doen jullie dat altijd???quote:
das toch fijn!!quote:Op zondag 11 december 2011 11:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oh![]()
Ja, ik heb al zoveel van dit soort voorstellen gehad dat ik het grapje niet herkende
wat een schattige mini!quote:
ik heb 1 keer een meet gegeven en dat bracht zoveel stomme dingen met zich mee dat het wel niet wel niet wel doorgingquote:Op zondag 11 december 2011 11:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das jammer..
ik had wel zin in een kerstbrunch
En zelf in elkaar geknutseld door OAdinquote:
Nee, eerste keer.quote:Op zondag 11 december 2011 11:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
doen jullie dat altijd???
ik vind een hotel altijd zo onpersoonlijk
Het zou ideaal zijn voor mijn vader. Die loopt in november al te stressen wat welke kerstdag gegeten moet worden, hoe laat iedereen er is, etc....quote:Op zondag 11 december 2011 11:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, eerste keer.
Niet mijn idee, maar het voordeel ervan is dat m'n moeder ook een keer op haar kont blijft zitten met kerst en HOPELIJK een keer te genieten is met de feestdagen
Op zich wel, maar het benadrukt voor mij iets te veel het gevoel wat ik toch al heb.quote:
vorig jaar toch?quote:Op zondag 11 december 2011 11:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb 1 keer een meet gegeven en dat bracht zoveel stomme dingen met zich mee dat het wel niet wel niet wel doorging
ik heb daar geen zin in
hier zou je het derde wiel zijnquote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het benadrukt voor mij iets te veel het gevoel wat ik toch al heb.
En meer dan de helft van de voorstellen werd gebracht in termen van: jij bent alleen, dat is slecht met kerst, dus als je niks anders hebt dan kom je maar hier. Bij mij en m'n partner.
Dan voel ik me zo vreselijk het 5e wiel
Maar dat moet je vast niet zo zien zeker?quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Op zich wel, maar het benadrukt voor mij iets te veel het gevoel wat ik toch al heb.
En meer dan de helft van de voorstellen werd gebracht in termen van: jij bent alleen, dat is slecht met kerst, dus als je niks anders hebt dan kom je maar hier. Bij mij en m'n partner.
Mijn moeder stresst enorm in de drukte van het boodschappen doen, past alles wel in de koelkast, op welke dag gaan we waarheen, is alles wel schoon en netjes genoeg, kan ik met deze pijn wel lang genoeg in de keuken staan...quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef OA het volgende:
[..]
Het zou ideaal zijn voor mijn vader. Die loopt in november al te stressen wat welke kerstdag gegeten moet worden, hoe laat iedereen er is, etc....
Ja dat schiet niet op. Dan voel je je net alsof je de zielige dakloze bent die door de Barmhartige Samaritaan (en haar partner natuurlijk) van de straat geplukt is. "kijk! Naastenliefde!"quote:Op zondag 11 december 2011 11:42 schreef Yuki het volgende:
[..]
Same difquote:Op zondag 11 december 2011 11:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
hier zou je het derde wiel zijn
Nee. Voor 3 wielen heb je geen differentieel nodig, voor 5 welquote:
Neeee, dat is toch gezellig?!quote:Op zondag 11 december 2011 11:44 schreef OA het volgende:
[..]
Maar dat moet je vast niet zo zien zeker?
quote:Op zondag 11 december 2011 11:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Voor 3 wielen heb je geen differentieel nodig, voor 5 wel
niet helemaalquote:
stel je voor dat je uitgenodigd wordt omdat je zo'n leuke meid bent..quote:Op zondag 11 december 2011 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Neeee, dat is toch gezellig?!![]()
Zo bedoelen ze het ook vast wel, diep van binnen. Maar ik voel me niet beter als ik uit medelijden word uitgenodigd.
ik nodig nooit iemand uit uit medelijdenquote:Op zondag 11 december 2011 11:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Neeee, dat is toch gezellig?!![]()
Zo bedoelen ze het ook vast wel, diep van binnen. Maar ik voel me niet beter als ik uit medelijden word uitgenodigd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |