Polen worden niet gedwongen hierheen te komen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:09 schreef waht het volgende:
[..]
Of als Pool in een verdomd ander land groenten te plukken voor minder dat dat.
Mijn bijdrage aan de ontsporing was slechts minimaal.quote:
Cameron in z'n persconferentie "We will not put this treaty forward to our parliament, we reject it wholeheartedly".quote:
Goed gezegd.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Veel, vaak oudere, mensen, hechten wel aan hun omgeving. Het is triest mensen daaruit los te rukken uit een soort van principiële stoerheid richting kiezers.
Maar heb je daar tegenwoordig geen reïntegratiecursussen voor? De enigen die dan nog overblijven zijn de echt zwakken, dunkt me.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:08 schreef waht het volgende:
[..]
Van die stakkers die allergisch zijn voor nette kleding en een geschoren bakkes.
Soms is het zo simpel maar kennelijk zit er een diepgewortelde onwil in die lui.
Denk je dat nou werkelijk? Camerons refusal kwam niet bepaald als een verrassing. Maar laat die Britten lekkerquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:09 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Cameron in z'n persconferentie "We will not put this treaty forward to our parliament, we reject it wholeheartedly".
As usual was ik gewoon weer de enige die gelijk had gister en eergister.
Zonder 27 handtekeningen komt er toch geen verdrag.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk je dat nou werkelijk? Camerons refusal kwam niet bepaald als een verrassing. Maar laat die Britten lekker
lekker lui met een uitkering thuis zitten is al een stuk lastiger geworden en dat zal gelukkig alleen maar erger worden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar heb je daar tegenwoordig geen reïntegratiecursussen voor? De enigen die dan nog overblijven zijn de echt zwakken, dunkt me.
Geen verdragswijziging, dat klopt. Maar de 26 andere landen maken alsnog afspraken. Cameron staat straks helemaal alleen. Goed bezig, Britten!quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Zonder 27 handtekeningen komt er toch geen verdrag.
Zou ik niet weten maar ik neem aan dat zoiets in Nederland bestaat ja. Die tientallen miljarden voor sociale zekerheid moeten ergens heen, immers.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar heb je daar tegenwoordig geen reïntegratiecursussen voor? De enigen die dan nog overblijven zijn de echt zwakken, dunkt me.
Je begint rechts te klinken, dukequote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
lekker lui met een uitkering thuis zitten is al een stuk lastiger geworden en dat zal gelukkig alleen maar erger worden.
Tuurlijk wel, alleen niet in de beroepen die ze hun hele leve gedaan hebben.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:10 schreef eriksd het volgende:
Ergerlijk vind ik ook dat er nauwelijks politiek besef is als het gaat om werkloosheid van 55+'ers. Die mensen komen gewoon niet aan de bak.
Ja, afspraken die niet onderbouwd zijn door enig juridische kracht. Gewoon elkaar weer vertrouwen op de blauwe ogen en dat als uitkomst bieden van de zoveelste Eurotop.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Geen verdragswijziging, dat klopt. Maar de 26 andere landen maken alsnog afspraken. Cameron staat straks helemaal alleen. Goed bezig, Britten!
Ja en nee. Ze komen hierheen voor werk omdat daar te weinig is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Polen worden niet gedwongen hierheen te komen.
Ageren tegen beroepswerklozen is niet per se rechts.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je begint rechts te klinken, duke
Dat valt wel mee, het is meer de bling-bling.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef waht het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze komen hierheen voor werk omdat daar te weinig is.
Bij Groenlinks vind ik het in ieder geval niet passen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ageren tegen beroepswerklozen is niet per se rechts.
Dit heeft niks met links of rechts te makenquote:Op zaterdag 10 december 2011 13:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Je begint rechts te klinken, duke
Dat lastiger geworden valt allemaal nog best mee. Het handje vol wandelende apotheken in mijn semi-directe omgeving hebben nog steeds geen dag in hun leven gewerkt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:11 schreef du_ke het volgende:
[..]
lekker lui met een uitkering thuis zitten is al een stuk lastiger geworden en dat zal gelukkig alleen maar erger worden.
Gedwongen door hun eigen hebzucht dan.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, het is meer de bling-bling.
En Nederland valt goed.... we spreken Engels voor de MTV-generatie.
We zullen zien. Overigens snap ik niet waarom je zo gelukkig bent met een falende EU, maar goed.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja, afspraken die niet onderbouwd zijn door enig juridische kracht. Gewoon elkaar weer vertrouwen op de blauwe ogen en dat als uitkomst bieden van de zoveelste Eurotop.
Het is hilarisch zo slecht.
Is zeker een afweging.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:15 schreef waht het volgende:
[..]
Gedwongen door hun eigen hebzucht dan.
quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:13 schreef waht het volgende:
[..]
Ja en nee. Ze komen hierheen voor werk omdat daar te weinig is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |