Heerlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef Nautilus. het volgende:
Wat dat betreft was hij wel een held.
Tsja, ik kan met mijn tijd iets beters aanvangen dan in de file te staan, dus mijn ding is het niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind filerijden niet erg.
Sigaretje opsteken, krantje lezen, muziekje aan, lekker de verwarming op 24. Heerlijk.
Ik ook wel, maar de baas betaalt dus wat boeit het mij nou.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, ik kan met mijn tijd iets beters aanvangen dan in de file te staan, dus mijn ding is het niet.
Soms klink jij wel akelig links.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar de baas betaalt dus wat boeit het mij nou.
Doet me denken aan Afrika, gewoon lunchpauze's van 3 uur nemen, baas betaalt, /care.
Heeft ZA ook de befaamde Afrikaanse arbeidsethos?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar de baas betaalt dus wat boeit het mij nou.
Doet me denken aan Afrika, gewoon lunchpauze's van 3 uur nemen, baas betaalt, /care.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef waht het volgende:
[..]
Heeft ZA ook de befaamde Afrikaanse arbeidsethos?
Geeft niks, betaalt krijgen terwijl je met een cocktail aan het strand zit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Soms klink jij wel akelig links.
Griekse toestanden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niks, betaalt krijgen terwijl je met een cocktail aan het strand zit.
Could have been worse.
Och valt mee, wij als Europeanen verzetten daar in 1 dag meer werk dan zij binnen een week, dus je haalt dat zo snel in dat je gewoon een rating krijgt van jewelste en iedereen met je wegloopt dat je makkelijk al die vrijheden in kan plannen zonder consequenties.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Griekse toestanden.![]()
Affijn, nu we het toch over Afrika hebben, hier wat klimaatgekkies:
[ afbeelding ]
Meester Piet Visser z'n broer heeft ook een hobby gevonden zie ik.quote:
Amsterdammers.quote:
Godverdomme zegquote:
Nope, regeringsbeleid, ze hebben de lokale sociale werkplaats verplicht laten werken bij een platenmaatschappij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:59 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Godverdomme zeg
Is dat Roelvink z'n nageboorte of wat?
Megavet nummer, vooral bekend van de epische scene waarin Al Pacino achter Robert de Niro aangaat in de lucht en straten van LA.quote:
Valt ook wel weer mee, dit soort muziek is standaard bij foute gay feestjes.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Dit blijft mijn favoriet van de Foutmijn. Zo ongelooflijk slecht.
Heat? Met die vliegtuigen en containers enzo?quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Megavet nummer, vooral bekend van de epische scene waarin Al Pacino achter Robert de Niro aangaat in de lucht en straten van LA.
Heat was niet met vliegtuigen en containers, maar idd wel die film.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:02 schreef eriksd het volgende:
[..]
Heat? Met die vliegtuigen en containers enzo?
Een van de betere covers ooit gemaakt....quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Megavet nummer, vooral bekend van de epische scene waarin Al Pacino achter Robert de Niro aangaat in de lucht en straten van LA.
Die eindscene was met die landingsbaan dacht ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heat was niet met vliegtuigen en containers, maar idd wel die film.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:00 schreef eriksd het volgende:
Dit blijft mijn favoriet van de Foutmijn. Zo ongelooflijk slecht.
Dat klopt ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:03 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die eindscene was met die landingsbaan dacht ik.
Vind jij. Maar accepteer inderdaad dat er dan meer kansarmen bij komen die meer ontevreden worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Eigen verantwoording is geen verkeerde weg, ook al wordt de groep kanslozen groter.
Uiteraard, dat compenseer je gewoon door politiebrutaliteit toe te staan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:04 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vind jij. Maar accepteer inderdaad dat er dan meer kansarmen bij komen die meer ontevreden worden.
Is gewoon hetzelfde als zeehondjes meppen.... die voeren ook geen flikker uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Uiteraard, dat compenseer je gewoon door politiebrutaliteit toe te staan.
En natuurlijk het leger weer een doel te geven.
Een weinig duurzame oplossing en een glijdende schaal.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Neem gewoon Zuid-Afrika als voorbeeld, alle kansarmen hun eigen thuisland waar geen medische zorg en onderwijs aanwezig is (wel diamantmijnen en plantage's waar men als koelie kan werken) en maak een gebied voor succesvolle mensen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Precies, werklozenhuid-leer wordt de nieuwe modetrend op de Millionairsfair.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Is gewoon hetzelfde als zeehondjes meppen.... die voeren ook geen flikker uit.
En niemand post even het orgineel?quote:
Dat is wel cru inderdaad, alle medicijnen zijn er in overvloed in apotheken, je moet ze kopen over de toonbank met je creditcard en dan ga je naar de private huisarts (weer met je creditcard) die het enkel bij je inspuit en klaar. De enige wachttijd is voor de kassa.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Neem gewoon Zuid-Afrika als voorbeeld, alle kansarmen hun eigen thuisland waar geen medische zorg en onderwijs aanwezig is (wel diamantmijnen en plantage's waar men als koelie kan werken) en maak een gebied voor succesvolle mensen.
Heb je dat probleem ook meteen opgelost.
Segregatie gaat echt nog eens heel groot worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat is wel cru inderdaad, alle medicijnen zijn er in overvloed in apotheken, je moet ze kopen over de toonbank met je creditcard en dan ga je naar de private huisarts (weer met je creditcard) die het enkel bij je inspuit en klaar. De enige wachttijd is voor de kassa.
De grote groepen hongerige zieke zielige negertjes voor de ingang is dan wel weer lastig.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:08 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Segregatie gaat echt nog eens heel groot worden.
Statiegeld terugbrengen bedoel jequote:Op zaterdag 10 december 2011 14:06 schreef remlof het volgende:
Goeiemorgen, ik ga mijn huis eens uitmesten vandaag.
Daarvoor heb je personeel.quote:Op zaterdag 10 december 2011 14:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
De grote groepen hongerige zieke zielige negertjes voor de ingang is dan wel weer lastig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |