Jazeker. Ik snap dat het praktisch lastig is om die dranken eerst in een platvink te krijgen om daarna pas te kunnen beweren dat je multiflaskt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:54 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Geldt een fles wijn en een fles bier tegelijk bij je hebben ook als multiflasking?
Volgens mij kun je een potje breken, want je bent er nog steedsquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik ben wel vakkundig aan het solliciteren he?
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.quote:
Ik ben onkruid.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef D. het volgende:
[..]
Volgens mij kun je een potje breken, want je bent er nog steeds
quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.
Toen leverde het bar veel bans op en niet vanwege mijn mentaliteit.
Ik mocht zelf ook opdarren.
lichte vorm van narcisme..?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:53 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Klaarblijkelijk. En hommages aan de stichters doen we blijkbaar niet meer.
Ik had toch minstens een kleine memorial verwacht.
Dat is pure kunst inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:55 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Jazeker. Ik snap dat het praktisch lastig is om die dranken eerst in een platvink te krijgen om daarna pas te kunnen beweren dat je multiflaskt.
Je noemt het een lichte vorm?quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:57 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
lichte vorm van narcisme..?
zou niet durven.....quote:
Sorry, ik heb je plekje gepiktquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
You bet ya!
De OP komt van mijn hand ook.
al sta ik er, heel oneerbiedig, niet meer in
WAS JIJ HET!11!quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Sorry, ik heb je plekje gepikt
de jeugd van tegenwoordig....quote:
Mooie groep. Ik lach m'n ballen uit m'n broek om hun muziek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig....
Hmmm, ff zoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb jij nog toegang tot de eerst OP van mijn hand?
laatste jaar is iedereen liefjes, wat relletjes hooguitquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.
Toen leverde het bar veel bans op en niet vanwege mijn mentaliteit.
Ik mocht zelf ook opdarren.
Agreed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef Inkomen het volgende:
Ik vind "multiflaskt" trouwens een schitterend onelegante vervoeging.
heerlijk foutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |