Netjesquote:Op zondag 11 december 2011 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
2 slaapkamers, badkamer en de zolder schoon en fris
ik ben goed bezig vandaag
even rook pauze, lunchen en dan de beneden verdieping.
eindelijk de boom afmaken [ afbeelding ]
Door jou voel ik me altijd een waardeloze huisvrouwquote:Op zondag 11 december 2011 12:46 schreef wel.o.k het volgende:
2 slaapkamers, badkamer en de zolder schoon en fris
ik ben goed bezig vandaag
even rook pauze, lunchen en dan de beneden verdieping.
eindelijk de boom afmaken [ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zak bitterballen
[..]
frikkedel pesjoal
[..]
Friet met.
En dan noem je het:
Gepaneerde boulettes van runderragoût met een vinaigrette van Groninger mosterd
Gefrituurde mêlée van hert, ree en konijn, afgemaakt met een heerlijk frisse citroenmayonaise, een vleugje Württembergische currypasta en een rijke schakering Hollandse sjalotjes
Julienne gesneden Furore's, gefrituurd in heldere zonnebloemolie, gecompleteerd door een bijlage van citroenmayonaise met een topping van fijngemalen zeezout.
Smullen maar
[..]
1 zak bitterballen
[..]
frikkedel pesjoal
[..]
Friet met.
En dan noem je het:
Gefrituurde mêlée van hert, ree en konijn, afgemaakt met een heerlijk frisse citroenmayonaise, een vleugje Württembergische currypasta en een rijke schakering Hollandse sjalotjes
Julienne gesneden Furore's, gefrituurd in heldere zonnebloemolie, gecompleteerd door een bijlage van citroenmayonaise met een topping van fijngemalen zeezout.
Smullen maar
Briljant!quote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
1 zak bitterballen
[..]
frikkedel pesjoal
[..]
Friet met.
En dan noem je het:
Smullen maar
je moet ergens beginnenquote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Netjes
Ik heb inmiddels één HDMI-kabel opgeruimd.
sorryquote:Op zondag 11 december 2011 12:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Door jou voel ik me altijd een waardeloze huisvrouw
Deze planeet. Maar het is wel een verschuivende tijdzonequote:
of met gerookte zalmquote:Op zondag 11 december 2011 12:44 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wrap - kruidenkaas + crème fraiche - sla - rauwe / gerookte ham
Lekker!!
Desert koop ik gewoon van de supermarktquote:Op zondag 11 december 2011 12:45 schreef Inkomen het volgende:
[..]Dan kom ik ook eten.
Een overheersend hoofdgerecht is trouwens wel handig, hoef je ook geen dessert meer te hebben.
Dan ikquote:Op zondag 11 december 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen
[..]
sorrymaar jij kookt dan weer gevarieerder als ik
AH excellent!quote:Op zondag 11 december 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Desert koop ik gewoon van de supermarktIk ga echt niet alles zelf zitten maken
![]()
En de plus heeft nu van die leuke kersthapdinges !Dus wellicht kan ik ook gewoon veel voorverpakt kopen
Meh. als het er maar leuk uitziet en lekker is![]()
Ik ben ongedisciplineerd in schoonmaken en kook slecht. Jullie hoeven je geen zorgen te makenquote:Op zondag 11 december 2011 12:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je moet ergens beginnen
[..]
sorrymaar jij kookt dan weer gevarieerder als ik
[..]
1 zak bitterballen
[..]
frikkedel pesjoal
[..]
Friet met.
En dan noem je het:
Smullen maar
quote:
bij de lidl of de aldi hebben ze nou allerlei soorten wild pate in stenenbakjesquote:Op zondag 11 december 2011 12:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Desert koop ik gewoon van de supermarktIk ga echt niet alles zelf zitten maken
![]()
En de plus heeft nu van die leuke kersthapdinges !Dus wellicht kan ik ook gewoon veel voorverpakt kopen
Meh. als het er maar leuk uitziet en lekker is![]()
Doe je dat toch?quote:Op zondag 11 december 2011 12:52 schreef Inkomen het volgende:
Ik wil dat menu van Flash eigenlijk wel met de Kerst voorschotelen.
ik ben nog niet weggeweestquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |