toch al heb.
En meer dan de helft van de voorstellen werd gebracht in termen van: jij bent alleen, dat is slecht met kerst, dus als je niks anders hebt dan kom je maar hier. Bij mij en m'n partner.
Dan voel ik me zo vreselijk het 5e wiel
Maar dat moet je vast niet zo zien zeker?quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het benadrukt voor mij iets te veel het gevoel wat ik toch al heb.
En meer dan de helft van de voorstellen werd gebracht in termen van: jij bent alleen, dat is slecht met kerst, dus als je niks anders hebt dan kom je maar hier. Bij mij en m'n partner.
Mijn moeder stresst enorm in de drukte van het boodschappen doen, past alles wel in de koelkast, op welke dag gaan we waarheen, is alles wel schoon en netjes genoeg, kan ik met deze pijn wel lang genoeg in de keuken staan...quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Het zou ideaal zijn voor mijn vader. Die loopt in november al te stressen wat welke kerstdag gegeten moet worden, hoe laat iedereen er is, etc....
Ja dat schiet niet op. Dan voel je je net alsof je de zielige dakloze bent die door de Barmhartige Samaritaan (en haar partner natuurlijk) van de straat geplukt is. "kijk! Naastenliefde!"quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same difquote:Op zondag 11 december 2011 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zou je het derde wiel zijn
Nee. Voor 3 wielen heb je geen differentieel nodig, voor 5 welquote:
Neeee, dat is toch gezellig?!quote:Op zondag 11 december 2011 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat moet je vast niet zo zien zeker?
quote:Op zondag 11 december 2011 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Voor 3 wielen heb je geen differentieel nodig, voor 5 wel
niet helemaalquote:
stel je voor dat je uitgenodigd wordt omdat je zo'n leuke meid bent..quote:Op zondag 11 december 2011 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Neeee, dat is toch gezellig?!![]()
Zo bedoelen ze het ook vast wel, diep van binnen. Maar ik voel me niet beter als ik uit medelijden word uitgenodigd.
ik nodig nooit iemand uit uit medelijdenquote:Op zondag 11 december 2011 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Neeee, dat is toch gezellig?!![]()
Zo bedoelen ze het ook vast wel, diep van binnen. Maar ik voel me niet beter als ik uit medelijden word uitgenodigd.
quote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stel je voor dat je uitgenodigd wordt omdat je zo'n leuke meid bent..
Dat jaquote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet op. Dan voel je je net alsof je de zielige dakloze bent die door de Barmhartige Samaritaan (en haar partner natuurlijk) van de straat geplukt is. "kijk! Naastenliefde!"![]()
Dan bleef ik liever thuis voor de buis hangen of zo.
Als er letterlijk wordt gezegd:quote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stel je voor dat je uitgenodigd wordt omdat je zo'n leuke meid bent..
Jij brengt het ook niet zo lullig.quote:Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nodig nooit iemand uit uit medelijden
toch niet door iedereen???quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als er letterlijk wordt gezegd:
"jij hebt niemand om kerst mee te vieren hè? Nou, kom dan maar hier mee eten"
Dan ben ik er wel klaar mee
Je kan toch ook gewoon nee zeggen?quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als er letterlijk wordt gezegd:
"jij hebt niemand om kerst mee te vieren hè? Nou, kom dan maar hier mee eten"
Dan ben ik er wel klaar mee
wat doe je met de oud en nieuwquote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij brengt het ook niet zo lullig.
Maar goed, hotel dus. En als ik me met kerst nog zo voel als nu, ga ik anderen daar niet mee lastig vallen.
Verzuurd wijf kan je missen als kiespijn op je feestje hoor
Nee, maar wel ongeveer de helft.quote:
Daar zeg ik ook nee op, of ik nou iets anders te doen heb of niet.quote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon nee zeggen?
quote:Op zondag 11 december 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar wel ongeveer de helft.
Leuk detail: zo brachten m'n ouders het ook ongeveer
"Jij hebt nog geen plannen met kerst hè? Ga je dan mee naar het hotel? Je broer en zijn vriendin hebben al toegezegd."
Alsof ik dan nee kan zeggen
Als ik niet meeging, was het voor de rest misschien niet door gegaan, omdat m'n moeder het alleen wil met het hele gezin.
duidelijkquote:Op zondag 11 december 2011 11:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook nee op, of ik nou iets anders te doen heb of niet.
ja datquote:Op zondag 11 december 2011 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel een beetje hypocriet om juist met kerst mensen uit te nodigen want ze zijn alleen. Nodig ze dan vaker uit, zou ik zeggen.
Ik zei toch ook duidelijkquote:Op zondag 11 december 2011 12:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n ouders, dat ligt wel even iets anders hè....
Truequote:Op zondag 11 december 2011 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel een beetje hypocriet om juist met kerst mensen uit te nodigen want ze zijn alleen. Nodig ze dan vaker uit, zou ik zeggen.
Je hebt al hert liggen voor dag 1quote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
overigens heb ik nog geen idee of ik voor 1 of 2 dagen eten in huis moet halen
Dat zal ik ook wel weer doen dit jaar. Om 12 uur kijk ik dan even een kwartier naar het vuurwerk en dan ga ik slapen, net als vorig jaarquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf met oud en nieuw dit jaar het liefste gewoon alleen thuis. Mits dat getolereerd wordt door de familie natuurlijkVoor eerste kerstdag ben ik ook al de klos, en een buitenlands avontuur zit er deze keer niet in.
misschien wel voor 3, aangezien het op zondag/maandag valtquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
overigens heb ik nog geen idee of ik voor 1 of 2 dagen eten in huis moet halen
wij hebben het makkelijkquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf met oud en nieuw dit jaar het liefste gewoon alleen thuis. Mits dat getolereerd wordt door de familie natuurlijkVoor eerste kerstdag ben ik ook al de klos, en een buitenlands avontuur zit er deze keer niet in.
Sorry, ik begreep je verkeerdquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei toch ook duidelijk
sorry dat ik het vroeg
quote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt al hert liggen voor dag 1
OAdin is jouw agenda die zichzelf voor jou vult?quote:Op zondag 11 december 2011 12:05 schreef OA het volgende:
Mijn feestdagen worden altijd volgepland door vriendinlief...
zou de chinees en de snackbar open zijn?quote:Op zondag 11 december 2011 12:05 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
misschien wel voor 3, aangezien het op zondag/maandag valt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op zondag 11 december 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
Menu eerste kerstdagjezus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe mij maar een tosti en een glas melk
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Jij hebt 2 schoonfamilies?quote:Op zondag 11 december 2011 12:08 schreef littledrummergirl het volgende:
kerst wordt een dag schoonfam ( t jaar daarop de andere schoonfan) een dag samen
oud en nieuw zal wel met vrienden op n goed feestje zijn hoop ik
hier nietquote:Op zondag 11 december 2011 12:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zou de chinees en de snackbar open zijn?
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus.
twee schoonmoeders, the horrorquote:
Ik zal wel niet verfijnd genoeg zijn, maar doe eens even normaal met je moeilijke duurdoenerijquote:Op zondag 11 december 2011 12:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jezus.
quote:Op zondag 11 december 2011 12:08 schreef Yuki het volgende:
Menu eerste kerstdagdat is een best dinerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
Kerst op de 21e?quote:Op zondag 11 december 2011 12:10 schreef DaMart het volgende:
Het kerstmenu hier: gourmetten met mijn ouders dus de 21e.
Dat bedoelde ik ook maar ja als je moeder dan helemaal niet mee wilt gaanquote:Op zondag 11 december 2011 12:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Sorry, ik begreep je verkeerd
Ik dacht dat jij bedoelde dat ik dan tegen m'n ouders ook nee had kunnen/moeten zeggen.
Jaquote:
quote:Op zondag 11 december 2011 11:44 schreef DaMart het volgende:
Ik vier kerst 21 december al met mijn ouders, aangezien mijn vader met kerst voor zijn werk in het buitenland zit. De kerstdagen zelf zal ik dus wel thuis een dvd kijken of zo.
Of was er nou nog een meetplan voor mensen die toch niets te doen hadden op 1e dan wel 2e kerstdag?
wij zijn kerstavond ook openquote:Op zondag 11 december 2011 12:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maar bij jou in de club was het goed eten
Alleen de laatste week van het jaar. Voor de rest bepaal ik het graag zelfquote:Op zondag 11 december 2011 12:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
OAdin is jouw agenda die zichzelf voor jou vult?
valt wel meequote:Op zondag 11 december 2011 12:12 schreef Yuki het volgende:
[..]
5 gangen + die spoom, indien gewenst.
kerstavond heb ik de wokjesquote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wij zijn kerstavond ook open![]()
is een zaterdag dus zijn wij gewoon open wel een speciaal kerstbuffet![]()
en eerste kerstdag hebben we fondue met mijn schoonouders
voerquote:Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen weet natuurlijk wat een antiboise, een velouté of een topinamboer is
Wat mijn familie betreft heb ik dat recht pas als ik een vriend heb.quote:Op zondag 11 december 2011 12:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik ook maar ja als je moeder dan helemaal niet mee wilt gaan
snap ik het ook wel
hoop voor jou alleen dat het niet elk jaar is
want je mag ook best een keer aan jezelf denken vind ik
maar ja wie ben ik om daar wat over te zeggen
etenquote:Op zondag 11 december 2011 12:15 schreef Dr_Flash het volgende:
Iedereen weet natuurlijk wat een antiboise, een velouté of een topinamboer is
broertjequote:
en waarom pas als je een vriend hebtquote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat mijn familie betreft heb ik dat recht pas als ik een vriend heb.
En dan eigenlijk ook maar 1 dag, want 1 van de kerstdagen moet ik er toch wel zijn.
Dit jaar kan ik er niet meer onderuit, maar volgend jaar ga ik toch maar eens mezelf wat meer voorop stellen. Of ik nou single ben of niet.
Ik vind het wel lief dat je het zegt, eigenlijk
Dan moet ik er een baan bij zoekenquote:Op zondag 11 december 2011 12:19 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en waarom pas als je een vriend hebt![]()
gewoon zorgen dat je moet werken met die dagen dan heb je een goed excuus
JOEHOEquote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was jullie kwijt
Goeiemiddag
Weer 2u werk achter de kiezen![]()
"Gaan jullie maar lekker kerst vieren, ik ben liever alleen" schijnt wel heel erg onvoorstelbaar te zijn voor veel mensen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan eigenlijk ook maar 1 dag, want 1 van de kerstdagen moet ik er toch wel zijn.
Dit jaar kan ik er niet meer onderuit, maar volgend jaar ga ik toch maar eens mezelf wat meer voorop stellen. Of ik nou single ben of niet.
Ik ben gewoon eerlijkquote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef Yuki het volgende:
[..]
meisjequote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was jullie kwijt
Goeiemiddag
priemquote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was jullie kwijt
Goeiemiddag
Wokkieeequote:
Liefieee Lego damequote:
Priemquote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was jullie kwijt
Goeiemiddag
Batskoningquote:Op zondag 11 december 2011 12:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
priem![]()
je hebt ons weer gevonden
Ladyquote:
Broederquote:
Het is niet dat ik liever alleen ben. Maar ik hoef ook niet doorlopend de nadruk te hebben op het feit dat ik het hele jaar ook al alleen ben en dat ik nu een pity feestje krijg.quote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"Gaan jullie maar lekker kerst vieren, ik ben liever alleen" schijnt wel heel erg onvoorstelbaar te zijn voor veel mensen.
gewoon zeggen dat je een baantje erbij hebtquote:Op zondag 11 december 2011 12:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dan moet ik er een baan bij zoeken
Zonder partner heb je toch geen plannen, met kerst?
quote:Op zondag 11 december 2011 12:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Batskoning![]()
Joahh....Now I can die peacefully
Haiquote:Op zondag 11 december 2011 12:21 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was jullie kwijt
Goeiemiddag
Je kunt het niet verkroppen dat de rest van het maïsveld er nog staat?quote:Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef goldfinger1963 het volgende:
dadelijk maar weer eens verder gaan met fikkie stoken![]()
de olieton staat nog steeds te branden
de stompjes die er nog staan branden ook goedquote:Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Je kunt het niet verkroppen dat de rest van het maïsveld er nog staat?
marcquote:
Hoiquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
D.quote:
En de 26e?quote:Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Kerst24ste helemaal niks doen en 25ste naar schoonouders.
Oud en nieuw komt mijn familie voor de eerste keer naar NL kerst vieren
En nu moet ik dus wat makkelijke hapjes/voorgerecht/hoofdgerecht zien te verzinnen om voor 9 man te koken![]()
zijn het makkelijker eters?quote:Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
Kerst24ste helemaal niks doen en 25ste naar schoonouders.
Oud en nieuw komt mijn familie voor de eerste keer naar NL kerst vieren
En nu moet ik dus wat makkelijke hapjes/voorgerecht/hoofdgerecht zien te verzinnen om voor 9 man te koken![]()
26ste niksquote:Op zondag 11 december 2011 12:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
En de 26e?
Pffff, succes! Die hapjes zijn nog wel te doen, maar de echte gerechten...
Kookboek als inspiratie?
quote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn het makkelijker eters?
anders zou je hamrolletjes met kruidenkaas kunnen maken.
Ik zei ook al tegen mijn vriend: Of we halen gewoon friet; want die is hier toch altijd open...quote:
Wrap - kruidenkaas + crème fraiche - sla - rauwe / gerookte hamquote:Op zondag 11 december 2011 12:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zijn het makkelijker eters?
anders zou je hamrolletjes met kruidenkaas kunnen maken.
quote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zei ook al tegen mijn vriend: Of we halen gewoon friet; want die is hier toch altijd open...
1 zak bitterballenquote:Op zondag 11 december 2011 12:32 schreef PriemGirl het volgende:
En nu moet ik dus wat makkelijke hapjes/
frikkedel pesjoalquote:voorgerecht/
Friet met.quote:hoofdgerecht zien te verzinnen om voor 9 man te koken
Netjesquote:Op zondag 11 december 2011 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
2 slaapkamers, badkamer en de zolder schoon en fris
ik ben goed bezig vandaag
even rook pauze, lunchen en dan de beneden verdieping.
eindelijk de boom afmaken [ afbeelding ]
Door jou voel ik me altijd een waardeloze huisvrouwquote:Op zondag 11 december 2011 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
2 slaapkamers, badkamer en de zolder schoon en fris
ik ben goed bezig vandaag
even rook pauze, lunchen en dan de beneden verdieping.
eindelijk de boom afmaken [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zak bitterballen
[..]
frikkedel pesjoal
[..]
Friet met.
En dan noem je het:
Gepaneerde boulettes van runderragoût met een vinaigrette van Groninger mosterd
Gefrituurde mêlée van hert, ree en konijn, afgemaakt met een heerlijk frisse citroenmayonaise, een vleugje Württembergische currypasta en een rijke schakering Hollandse sjalotjes
Julienne gesneden Furore's, gefrituurd in heldere zonnebloemolie, gecompleteerd door een bijlage van citroenmayonaise met een topping van fijngemalen zeezout.
Smullen maar
[..]
1 zak bitterballen
[..]
frikkedel pesjoal
[..]
Friet met.
En dan noem je het:
Gefrituurde mêlée van hert, ree en konijn, afgemaakt met een heerlijk frisse citroenmayonaise, een vleugje Württembergische currypasta en een rijke schakering Hollandse sjalotjes
Julienne gesneden Furore's, gefrituurd in heldere zonnebloemolie, gecompleteerd door een bijlage van citroenmayonaise met een topping van fijngemalen zeezout.
Smullen maar
Briljant!quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zak bitterballen
[..]
frikkedel pesjoal
[..]
Friet met.
En dan noem je het:
Smullen maar
je moet ergens beginnenquote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb inmiddels één HDMI-kabel opgeruimd.
sorryquote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Door jou voel ik me altijd een waardeloze huisvrouw
Deze planeet. Maar het is wel een verschuivende tijdzonequote:
of met gerookte zalmquote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wrap - kruidenkaas + crème fraiche - sla - rauwe / gerookte ham
Lekker!!
Desert koop ik gewoon van de supermarktquote:Op zondag 11 december 2011 12:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]Dan kom ik ook eten.
Een overheersend hoofdgerecht is trouwens wel handig, hoef je ook geen dessert meer te hebben.
Dan ikquote:Op zondag 11 december 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen
[..]
sorrymaar jij kookt dan weer gevarieerder als ik
AH excellent!quote:Op zondag 11 december 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Desert koop ik gewoon van de supermarktIk ga echt niet alles zelf zitten maken
![]()
En de plus heeft nu van die leuke kersthapdinges !Dus wellicht kan ik ook gewoon veel voorverpakt kopen
Meh. als het er maar leuk uitziet en lekker is![]()
Ik ben ongedisciplineerd in schoonmaken en kook slecht. Jullie hoeven je geen zorgen te makenquote:Op zondag 11 december 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen
[..]
sorrymaar jij kookt dan weer gevarieerder als ik
[..]
1 zak bitterballen
[..]
frikkedel pesjoal
[..]
Friet met.
En dan noem je het:
Smullen maar
quote:
bij de lidl of de aldi hebben ze nou allerlei soorten wild pate in stenenbakjesquote:Op zondag 11 december 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Desert koop ik gewoon van de supermarktIk ga echt niet alles zelf zitten maken
![]()
En de plus heeft nu van die leuke kersthapdinges !Dus wellicht kan ik ook gewoon veel voorverpakt kopen
Meh. als het er maar leuk uitziet en lekker is![]()
Doe je dat toch?quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef Inkomen het volgende:
Ik wil dat menu van Flash eigenlijk wel met de Kerst voorschotelen.
ik ben nog niet weggeweestquote:
Halloquote:
Centrale Marc Tijd?quote:Op zondag 11 december 2011 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Deze planeet. Maar het is wel een verschuivende tijdzone
Yepquote:
Je eigen zwaartekrachtsveld had je al tenslottequote:Op zondag 11 december 2011 13:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep
Werd wel tijd voor een eigen tijdszone he
Ik stond om 9 uur hokken schoon te maken in de opvangquote:
shit, en ik had er echt over nagedachtquote:
Dat was ook eenmaligquote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, en ik had er echt over nagedachtooit leer ik het wel
(dat roep ik ook al heel lang
)
ik maak geen curry voor mezelf
Daarom, en met deze grote mag een eigen tijdszone erbij ook, dusquote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je eigen zwaartekrachtsveld had je al tenslotte
waarom nietquote:Op zondag 11 december 2011 13:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
shit, en ik had er echt over nagedachtooit leer ik het wel
(dat roep ik ook al heel lang
)
ik maak geen curry voor mezelf
Groottequote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom, en met deze grote mag een eigen tijdszone erbij ook, dus
geef het menu van fles maar doorquote:
Gebeurdquote:Op zondag 11 december 2011 13:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
geef het menu van fles maar door![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef LovelyLady het volgende:
Mijn moeder komt niet naar J.s verjaardag
quote:
veel werkquote:Op zondag 11 december 2011 13:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waarom niet![]()
als je het lekker vindt..
Had je nog wat aan dat recept wat ik eerder postte?quote:
recept? of die menu kaartquote:Op zondag 11 december 2011 13:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had je nog wat aan dat recept wat ik eerder postte?
quote:
ja maar koken voor enkel jezelf....quote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]![]()
je moet er wel wat voor over hebben
uit blik is soms ook erg lekkerquote:Op zondag 11 december 2011 13:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ook, vooral zelfgemaakte soeppie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |