Deed vanavond eerst metal, daarna Nederlandse klassiekers als bands van Akkerman etc en nu JvT.quote:
Ik probeer JvT te vertalen, maar verder dan Jan van... kom ik nietquote:Op zondag 11 december 2011 00:35 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Deed vanavond eerst metal, daarna Nederlandse klassiekers als bands van Akkerman etc en nu JvT.
Jeugd van Tegenwoordig.quote:Op zondag 11 december 2011 00:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeer JvT te vertalen, maar verder dan Jan van... kom ik niet
Ik wilde net al commentaar geven dat ik me kan voorstellen dat mensen het 'grappig' vinden, maar het is niet echt serieus te nemenquote:Op zondag 11 december 2011 00:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik vind dat nu eenmaal grappig.
De eerste flessen zijn alweer binnengekomen op werk!quote:Op zondag 11 december 2011 00:32 schreef eer-ik het volgende:
M'n rooie wijn is godverdomme koud godverdomme.
Hahahaha. Ja, dan komt het zeker goed.quote:Op zondag 11 december 2011 00:34 schreef Solique het volgende:
[..]
Als puntje bij paaltje komt gaat alles goed
Nee, maar dat is nu juist het hele punt, niet?quote:Op zondag 11 december 2011 00:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wilde net al commentaar geven dat ik me kan voorstellen dat mensen het 'grappig' vinden, maar het is niet echt serieus te nemen
Ik krijg er 22 van werk. Geen typefout.quote:Op zondag 11 december 2011 00:39 schreef OA het volgende:
[..]
De eerste flessen zijn alweer binnengekomen op werk!
waar gaat ie heen? En kan ie niet alleen gaan?quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Dat is te merkenEn ik moet zo eigenlijk slapen want mn wekker gaat om half 8
Nu ik dit lees denk ik: Gast, stop maar met drinken. Ik treed in herhaling.quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nee, maar dat is nu juist het hele punt, niet?
Tuurlijk neem ik het niet serieus.
Die Bas Bron / Neger des Heils, die gast die die beats maakt, is goed. Hij kan het. De teksten moet ik vaak om lachen maar slaan echt op stront, ik kan er alleen maar om lachen. Goed is het niet nee.
De teksten niet dus. De muziek an sich vind ik oprecht goed.
Wekker kan geen konijnenhokken poetsenquote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef D. het volgende:
[..]
waar gaat ie heen? En kan ie niet alleen gaan?
Waarom zoveel?quote:Op zondag 11 december 2011 00:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik krijg er 22 van werk. Geen typefout.
Gelukkig maar dat ik halverwege gestopt was met lezen, had mij weer 2 zeer nuttige seconden van mijn leven bespaardquote:Op zondag 11 december 2011 00:43 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Nu ik dit lees denk ik: Gast, stop maar met drinken. Ik treed in herhaling.
Andere wekker kopenquote:Op zondag 11 december 2011 00:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Wekker kan geen konijnenhokken poetsen
ik moet ook vroeg op, naar Slagharenquote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Zo ben ik.quote:Op zondag 11 december 2011 00:44 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ik halverwege gestopt was met lezen, had mij weer 2 zeer nuttige seconden van mijn leven bespaard
Ja, daar houdt het wel een beetje mee op ook eigenlijkquote:
Dan zou ik zeker proberen je rust te pakken.quote:Op zondag 11 december 2011 00:41 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Vervelend...quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had een bon van een nogal hoog bedrag
Is genoeg, toch?quote:Op zondag 11 december 2011 00:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, daar houdt het wel een beetje mee op ook eigenlijk
Te hard gereden?quote:Op zondag 11 december 2011 00:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik had een bon van een nogal hoog bedrag
Kun je ook niks aan doen!quote:
Konijnenhokken poetsen heb ik geen rust voor nodigquote:Op zondag 11 december 2011 00:46 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan zou ik zeker proberen je rust te pakken.
Die blijven ook maar elke nacht plakken. Hoe houden ze het volquote:
Dan niet over slapen beginnen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:47 schreef douche-eendje het volgende:
Konijnenhokken poetsen heb ik geen rust voor nodig
en maar blijven proberenquote:Op zondag 11 december 2011 00:49 schreef Solique het volgende:
[..]
Die blijven ook maar elke nacht plakken. Hoe houden ze het vol
quote:Op zondag 11 december 2011 00:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en maar blijven proberen
""oeh schatje, ik ben zo opgewonden ""
was net nog een normaal programma opquote:
Afzetterquote:Op zondag 11 december 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net nog een normaal programma op
ga hem maar eens afzetten
ja, ik bedoelde de tcquote:Op zondag 11 december 2011 00:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
was net nog een normaal programma op
ga hem maar eens afzetten
Hij kan dus ook van mij zijn, figuurlijk gezien.quote:Op zondag 11 december 2011 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
'Mijn' moet je niet al te letterlijk nemen
Nouja, figuurlijk kan veel, maar de schrijver is eigenlijk eigenaar aangezien ik het niet heb 'gekocht'quote:Op zondag 11 december 2011 00:54 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Hij kan dus ook van mij zijn, figuurlijk gezien.
Ligquote:
Slaapse en tot 13 februari 2014quote:
Dan moet je je ogen open houden, dus teveel moeitequote:Op zondag 11 december 2011 00:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Nee hoor. Ereaders zijn hip.
Ik ookquote:Op zondag 11 december 2011 01:00 schreef douche-eendje het volgende:
Nog even en dit topic is vol. dan ga ik slapen!
Dan ga ik met je meequote:Op zondag 11 december 2011 01:00 schreef douche-eendje het volgende:
Nog even en dit topic is vol. dan ga ik slapen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |