plus voor jou de groetjes van:quote:Op maandag 12 december 2011 19:02 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb eht echt helemaal gehad met die PLUS! reclames
die linker en die rechter zou ik doen!quote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef alors het volgende:
[..]
plus voor jou de groetjes van:
[ afbeelding ]
Die rechter komt uit grunn en heeft ook in Spangas gezeten.quote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die linker en die rechter zou ik doen!
Vooral die pittige rechter jongehquote:Op maandag 12 december 2011 19:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
die linker en die rechter zou ik doen!
En de radiobitches awards. Niet erg.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
V Ventures draait nu ook de nek om van V-Radio en de V-academy. KinkFM hebben ze ook al om zeep geholpen.
kost teveel geld allemaal tegenwoordig voor een commercieel bedrijf.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
V Ventures draait nu ook de nek om van V-Radio en de V-academy.KinkFM hebben ze ook al om zeep geholpen.
Hij heeft al een paar jaar een vriendin.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef Droopie het volgende:
Zit niemand radio1 te luisteren. Nooit geweten dat timur een kind heeft en volgens mij verklapt hij net, hij zegt het niet, dat ramon van de mannen is. "Of hij homo is weet ik niet, maar hij heeft wel een partner."
haha, wat een grap dan van timur. Wel heel leuk intervieuw van een uurquote:Op maandag 12 december 2011 19:58 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Hij heeft al een paar jaar een vriendin.
"Partner" zegt niets over het geslacht van die persoon.quote:Op maandag 12 december 2011 19:56 schreef Droopie het volgende:
Zit niemand radio1 te luisteren. Nooit geweten dat timur een kind heeft en volgens mij verklapt hij net, hij zegt het niet, dat ramon van de mannen is. "Of hij homo is weet ik niet, maar hij heeft wel een partner."
je had het moeten horen. Maar snap je puntquote:Op maandag 12 december 2011 20:01 schreef Sersjee het volgende:
[..]
"Partner" zegt niets over het geslacht van die persoon.
Tot zover dus alle radio-activiteiten van Veronica... het Radio Veronica op de FM hebben ze namelijk behalve de naam helemaal niets mee te maken.quote:Op maandag 12 december 2011 19:53 schreef borisz het volgende:
V Ventures draait nu ook de nek om van V-Radio en de V-academy. KinkFM hebben ze ook al om zeep geholpen.
Het allemaal te duur aan het worden. Dus dan is het klaar.quote:Op maandag 12 december 2011 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Tot zover dus alle radio-activiteiten van Veronica... het Radio Veronica op de FM hebben ze namelijk behalve de naam helemaal niets mee te maken.![]()
Mja, met dat noodlijdende ANP als kostenpost hebben ze ook weinig keus natuurlijk. Kunnen ze dat niet gewoon opdoeken?quote:Op maandag 12 december 2011 20:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Het allemaal te duur aan het worden. Dus dan is het klaar.
en dat geld moet je dan maar steken in project wat na 6 jaar te hebben bestaan nog niet veel heeft opgeleverd aan talent.quote:Op maandag 12 december 2011 20:21 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, met dat noodlijdende ANP als kostenpost hebben ze ook weinig keus natuurlijk. Kunnen ze dat niet gewoon opdoeken?
Jumbo heeft C1000 gekocht, maar ze gaan niet fuseren hebben ze gezegd.quote:Op maandag 12 december 2011 17:07 schreef rubbereend het volgende:
Lol, zo snel gaat een fusie dus. De flessen actie van de Jumbo is nu dus ook bij de C1000
Ach dat zal over een aantal jaar gebeuren. Jumbo moet eerst nog al die super de boers ombouwenquote:Op maandag 12 december 2011 20:49 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Jumbo heeft C1000 gekocht, maar ze gaan niet fuseren hebben ze gezegd.
twitter:coen3fm twitterde op maandag 12-12-2011 om 21:25:12Je raadt nooit met wie ik in een restaurant zit... #SR11 #Utrecht http://t.co/bW9JcQ3r reageer retweet
twitter:gerardekdom twitterde op maandag 12-12-2011 om 21:29:29Je raadt nooit met wie ik in een restaurant zit... #SR11 #utrecht http://t.co/sw6XIoWU reageer retweet
twitter:Timur3FM twitterde op maandag 12-12-2011 om 21:33:34Je raadt nooit met wie ik in het restaurant zit! http://t.co/dRgiYnU1 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |