oh ik ben ook niet voor het rookverbod hoorquote:Op zondag 11 december 2011 01:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat is ook maar de vraag. Op functies bij de caviapolitie hadden maar een handvol agenten intern gesolliciteerd. Het is dus maar zeer de vraag of er daar wel 500 van komen. En dat rookverbod niet handhaven vind ik wel prima. Wat een betutteling laat de kroegbaas dat lekker zelf bepalen.
Je zal bij mij dan ook nooit een positief woord over Teeven horen.quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik dacht dat je op de grootte van de overheid doelde ipv de invloed. Die wordt inderdaad met een VVDer als Teeven niet kleiner.
De vraag is hoe.quote:Op zondag 11 december 2011 00:56 schreef du_ke het volgende:
[..]
Oh die overheid gaat zich de komende jaren wel wat verder terugtrekken hoor. Is gezien de financiële en demografische situatie geen ontkomen aan.
Teeven is voor de VVD wat Nagel voor de PvdA is.quote:Op zondag 11 december 2011 01:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je zal bij mij dan ook nooit een positief woord over Teeven horen.
Daar zijn wij het wel over eens.
Moggel.quote:
Dit is de eerste zondag in een jaar of zeven die ik moet doorhalen omdat mn dag/nacht ritme anders in de war gaat komenquote:
Oh, dat gebeurt me toch wel minstens eens per maand.quote:Op zondag 11 december 2011 08:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dit is de eerste zondag in een jaar of zeven die ik moet doorhalen omdat mn dag/nacht ritme anders in de war gaat komen
Niet gezienquote:Op zondag 11 december 2011 10:35 schreef Mutant01 het volgende:
Heb je die crash met de kraanwagen gezien op de nieuwe binnenweg?
Jezusquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |