Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.

Dat kan. Ik was een der stichters.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:48 schreef Koen66 het volgende:
mijn laptop liep net vast.....
wilde net zwaaien naar Eer-ikvolgens mij heb ik je hier in mijn 1e KSC jaar nooit gezien
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Dat kan. Ik was een der stichters.
alsof ik Mrs.RD hoor pratenquote:
Truste!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:51 schreef DaMart het volgende:
Nieuw topic, mooi moment om welterusten te roepen en te gaan slapen.
Dank!quote:
En tegelijkertijd hier posten, jij kan ook al multitasken?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alsof ik Mrs.RD hoor praten
You bet ya!quote:
paar x opruiming geweest afgelopen jaarquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
You bet ya!
De OP komt van mijn hand ook.
al sta ik er, heel oneerbiedig, niet meer in
ja, dat is mijn vrouwelijke kantquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef Inkomen het volgende:
[..]
En tegelijkertijd hier posten, jij kan ook al multitasken?
Het is een schande!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
You bet ya!
Ik ben bij 5635 gestopt met tellenquote:
Klaarblijkelijk. En hommages aan de stichters doen we blijkbaar niet meer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef Koen66 het volgende:
[..]
paar x opruiming geweest afgelopen jaar
noem je mij nou oud?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
alsof ik Mrs.RD hoor praten
Werken is voor Polenquote:
apart kopje zou wel een goed idee zijn, ook met 'founders'die vertrokken zijn "Yquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. En hommages aan de stichters doen we blijkbaar niet meer.
Ik had toch minstens een kleine memorial verwacht.
Jazeker. Ik snap dat het praktisch lastig is om die dranken eerst in een platvink te krijgen om daarna pas te kunnen beweren dat je multiflaskt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geldt een fles wijn en een fles bier tegelijk bij je hebben ook als multiflasking?
Volgens mij kun je een potje breken, want je bent er nog steedsquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben wel vakkundig aan het solliciteren he?
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.quote:
Ik ben onkruid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een potje breken, want je bent er nog steeds
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.
Toen leverde het bar veel bans op en niet vanwege mijn mentaliteit.
Ik mocht zelf ook opdarren.
lichte vorm van narcisme..?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. En hommages aan de stichters doen we blijkbaar niet meer.
Ik had toch minstens een kleine memorial verwacht.
Dat is pure kunst inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jazeker. Ik snap dat het praktisch lastig is om die dranken eerst in een platvink te krijgen om daarna pas te kunnen beweren dat je multiflaskt.
Je noemt het een lichte vorm?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lichte vorm van narcisme..?
zou niet durven.....quote:
Sorry, ik heb je plekje gepiktquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
You bet ya!
WAS JIJ HET!11!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je plekje gepikt
de jeugd van tegenwoordig....quote:
Mooie groep. Ik lach m'n ballen uit m'n broek om hun muziek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig....
Hmmm, ff zoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb jij nog toegang tot de eerst OP van mijn hand?
laatste jaar is iedereen liefjes, wat relletjes hooguitquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.
Toen leverde het bar veel bans op en niet vanwege mijn mentaliteit.
Ik mocht zelf ook opdarren.
Agreed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef Inkomen het volgende:
Ik vind "multiflaskt" trouwens een schitterend onelegante vervoeging.
heerlijk foutquote:
Misschien is dat de reden waarom ik niet meer kom. Ik hou wel van een opstootje op z'n tijd.quote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste jaar is iedereen liefjes, wat relletjes hooguit
dan ligt er weer een schone taak hequote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden waarom ik niet meer kom. Ik hou wel van een opstootje op z'n tijd.
geen kusjes...Eer-ik wil opstootjes en rellen ...weg met de peace en vree hier !!quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Kusje om het goed te maken?
Haha, ik heb werkelijk géén idee waar the fuck je het in godsnaam over hebt.quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Het klinkt alsof er na "multi" de restanten van je laatste maaltijd volgen.
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Kusje om het goed te maken?
tijd voor een relletje!!1quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik heb werkelijk géén idee waar the fuck je het in godsnaam over hebt.
Het feit dat ik er zoveel woorden aan vuil maak zegt genoeg.
VMRT!quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen kusjes...Eer-ik wil opstootjes en rellen ...weg met de peace en vree hier !!
draaikont....quote:
quote:
Op Mac alt+cmd ingedrukt houden en dan bij alle posts op quote drukkenquote:
Echt? Is dat de key?quote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
doorquoten zonder op invoeren te drukken
gaat goed wel he, met afvallen?quote:
Ik begin morgenquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed wel he, met afvallen?
lunch tijdquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed wel he, met afvallen?
Ik haalde 'm out of the box voor ie in de oven gingquote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Andersom wel.
Out of the box denken.
dat doe je inderdaad al een hele tijd heel goedquote:
Dat ik dan weer moet opdraven is weer jammer. Heb ik een keer vrij, mot ik weer sturen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja iemand had het over Vulcanos en dan denk ik aan bommenwerpers.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haalde 'm out of the box voor ie in de oven ging
quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dat doe je inderdaad al een hele tijd heel goed![]()
quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef eer-ik het volgende:
[..]
700+
Zijn we daar ooit nog overheen gegaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |