De normale pagina deed het bij mij ook niet vanochtend. Echter deze wel.quote:Op maandag 12 december 2011 15:57 schreef _GdR_ het volgende:
ligt het aan mij of kan ik 3fm niet beluisteren online?
dank je wel.quote:Op maandag 12 december 2011 15:59 schreef StephanL het volgende:
[..]
De normale pagina deed het bij mij ook niet vanochtend. Echter deze wel.
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 12-12-2011 om 16:15:06Om een veel gestelde vraag te beantwoorden: ik presenteer dit jaar samen met @annemieke3fm de #3FM Serious Request updates op TV. #SR11 reageer retweet
Lachen johquote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer een zinloos programma van BNN. Knap.
Sersjeetwitter:ABRadio twitterde op maandag 12-12-2011 om 16:27:28Op het #Europaplein thv Italiėlaan # heemskerk is een gaslek, Brandweer ter plaatse. Omgeving wordt afgezet, aantal winkels wordt ontruimd. reageer retweet
wat zijn zinvolle programma;s?quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer een zinloos programma van BNN. Knap.
Jersey Shorequote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zijn zinvolle programma;s?
Ben ik niet geweest vandaag!quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef borisz het volgende:
Sersjeetwitter:ABRadio twitterde op maandag 12-12-2011 om 16:27:28Op het #Europaplein thv Italiėlaan # heemskerk is een gaslek, Brandweer ter plaatse. Omgeving wordt afgezet, aantal winkels wordt ontruimd. reageer retweet
Weet je dat ik zoiets al in die richting dacht? Tof!quote:Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef themauster het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 12-12-2011 om 16:15:06Om een veel gestelde vraag te beantwoorden: ik presenteer dit jaar samen met @annemieke3fm de #3FM Serious Request updates op TV. #SR11 reageer retweet
Als Ramon maar het geld blijft tellenquote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Weet je dat ik zoiets al in die richting dacht? Tof!
Met het plakpak jaquote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Ramon maar het geld blijft tellen
nee, die is toch druk met klusjesmannen? kan me eigenlijk niet herinneren of hij vorig jaar geld telde. 2 jaar gelden wel, met dat plakpak van em. was mijn eerste kennismaking met Ramonquote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Ramon maar het geld blijft tellen
Die klusjesmannen staan volgens mij allang op band tegen de tijd dat SR is.quote:Op maandag 12 december 2011 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die is toch druk met klusjesmannen? kan me eigenlijk niet herinneren of hij vorig jaar geld telde. 2 jaar gelden wel, met dat plakpak van em. was mijn eerste kennismaking met Ramon
dat is ook weer waar natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die klusjesmannen staan volgens mij allang op band tegen de tijd dat SR is.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Dowaar is dat gifje van toen ze betrapt werd tijdens het roken?
Beetje late reactie, maar zat in de laatste selectieronde voor luchtverkeersleider. Daar ben ik vrijdag gezakt voor examen -> exit.quote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Piles!
Je was toch weer aan 't werk? Niks geworden?
Balenquote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar zat in de laatste selectieronde voor luchtverkeersleider. Daar ben ik vrijdag gezakt voor examen -> exit.
das mooi kakquote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar zat in de laatste selectieronde voor luchtverkeersleider. Daar ben ik vrijdag gezakt voor examen -> exit.
zo flauw hequote:Op maandag 12 december 2011 18:19 schreef Swomp het volgende:
Wang snee wang, altijd leuk bellen met chinezen
klote zeg...quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is jammer, daar gaat je hoge salaris...quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
twitter:harrywesterman twitterde op maandag 12-12-2011 om 17:26:24Enorme vuurbal bij texaco op de a12 http://t.co/iavfxWBZ reageer retweet
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)station-op-A12.dhtmlquote:Op maandag 12 december 2011 18:24 schreef Evertjan het volgende:
twitter:harrywesterman twitterde op maandag 12-12-2011 om 17:26:24Enorme vuurbal bij texaco op de a12 http://t.co/iavfxWBZ reageer retweet
plus voor jou de groetjes van:quote:Op maandag 12 december 2011 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb eht echt helemaal gehad met die PLUS! reclames
die linker en die rechter zou ik doen!quote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
plus voor jou de groetjes van:
[ afbeelding ]
Die rechter komt uit grunn en heeft ook in Spangas gezeten.quote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die linker en die rechter zou ik doen!
Vooral die pittige rechter jongehquote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die linker en die rechter zou ik doen!
En de radiobitches awards. Niet erg.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
V Ventures draait nu ook de nek om van V-Radio en de V-academy. KinkFM hebben ze ook al om zeep geholpen.
kost teveel geld allemaal tegenwoordig voor een commercieel bedrijf.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
V Ventures draait nu ook de nek om van V-Radio en de V-academy.KinkFM hebben ze ook al om zeep geholpen.
Hij heeft al een paar jaar een vriendin.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef Droopie het volgende:
Zit niemand radio1 te luisteren. Nooit geweten dat timur een kind heeft en volgens mij verklapt hij net, hij zegt het niet, dat ramon van de mannen is. "Of hij homo is weet ik niet, maar hij heeft wel een partner."
haha, wat een grap dan van timur. Wel heel leuk intervieuw van een uurquote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar jaar een vriendin.
"Partner" zegt niets over het geslacht van die persoon.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef Droopie het volgende:
Zit niemand radio1 te luisteren. Nooit geweten dat timur een kind heeft en volgens mij verklapt hij net, hij zegt het niet, dat ramon van de mannen is. "Of hij homo is weet ik niet, maar hij heeft wel een partner."
je had het moeten horen. Maar snap je puntquote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Partner" zegt niets over het geslacht van die persoon.
Tot zover dus alle radio-activiteiten van Veronica... het Radio Veronica op de FM hebben ze namelijk behalve de naam helemaal niets mee te maken.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
V Ventures draait nu ook de nek om van V-Radio en de V-academy. KinkFM hebben ze ook al om zeep geholpen.
Het allemaal te duur aan het worden. Dus dan is het klaar.quote:Op maandag 12 december 2011 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tot zover dus alle radio-activiteiten van Veronica... het Radio Veronica op de FM hebben ze namelijk behalve de naam helemaal niets mee te maken.![]()
Mja, met dat noodlijdende ANP als kostenpost hebben ze ook weinig keus natuurlijk. Kunnen ze dat niet gewoon opdoeken?quote:Op maandag 12 december 2011 20:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het allemaal te duur aan het worden. Dus dan is het klaar.
en dat geld moet je dan maar steken in project wat na 6 jaar te hebben bestaan nog niet veel heeft opgeleverd aan talent.quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, met dat noodlijdende ANP als kostenpost hebben ze ook weinig keus natuurlijk. Kunnen ze dat niet gewoon opdoeken?
Jumbo heeft C1000 gekocht, maar ze gaan niet fuseren hebben ze gezegd.quote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Lol, zo snel gaat een fusie dus. De flessen actie van de Jumbo is nu dus ook bij de C1000
Ach dat zal over een aantal jaar gebeuren. Jumbo moet eerst nog al die super de boers ombouwenquote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jumbo heeft C1000 gekocht, maar ze gaan niet fuseren hebben ze gezegd.
twitter:coen3fm twitterde op maandag 12-12-2011 om 21:25:12Je raadt nooit met wie ik in een restaurant zit... #SR11 #Utrecht http://t.co/bW9JcQ3r reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 12-12-2011 om 21:29:29Je raadt nooit met wie ik in een restaurant zit... #SR11 #utrecht http://t.co/sw6XIoWU reageer retweet
twitter:Timur3FM twitterde op maandag 12-12-2011 om 21:33:34Je raadt nooit met wie ik in het restaurant zit! http://t.co/dRgiYnU1 reageer retweet
mwoah... wel een beetje hetzelfde idee, maar heb niet het idee dat Focus begint.quote:Op maandag 12 december 2011 22:07 schreef Sirolf het volgende:
En toch denk ik nog steeds dat Hocus Pocus van Focus begint als Maccabees - Pelican wordt gedraaid...
quote:Op maandag 12 december 2011 23:24 schreef Againzender het volgende:
[..]
mwoah... wel een beetje hetzelfde idee, maar heb niet het idee dat Focus begint.
Zit nu wel de hele nacht met Focus in m'n kop trouwens ben ik bangkomt mijn vouw straks weer: 'Waarom jodel jij in je slaap
'
tist jong? hoop dat een nachtje nachtrust je goed doet.quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Zo, wat een dag met allemaal kutnieuws. Proberen te slapen maar.
Dat ongeluk?quote:Op maandag 12 december 2011 23:27 schreef Pino112 het volgende:
Zo, wat een dag met allemaal kutnieuws. Proberen te slapen maar.
Ah, gatver... Das ook erg naarquote:Op maandag 12 december 2011 23:42 schreef Pino112 het volgende:
Dat ongeluk ook ja, maar ken haar niet hoor.
Oudklasgenoot van vorig schooljaar vanochtend overleden aan leukemie, had ze al voor de tweede of derde keer.
Kutzooi.
Omg, dat ook nog... Sterkte!quote:Op maandag 12 december 2011 23:45 schreef Pino112 het volgende:
Oh, ik heb morgenochtend ook nog rij-examen om 9u. Kan er ook nog wel bij.
jupquote:Op maandag 12 december 2011 23:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
tist jong? hoop dat een nachtje nachtrust je goed doet.
en ik heb mijn avond gedaan met een prima film en een redelijk vermakelijke film.
Donderdag is song van het jaar toch? is dat heel MetMichiel en 3voor12, dus van 19.00u tot 01.00u?
mmm, ik heb nog een bak vakantieuren staan. vrijdag wellicht ook maar vrijnemen dan...quote:
Die homofiele negerquote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
plus voor jou de groetjes van:
[ afbeelding ]
Edgar is heul niet homofiel, ik heb vernomen dat hij dikke verkering heeft met dat blonde meisje met een vlecht in het haarquote:
dat maakt hem nog steeds geen homoquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Edgar is heul niet homofiel, ik heb vernomen dat hij dikke verkering heeft met dat blonde meisje met een vlecht in het haar
ik bedoel: dan kan het nog steeds een homo zijnquote:Op dinsdag 13 december 2011 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat maakt hem nog steeds geen homo
Ik vermoed op de een of andere manier dat je een G teveel hebt gebruikt...quote:Op dinsdag 13 december 2011 00:13 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat maakt hem nog steeds geen homo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |