quote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stel je voor dat je uitgenodigd wordt omdat je zo'n leuke meid bent..
Dat jaquote:Op zondag 11 december 2011 11:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja dat schiet niet op. Dan voel je je net alsof je de zielige dakloze bent die door de Barmhartige Samaritaan (en haar partner natuurlijk) van de straat geplukt is. "kijk! Naastenliefde!"![]()
Dan bleef ik liever thuis voor de buis hangen of zo.
Als er letterlijk wordt gezegd:quote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
stel je voor dat je uitgenodigd wordt omdat je zo'n leuke meid bent..
Jij brengt het ook niet zo lullig.quote:Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik nodig nooit iemand uit uit medelijden
toch niet door iedereen???quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als er letterlijk wordt gezegd:
"jij hebt niemand om kerst mee te vieren hè? Nou, kom dan maar hier mee eten"
Dan ben ik er wel klaar mee
Je kan toch ook gewoon nee zeggen?quote:Op zondag 11 december 2011 11:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Als er letterlijk wordt gezegd:
"jij hebt niemand om kerst mee te vieren hè? Nou, kom dan maar hier mee eten"
Dan ben ik er wel klaar mee
wat doe je met de oud en nieuwquote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Jij brengt het ook niet zo lullig.
Maar goed, hotel dus. En als ik me met kerst nog zo voel als nu, ga ik anderen daar niet mee lastig vallen.
Verzuurd wijf kan je missen als kiespijn op je feestje hoor
Nee, maar wel ongeveer de helft.quote:
Daar zeg ik ook nee op, of ik nou iets anders te doen heb of niet.quote:Op zondag 11 december 2011 11:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon nee zeggen?
quote:Op zondag 11 december 2011 11:58 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, maar wel ongeveer de helft.
Leuk detail: zo brachten m'n ouders het ook ongeveer
"Jij hebt nog geen plannen met kerst hè? Ga je dan mee naar het hotel? Je broer en zijn vriendin hebben al toegezegd."
Alsof ik dan nee kan zeggen
Als ik niet meeging, was het voor de rest misschien niet door gegaan, omdat m'n moeder het alleen wil met het hele gezin.
duidelijkquote:Op zondag 11 december 2011 11:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Daar zeg ik ook nee op, of ik nou iets anders te doen heb of niet.
ja datquote:Op zondag 11 december 2011 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel een beetje hypocriet om juist met kerst mensen uit te nodigen want ze zijn alleen. Nodig ze dan vaker uit, zou ik zeggen.
Ik zei toch ook duidelijkquote:Op zondag 11 december 2011 12:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
M'n ouders, dat ligt wel even iets anders hè....
Truequote:Op zondag 11 december 2011 12:01 schreef Bos81 het volgende:
Ik vind het wel een beetje hypocriet om juist met kerst mensen uit te nodigen want ze zijn alleen. Nodig ze dan vaker uit, zou ik zeggen.
Je hebt al hert liggen voor dag 1quote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
overigens heb ik nog geen idee of ik voor 1 of 2 dagen eten in huis moet halen
Dat zal ik ook wel weer doen dit jaar. Om 12 uur kijk ik dan even een kwartier naar het vuurwerk en dan ga ik slapen, net als vorig jaarquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf met oud en nieuw dit jaar het liefste gewoon alleen thuis. Mits dat getolereerd wordt door de familie natuurlijkVoor eerste kerstdag ben ik ook al de klos, en een buitenlands avontuur zit er deze keer niet in.
misschien wel voor 3, aangezien het op zondag/maandag valtquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef wel.o.k het volgende:
overigens heb ik nog geen idee of ik voor 1 of 2 dagen eten in huis moet halen
wij hebben het makkelijkquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik blijf met oud en nieuw dit jaar het liefste gewoon alleen thuis. Mits dat getolereerd wordt door de familie natuurlijkVoor eerste kerstdag ben ik ook al de klos, en een buitenlands avontuur zit er deze keer niet in.
Sorry, ik begreep je verkeerdquote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zei toch ook duidelijk
sorry dat ik het vroeg
quote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je hebt al hert liggen voor dag 1
OAdin is jouw agenda die zichzelf voor jou vult?quote:Op zondag 11 december 2011 12:05 schreef OA het volgende:
Mijn feestdagen worden altijd volgepland door vriendinlief...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |