Hoe komt het dat Metro niet eens weet wie de vriendin is van DD Adam. Faalquote:Op dinsdag 13 december 2011 09:31 schreef Tanin het volgende:
Die vrouw met die bom vond ik wel vet gedaan. Ja, het was een cliche moment, maar een goed cliche moment als je het mij vraagt, de rest van de ep daarentegen...
heb jij dan wel is iets van benzine op water in de fik gezien?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:53 schreef Vince22 het volgende:
Die explosie op dat bootje en die vlammen; hoe nep
Snap ik capt. Obvious. Alleen de explosie, kom op zeg, ze kunnen tegenwoordig toch wel iets beters qua spec effects als dit toch?quote:Op dinsdag 13 december 2011 09:55 schreef Estolan het volgende:
[..]
heb jij dan wel is iets van benzine op water in de fik gezien?
en explosies zijn altijd nep, een jerrycan explodeerd niet zomaar hoor
Je bent natuurlijk alleen maar een échte fan als je alles slikt zonder na te denkenquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ah, lang geleden dat ik in dit topic ben geweest. Zo te zien heeft het 'sixth season' syndroom hier ook toegeslagen op de 'fans'.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 13 december 2011 17:42 schreef n0ir het volgende:
[..]
Je bent natuurlijk alleen maar een échte fan als je alles slikt zonder na te denken
Hij heeft hem de telefoon gegeven nadat hij hem 'redde' uit de kerkquote:Op dinsdag 13 december 2011 17:48 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Hoe komt Dexter aan het telefoonnummer van Travis om hem een mms te sturen?
Waarom is het een topseizoen?quote:Op dinsdag 13 december 2011 18:30 schreef Jahr00n het volgende:
Topseizoen vind ik. Finale belooft wat te worden.
De serie zelf bedoel je?quote:
beiden, in seizoen 2 moest hij nog super voorzichtig zijn want alles en iedereen zat hem op de hielen, nu laat hij DNA achter, videoberchten, 911 berichten, telefoontjesquote:
Dat viel mij ook op ja, als je een aanslag pleegt houd je toch goed even Twittah en dergelijke in de gaten?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:09 schreef shiNinG_staR het volgende:
En veel raar geschreven scenes, zoals waarom Travis pas tijdens het nuttigen van zijn magnetronmaaltijd - terwijl hij even achteloos aan het zappen was - erachter kwam dat Miami Metro niet vergast was.
Misschien eindigt dit seizoen wel, the hunt on dexter starts? ..quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:49 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
beiden, in seizoen 2 moest hij nog super voorzichtig zijn want alles en iedereen zat hem op de hielen, nu laat hij DNA achter, videoberchten, 911 berichten, telefoontjes
Hij heeft toch niet iedereen direct vermoord? Misschien was het wel een idee om Batista te verbranden voor dat z'n makker hem wouden redden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Hoe Travis als Quinn aanbelt wel tijd heeft om alles in de fik te steken, maar niet om toch nog even snel een kogel door Batista's hoofd te jagen.
Dit soort politieke spelletjes spelen zich in de werkelijkheid natuurlijk ook af..quote:Waarom Matthews eigenlijk ooit LaGuerta, een vrouw die altijd al uit is op z'n positie en daar vuile spelletjes voorspelt, ooit heeft kunnen vertrouwen met zulke persoonlijke informatie. En als dat dan uitkomt, niet eens LaGuerta verdenkt maar Deb.
Net of dit niet in het echt gebeurt? Herinner je je die BP directeur nog na de golf van mexico ramp? Was hij toen niet aan het golfen ofzo?quote:Dat twee mensen in leidinggevende functies als Matthews en Deb überhaupt tijd hebben om rustig te gaan dineren de avond nadat er een gas-aanval is geweest op hun hoofdkwartier.
Is dat niet toepasselijk voor een schizofrene psychopaat?quote:Dat Travis een paar afleveringen geleden nog twijfels had over z'n "missie", maar sinds Dexter dode Gellar heeft ontdekt een miraculeuze karakteromslag heeft gehad naar iemand die gewoon puur slecht is.
Dexter is de afgelopen seizoen vaker in de problemen gekomen. Zo heel gek is dat toch niet?quote:Waarom de anders altijd zo voorzichtige en alles plannende Dexter niet naar het ziekenhuis gaat om te zorgen dat die top fit is als hij een gevaarlijke geestelijke gestoorde seriemoordenaar in de val lokt.
Dat was dan aardig dom en tijdrovend om eerst alles in de hens te steken. Slaat nergens op.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:56 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Hij heeft toch niet iedereen direct vermoord? Misschien was het wel een idee om Batista te verbranden voor dat z'n makker hem wouden redden.
Natuurlijk. Maar dan is het nog wel heel onlogisch van Mattews.quote:[..]
Dit soort politieke spelletjes spelen zich in de werkelijkheid natuurlijk ook af..
Die directeur van BP had niet de directe leiding over dat olieplatform. Matthews en Deb wel over het departement.quote:[..]
Net of dit niet in het echt gebeurt? Herinner je je die BP directeur nog na de golf van mexico ramp? Was hij toen niet aan het golfen ofzo?
Nee zelfs voor een psychopaat is dat een redelijk abrupte omslag. Travis was al heel het seizoen de zwakkere van de "twee" en moest steeds overgehaald worden door z'n imaginaire vriend Gellar. Maar nu is Travis opeens zelf verandert in de standvastige volhardende diep-overtuigd van z'n gelijk die de imaginaire Gellar was. Terwijl Gellar niet een dubbele persoonlijkheid van hem was, maar een imaginaire vriend. Dat vind ik nogal een abrupte omslag.quote:[..]
Is dat niet toepasselijk voor een schizofrene psychopaat?
In mijn herinnering is Dexter niet zo vaak zo slordig en onvoorzichtig als nu geweest.quote:[..]
Dexter is de afgelopen seizoen vaker in de problemen gekomen. Zo heel gek is dat toch niet?
Overal mee eens behalve punt 1. Dexter was de held die wormwood had voorkomen, dus is het best te verklaren waarom Travis nu achter Dexter aangaat.quote:Op dinsdag 13 december 2011 13:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Nog een paar:
Dat er nu dus ergens in een huis met dode bejaarden een groot muurschilderij is van het laatste tableau met Dexter's gezicht erop. Hoe wil hij dat gaan uitleggen?
Dat Homeland-securtiy echt niet even natrekt waar die anonieme tip vandaan komt. Right![]()
Hoe Travis als Quinn aanbelt wel tijd heeft om alles in de fik te steken, maar niet om toch nog even snel een kogel door Batista's hoofd te jagen.
Waarom Matthews eigenlijk ooit LaGuerta, een vrouw die altijd al uit is op z'n positie en daar vuile spelletjes voorspelt, ooit heeft kunnen vertrouwen met zulke persoonlijke informatie. En als dat dan uitkomt, niet eens LaGuerta verdenkt maar Deb.
Dat twee mensen in leidinggevende functies als Matthews en Deb überhaupt tijd hebben om rustig te gaan dineren de avond nadat er een gas-aanval is geweest op hun hoofdkwartier.
Dat Travis een paar afleveringen geleden nog twijfels had over z'n "missie", maar sinds Dexter dode Gellar heeft ontdekt een miraculeuze karakteromslag heeft gehad naar iemand die gewoon puur slecht is.
Waarom de anders altijd zo voorzichtige en alles plannende Dexter niet naar het ziekenhuis gaat om te zorgen dat die top fit is als hij een gevaarlijke geestelijke gestoorde seriemoordenaar in de val lokt.
De eerste 6 seizoenen begonnen allemaal eind september of begin oktober dus je kan er van uitgaan dat rond die tijd in 2012 seizoen 7 begint.quote:Op dinsdag 13 december 2011 21:57 schreef Kikkeren het volgende:
Ik moet nog 2 afleveringen en dan heb ik seizoen 6 afgekeken.
Ik verlang nu al naar het 7de seizoen, is er al bekend wanneer deze komt?
Zo nee, wanneer denken jullie dan dat die start? Volgende maand, volgend jaar of over 3 jaar.
season 4 was een top seizoen deze is prutquote:Op dinsdag 13 december 2011 18:30 schreef Jahr00n het volgende:
Topseizoen vind ik. Finale belooft wat te worden.
Seizoen 4 was een topseizoen en dit ook.quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:35 schreef GewoneMan het volgende:
[..]
season 4 was een top seizoen deze is prut
Same, seizoen 2 met die engelse dame was by far het beste. Lila... was crazy!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:50 schreef MAHL het volgende:
Seizoen 2 was verreweg het beste, tho. Lila, Doakes, de Bay Harbor Butcher, Lundy...
Dit lijkt me niet zo'n moeilijk. Hij was even naar de WC/badkamer, en toen hij terug de slaapkamer inliep, lag ze daar.quote:• Deputy Chief Matthews tells Deb that he had sex with the hooker, then left for some unstated reason, and when he returned, she had OD’d. Where the hell did he go? A sandwich run? Feed the parking meter? A post-high-class-call-girl-humpfest stroll?
Dat vind ik ook een beetje gemierenneuk. Hij kon idd best even moeten kakken of even een kop koffie drinken ergens.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:34 schreef Mirel het volgende:
[..]
Dit lijkt me niet zo'n moeilijk. Hij was even naar de WC/badkamer, en toen hij terug de slaapkamer inliep, lag ze daar.
ok van welke drugs heb jij gesnoept ? want die wil ik ook!!!quote:Op dinsdag 13 december 2011 22:49 schreef Rahl het volgende:
[..]
Seizoen 4 was een topseizoen en dit ook.
Had gehoopt dat die Anderson er wel verandering in zou gaan brengen. Een nieuwe die vragen gaat stellen. Beetje Quinn style. Misschien wordt het nog wat met Louis?quote:Op woensdag 14 december 2011 01:01 schreef MrSweets het volgende:
Het komt totaal niet in de buurt van S1 en S2, denk dat dat ook vooral komt omdat het spannend was dat Dexter de serial killer werkt bij de politie en dat die ontmaskerd kon worden door doakes, dat is nu helemaal weg.
Het onderwerp. Christelijke achtergrond. De soms toch wel zieke moorden. Wat goede afleveringen er tussen door, die halve Trinity episode bijv. Wat te denken van Def Moss in de 1e afleveringen. Die tooth fairy killer etc.quote:Op dinsdag 13 december 2011 23:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik ben toch echt benieuwd van mensen die het nog wel een goed/top seizoen vinden, waarom ze dat dan vinden.
Dit inderdaad. Toen ik dit zag wist ik al dat ik er hier iets over te lezen zou krijgen, maar ik zat zelf ook vanquote:Op woensdag 14 december 2011 14:59 schreef planethugo het volgende:
typerend voor de slordigheid die tegenwoordig te vaak in dexter voorkomt: quinn komt een brandende kamer binnen, gooit een willekeurige deken over het vuur en het is meteen gedoofd.
al met al wel vermakelijk maar hoe dexter er telkens tussendoor glipt en de politie tussendoor de hints in sneltreinvaart oppikt begint irritant te worden. Zo gaat het richting niveau prison break
Had idd ook eenquote:Op woensdag 14 december 2011 15:06 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Dit inderdaad. Toen ik dit zag wist ik al dat ik er hier iets over te lezen zou krijgen, maar ik zat zelf ook van
Daarom was ie zo druk aan het zappen neem ik aan, om nieuws te vindenquote:Op dinsdag 13 december 2011 20:50 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat viel mij ook op ja, als je een aanslag pleegt houd je toch goed even Twittah en dergelijke in de gaten?
Jawel, alleen dat zien we nu niet meer, alleen nog de stukjes van zijn kwade inborstquote:Op woensdag 14 december 2011 15:32 schreef planethugo het volgende:
travis heeft trouwens ook opeens geen last meer van zijn gespleten persoonlijkheid
gokje, dat zal opeens los komen als ie bij dexter op de tafel ligtquote:Op woensdag 14 december 2011 16:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel, alleen dat zien we nu niet meer, alleen nog de stukjes van zijn kwade inborst
agreed.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Stefan het volgende:
Jammer, wormwood had mooi een deel van de cast kunnen opruimen. Angel, Laguerta, Quin, opzouten ermee
Het is gewoon Gollum-stylo nu, de twee persoonlijkheden die het met elkaar eens zijn.quote:Op woensdag 14 december 2011 16:18 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Jawel, alleen dat zien we nu niet meer, alleen nog de stukjes van zijn kwade inborst
Angel kan nog wel een seizoen mee. Als ze nou Laguerta en Quinn nu uit de weg ruimen en Angel volgend seizoen, dan hebben we 2 keer het shockeffect.quote:Op woensdag 14 december 2011 20:24 schreef Stefan het volgende:
Jammer, wormwood had mooi een deel van de cast kunnen opruimen. Angel, Laguerta, Quin, opzouten ermee
Komt dit gezeik weer...quote:Op donderdag 15 december 2011 22:58 schreef shiznuts het volgende:
Series met ondertiteling kijken...
Lijkt me duidelijk, hij bemoeit zich met hetgeen je Fok! (en daarmee ook hem) te melden had in je vorige post. Verwarde je Fok! soms weer met Notepad? Is niet erg hoor, we vergeven je.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:04 schreef Kikkeren het volgende:
[..]
Komt dit gezeik weer...
Waar bemoei jij je mee?
Ik maak me niet druk over hem hoor, wees maar niet bang. Snap niet waar je dat leest trouwens. Ik vind het juist zielig voor mensen die Engelse of Amerikaanse series altijd met ondertitels moeten kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef timmmmm het volgende:
Omdat hij het fijner vindt, dezelfde reden dus als jij het met ondertiteling kijkt. Je moet echt wel een ontzettend kutleven hebben als je je zelfs al druk maakt over hoe iemand die je van 1 post op het internet kent televisieseries kijkt
Of je zult je maar druk maken om mensen die zich vermeend druk maken over mensen die series met ondertiteling willen kijken.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:31 schreef timmmmm het volgende:
Omdat hij het fijner vindt, dezelfde reden dus als jij het met ondertiteling kijkt. Je moet echt wel een ontzettend kutleven hebben als je je zelfs al druk maakt over hoe iemand die je van 1 post op het internet kent televisieseries kijkt
Mooi gezegd.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:28 schreef HenkieVdV het volgende:
Waarom zou je met ondertiteling kijken.
-Het is geen serie met vage accenten
-Door tekst te lezen mis je "gewoon beeld"
-Ondertiteling is soms (vaak) echt heel slecht vertaald, vooral bij grappen en gezegdes.
En het is natuurlijk voor je Engelse woordenschat/taal om series/films zonder ondertiteling te kijken.
Iemand probeert je te helpen, maar dat zie jij niet.
quote:Op donderdag 15 december 2011 23:42 schreef Kikkeren het volgende:
Ik kijk Dexter eerst altijd met nederlandse ondertiteling.
Als het seizoen is afgelopen kijk ik het nog eens met engelse ondertiteling.
Mag dat?
Dat is dan weer wel goed voor je kennis van de taal.quote:Op donderdag 15 december 2011 23:55 schreef tralalala het volgende:
Ik kijk altijd met Engelse ondertiteling
Ik heb nog nooit het idee gehad dat ik iets mis van wat er gebeurd op beeld door ondertiteling te lezen. Volgens mij doe ik dat ongeveer tegelijkertijd, lees je tegelijkertijd dat ik zie wat er gebeurd. Net zoals je tegelijkertijd een verkeersbord kan lezen en kan zien wat er gebeurd verder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel goed voor je kennis van de taal.
Vind je het niet vervelend dat je dan een gedeelte van de tijd zit te lezen i.p.v mooie scènes ziet?
Ja dat is zo.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:19 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit het idee gehad dat ik iets mis van wat er gebeurd op beeld door ondertiteling te lezen. Volgens mij doe ik dat ongeveer tegelijkertijd, lees je tegelijkertijd dat ik zie wat er gebeurd. Net zoals je tegelijkertijd een verkeersbord kan lezen en kan zien wat er gebeurd verder.
Ik gebruik ook altijd engelse subs
Klopt, ook dingen zoals Planet Earth en dat soort mooie beelden wil je niet missen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:22 schreef tralalala het volgende:
Het is natuurlijk ook geen Lost waarbij je op de details moet letten...
Vind het wel een goede vergelijking. Natuurlijk, in het begin kijk je met ondertiteling, maar op een gegeven moment beheers je de Engelse taal toch op een niveau waardoor je het zonder de ondertiteling kan en je dus ook zonder gaat kijken?quote:
Er zijn nog altijd een hoop Amerikaanse en Engelse woorden waarvan je de betekenis niet meteen weet en niet weet hoe je ze schrijft. Daarom kijk ik nu sinds kort ook met Engelse subs, dan kan ik meteen achter mijn computer het woord googelen als ik het niet ken.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vind het wel een goede vergelijking. Natuurlijk, in het begin kijk je met ondertiteling, maar op een gegeven moment beheers je de Engelse taal toch op een niveau waardoor je het zonder de ondertiteling kan en je dus ook zonder gaat kijken?
Ja, ik kan het prima verstaan, maar als ik zonder ondertitels kijk moet ik zo opletten dat ik alles goed hoor, kan ik niet eten onder het kijken omdat dat het geluid verstoort. Derhalve kijk ik meestal met Engelse subs, nooit met Nederlandse. Dexter kijk ik vaak zonder.quote:Op vrijdag 16 december 2011 02:02 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
Vind het wel een goede vergelijking. Natuurlijk, in het begin kijk je met ondertiteling, maar op een gegeven moment beheers je de Engelse taal toch op een niveau waardoor je het zonder de ondertiteling kan en je dus ook zonder gaat kijken?
Je mist helemaal niks, je hebt juist meer tijd omdat lezen sneller gaat dan te luisteren wat ze zeggen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 00:05 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Dat is dan weer wel goed voor je kennis van de taal.
Vind je het niet vervelend dat je dan een gedeelte van de tijd zit te lezen i.p.v mooie scènes ziet?
En bij ondertiteling mis je intonaties, klemtonen en andere verbale dingen.quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:45 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je mist helemaal niks, je hebt juist meer tijd omdat lezen sneller gaat dan te luisteren wat ze zeggen.
Ik pak gewoon de engelse subs.
Je zet niet t geluid uit als je subs kijkt hequote:Op vrijdag 16 december 2011 08:46 schreef GI het volgende:
[..]
En bij ondertiteling mis je intonaties, klemtonen en andere verbale dingen.
Maar waarom zou je met subs kijken als je de intonatie van hetgeen dat gezegd wordt pas meekrijgt als je de hele zin al hebt gelezen ?quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:57 schreef Stefan het volgende:
[..]
Je zet niet t geluid uit als je subs kijkt he
quote:Op vrijdag 16 december 2011 08:56 schreef Max-Westerman het volgende:
Wat een gezeik om ondertiteling hier
Omdat niet elke acteur meteen heel duidelijk praat, omdat discussies soms verwarrend zijn, omdat sommige uitdrukkingen niet bekend zijn. Zodra een aflevering van iets online staat zijn er al engelse subs ter ondersteuningquote:Op vrijdag 16 december 2011 09:04 schreef GI het volgende:
[..]
Maar waarom zou je met subs kijken als je de intonatie van hetgeen dat gezegd wordt pas meekrijgt als je de hele zin al hebt gelezen ?
quote:Op vrijdag 16 december 2011 09:04 schreef GI het volgende:
[..]
Maar waarom zou je met subs kijken als je de intonatie van hetgeen dat gezegd wordt pas meekrijgt als je de hele zin al hebt gelezen ?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |