Wat is het?quote:
Ik denk dat van gematigd links tot gematigd rechts 90% van POL eenheidsworst is.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:16 schreef du_ke het volgende:
[..]
Het is eerder nog de PVV-VVD coalitie ben ik bang
[..]
Ik begeef me sinds ik mod ben nauwelijks nog in inhoudelijke discussies hier.
Maar je wou ontkennen dat er wel een flinke dosis eenheidsworst in zit?
Goegolats!quote:
Economische voorspellingen. Die zijn in het verleden ook altijd zo goed uitgekomen.quote:
Dat links FOK uniek is heb je mij ook nergens horen beweren. Ik gaf vooral aan dat een rechtse reactie meer of minder op een arolsen-topic nou niet bepaald opvalt.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik denk dat van gematigd links tot gematigd rechts 90% van POL eenheidsworst is.
Maar dat is niet zo heel vreemd, want dat is de Tweede Kamer en de mening van de gemiddelde Nederlander ook. Tuurlijk, hier op Fok is men over het algemeen iets rechtser, o.a. door een hoger opleidingsniveau en een wat individualistischer kijk op de samenleving, maar ook links POL is niet meteen uniek, meer een variant op hetzelfde riedeltje.
Goor.quote:
Dus als je slim bent stem je rechts? Omgekeerd: linksen zijn dom?quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:30 schreef GSbrder het volgende:
Tuurlijk, hier op Fok is men over het algemeen iets rechtser, o.a. door een hoger opleidingsniveau
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 10 december 2011 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus als je slim bent stem je rechts? Omgekeerd: linksen zijn dom?
Bij feesten en partijen tochquote:
De intelligentsia stemmen vooral progressieve partijen zoals D66 en Groenlinksquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Dus als je slim bent stem je rechts? Omgekeerd: linksen zijn dom?
Hahaquote:Op zaterdag 10 december 2011 12:52 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De intelligentsia stemmen vooral progressieve partijen zoals D66 en Groenlinks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |