De eisen van de UK waren ook gewoon belachelijk.quote:Op zondag 11 december 2011 11:35 schreef Drugshond het volgende:
Een voordeel van geen UK bij de EU.... die schuldenlast (en die is enorm) telt niet meer mee op de balans..
Hallo pratende man van dubieuze leeftijd met een seksualiteitsprobleem.quote:
UK dacht even de moffen en de vichies de les te leren.... Dus niet he.quote:Op zondag 11 december 2011 11:41 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De eisen van de UK waren ook gewoon belachelijk.
London moet wel een uitzonderingspositie krijgen. Yeah right, als een soort stukje Zwitserland zeker.quote:Op zondag 11 december 2011 11:46 schreef Drugshond het volgende:
[..]
UK dacht even de moffen en de vichies de les te leren.... Dus niet he.
De Nederlanders daarentegenquote:Op zondag 11 december 2011 11:48 schreef De_Nuance het volgende:
De Britten gaven zich tenminste niet over aan de Duitsers !!
De Fransen zijn alweer gecapituleerd, duurt nooit lang bij hen.
Man van het volk. Hihi.quote:Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef johnnylove het volgende:
[..]
Rutte komt vanmiddag hier in het dorp hierover spreken
Kies maar.quote:Op zondag 11 december 2011 11:49 schreef johnnylove het volgende:
Rutte komt vanmiddag hier in het dorp hierover spreken
Nee nee, volgens bepaalde lieden moeten wij de Britten benijdenquote:Op zondag 11 december 2011 11:20 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat worden leuke maanden in Engeland, denk ik. Radicale bezuinigingen die een vernietigend effect op de economie hebben en dan ook nog ontzettende faaldiplomatie door Cameron, met betrekking tot een stokpaardje (nou ja) van de LibDems.
Kan wel een waxinelichtje vanaf mijn balkon gooien. Het is immers tegenover me.quote:Op zondag 11 december 2011 11:54 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Kies maar.
• 2/3 olie + 1/3 benzine + lege whisky fles + een katoenen zakdoek.
• 2/3 wasbenzine + 1/3 afwasmiddel + lege whisky fles + een katoenen zakdoek.
Vooral die paleisjes waar ze in wonenquote:Op zondag 11 december 2011 11:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee nee, volgens bepaalde lieden moeten wij de Britten benijden
Hang gewoon de Palastijnse vlag buiten met 12 sterren.quote:Op zondag 11 december 2011 11:57 schreef johnnylove het volgende:
Kan wel een waxinelichtje vanaf mijn balkon gooien. Het is immers tegenover me.
Daar wilde ik niet eens over beginnen.quote:
Onze grote vriend VS lachte mij gisteren uit toen ik zei dat wij het beter voor elkaar hebben dan de Britten.quote:Op zondag 11 december 2011 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral die paleisjes waar ze in wonen
[ afbeelding ]
Kloptquote:Op zondag 11 december 2011 11:28 schreef betyar het volgende:
@Du_ke, je hebt helemaal gelijk!!! Kölsch en dan Küppers-Kölsch is wel lekker.
Op veel vlakken gaat het daar gewoon bagger.quote:Op zondag 11 december 2011 12:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Vooral die paleisjes waar ze in wonen
[ afbeelding ]
Nooitquote:Op zondag 11 december 2011 12:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hang gewoon de Palastijnse vlag buiten met 12 sterren.
Na 3 seconden... hey geen honger meer.quote:
Er zijn mooie stukjes Engeland. En lelijke.quote:Op zondag 11 december 2011 12:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Onze grote vriend VS lachte mij gisteren uit toen ik zei dat wij het beter voor elkaar hebben dan de Britten.
Tsja. Wellicht als je in the City werkt.
En duizenden jaren inteelt heeft ze in elk geval aan veel lelijke mensen geholpenquote:Op zondag 11 december 2011 12:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Er zijn mooie stukjes Engeland. En lelijke.
Laten we het daar op houden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |