Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Dat kan. Ik was een der stichters.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
mijn laptop liep net vast.....
wilde net zwaaien naar Eer-ikvolgens mij heb ik je hier in mijn 1e KSC jaar nooit gezien
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan. Ik was een der stichters.
alsof ik Mrs.RD hoor pratenquote:
Truste!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:51 schreef DaMart het volgende:
Nieuw topic, mooi moment om welterusten te roepen en te gaan slapen.
Dank!quote:
En tegelijkertijd hier posten, jij kan ook al multitasken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alsof ik Mrs.RD hoor praten
You bet ya!quote:
paar x opruiming geweest afgelopen jaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
You bet ya!
De OP komt van mijn hand ook.
al sta ik er, heel oneerbiedig, niet meer in
ja, dat is mijn vrouwelijke kantquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
En tegelijkertijd hier posten, jij kan ook al multitasken?
Het is een schande!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
You bet ya!
Ik ben bij 5635 gestopt met tellenquote:
Klaarblijkelijk. En hommages aan de stichters doen we blijkbaar niet meer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar x opruiming geweest afgelopen jaar
noem je mij nou oud?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alsof ik Mrs.RD hoor praten
Werken is voor Polenquote:
apart kopje zou wel een goed idee zijn, ook met 'founders'die vertrokken zijn "Yquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. En hommages aan de stichters doen we blijkbaar niet meer.
Ik had toch minstens een kleine memorial verwacht.
Jazeker. Ik snap dat het praktisch lastig is om die dranken eerst in een platvink te krijgen om daarna pas te kunnen beweren dat je multiflaskt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geldt een fles wijn en een fles bier tegelijk bij je hebben ook als multiflasking?
Volgens mij kun je een potje breken, want je bent er nog steedsquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben wel vakkundig aan het solliciteren he?
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.quote:
Ik ben onkruid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een potje breken, want je bent er nog steeds
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.
Toen leverde het bar veel bans op en niet vanwege mijn mentaliteit.
Ik mocht zelf ook opdarren.
lichte vorm van narcisme..?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. En hommages aan de stichters doen we blijkbaar niet meer.
Ik had toch minstens een kleine memorial verwacht.
Dat is pure kunst inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jazeker. Ik snap dat het praktisch lastig is om die dranken eerst in een platvink te krijgen om daarna pas te kunnen beweren dat je multiflaskt.
Je noemt het een lichte vorm?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lichte vorm van narcisme..?
zou niet durven.....quote:
Sorry, ik heb je plekje gepiktquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
You bet ya!
WAS JIJ HET!11!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je plekje gepikt
de jeugd van tegenwoordig....quote:
Mooie groep. Ik lach m'n ballen uit m'n broek om hun muziek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig....
Hmmm, ff zoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb jij nog toegang tot de eerst OP van mijn hand?
laatste jaar is iedereen liefjes, wat relletjes hooguitquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.
Toen leverde het bar veel bans op en niet vanwege mijn mentaliteit.
Ik mocht zelf ook opdarren.
Agreed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef Inkomen het volgende:
Ik vind "multiflaskt" trouwens een schitterend onelegante vervoeging.
heerlijk foutquote:
Misschien is dat de reden waarom ik niet meer kom. Ik hou wel van een opstootje op z'n tijd.quote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste jaar is iedereen liefjes, wat relletjes hooguit
dan ligt er weer een schone taak hequote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden waarom ik niet meer kom. Ik hou wel van een opstootje op z'n tijd.
geen kusjes...Eer-ik wil opstootjes en rellen ...weg met de peace en vree hier !!quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Kusje om het goed te maken?
Haha, ik heb werkelijk géén idee waar the fuck je het in godsnaam over hebt.quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Het klinkt alsof er na "multi" de restanten van je laatste maaltijd volgen.
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Kusje om het goed te maken?
tijd voor een relletje!!1quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik heb werkelijk géén idee waar the fuck je het in godsnaam over hebt.
Het feit dat ik er zoveel woorden aan vuil maak zegt genoeg.
VMRT!quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen kusjes...Eer-ik wil opstootjes en rellen ...weg met de peace en vree hier !!
draaikont....quote:
quote:
Op Mac alt+cmd ingedrukt houden en dan bij alle posts op quote drukkenquote:
Echt? Is dat de key?quote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
doorquoten zonder op invoeren te drukken
gaat goed wel he, met afvallen?quote:
Ik begin morgenquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed wel he, met afvallen?
lunch tijdquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed wel he, met afvallen?
Ik haalde 'm out of the box voor ie in de oven gingquote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Andersom wel.
Out of the box denken.
dat doe je inderdaad al een hele tijd heel goedquote:
Dat ik dan weer moet opdraven is weer jammer. Heb ik een keer vrij, mot ik weer sturen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja iemand had het over Vulcanos en dan denk ik aan bommenwerpers.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haalde 'm out of the box voor ie in de oven ging
quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat doe je inderdaad al een hele tijd heel goed![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
700+
Zijn we daar ooit nog overheen gegaan?
Sorry.quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat ik dan weer moet opdraven is weer jammer. Heb ik een keer vrij, mot ik weer sturen.
Dit gaat mij nog dagen dwarszitten.quote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef eer-ik het volgende:
[ [url=http://www.ig.gmodules.com/gadgets/proxy/refresh=3600&container=ig&gadget=http%3A%2F%2Fhosting.gmodules.com%2Fig%2Fgadgets%2Ffile%2F110704900328881330194%2Ffunny-pics-gadget.xml/http://www.tploy.com/data(...)ok_02.jpg]afbeelding[/url] ]
Je kunt duidelijk zien dat ik die niet gemaakt heb.quote:
Haha heerlijk hequote:Op zondag 11 december 2011 00:09 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Dit gaat mij nog dagen dwarszitten.
Uiteraard...quote:Op zondag 11 december 2011 00:10 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je kunt duidelijk zien dat ik die niet gemaakt heb.
iemand is wat onzin vergeten weg te halen onder de C.
Want anders?quote:Op zondag 11 december 2011 00:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Het is dat ik in zo'n goeie bui ben.
quote:
Anders had ik moeten wachten tot ik nuchter was, anders kan ik natuurlijk niet in die kist stappen.quote:
360+ view.quote:Op zondag 11 december 2011 00:12 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Anders had ik moeten wachten tot ik nuchter was, anders kan ik natuurlijk niet in die kist stappen.
Ik ga mee. Wil ik al jaren doen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef OA het volgende:
Wellicht de volgende vakantiebestemming: http://www.buroscanbrit.n(...)/adventure_week_levi
Ik heb geen bad.quote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik een kusje ga geven? Haahahhahahahahaaaaaaa
Finlandquote:Op zondag 11 december 2011 00:13 schreef OA het volgende:
Wellicht de volgende vakantiebestemming: http://www.buroscanbrit.n(...)/adventure_week_levi
jij zoent enkel badeigenaren?quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nog een reden om je geen kusje te geven.
Topquote:
quote:
Trusten Bosquote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar naar bed zo. Wil toch even rond een uur of 11.00 de benen weer flink laten bewegen. Nu voor een hele ronde rond de plas (is dacht ik iets van 2 km)
Welterustenquote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga maar naar bed zo. Wil toch even rond een uur of 11.00 de benen weer flink laten bewegen. Nu voor een hele ronde rond de plas (is dacht ik iets van 2 km)
quote:Op zondag 11 december 2011 00:15 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nog een reden om je geen kusje te geven.
Maat van me belde laatst om te vragen of ik meeging sledehond tour te doen ergens. Heb direct ja gezegd. Lijkt me fantastisch.quote:
tmiquote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In bad heb ik wel betere dingen te doen dan hier posten.
Mijn benen dalen en stijgen gestaag van en op de trap. Ook morgen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef D. het volgende:
Ik wil morgen ook mijn benen laten bewegen
maar goed, ik wil wel meer
badderen?quote:Op zondag 11 december 2011 00:16 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
In bad heb ik wel betere dingen te doen dan hier posten.
Mij ook. Dus even OAdin overhalen om z.s.m. te boeken om in februari ofzo te gaan!quote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Maat van me belde laatst om te vragen of ik meeging sledehond tour te doen ergens. Heb direct ja gezegd. Lijkt me fantastisch.
Daar ben jij de hele dag druk mee?quote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Mijn benen dalen en stijgen gestaag van en op de trap. Ook morgen.
Ik ga ook mee.quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef OA het volgende:
[..]
Mij ook. Dus even OAdin overhalen om z.s.m. te boeken om in februari ofzo te gaan!
Alcohol maakt helderquote:Op zondag 11 december 2011 00:17 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoopte juist op meer info, want dit was me te vaag
Welja, hoe meer zielen...quote:
Ik niet.quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in 2008 3 weken naar Finland geweest. In de zomer
Waarom 3x?quote:Op zondag 11 december 2011 00:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ben in 2008 3 weken naar Finland geweest. In de zomer
Wat?quote:
kloptquote:Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Jij doet wel vaker gekke dingen
quote:Op zondag 11 december 2011 00:20 schreef D. het volgende:
[..]
Raar
iedere stemming is een zuupstemming
Tuurlijk mag je dat, niet alle info hoeft onthouden te worden.quote:Op zondag 11 december 2011 00:21 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nou ja. Mag ik niet eens vertellen hoe mn badeendjes eruit zien omdat je dat al tmi vind.
Nu ben je te laat.quote:Op zondag 11 december 2011 00:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Tuurlijk mag je dat, niet alle info hoeft onthouden te worden.
Wat een chick.quote:Op zondag 11 december 2011 00:22 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Die man rechtsvoor maakt mijn avond.
quote:
quote:Op zondag 11 december 2011 00:27 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Hier nog een hoor.Veuve met verse jus.
quote:
quote:
Baileysquote:
Dan maar op tijdquote:
Proost meissiequote:Op zondag 11 december 2011 00:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Baileys![]()
En proost!
Moet je er even op gaan zitten.quote:Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef eer-ik het volgende:
M'n rooie wijn is godverdomme koud godverdomme.
Handen duren een eeuwigheid.quote:Op zondag 11 december 2011 00:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Handen doen wonderen maar duurt lang.
Als puntje bij paaltje komt gaat alles goedquote:
Deed vanavond eerst metal, daarna Nederlandse klassiekers als bands van Akkerman etc en nu JvT.quote:
Ik probeer JvT te vertalen, maar verder dan Jan van... kom ik nietquote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Deed vanavond eerst metal, daarna Nederlandse klassiekers als bands van Akkerman etc en nu JvT.
Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer JvT te vertalen, maar verder dan Jan van... kom ik niet
Ik wilde net al commentaar geven dat ik me kan voorstellen dat mensen het 'grappig' vinden, maar het is niet echt serieus te nemenquote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik vind dat nu eenmaal grappig.
De eerste flessen zijn alweer binnengekomen op werk!quote:Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef eer-ik het volgende:
M'n rooie wijn is godverdomme koud godverdomme.
Hahahaha. Ja, dan komt het zeker goed.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt gaat alles goed
Nee, maar dat is nu juist het hele punt, niet?quote:Op zondag 11 december 2011 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net al commentaar geven dat ik me kan voorstellen dat mensen het 'grappig' vinden, maar het is niet echt serieus te nemen
Ik krijg er 22 van werk. Geen typefout.quote:Op zondag 11 december 2011 00:39 schreef OA het volgende:
[..]
De eerste flessen zijn alweer binnengekomen op werk!
waar gaat ie heen? En kan ie niet alleen gaan?quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is te merkenEn ik moet zo eigenlijk slapen want mn wekker gaat om half 8
Nu ik dit lees denk ik: Gast, stop maar met drinken. Ik treed in herhaling.quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nu juist het hele punt, niet?
Tuurlijk neem ik het niet serieus.
Die Bas Bron / Neger des Heils, die gast die die beats maakt, is goed. Hij kan het. De teksten moet ik vaak om lachen maar slaan echt op stront, ik kan er alleen maar om lachen. Goed is het niet nee.
De teksten niet dus. De muziek an sich vind ik oprecht goed.
Wekker kan geen konijnenhokken poetsenquote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
waar gaat ie heen? En kan ie niet alleen gaan?
Waarom zoveel?quote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg er 22 van werk. Geen typefout.
Gelukkig maar dat ik halverwege gestopt was met lezen, had mij weer 2 zeer nuttige seconden van mijn leven bespaardquote:Op zondag 11 december 2011 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu ik dit lees denk ik: Gast, stop maar met drinken. Ik treed in herhaling.
Andere wekker kopenquote:Op zondag 11 december 2011 00:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wekker kan geen konijnenhokken poetsen
ik moet ook vroeg op, naar Slagharenquote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo ben ik.quote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik halverwege gestopt was met lezen, had mij weer 2 zeer nuttige seconden van mijn leven bespaard
Ja, daar houdt het wel een beetje mee op ook eigenlijkquote:
Dan zou ik zeker proberen je rust te pakken.quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vervelend...quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had een bon van een nogal hoog bedrag
Is genoeg, toch?quote:Op zondag 11 december 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar houdt het wel een beetje mee op ook eigenlijk
Te hard gereden?quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had een bon van een nogal hoog bedrag
Kun je ook niks aan doen!quote:
Konijnenhokken poetsen heb ik geen rust voor nodigquote:Op zondag 11 december 2011 00:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker proberen je rust te pakken.
Die blijven ook maar elke nacht plakken. Hoe houden ze het volquote:
Dan niet over slapen beginnen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef douche-eendje het volgende:
Konijnenhokken poetsen heb ik geen rust voor nodig
en maar blijven proberenquote:Op zondag 11 december 2011 00:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Die blijven ook maar elke nacht plakken. Hoe houden ze het vol
quote:Op zondag 11 december 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en maar blijven proberen
""oeh schatje, ik ben zo opgewonden ""
was net nog een normaal programma opquote:
Afzetterquote:Op zondag 11 december 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net nog een normaal programma op
ga hem maar eens afzetten
ja, ik bedoelde de tcquote:Op zondag 11 december 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net nog een normaal programma op
ga hem maar eens afzetten
Hij kan dus ook van mij zijn, figuurlijk gezien.quote:Op zondag 11 december 2011 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
'Mijn' moet je niet al te letterlijk nemen
Nouja, figuurlijk kan veel, maar de schrijver is eigenlijk eigenaar aangezien ik het niet heb 'gekocht'quote:Op zondag 11 december 2011 00:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hij kan dus ook van mij zijn, figuurlijk gezien.
Ligquote:
Slaapse en tot 13 februari 2014quote:
Dan moet je je ogen open houden, dus teveel moeitequote:Op zondag 11 december 2011 00:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ereaders zijn hip.
Ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 01:00 schreef douche-eendje het volgende:
Nog even en dit topic is vol. dan ga ik slapen!
Dan ga ik met je meequote:Op zondag 11 december 2011 01:00 schreef douche-eendje het volgende:
Nog even en dit topic is vol. dan ga ik slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |