Dan ben je zelf toch ook gewoon OV-volk?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:37 schreef waht het volgende:
[..]
Ho ho, ook binnen de randstad kun je je de pleuris reizen. Ik wordt gedwongen drie uur per dag tussen OV-volk te zitten. Je begrijpt mijn frustratie de laatste tijd.
En dan vervolgens een uur lang in de file staan, dat schiet ook niet op.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als secundaire arbeidsvoorwaarde een auto eisen.
OV-volk is gewoon een aanslag op je werkhouding me dunkt, dat moeten ze wel inzien.
Nee ze hebben me een laptop gegeven zodat ik tijdens het reizen lekker door kan buffelen.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als secundaire arbeidsvoorwaarde een auto eisen.
OV-volk is gewoon een aanslag op je werkhouding me dunkt, dat moeten ze wel inzien.
Klopt. M'n omgeving is er niet blij mee.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan ben je zelf toch ook gewoon OV-volk?
Eigen verantwoording is geen verkeerde weg, ook al wordt de groep kanslozen groter.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja, Belg. Daarom hebben we dus die voorzieningen en ons sociale vangnet. Dat is een bewuste keus geweest. Net zoals dat Thatcher vond dat de samenleving niet bestaat en het sociale vangnet inperkte.
De vergelijking is dus prima. De Britten zijn een verkeerde weg ingeslagen.
Je hebt tenminste nog een omgeving. Anderen moeten huis en haard verlaten om verplicht elders te gaan werken.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt. M'n omgeving is er niet blij mee.
Ik vind filerijden niet erg.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En dan vervolgens een uur lang in de file staan, dat schiet ook niet op.
De hele randstad zuigt gewoon.
Heerlijk.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:39 schreef Nautilus. het volgende:
Wat dat betreft was hij wel een held.
Tsja, ik kan met mijn tijd iets beters aanvangen dan in de file te staan, dus mijn ding is het niet.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:40 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik vind filerijden niet erg.
Sigaretje opsteken, krantje lezen, muziekje aan, lekker de verwarming op 24. Heerlijk.
Ik ook wel, maar de baas betaalt dus wat boeit het mij nou.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tsja, ik kan met mijn tijd iets beters aanvangen dan in de file te staan, dus mijn ding is het niet.
Soms klink jij wel akelig links.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar de baas betaalt dus wat boeit het mij nou.
Doet me denken aan Afrika, gewoon lunchpauze's van 3 uur nemen, baas betaalt, /care.
Heeft ZA ook de befaamde Afrikaanse arbeidsethos?quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:43 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik ook wel, maar de baas betaalt dus wat boeit het mij nou.
Doet me denken aan Afrika, gewoon lunchpauze's van 3 uur nemen, baas betaalt, /care.
Uiteraard.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:45 schreef waht het volgende:
[..]
Heeft ZA ook de befaamde Afrikaanse arbeidsethos?
Geeft niks, betaalt krijgen terwijl je met een cocktail aan het strand zit.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Soms klink jij wel akelig links.
Griekse toestanden.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Geeft niks, betaalt krijgen terwijl je met een cocktail aan het strand zit.
Could have been worse.
Och valt mee, wij als Europeanen verzetten daar in 1 dag meer werk dan zij binnen een week, dus je haalt dat zo snel in dat je gewoon een rating krijgt van jewelste en iedereen met je wegloopt dat je makkelijk al die vrijheden in kan plannen zonder consequenties.quote:Op zaterdag 10 december 2011 13:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Griekse toestanden.![]()
Affijn, nu we het toch over Afrika hebben, hier wat klimaatgekkies:
[ afbeelding ]
Meester Piet Visser z'n broer heeft ook een hobby gevonden zie ik.quote:
Amsterdammers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |