Omdat de EU in huidige richting gewoon geen bestaan verdient, laat ze eerst maar eens echt nadenken over wat de bevolking wil en wat daadwerkelijk helpt dan iedere keer maar te blèren dat we een Federatie moeten aangaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
We zullen zien. Overigens snap ik niet waarom je zo gelukkig bent met een falende EU, maar goed.
Ken geen enkele partij die de reintegratie van beroepswerklozen tegenwerkt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Bij Groenlinks vind ik het in ieder geval niet passen.
Dat is alleen maar een goede zaak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
lekker lui met een uitkering thuis zitten is al een stuk lastiger geworden en dat zal gelukkig alleen maar erger worden.
Het zal de SP stemmen kosten denk ik.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken geen enkele partij die de reintegratie van beroepswerklozen tegenwerkt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ken geen enkele partij die de reintegratie van beroepswerklozen tegenwerkt.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het zal de SP stemmen kosten denk ik.
Wat de bevolking wil? Neem een kijkje in NWS. Zijn dat nou werkelijk de mensen die het lot van de Unie in handen moeten hebben? Kom op zeg. Weet niet of je het weet, maar de SP en de PVV hebben samen meer dan 50 virtuele zetels.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Omdat de EU in huidige richting gewoon geen bestaan verdient, laat ze eerst maar eens echt nadenken over wat de bevolking wil en wat daadwerkelijk helpt dan iedere keer maar te blèren dat we een Federatie moeten aangaan.
En de gedoogpartij aan de andere kant van het spectrum ook.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
SP is dan ook, net als de PVV, geen serieuze partij.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat jij wil. Vervang Pool dan maar door een of andere kansloze Afrikaan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]![]()
Ze komen hierheen omdat ze hier meer verdienen.
Ach de EU klapt niet, het zet ze enkel aan het denken als er landen zijn als het VK die niet meteen al hun soevereiniteit op de schop zetten omdat Brussel dat wenst.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:18 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat de bevolking wil? Neem een kijkje in NWS. Zijn dat nou werkelijk de mensen die het lot van de Unie in handen moeten hebben? Kom op zeg. Weet niet of je het weet, maar de SP en de PVV hebben samen meer dan 50 virtuele zetels.
Er valt zat aan te merken op de EU en je kunt je twijfels hebben over de gang van zaken, maar triomfantelijk juichen als de boel klapt, vind ik toch een tikkeltje kortzichtig.
Ja, hallo, dan moeten ze deur uit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef du_ke het volgende:
[..]
En de gedoogpartij aan de andere kant van het spectrum ook.
Hoewel de opkomst onder uitkeringstrekkers weinig voorstel natuurlijk.
Ik moet ook gedwongen solliciteren op baantjes waar ik een paar uur per dag voor moet pendelen tussen wonen en werk. Dat hele "werk naast de deur" gedoe bestaat toch al niet meer, tenzij je boer bent of timmerman.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef waht het volgende:
[..]
Wat jij wil. Vervang Pool dan maar door een of andere kansloze Afrikaan.
Mijn punt: Nederlanders moeten niet janken dat ze een paar stappen naar links moeten gaan voor werk. Hele volksstammen reizen de verdomde wereld af om alleen al aan voedsel te komen.
Hartstikke fijn dat die josti-partijen je reet kunnen likken, maar dat zijn wel de partijen waar jouw geliefde 'volk' op stemt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ach de EU klapt niet, het zet ze enkel aan het denken als er landen zijn als het VK die niet meteen al hun soevereiniteit op de schop zetten omdat Brussel dat wenst.
En de SP en PVV kunnen m'n reet likken.
Onzin, de Tories in het VK zijn geen Henk en Ingrids om maar wat te noemen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Hartstikke fijn dat die josti-partijen je reet kunnen likken, maar dat zijn wel de partijen waar jouw geliefde 'volk' op stemt.
Juist timmermannen reizen het halve land rond voor werkquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet ook gedwongen solliciteren op baantjes waar ik een paar uur per dag voor moet pendelen tussen wonen en werk. Dat hele "werk naast de deur" gedoe bestaat toch al niet meer, tenzij je boer bent of timmerman.
Nederlanders zijn echter geen kansloze Afrikanen. Op deze wijze kun je alles wel relativeren. Mensen die afhankelijk zijn van de Voedselbank? Fuck het: Afrikanen moeten het doen met een hoopje rijst per dag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:19 schreef waht het volgende:
[..]
Wat jij wil. Vervang Pool dan maar door een of andere kansloze Afrikaan.
Mijn punt: Nederlanders moeten niet janken dat ze een paar stappen naar links moeten gaan voor werk. Hele volksstammen reizen de verdomde wereld af om alleen al aan voedsel te komen.
Zullen wel zzp'ers zijn die schooieren voor werk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist timmermannen reizen het halve land rond voor werk
En die zijn ook alleen maar zo groot vanwege hun dubieuze kiesstelselquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, de Tories in het VK zijn geen Henk en Ingrids om maar wat te noemen.
Nee, dat zijn achterlijke, naar binnen gekeerde conservatieven.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:23 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Onzin, de Tories in het VK zijn geen Henk en Ingrids om maar wat te noemen.
Ja gelukkig maar, anders kwam nooit iemand anders dan Labour aan de macht daar.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
En die zijn ook alleen maar zo groot vanwege hun dubieuze kiesstelsel
Niet alleen, in de bouw is het vrij gebruikelijk dat er veel kilometers worden gemaakt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zullen wel zzp'ers zijn die schooieren voor werk.
Ja, en het heeft ze in een betere positie gebracht dan waar jij in zit met je "wijze progressievelingen".quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat zijn achterlijke, naar binnen gekeerde conservatieven.
Ook die profiteren flink van dat kiesstelsel. Met evenredige vertegenwoordiging zouden ze aan de coalities moetenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja gelukkig maar, anders kwam nooit iemand anders dan Labour aan de macht daar.
Ja, jij pendelt. Dat is wat anders dan gedwongen verhuizing.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik moet ook gedwongen solliciteren op baantjes waar ik een paar uur per dag voor moet pendelen tussen wonen en werk. Dat hele "werk naast de deur" gedoe bestaat toch al niet meer, tenzij je boer bent of timmerman.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |