Fijn voor ze, vraagprijs weer gedaaldquote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
United en Barcelona zaten weer te kijken.
quote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het valt me wel tegen van je dat je een Barca fapper bent HW.
Ik fap niet, ik haat real (en city, en vitesse etc) gewoon intens, en barca is gewoon de beste ploeg ter wereld op dit moment. Dit is gewoon zoals het hoort, elkaar vinden met elke pass en niet dat gekut met balverlies bij passes op 3 meter zoals bij Ajax vandaag.quote:Op zondag 11 december 2011 23:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het valt me wel tegen van je dat je een Barca fapper bent HW.
quote:Op zondag 11 december 2011 23:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik fap niet, ik haat real (en city, en vitesse etc) gewoon intens, en barca is gewoon de beste ploeg ter wereld op dit moment. Dit is gewoon zoals het hoort, elkaar vinden met elke pass en niet dat gekut met balverlies bij passes op 3 meter zoals bij Ajax vandaag.
Ik kon blind en ook sulejmani wel kelen vandaag. En ook Vermeer moet gewoon eens oprotten.
Ook kut idd, en eriksen ook, weet je waarom vooral, omdat die nog de hele tijd hakjes, passjes buitenkant voet etc geeft, alsof ie Messi is, en alles mislukt.quote:Op zondag 11 december 2011 23:13 schreef Smoofie het volgende:
[..]. Je vergeet ebe, Anita en Enoh btw.
Nee maar hij heeft wel potentie, de rest die we net noemde niet.quote:Op zondag 11 december 2011 23:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ook kut idd, en eriksen ook, weet je waarom vooral, omdat die nog de hele tijd hakjes, passjes buitenkant voet etc geeft, alsof ie Messi is, en alles mislukt.
Maar laat me raden, omdat ie een bal naar een RKCspeler speelt die er per ongeluk ingaat was ie weer weergaloos?./
Wellicht, maar op dit moment is ie niets beter en soms zelfs slechter. Enoh heeft 10% van zijn talent, maar heeft meer goed gedaan. Natuurlijk kan ie niet voetballen, maar hij werkt, pakt ballen af en doet zijn best, wat stelt Eriksen er als collegamiddenvelder er tegenover? Niets....quote:Op zondag 11 december 2011 23:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee maar hij heeft wel potentie, de rest die we net noemde niet.
Ben ik het grotendeels wel mee eensquote:Op zondag 11 december 2011 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de Boer met zijn Blind en uiteindelijk Ebicilio weer, tief toch op. Ozbiliz krijgt gewoon de kans niet en Ego faalt week op week op week.
Hebben Bergkamp en Spijkerman uberhaupt nog iets in te brengen of zitten ze er voor de lol? Ik kan me niet voorstellen dat 3 man met zoveel ervaring de komst van Ego goedkeuren....
En idd, Vermeer, het is wel mooi geweest, 3-4 keer de bal kansloos over de zijlijn trappen, bij de (gelukkig afgekeurde) goal van Sno weer doorleuk 7 meter voor je goal staan etc, het houdt een keer op lijkt me. 1 goeie redding vandaag, maar dat is zijn werk... voor de rest een bron van onrust.
En sulejmani had je na de gemist penalty moeten wisselen, meteen! Dan meteen bulykin erin, maar nee hoor, die moet het in 7 min weer doen....
100% mee eens!quote:Op zondag 11 december 2011 23:29 schreef HeatWave het volgende:
Ach, de Boer met zijn Blind en uiteindelijk Ebicilio weer, tief toch op. Ozbiliz krijgt gewoon de kans niet en Ego faalt week op week op week.
Hebben Bergkamp en Spijkerman uberhaupt nog iets in te brengen of zitten ze er voor de lol? Ik kan me niet voorstellen dat 3 man met zoveel ervaring de komst van Ego goedkeuren....
En idd, Vermeer, het is wel mooi geweest, 3-4 keer de bal kansloos over de zijlijn trappen, bij de (gelukkig afgekeurde) goal van Sno weer doorleuk 7 meter voor je goal staan etc, het houdt een keer op lijkt me. 1 goeie redding vandaag, maar dat is zijn werk... voor de rest een bron van onrust.
En sulejmani had je na de gemiste penalty moeten wisselen, meteen! Dan meteen bulykin erin, maar nee hoor, die moet het in 7 min weer doen....
Dit dus, het gebeurt best vaak dat een speler die een penalty mist daarna nog wel scoort. Missen is menselijk.quote:Op zondag 11 december 2011 23:39 schreef Maanvis het volgende:
Waarom moet je een speler meteen wisselen als ie een penalty mist?
Kijk ... ik was het eens tot aan: ego goedkeuren..quote:Op zondag 11 december 2011 23:29 schreef HeatWave het volgende:
En sulejmani had je na de gemiste penalty moeten wisselen, meteen! Dan meteen bulykin erin, maar nee hoor, die moet het in 7 min weer doen....
En elke keer als hij sprint het lijkt alsof hij bijna struikelt.quote:Op maandag 12 december 2011 00:21 schreef BobW het volgende:
Hebben jullie trouwens ook het idee dat Sulejmani vrijwel altijd de bal verkeerd raakt?
Messi ook.quote:Op maandag 12 december 2011 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
En elke keer als hij sprint het lijkt alsof hij bijna struikelt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |