oh ik ben ook niet voor het rookverbod hoorquote:Op zondag 11 december 2011 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is ook maar de vraag. Op functies bij de caviapolitie hadden maar een handvol agenten intern gesolliciteerd. Het is dus maar zeer de vraag of er daar wel 500 van komen. En dat rookverbod niet handhaven vind ik wel prima. Wat een betutteling laat de kroegbaas dat lekker zelf bepalen.
Je zal bij mij dan ook nooit een positief woord over Teeven horen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de grootte van de overheid doelde ipv de invloed. Die wordt inderdaad met een VVDer als Teeven niet kleiner.
De vraag is hoe.quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh die overheid gaat zich de komende jaren wel wat verder terugtrekken hoor. Is gezien de financiële en demografische situatie geen ontkomen aan.
Teeven is voor de VVD wat Nagel voor de PvdA is.quote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal bij mij dan ook nooit een positief woord over Teeven horen.
Daar zijn wij het wel over eens.
Moggel.quote:
Dit is de eerste zondag in een jaar of zeven die ik moet doorhalen omdat mn dag/nacht ritme anders in de war gaat komenquote:
Oh, dat gebeurt me toch wel minstens eens per maand.quote:Op zondag 11 december 2011 08:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit is de eerste zondag in een jaar of zeven die ik moet doorhalen omdat mn dag/nacht ritme anders in de war gaat komen
Niet gezienquote:Op zondag 11 december 2011 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Heb je die crash met de kraanwagen gezien op de nieuwe binnenweg?
Jezusquote:
Jawelquote:
Bluswater in wijn veranderenquote:
Dat worden leuke maanden in Engeland, denk ik. Radicale bezuinigingen die een vernietigend effect op de economie hebben en dan ook nog ontzettende faaldiplomatie door Cameron, met betrekking tot een stokpaardje (nou ja) van de LibDems.quote:UK deputy PM Nick Clegg tells BBC that EU summit outcome 'bad for Britain'
10 puntjes van Cameronquote:Op zondag 11 december 2011 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat worden leuke maanden in Engeland, denk ik. Radicale bezuinigingen die een vernietigend effect op de economie hebben en dan ook nog ontzettende faaldiplomatie door Cameron, met betrekking tot een stokpaardje (nou ja) van de LibDems.
Polen heeft het zelfs nog slechter gedaan.quote:Op zondag 11 december 2011 11:28 schreef johnnylove het volgende:
[..]
10 puntjes van Cameron
Die heeft het spelletje poker echt slecht gespeeld.
De eisen van de UK waren ook gewoon belachelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 11:35 schreef Drugshond het volgende:
Een voordeel van geen UK bij de EU.... die schuldenlast (en die is enorm) telt niet meer mee op de balans..
Hallo pratende man van dubieuze leeftijd met een seksualiteitsprobleem.quote:
UK dacht even de moffen en de vichies de les te leren.... Dus niet he.quote:Op zondag 11 december 2011 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De eisen van de UK waren ook gewoon belachelijk.
London moet wel een uitzonderingspositie krijgen. Yeah right, als een soort stukje Zwitserland zeker.quote:Op zondag 11 december 2011 11:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
UK dacht even de moffen en de vichies de les te leren.... Dus niet he.
De Nederlanders daarentegenquote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef De_Nuance het volgende:
De Britten gaven zich tenminste niet over aan de Duitsers !!
De Fransen zijn alweer gecapituleerd, duurt nooit lang bij hen.
Man van het volk. Hihi.quote:Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Rutte komt vanmiddag hier in het dorp hierover spreken
Kies maar.quote:Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef johnnylove het volgende:
Rutte komt vanmiddag hier in het dorp hierover spreken
Nee nee, volgens bepaalde lieden moeten wij de Britten benijdenquote:Op zondag 11 december 2011 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat worden leuke maanden in Engeland, denk ik. Radicale bezuinigingen die een vernietigend effect op de economie hebben en dan ook nog ontzettende faaldiplomatie door Cameron, met betrekking tot een stokpaardje (nou ja) van de LibDems.
Kan wel een waxinelichtje vanaf mijn balkon gooien. Het is immers tegenover me.quote:Op zondag 11 december 2011 11:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kies maar.
• 2/3 olie + 1/3 benzine + lege whisky fles + een katoenen zakdoek.
• 2/3 wasbenzine + 1/3 afwasmiddel + lege whisky fles + een katoenen zakdoek.
Vooral die paleisjes waar ze in wonenquote:Op zondag 11 december 2011 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, volgens bepaalde lieden moeten wij de Britten benijden
Hang gewoon de Palastijnse vlag buiten met 12 sterren.quote:Op zondag 11 december 2011 11:57 schreef johnnylove het volgende:
Kan wel een waxinelichtje vanaf mijn balkon gooien. Het is immers tegenover me.
Daar wilde ik niet eens over beginnen.quote:
Onze grote vriend VS lachte mij gisteren uit toen ik zei dat wij het beter voor elkaar hebben dan de Britten.quote:Op zondag 11 december 2011 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral die paleisjes waar ze in wonen
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 11 december 2011 11:28 schreef betyar het volgende:
@Du_ke, je hebt helemaal gelijk!!! Kölsch en dan Küppers-Kölsch is wel lekker.
Op veel vlakken gaat het daar gewoon bagger.quote:Op zondag 11 december 2011 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral die paleisjes waar ze in wonen
[ afbeelding ]
Nooitquote:Op zondag 11 december 2011 12:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hang gewoon de Palastijnse vlag buiten met 12 sterren.
Na 3 seconden... hey geen honger meer.quote:
Er zijn mooie stukjes Engeland. En lelijke.quote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze grote vriend VS lachte mij gisteren uit toen ik zei dat wij het beter voor elkaar hebben dan de Britten.
Tsja. Wellicht als je in the City werkt.
En duizenden jaren inteelt heeft ze in elk geval aan veel lelijke mensen geholpenquote:Op zondag 11 december 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn mooie stukjes Engeland. En lelijke.
Laten we het daar op houden
quote:Op zondag 11 december 2011 11:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hallo pratende man van dubieuze leeftijd met een seksualiteitsprobleem.
Hoelang was je ban in totaal?quote:
Uiteindelijk leven we allemaal op een eilandquote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
En duizenden jaren inteelt heeft ze in elk geval aan veel lelijke mensen geholpen
quote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef du_ke het volgende:
En duizenden jaren inteelt heeft ze in elk geval aan veel lelijke mensen geholpen
Er zijn gelukkig altijd uitzonderingenquote:Op zondag 11 december 2011 12:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is watquote:
Racist.quote:
Wat vreselijk dit.quote:Op zondag 11 december 2011 12:27 schreef Drugshond het volgende:
Mensen met echt rood haar, een bleke huid en een sproetenkop spreken tot de verbeelding. Onderzoekers, kunstenaars of fotografen kunnen ze echter maar met moeite vinden. Echt rood wordt namelijk een zeldzaamheid. Een roodharige kan geboren worden uit een ouderpaar dat zelf geen rood haar heeft maar wel zogenaamde slapende 'roodhaargenen', die bij vader en moeder worden onderdrukt door die immer opdringerige 'bruin- en blondhaargenen'. Eenmaal bevrijd en samengebracht blijken de 'roden' soms wel sterk genoeg om zich te doen gelden.
Door de multiculturele samenleving komen er echter steeds meer dominante 'bruinhaargenen'. Door al die nieuwe bruine haargenen krijgt rood haar op den duur geen schijn van kans meer. Pessimistische biologen en erfelijkheidsdeskundigen gaan er van uit dat de échte roodharigen, die met een blanke doorzichtige huid en sproeten, over 50 jaar totaal uit het Nederlandse straatbeeld zijn verdwenen. Anderen denken dat het nog een paar honderd jaar zal duren, maar verdwijnen doen ze op den duur onherroepelijk.
'Voortplantingsprogramma'
Volgens klinisch moleculair geneticus Erik Sistermans van de Nijmeegse Radboud Universiteit zou je om het aantal roodharigen enigszins in stand te houden, een soort gericht voortplantingsprogramma moeten beginnen. Hij voegt meteen toe: ''Ondenkbaar natuurlijk, maar het zou wel werken.'' We zien straks weliswaar geen rood haar meer, maar het gen blijft wel aanwezig, zo stelt hij. Daardoor zullen er altijd wel wat roodharigen over blijven.
Dominant gen
Haarkleur wordt veroorzaakt door de afzetting van pigmenten die door genen worden gevormd. Twee genen zijn uiteindelijk in het spel; één van de vader en één van de moeder. Het dominante gen bepaalt echter de haarkleur. Het gen dat zorgt voor bruin haar is altijd dominant, het gen voor rood haar is altijd ondergeschikt (recessief).
Het recessieve gen dat mensen rood haar, blanke huid en sproeten geeft is vermoedelijk tussen de 50.000 en 100.000 jaar oud. Ongeveer één procent van de westerse wereldbevolking is nu roodharig.
Overigens komen niet alleen roodharigen in de 'verdrukking'. Door de hoge migratie en vermenging van rassen zullen ook natuurlijk blond haar en blauwe ogen zeldzamer worden.
---------------------------------------------------------------------------
Rassenvermenging...
Dat is iets met fascisten tochquote:
Jij brengt hier van die nare donkere genen heenquote:Op zondag 11 december 2011 12:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat vreselijk dit.
Moet bijna huilen
Inderdaad. Met je saaie kutgenen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:31 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Wat vreselijk dit.
Moet bijna huilen
Kunnen we fixen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
Kan ik er wat aan doen dat jullie genen niet dominant genoeg zijn?
Ja. Minder kinderen bouwen.quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
Niet voortplanten.quote:Op zondag 11 december 2011 12:33 schreef De_Nuance het volgende:
Ik meng gewoon met een van jullie. Gemengde huwelijken zijn de sleutel tot eenwording en langdurige vrede.quote:Op zondag 11 december 2011 12:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja. Minder kinderen bouwen.
Jij en de jouwen.
Homo.quote:Op zondag 11 december 2011 12:37 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Ik meng gewoon met een van jullie.
Dit is wel nog zieker dan ik dacht. Een Siamese tweeling MAKEN ?quote:Mengele werd berucht door zijn wrede medische experimenten op gevangenen, en in het bijzonder op tweelingen die door hun genetische gelijkheid van belang werden geacht voor de eugenetica. Onder de experimenten vielen onder meer blootstelling aan koude tot overlijden, experimenten in vacuümkamers, het amputeren van ledematen en verwijderen van organen (naar verluidt vaak zonder verdoving) en het uitproberen van medische behandelingen en geneesmiddelen. Een van zijn experimenten had als doel een Siamese tweeling te maken door een eeneiige tweeling aan elkaar te naaien – een experiment dat overigens faalde, evenals de proefneming een blauwe stof in de ogen te injecteren om ze "Arisch" te maken. Gedurende zijn tijd in Auschwitz leverde Mengele allerlei menselijk materiaal aan het Keizer Wilhelm Instituut voor Antropologie, Menselijke Erfelijkheidsleer en Eugenetica in Berlijn en zijn directeur, Verschuer.
Racistquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |