Over irrelevante posts gesprokenquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch klopt dat wel redelijk hoor.
Terecht.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:57 schreef KoosVogels het volgende:
Kamp wil Bijstandstrekkers dwingen te verhuizen voor een baan. Wat een schraal kabinet hebben we toch ook.
Zo plotseling besloot ik een kijkje te nemen in zijn fotoboek.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:51 schreef du_ke het volgende:
[..]
Bij feesten en partijen toch?
Maar vanwaar deze ingeving plots?
Het is niet voor niets dat studentensteden vaak zo links zijn als maar kanquote:
quote:
Tjah. Lastig.quote:
Onzin. Hoogstens gematigd links.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:58 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is niet voor niets dat studentensteden vaak zo links zijn als maar kan
Nee, dat noemen we Marokko.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:59 schreef johnnylove het volgende:
[..]
En noemen we opvoedingskampen
Een beetje.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:59 schreef Nautilus. het volgende:
Ben je intellectueel onzeker, eriksd?
Steden waar D66 en GL groter zijn zal je niet vinden (en die waren toch links volgens de hier geldende definitiesquote:
Nee, dat is het niet. Je kunt mensen, in mijn optiek, niet dwingen om de omgeving waar zij een band mee hebben te verlaten enkel omdat ze geen baan kunnen vinden. Word je als Fries naar Limburg getransporteerd, bijvoorbeeld. Slaat toch nergens op.quote:
Het was correcter geweest wanneer er stond "een bepaald soort intelligentsia"quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Toch klopt dat wel redelijk hoor.
D66 zit knus in het midden en heeft overlap met de VVD.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:01 schreef du_ke het volgende:
[..]
Steden waar D66 en GL groter zijn zal je niet vinden (en die waren toch links volgens de hier geldende definities? )
Wat jij wil.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:01 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Okay okay de VVD pikt ook nog wel een paar Vinexwijk-HBO'ers
Mijn ouders zijn ook van Amsterdan naar Zeeland verhuisd o.a. voor werk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, dat is het niet. Je kunt mensen, in mijn optiek, niet dwingen om de omgeving waar zij een band mee hebben te verlaten enkel omdat ze geen baan kunnen vinden. Word je als Fries naar Limburg getransporteerd, bijvoorbeeld. Slaat toch nergens op.
Net of je als werkloze een untermensch bent.
Overdrijven is ook een vak.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:02 schreef KoosVogels het volgende:
Net of je als werkloze een untermensch bent.
Niet echt veel meer.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:02 schreef waht het volgende:
[..]
D66 zit knus in het midden en heeft overlap met de VVD.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |