abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 11 december 2011 @ 23:10:12 #226
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105476436
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:

[..]

United en Barcelona zaten weer te kijken. :)
Fijn voor ze, vraagprijs weer gedaald :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  zondag 11 december 2011 @ 23:10:21 #227
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_105476445
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het valt me wel tegen van je dat je een Barca fapper bent HW :'(.
AFC AJAX
  zondag 11 december 2011 @ 23:11:52 #228
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105476527
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Het valt me wel tegen van je dat je een Barca fapper bent HW :'(.
Ik fap niet, ik haat real (en city, en vitesse etc) gewoon intens, en barca is gewoon de beste ploeg ter wereld op dit moment. Dit is gewoon zoals het hoort, elkaar vinden met elke pass en niet dat gekut met balverlies bij passes op 3 meter zoals bij Ajax vandaag.

Ik kon blind en ook sulejmani wel kelen vandaag :r. En ook Vermeer moet gewoon eens oprotten.
Get woke, go broke!
  zondag 11 december 2011 @ 23:13:31 #229
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105476604
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ik fap niet, ik haat real (en city, en vitesse etc) gewoon intens, en barca is gewoon de beste ploeg ter wereld op dit moment. Dit is gewoon zoals het hoort, elkaar vinden met elke pass en niet dat gekut met balverlies bij passes op 3 meter zoals bij Ajax vandaag.

Ik kon blind en ook sulejmani wel kelen vandaag :r. En ook Vermeer moet gewoon eens oprotten.
:Y. Je vergeet ebe, Anita en Enoh btw.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 11 december 2011 @ 23:15:38 #230
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105476715
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef Smoofie het volgende:

[..]

:Y. Je vergeet ebe, Anita en Enoh btw.
Ook kut idd, en eriksen ook, weet je waarom vooral, omdat die nog de hele tijd hakjes, passjes buitenkant voet etc geeft, alsof ie Messi is, en alles mislukt.

Maar laat me raden, omdat ie een bal naar een RKCspeler speelt die er per ongeluk ingaat was ie weer weergaloos? :')./
Get woke, go broke!
  zondag 11 december 2011 @ 23:16:54 #231
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105476772
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:15 schreef HeatWave het volgende:

[..]

Ook kut idd, en eriksen ook, weet je waarom vooral, omdat die nog de hele tijd hakjes, passjes buitenkant voet etc geeft, alsof ie Messi is, en alles mislukt.

Maar laat me raden, omdat ie een bal naar een RKCspeler speelt die er per ongeluk ingaat was ie weer weergaloos? :')./
Nee maar hij heeft wel potentie, de rest die we net noemde niet.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105476997
Eriksen is helaas zwaar uit vorm, vorig seizoen genoot ik er echt van, maar dit jaar nog niet veel gezien..
  zondag 11 december 2011 @ 23:22:17 #233
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105477003
quote:
7s.gif Op zondag 11 december 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Nee maar hij heeft wel potentie, de rest die we net noemde niet.
Wellicht, maar op dit moment is ie niets beter en soms zelfs slechter. Enoh heeft 10% van zijn talent, maar heeft meer goed gedaan. Natuurlijk kan ie niet voetballen, maar hij werkt, pakt ballen af en doet zijn best, wat stelt Eriksen er als collegamiddenvelder er tegenover? Niets....

Dat jong moet zijn hoofd uit zijn reet halen en beseffen dat ie er nog niet is, maar hij speelt elke week wel al zo. En hij doet vrijwel niets goed...

En het opgehemel komt me ook mijn strot uit, wellicht reageer ik ook daarom zo fel op hem.

Ik hoop ECHT dat hij nog heel goed gaat worden, mooie dingen gaat laten zien, maar op dit moment is hij veels te arrogant in zijn spel.
Get woke, go broke!
pi_105477069
Eriksen. _O_
pi_105477135
Vermeer moet echt gauw plaats gaan maken. Is de bron van alle onrust achterin. Dezelfde verdediging met Stekelenburg werd een half jaar lang bijna niet gepasseerd.

Jammer dat Frank het niet aandurft. Gaat ons vast nog wel een paar keer punten kosten dit seizoen.

Voor de rest was het vandaag gewoon drama natuurlijk. Teveel spelers die helemaal niks in Ajax 1 te zoeken hebben omdat ze structureel het gewenste niveau niet halen.
pi_105477302
quote:
6s.gif Op zondag 11 december 2011 23:23 schreef Gramulanion het volgende:
Eriksen. _O_
Matige speler, zwaar overschat. Op dit moment Roda, Nec niveau.
  zondag 11 december 2011 @ 23:29:30 #237
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_105477314
Ach, de Boer met zijn Blind en uiteindelijk Ebicilio weer, tief toch op. Ozbiliz krijgt gewoon de kans niet en Ego faalt week op week op week.

Hebben Bergkamp en Spijkerman uberhaupt nog iets in te brengen of zitten ze er voor de lol? Ik kan me niet voorstellen dat 3 man met zoveel ervaring de komst van Ego goedkeuren....

En idd, Vermeer, het is wel mooi geweest, 3-4 keer de bal kansloos over de zijlijn trappen, bij de (gelukkig afgekeurde) goal van Sno weer doorleuk 7 meter voor je goal staan etc, het houdt een keer op lijkt me. 1 goeie redding vandaag, maar dat is zijn werk... voor de rest een bron van onrust.

En sulejmani had je na de gemiste penalty moeten wisselen, meteen! Dan meteen bulykin erin, maar nee hoor, die moet het in 7 min weer doen....

[ Bericht 0% gewijzigd door HeatWave op 11-12-2011 23:34:36 ]
Get woke, go broke!
  zondag 11 december 2011 @ 23:32:52 #238
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105477433
Smoofie, wanneer is de ALV van Ajax? Denk dat ie inmiddels wel is aangekondigd? Heb je dat al van je oom gehoord?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105477534
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de Boer met zijn Blind en uiteindelijk Ebicilio weer, tief toch op. Ozbiliz krijgt gewoon de kans niet en Ego faalt week op week op week.

Hebben Bergkamp en Spijkerman uberhaupt nog iets in te brengen of zitten ze er voor de lol? Ik kan me niet voorstellen dat 3 man met zoveel ervaring de komst van Ego goedkeuren....

En idd, Vermeer, het is wel mooi geweest, 3-4 keer de bal kansloos over de zijlijn trappen, bij de (gelukkig afgekeurde) goal van Sno weer doorleuk 7 meter voor je goal staan etc, het houdt een keer op lijkt me. 1 goeie redding vandaag, maar dat is zijn werk... voor de rest een bron van onrust.

En sulejmani had je na de gemist penalty moeten wisselen, meteen! Dan meteen bulykin erin, maar nee hoor, die moet het in 7 min weer doen....
Ben ik het grotendeels wel mee eens :). Ik vind dat Cillessen nu echt wel een kans verdiend. Toen Cillessen erin kwam toen Vermeer geblesseerd raakte, viel het me meteen op dat hij wel een goede bal naar voren kon geven, waaruit Ajax meteen weer kon opbouwen / aanvallen. Ik denk dat dat zo al de helft van je tegenaanvallen scheelt. Ozbiliz heeft het fantastisch gedaan in de voorbereiding, ik snap niet dat hij hem geen minuten gunt. Is hij al wel helemaal fit ? Blind blijft altijd spannend achterin en Ebecilio die kan nog geen bal voorgeven. Waarom Ebecilio wel en Lukoki niet meer dan ? Doe ze dan allebei niet en geef Ozbiliz een kans. Aissati vind ik ook nog wat tegenvallen persoonlijk.

Ik kan niet wachten tot na de winterstop, tot alle geblesseerden weer fit zijn. Dan wordt het tweede elftal bij Ajax aardig aangevuld denk ik zo :)

Hoe zit het eigenlijk met Boilesen en Sigthorsson? Boerrigter en Alderweireld kunnen als het goed is binnenkort weer, maar van die andere twee heb ik nog weinig gehoord de laatste tijd :)
Wie niet dom is moet slim zijn!
pi_105477576
quote:

En sulejmani had je na de gemiste penalty moeten wisselen, meteen! Dan meteen bulykin erin, maar nee hoor, die moet het in 7 min weer doen....
100% mee eens!
Narf!
  zondag 11 december 2011 @ 23:39:39 #241
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_105477665
Waarom moet je een speler meteen wisselen als ie een penalty mist?
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_105477765
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 23:39 schreef Maanvis het volgende:
Waarom moet je een speler meteen wisselen als ie een penalty mist?
Dit dus, het gebeurt best vaak dat een speler die een penalty mist daarna nog wel scoort. Missen is menselijk.
Rossoneri siamo noi.
pi_105478893

Hoe zie je hier ooit buitenspel in? :')
Woensdag was het nog een beetje begrijpelijk maar dit :')
pi_105479055
HEY SCHEIDS.. WAAR IS JE HOND?
pi_105479059
quote:

Kijk ... ik was het eens tot aan: ego goedkeuren..

Daarna begin je over Vermeer, waar je een beetje gelijk hebt, maar Cillissen is niet veel beter, maar daar kunnen meningen over verschillen.

En daarna maak je jezelf belachelijk over het wisselen van een speler als hij een penal mist.

Helaas.
★★★
pi_105479110
Sulejmani <--> Bulykin, geweldige wissel.
pi_105479117
Hebben jullie trouwens ook het idee dat Sulejmani vrijwel altijd de bal verkeerd raakt? _O-
pi_105479177
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:21 schreef BobW het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het idee dat Sulejmani vrijwel altijd de bal verkeerd raakt? _O-
En elke keer als hij sprint het lijkt alsof hij bijna struikelt.
★★★
  maandag 12 december 2011 @ 00:27:36 #249
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_105479304
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

En elke keer als hij sprint het lijkt alsof hij bijna struikelt.
Messi ook.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_105479336
quote:
7s.gif Op maandag 12 december 2011 00:27 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Messi ook.
Lodeiro ook :o
★★★
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties