Ja heb ook sollicitaties lopen in Amsterdam inderdaad.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]![]()
Maar waar solliciteer je dan helemaal, in de Randstad?
Of doel je op je periode nadat je je diploma hebt behaald?
Domme mensen zijn natuurlijk wel andere koek dan structureel ontevreden werklozen die in staat zijn de boel kort en klein te slaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:31 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Klinkt als de enorme groei van de SP en PVV in Nederland.
Maar even serieus, doen alsof Nederland een of ander paradijs is zonder achterstandswijken en slecht opgeleide mensen is onzin natuurlijk, de enige reden waarom of problemen hier kleiner zijn is omdat we simpelweg een groot deel van die idioten bakken vol geld geven.
Die blijven hier enkel koest omdat oom regering elke maand met een zak vol geld voor de deur staat.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Domme mensen zijn natuurlijk wel andere koek dan structureel ontevreden werklozen die in staat zijn de boel kort en klein te slaan.
Is het niet gelukt bij de bank?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:34 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja heb ook sollicitaties lopen in Amsterdam inderdaad.
En nee, per direct.
Ja, en?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die blijven hier enkel koest omdat oom regering elke maand met een zak vol geld voor de deur staat.
Is dezelfde sollicitatie nog, alleen ze wouden het naar een wat hoger niveau tillen.quote:
De problemen zijn hier ook gewoon echt minder groot. Ook door de schaal van dit land en de voorzieningen natuurlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:35 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Die blijven hier enkel koest omdat oom regering elke maand met een zak vol geld voor de deur staat.
Wouden zijn grote bossen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Is dezelfde sollicitatie nog, alleen ze wouden het naar een wat hoger niveau tillen.
Wilden, ook goed, zeiksnor.quote:
Dat zeg ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:36 schreef du_ke het volgende:
[..]
De problemen zijn hier ook gewoon echt minder groot. Ook door de schaal van dit land en de voorzieningen natuurlijk.
Ho ho, ook binnen de randstad kun je je de pleuris reizen. Ik wordt gedwongen drie uur per dag tussen OV-volk te zitten. Je begrijpt mijn frustratie de laatste tijd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:28 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Het ging ook over mensen in de provincie, jij als Amsterdamse rioolrat hebt natuurlijk alles naast de deur.
Als secundaire arbeidsvoorwaarde een auto eisen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ho ho, ook binnen de randstad kun je je de pleuris reizen. Ik wordt gedwongen drie uur per dag tussen OV-volk te zitten. Je begrijpt mijn frustratie de laatste tijd.
Ja, Belg. Daarom hebben we dus die voorzieningen en ons sociale vangnet. Dat is een bewuste keus geweest. Net zoals dat Thatcher vond dat de samenleving niet bestaat en het sociale vangnet inperkte.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Een nogal oneerlijke vergelijking dus.
Dan ben je zelf toch ook gewoon OV-volk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ho ho, ook binnen de randstad kun je je de pleuris reizen. Ik wordt gedwongen drie uur per dag tussen OV-volk te zitten. Je begrijpt mijn frustratie de laatste tijd.
En dan vervolgens een uur lang in de file staan, dat schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als secundaire arbeidsvoorwaarde een auto eisen.
OV-volk is gewoon een aanslag op je werkhouding me dunkt, dat moeten ze wel inzien.
Nee ze hebben me een laptop gegeven zodat ik tijdens het reizen lekker door kan buffelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als secundaire arbeidsvoorwaarde een auto eisen.
OV-volk is gewoon een aanslag op je werkhouding me dunkt, dat moeten ze wel inzien.
Klopt. M'n omgeving is er niet blij mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben je zelf toch ook gewoon OV-volk?
Eigen verantwoording is geen verkeerde weg, ook al wordt de groep kanslozen groter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, Belg. Daarom hebben we dus die voorzieningen en ons sociale vangnet. Dat is een bewuste keus geweest. Net zoals dat Thatcher vond dat de samenleving niet bestaat en het sociale vangnet inperkte.
De vergelijking is dus prima. De Britten zijn een verkeerde weg ingeslagen.
Je hebt tenminste nog een omgeving. Anderen moeten huis en haard verlaten om verplicht elders te gaan werken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt. M'n omgeving is er niet blij mee.
Ik vind filerijden niet erg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan vervolgens een uur lang in de file staan, dat schiet ook niet op.
De hele randstad zuigt gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |