Sersjeetwitter:ABRadio twitterde op maandag 12-12-2011 om 16:27:28Op het #Europaplein thv Italiėlaan # heemskerk is een gaslek, Brandweer ter plaatse. Omgeving wordt afgezet, aantal winkels wordt ontruimd. reageer retweet
wat zijn zinvolle programma;s?quote:Op maandag 12 december 2011 16:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
Weer een zinloos programma van BNN. Knap.
Jersey Shorequote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wat zijn zinvolle programma;s?
Ben ik niet geweest vandaag!quote:Op maandag 12 december 2011 16:30 schreef borisz het volgende:
Sersjeetwitter:ABRadio twitterde op maandag 12-12-2011 om 16:27:28Op het #Europaplein thv Italiėlaan # heemskerk is een gaslek, Brandweer ter plaatse. Omgeving wordt afgezet, aantal winkels wordt ontruimd. reageer retweet
Weet je dat ik zoiets al in die richting dacht? Tof!quote:Op maandag 12 december 2011 16:16 schreef themauster het volgende:
twitter:michielveenstra twitterde op maandag 12-12-2011 om 16:15:06Om een veel gestelde vraag te beantwoorden: ik presenteer dit jaar samen met @annemieke3fm de #3FM Serious Request updates op TV. #SR11 reageer retweet
Als Ramon maar het geld blijft tellenquote:Op maandag 12 december 2011 16:42 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Weet je dat ik zoiets al in die richting dacht? Tof!
Met het plakpak jaquote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Ramon maar het geld blijft tellen
nee, die is toch druk met klusjesmannen? kan me eigenlijk niet herinneren of hij vorig jaar geld telde. 2 jaar gelden wel, met dat plakpak van em. was mijn eerste kennismaking met Ramonquote:Op maandag 12 december 2011 16:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Als Ramon maar het geld blijft tellen
Die klusjesmannen staan volgens mij allang op band tegen de tijd dat SR is.quote:Op maandag 12 december 2011 16:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, die is toch druk met klusjesmannen? kan me eigenlijk niet herinneren of hij vorig jaar geld telde. 2 jaar gelden wel, met dat plakpak van em. was mijn eerste kennismaking met Ramon
dat is ook weer waar natuurlijkquote:Op maandag 12 december 2011 16:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Die klusjesmannen staan volgens mij allang op band tegen de tijd dat SR is.
quote:Op maandag 12 december 2011 17:13 schreef rubbereend het volgende:
Dowaar is dat gifje van toen ze betrapt werd tijdens het roken?
Beetje late reactie, maar zat in de laatste selectieronde voor luchtverkeersleider. Daar ben ik vrijdag gezakt voor examen -> exit.quote:Op maandag 12 december 2011 13:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Piles!
Je was toch weer aan 't werk? Niks geworden?
Balenquote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar zat in de laatste selectieronde voor luchtverkeersleider. Daar ben ik vrijdag gezakt voor examen -> exit.
das mooi kakquote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Beetje late reactie, maar zat in de laatste selectieronde voor luchtverkeersleider. Daar ben ik vrijdag gezakt voor examen -> exit.
zo flauw hequote:Op maandag 12 december 2011 18:19 schreef Swomp het volgende:
Wang snee wang, altijd leuk bellen met chinezen
klote zeg...quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat is jammer, daar gaat je hoge salaris...quote:Op maandag 12 december 2011 17:50 schreef Piles het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |