de jeugd van tegenwoordig....quote:
Mooie groep. Ik lach m'n ballen uit m'n broek om hun muziek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
de jeugd van tegenwoordig....
Hmmm, ff zoekenquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef eer-ik het volgende:
OA, heb jij nog toegang tot de eerst OP van mijn hand?
laatste jaar is iedereen liefjes, wat relletjes hooguitquote:Op zaterdag 10 december 2011 23:56 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Je had erbij moeten zijn toen ik nog mod was.
Toen leverde het bar veel bans op en niet vanwege mijn mentaliteit.
Ik mocht zelf ook opdarren.
Agreed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 23:59 schreef Inkomen het volgende:
Ik vind "multiflaskt" trouwens een schitterend onelegante vervoeging.
heerlijk foutquote:
Misschien is dat de reden waarom ik niet meer kom. Ik hou wel van een opstootje op z'n tijd.quote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
laatste jaar is iedereen liefjes, wat relletjes hooguit
dan ligt er weer een schone taak hequote:Op zondag 11 december 2011 00:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Misschien is dat de reden waarom ik niet meer kom. Ik hou wel van een opstootje op z'n tijd.
geen kusjes...Eer-ik wil opstootjes en rellen ...weg met de peace en vree hier !!quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Kusje om het goed te maken?
Haha, ik heb werkelijk géén idee waar the fuck je het in godsnaam over hebt.quote:Op zondag 11 december 2011 00:01 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Het klinkt alsof er na "multi" de restanten van je laatste maaltijd volgen.
Vooruit dan maar.quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Ja. Kusje om het goed te maken?
tijd voor een relletje!!1quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, ik heb werkelijk géén idee waar the fuck je het in godsnaam over hebt.
Het feit dat ik er zoveel woorden aan vuil maak zegt genoeg.
VMRT!quote:Op zondag 11 december 2011 00:02 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
geen kusjes...Eer-ik wil opstootjes en rellen ...weg met de peace en vree hier !!
draaikont....quote:
quote:
Op Mac alt+cmd ingedrukt houden en dan bij alle posts op quote drukkenquote:
Echt? Is dat de key?quote:Op zondag 11 december 2011 00:05 schreef D. het volgende:
[..]
doorquoten zonder op invoeren te drukken
gaat goed wel he, met afvallen?quote:
Ik begin morgenquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed wel he, met afvallen?
lunch tijdquote:Op zondag 11 december 2011 00:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
gaat goed wel he, met afvallen?
Ik haalde 'm out of the box voor ie in de oven gingquote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Andersom wel.
Out of the box denken.
dat doe je inderdaad al een hele tijd heel goedquote:
Dat ik dan weer moet opdraven is weer jammer. Heb ik een keer vrij, mot ik weer sturen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:07 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ja iemand had het over Vulcanos en dan denk ik aan bommenwerpers.
quote:Op zondag 11 december 2011 00:08 schreef D. het volgende:
[..]
Ik haalde 'm out of the box voor ie in de oven ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |